Ga naar inhoud

emsi42 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankje Marghareta!

Ik heb er echt onwijs veel zin in, helaas veel afkeurende vrienden op het moment die het niet helemaal ondersteunen omdat ze niet van grotere borsten houden.... Dat geeft me toch wel een steek in de rug, ik heb er zo'n ontzettende zin in en doe het voor mezelf, maar het is wel een beetje sfeerverpestend.......:-(

Zal de leeftijd wel zijn denk ik ha ha! Ik heb hier 5 jaar over nagedacht dus ik zet mijn beste beentje voor en ga er helemaal voor!

Las net ook dat bodylotion niet mag tijdens de operatie, dus even de gewoontes aanpassen na het douchen morgen!

Ik ben benieuwd naar alle verhalen na afloop! Nog maar eventjes!

Liefs Xxx

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffie,

Dat is zeker niet leuk en ik heb precies hetzelfde (met 1 iemand, want bijna niemand weet het)

Je doet dit voor jezelf, niet vergeten...de rest moet je proberen los te laten.

jij wilt dit, en het gaat eindelijk gebeuren!!!!!!

En het feit dat jij doet wat JIJ wilt en je droom hiermee verwezenlijkt is geweldig!

Jij loopt straks met super mooie borsten waar iedereen U tegen zegt hihihihi en degene die het niet mooi vinden, die hebben lekker PECH!! :)

Dikke kus en tot morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jackie dat zijn wijze woorden!!! Fijn dat je het nog even extra aanduidt! Zo is het natuurlijk ook alleen jammer dat het voor velen nog steeds taboe is helaas.....

Ik ben zoo benieuwd naar iedereen echt!

Jullie zijn geweldig @ dit forum, heb hier echt zoveel uit kunnen halen... Er zullen nog veel vragen volgen in de komende weken haha!

Liefs xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, je hebt altijd mensen die negatief reageren heb ik ook ...had er ook ff daardoor moeilijk door wou het bijna afblazen.

Maar mijn man heeft mij ervan overtuigd gewoon doen .....en mogen is de GROTE DAG !!!!!!!

Tot morgen allemaal ...hoop dat ik kan slapen ....hihi xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je lady's ben net terug uit duitsland en heb mijn bv gehad. Dr van Onselen heeft het voor de spier geplaatst anatomisch 480 cc. Heb nu nog geen centje pijn maar dat kan gaan veranderen. Hoop het niet. Zal morgen even mijn foto's plaatsen. Over drie dagen zonder BH.

Om eerlijk te zeggen is het mij allemaal meegevallen. Ben de man van Terry tegen gekomen en Lunacy dacht ik toch? Weet haar echte naam niet meer. De narcose had ik niet eens door dat ging zo snel allemaal. Toen ik uit de narcose kwam was ik heel rillerig en koud. Ze hebben mij toen opgewarmd met een soort fohn onder de deken dat was heerlijk. Daarna mocht ik naar de kamer en nadat er een pc was komen kijken mocht ik eten en drinken. Ik had zon trek dat ik nog een broodje had gevraagd dat was geen probleem. Idereen was super aardig!

Voordat ik naar huis mocht moest ik wel even plassen en kreeg uitleg over de operatie en hoe mij te gedragen na de operatie. Ook een siliconenpaspoort meegekregen. Toen ik in bed lag dacht ik dat het wel meeviel maar eenmaal thuius in de spiegel gekeken te hebben leken het wel bezookas, hahaha. Ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien. Nog even geduld.

Mijn vriendin die mee was vond ze ook erg groot.

Maar beter te groot dan te klein. x

Tot morgen lady's.

Hoop dat jullie het allen goed vergaan is, ben benieuwd naar jullie ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey monique wat fijn dat het je allemaal is meegevallen...ben erg benieuwd straks naar het resultaat..ik dacht dat je ook duel plane zou krijgen. heeft hij nog iets gezegd waarom hij nu voor de spier heeft geplaatst??

wens je een hele fijne nachtrust voor zover die nu fijn kan zijn en ben benieuwd naar je nieuwe twins. hahaha

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

!

Was het niet je eigen pc die even kwam kijken hoe het met je ging? Een andere pc? Of lees ik het gewoon verkeerd? :)

ik wilde precies het zelfde vragen. bij mij kwam van onselen zelf gewoon kijken. Voor de spier? ik ben heeeeel benieuwd zeg, maar allereerst van harte met je boobs. een vriendin van mij is ook bij accz geweest en heeft ook voor de spier gekregen, echter deed dokter kruppa dit. ben benieuwd naar je fotos maar eerst maar eens herstellen!!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lady's,

Goedemorgen heb erg goed geslapen en geen pijn gehad. En dr van Onselen heeft mij ontslagen uit de kliniek en heeft mij verteld waarom hij het voor de spier heeft geplaatst. Ik had voor de operatie nog een gesprek met hem. Ik vertelde dat ik ze echt goed opgevuld wilde hebben en dat het niet van die half lege borsten mochten worden. Ik zei hem dat ik hem de vrije hand gaf en dat hij maar moest bepalen wat voor mij het mooiste was. Hij heeft mij uitgelegd dat ik met dual plane niet genoeg opvulling zou krijgen en dat ik genoeg eigen weefsel had om voor de borstspier te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.