Ga naar inhoud

emsi42 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Mijn naam is Monique ben 42 jaar en eindelijk na twee jaar de stoute schoenen aangetrokken en na 3 bezoeken aan verschillende klinieken een beslissing genomen. 25 februari 2013 is mijn grote dag. Mijn BV word gedaan door dr van Onselen van de ACCZ kliniek.

Hij heeft mij geadviseerd 460 cc dual plane. Heb ontzettend veel op Amerikaanse sites gekeken naar de resultaten en ben nog niet echt veel wijzer geworden. Daar word eigenlijk alleen maar gebruik gemaakt van ronde protesses. Had zelf altijd maat 70 dd vanmezelf, maar na de zwangerschap en na veel afvallen is het nu heel erg verslapt en heb ik nu een 75c lege 75 d. wil wel een BV maar dan zonder lift. hoop dat het mooi word, mocht het nog niet naar tevredenheid zijn dan kan ik altijd nog de tepel wat hoger laten zetten is mij verteld.

Zijn er dames op dit forum met hetzelfde probleem.

Wat ik raar vond is dat de ene pc zegt 350 cc en de ander 400cc , hoe kan dat? :106:

gr. monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Emsi

Gefeliciteerd met je datum.

Ik vraag me eigenlijk af hoe het komt dat je altijd 70dd gehad hebt, en daarna heel veel afgevallen bent en dan op een omtrek 75 komt???

En verder ben ik wel nieuwsgierig in welke kliniek en bij welke pc's je nog op consult geweest bent :)

Het verschil in cc heeft te maken met de vorm (rond of anatomisch) en het profiel. Je zou daar eens op kunnen zoeken, rechtsboven in het zoekbalkje

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd heel veel aan sport gedaan, krachtsport en hardlopen vandaar dat mijn omvang is verandert denk ik? Weet het niet.

Ben bij de Bergman kliniek geweest, daar adviseerden ze mij die 350 cc en bij nog een kliniek in Amsterdam waarvan ik even niet op de naam kan komen daar werd mij de 400 cc geadviseerd. Had gewoon het beste gevoel en kreeg de meeste info bij de ACCZ kliniek. Hoop dat de protese niet te klein is. Afijn plaats binnenkort wel een foto van mijn borsten dan kun je het zelf beoordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique,

Ik heb ook maandag 25 feb een afspraak bij dr v onselen :))

1 consult gehad, advies: 430cc, dual plane. Nadat v onselen (die zat er nt bij) foto's had gezien, heeft ie

Iets meer cc geadviseerd.

Volgende week vrijdag zie ik hem voor t eerst, omdat ik toch nog n afspraak wilde.

Spannend hè?!

Gr.

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd heel veel aan sport gedaan, krachtsport en hardlopen vandaar dat mijn omvang is verandert denk ik? Weet het niet.

Ben bij de Bergman kliniek geweest, daar adviseerden ze mij die 350 cc en bij nog een kliniek in Amsterdam waarvan ik even niet op de naam kan komen daar werd mij de 400 cc geadviseerd. Had gewoon het beste gevoel en kreeg de meeste info bij de ACCZ kliniek. Hoop dat de protese niet te klein is. Afijn plaats binnenkort wel een foto van mijn borsten dan kun je het zelf beoordelen.

verschil is ook dat ze bij bergman voor de spier plaatsen en dan heb je minder cc nodig voor een volle boezem. bij accz is veelal dualplane dus dan kan je wat meer nodig hebben zeg maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique, Ik heb ook maandag 25 feb een afspraak bij dr v onselen :)) 1 consult gehad, advies: 430cc, dual plane. Nadat v onselen (die zat er nt bij) foto's had gezien, heeft ie Iets meer cc geadviseerd. Volgende week vrijdag zie ik hem voor t eerst, omdat ik toch nog n afspraak wilde. Spannend hè?! Gr. Jackie

Ja spannend, word je nou ook geopereerd op de 25 februari. Misschien zien we elkaar in Duitsland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vast wel! :-) dat had ik ook met een forumgenootje. we kwamen bij elkaar op de kamer terecht. erg leuk en nog steeds leuk contact mee. veel plezier met aftellen dames. Bocholt is erg leuk en er wordt goed voor je gezorgd strakjes. ik voelde me echt een prinsesje, werd tot aan de auto in de gordel gezet haha... geweldig. Doe conny de groeten van de huilebalk van 10 december. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat toevallig, ik word ook 25 februari geopereerd door Dr. van Onselen! Ik krijg 380 cc, high profile en ze worden dual-plane geplaatst. Nog 4 weken :D
hoi! 460 cc is dat niet pasprothese? ik weet namelijk dat ze alleen van 430 naar 480 gaan bij cereform. bij mij is er 430 in en als ze nu wel 460 blijken te hebben ga ik gillen hahaha... ben heeeeeeeeel benieuwd, laat het even weten.

Sorry, ik heb gehoord 460 cc. Maar het zou net zo goed 480 cc kunnen zijn. Word echt gek van al de cc's. zie door de bomen het bos niet meer. Weet in ieder geval dat het om pas protese nr 6 gaat. en ga verder op het kundig oordelen af van de chirurg. Die zal het wel weten hoop ik. Kom nu erg dom over maar heb echt heel veel info van het internet gehaald. Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb trouwens nog even nagekeken. 460 is er wel maar dan een Tall height. ik had moderate height. en een high profile en meer projectie dan bij de 460.. fjieuuuwww hahaha... hier onder even de link waar ik heeeeeeeeeeeeeel veel naar gekeken heb.

http://www.borstenforum.com/topic/6808-emsi42-25-februari-2013-dr-van-onselen-accz/#entry170874

. Hahaha.... Was het zo erg? Maar wel van blijdschap toch?!

ja, het was erg, nee niet van blijdschap hahaha... pijn vond ik het eerste half uur ondraaglijk :44: maar heeee alles is goed gekomen!!! na een uur wilde ik al naar huis. goed luisteren naar Conny die je de oefeningen verteld en alles komt goed. ik ben gewoon een piepert. echt waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spannend, word je nou ook geopereerd op de 25 februari. Misschien zien we elkaar in Duitsland.

Laat je weten hoe het is gegaan, dr van Onselen is erg aardig en lijkt echt te weten waar hij over praat. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique, Ik heb ook maandag 25 feb een afspraak bij dr v onselen :)) 1 consult gehad, advies: 430cc, dual plane. Nadat v onselen (die zat er nt bij) foto's had gezien, heeft ie Iets meer cc geadviseerd. Volgende week vrijdag zie ik hem voor t eerst, omdat ik toch nog n afspraak wilde. Spannend hè?! Gr. Jackie
heb trouwens nog even nagekeken. 460 is er wel maar dan een Tall height. ik had moderate height. en een high profile en meer projectie dan bij de 460.. fjieuuuwww hahaha... hier onder even de link waar ik heeeeeeeeeeeeeel veel naar gekeken heb.

http://www.borstenforum.com/topic/6808-emsi42-25-februari-2013-dr-van-onselen-accz/#entry170874

ja, het was erg, nee niet van blijdschap hahaha... pijn vond ik het eerste half uur ondraaglijk :44: maar heeee alles is goed gekomen!!! na een uur wilde ik al naar huis. goed luisteren naar Conny die je de oefeningen verteld en alles komt goed. ik ben gewoon een piepert. echt waar.

bedankt voor de info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik heb gehoord 460 cc. Maar het zou net zo goed 480 cc kunnen zijn. Word echt gek van al de cc's. zie door de bomen het bos niet meer. Weet in ieder geval dat het om pas protese nr 6 gaat. en ga verder op het kundig oordelen af van de chirurg. Die zal het wel weten hoop ik. Kom nu erg dom over maar heb echt heel veel info van het internet gehaald. Hihi

nee hoor, ik wist ook niks van te voren ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi monique wat leuk om nog een mama van mijn leeftijd te treffen...ik wordt 13 mei geholpen door dr van onselen. ik krijg 540cc en ook duel plane en anatomisch... en wat ze jou hebben geadviseerd over de tepel zeiden ze ook bij mij. alleen is de verwachting dat hij bij mij hoger omhoog zou gaan dan met de 480cc..hebben ze je ook foto's laten zien van andere vrouwen met zulke borsten als die van jou en mij...ik heb er gezien en het zag er prachtig uit. ik zei ooo als het zo wordt ben ik alweer helemaal happy was echt mooi...

liefs mupke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girlz,

Monique we zitten a in februari,hihihi

Ik zal de cc vragen ook eens aan dr v onselen voorleggen vrijdag.

Wil je verder nog iets weten, ik zie m vrijdag toch :)

Als mijn afspraak doorgaat (ik hoop t nog steeds) dan word ik

Idd in Duitsland geopereerd.

Uit mijn rechtertepel komt helemaal geen vocht meer en links ietsjes...dus wie weet..

X jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Emsi.

Ook ik had altijd een volle e cup.

Na 2 kindjes en 20 kilo te zijn afgevallen bleef er van mijn borsten ook een lege cup d over.

Dr van onselen vond een borstlift bij mij ook niet nodig en adviseerde mij 430 cc dual plain.

Het enige waar ik rekening mee moest houden is het feit dat je tepel niet veel hoger komt te staan.

Afgelopen Maandag ben ik geopereerd en ik ben heel tevreden.

hoop niet dat de borsten nog iets gaan zakken want ze zijn heel mooi zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het heel spannend allemaal. En ben vooral benieuwd naar het eindresultaat. dr. van Onselen krijgt het druk op 25 februari. Het word een gezellige boel daar. Als ik het goed heb gaan er nu vier dames op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.