Ga naar inhoud

Julliete : 20 juni 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Est,

heel veel succes ook voor jou morgen!!!

Hoop zo dat we goed mogen herstellen ;-) en mooie boobies krijgen!!!

Blij dat ik niet de enige ben die de muren oploopt van de zenuwen ;-) ...

Daar we 2 uur moeten rijden morgen denk ik toch van eerst mijn lenzen in te steken en daar dan vlug uit te halen! Lenzen uithalen is zo gebeurd é...
Bril neem ik dan mee voor na de operatie. Ik heb -4.75 en -4.25, zie dus net iets meer dan jou :-)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks Kuslynn, je bent niet de enige die nieuwsgierig is ;-)

Weet dat het er ook voor jou vlugger zal zijn dan je denkt!!!

Wedden dat je de dag voordien net als ik zal denken: 'goh, ik had gerust een maandje langer kunnen wachten' ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes meiden. Vandaag nog ff lekker lang in bad/onder de douche, springen, armen hoog boven je hoofd strekken, op je zijkanten en je buik liggen, flink sporten en ff iets heel zwaars tillen..... Gewoon omdat het kan :-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juwel: is allemaal gebeurd ;-)

@Lotjelot: blij dat er mensen aan me denken morgen, zal het kunnen gebruiken!

Mijn grootste schrik is dat ik zal wakker worden en ik een paniekaanval zal krijgen dat er plots iets lichaamsvreemd in mijn lichaam zit en ik die er onmiddellijk weer zal uit willen :-(

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat niet gebeuren: je bent daar ten eerste veel te suf voor als je wakker wordt en ten tweede wil je juist zien wat voor moois er in je lichaam gestopt is en hoe je borsten er uitzien. Dan besef je dat het achter de rug is en ben je tevreden.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Yes, je hebt het gehad!!

Gefeliciteerd met je boobs!!!!

Veel water drinken en je pijnstillers op tijd innemen, ook al heb je geen pijn ;)

Iedere 6 uur 1000mg paracetamol en vanavond voor het slapen die zetpil (neem aan dat je die van de wellnesskliniek gehad hebt)

Kijk wel even dat je die zetpil niet samen met de paracetamol neemt, laat daar ongeveer 2 uren tussen zitten, dan is de verdeling beter.. Dus als je om 23 uur de paracetamolllen voor de nacht moet nemen, neem je de zetpil om 21 uur :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, hier mijn verslagje!

Eerst en vooral bedankt dat iedereen mij hier gesteund heeft, is toch altijd leuk als jij aan de beurt bent dat je weet dat er mensen op je denken!

Goed, deze morgen om 5u10 vertrokken richting Genk. Zenuwen had ik redelijk onder controle dat we afreden in Genk, dat had ik het effen heel erg zweten ;-)
Aangekomen om 7u20 en we hebben nog een kleine wandeling gedaan voor we ons aanmelden aan de balie. Het aanmelden gebeurd om 7u40 en ik was dan eigenlijk al weer redelijk gerust gesteld.
Om 7u50 mocht ik nog gaan betalen en daarna weer even in de wachtzaal.

De verpleegster kwam mij halen om 8u15 en we gingen dan naar mijn kamer waar ik de uitleg kreeg rond de zetpil, het in te vullen formulier en het aantrekken van de sexy kledij. Er werden meteen ook vóór foto's genomen.
Om 8u25 kwam Dr. Visser mij goeiedag zeggen en toen ze de aantekeningen maakte zei ze nog eens die 300cc wordt echt wel fors volgens dat jij zo mager bent....
De twijfel sloeg toe en wou echt geen bolling hebben waardoor we toch gingen voor 280cc, al zou zij nog kleiner genomen hebben maar ik dacht: wil toch een beetje 'waar' voor mijn geld :1:
Ze schreef het meteen op men boobies dus dan lag het meteen vast!

Om 8u40 kwamen ze mij halen en mocht ik meestappen met de verpleegster naar de operatiezaal. Eens toegekomen mocht ik onmiddellijk op de operatietafel gaan liggen en dan ging het allemaal erg snel. Had eigenlijk geen tijd meer om zenuwen te hebben. De infuus werd aangelegd, knijper op de wijsvinger, borst werden ingesmeerd en ik had nog even tegen de anesthesist gezegd dat ik een bloeddrukval gehad heb tijdens mijn epidurale verdoving bij de geboorte van mijn dochter dat hij toch zeker op de hoogte was.
Daarna dacht ik: oei, ik word wat duizelig en op dat moment zei de anesthesist: slaap wel.... en weg was ik.

Ik meen mij te herinneren dat ik me rechtop moest zetten zodat ik kon meehelpen om mijn sportbh aan te trekken en te wisselen van bed. Daarna werd ik plots wakker in de recovery en had nooit gedacht dat ik meteen zou weten waar ik was en zo! Ik trok wel 20 keer mijn operatieschort omhooog en dacht, waaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwww!!!!!!

Om 10u kwam ik terug op de kamer en om 12u mocht ik het ziekenhuis verlaten. Ik mocht in een rolstoel gaan zitten en ze brachten me lekker naar de auto waar ze men gordel en zo nog omdeden voor me.
Wat me wel nog bijgebleven is, is dat toen k met de lift beneden kwam en de verpleegster mij vooruit duwde er een ander meisje naar boven mocht voor haar operatie... Ocharme, wat was zij ongelooflijk zenuwachtig!!!!! Haar vriendje hield haar dicht vast maar de zenuwen liepen van haar gezicht af... Hoop dat het ook bij haar allemaal vlot verlopen is!

Het klinkt misschien belachelijk voor diegenen die nog aan de beurt moeten maar die zenuwen zijn echt voor niets nodig... Ze zorgen echt goed voor je en voor je het weet is het voorbij...

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhh fijn dat je je wauw moment had toen je weer bij aan het komen was. Super gevoel is dat he. Kon je je gister niet voorstellen maar nu weet je precies wat ik bedoelde toen ik het je gisteren schreef.

Ben blij voor je dat alles goed is gegaan. Goed luisteren naar het advies van BB, zo blijf je de pijn voor en heel goed je rust gaan pakken meis. En..... GENIETEN VAN JE TIETEN :-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Leuk om te lezen dat alles zo vlot verlopen is!

Ik heb 16 juli mijn eerste consult bij dr. Visser en hoop dat ik eind augustus nog geopereerd kan worden.

Ik begin nu al te panikeren of ik wel de juiste beslissing maak en of ik niet beter gelukkig kan zijn met wat ik nu heb.

Heb zoveel bang dat er complicaties zouden komen...

Ik ben enorm benieuwd om je resultaat te zien, maar ik heb alleen nog maar mooie borsten gezien van meisjes/vrouwen die door haar geopereerd zijn.

Hopelijk herstel je snel en veel plezier met je nieuwe boobies !

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt fan van Dr. Visser!!!
ik hou er van hoe ze to the point is!!!

Vandaag stelde ze me weer heel gerust. Ik vroeg nog voor ze vertrok na het aftekenen: 'goed voor me zorgen é' en ze zei: 'meisje, ik zorg voor iedereen goed' - zo had ik weer een super gerust gevoel!!

Komt helemaal goed!
je mag gerust een vriendschapsverzoek sturen als je even wil piepen naar mijn eerste foto's!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.