Ga naar inhoud

emsi42 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hi lades,

Ik sluit me er ook bij aan. Ik word oo 25 Februari geopereerd dual plane met 380cc! Heb nog even getwijfeld qua grootte omdat ik erg dun ben maar d'r. Van Onselen gaf aan dat deze maat goed bij me zou passen! Ik heb zelf een b cup en hoop naar en d cup te gaan.

Groetjes en misschien tot Maandag 25 Februari

D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha, nou ik had eigenlijk een week eerder de bv willen doen, maar dan zijn ze idd dicht ivm vakantie.

Heeeeel erg grappig dat we elkaar hier tegenkomen en dan op dezelfde dag geopereerd worden!

Ik zit echt de hele dag op deze site.....geobsedeerd door borsten hahahaha, ik word er zelf gek van...en dan nog twee weken wachten....vinden jullie t ook langzaam gaan? LoL

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jackie, ik doe ook niks anders dan tieten kijken ha ha! Het ergste is dat we nog 2 weken te gaan hebben! Spannend allemaal hoor.... Ik slaap er zelfs slechter door, echt te erg voor woorden ha ha ha!!! Heerlijk die zenuwen..

@Emsi, Same problem here!! Alleen ben ik bang dat het te groot wordt.. Ik heb zelf een b-cup en wil echt niet groter gaan dan een volle D cup!! 380cc is geadviseerd en ik vrees dat ik dan wel naar de e-cup ga...

Hier in de galerij heb ik me al goed kunnen oriënteren op verschillende cupmaten en cc's! Heel handig:-D

Groetjes

Daffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Terry; klopt ja! Dit is de cup die ik nu heb... gisteravond een foto gemaakt voor op het forum!

@ Emsi; Dankje voor je compliment!! Ik hoop het, toch ga ik morgen bellen over de grootte en eventueel nog maar een consult om vd twijfels af te zijn;-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoon komt net naast me staan hij is vijf jaar. Hij zegt mama wil je een andere huid hebben, hahaha hilarisch wat zijn ze toch wijs.

Ik ga morgen ook even bellen of de cc niet te weinig zijn omdat ik veel hang heb, wil wel dat ze goed gevuld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boogies, boogies, boogies..haha

Ik zeg net tegen mijn man, vijf vrouwen zitten op t forum en we worden alle vijf maandag 25 feb geopereerd!

Zegt ie: Hmmm hoeveel chirurgen zijn er dan? Ik: 1 pc met zijn team

Zegt ie: fabriekswerk?? Hahaha

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel BV's ze op n dag doen...je wil natuurlijk niet de laatste zijn en dat ie denkt: pfffff ik wil nou wel nr huis, hup ff snel deze ff doen haha :)

@ Monique, ik had in eerste instantie ook minder cc's hè....maar toen ze de pc de foto's stuurden zei hij meteen dat ie voor n grotere prothese wilde gaan, toen ik van onselen vrijdag ontmoette zei hij ook dat ie vond dat er meer in kon en dat het resultaat mooier zou zijn. Daaruit concludeer ik dus dat ie echt wel kijkt wat er in pasten wat het mooist staat. Maar als je toch ff wilt passen zou ik vooral bellen en zelfs nog n x passen, je hebt toch nog twee weken ;)

@daffie, ik vind jouw borsten nu al mooi, dus dan zijn ze straks nog voller en mooier!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem 2x gezien, en allebei de keren adviseerde hij 460cc. Dus zal wel goed zijn maar ga toch voor de zekerheid even bellen.

Word toch een beetje onzeker. Zag net op het forum een BV van plouvier die belgische pc en die had een bv gedaan ook 380 cc achter de borstspier. Erg mooi, deze dame had een 75 B. Staat op het forum bij nieuwe fotos. Het is zo raar bij de een toont het veel groter dan bij de ander. En dat we met zijn vijfen worden geholpen dat is wel veel he. Hoelang duurt zo'n operatie eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jackie, thanks voor je compliment!!! :68: We zien het ook allemaal wel, ik heb de kleinste hoeveelheid cc's op dit forum dus het zal allemaal wel meevallen. Toch bel ik morgen nog even en wordt het uiteraard vervolgd!

Hoe liep dat trouwens bij jullie dan? Stuurde de consulent de foto's door naar Dr. van Onselen of deden jullie dit zelf? Toevallig was hij net klaar met een operatie toen ik daar zat dus kon hij even meekijken.. Ik heb wel foto's gezien van hoe ik in ieder geval weet hoe het er NIET uit moet komen te zien ivm grootte, misschien kan ik dit even aangeven met alle foto's bijgesloten?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt een druk dagje op 25 februari ...ben benieuwd wie er als eerste gaat .

Spannend nog 2 weken kan bijna niet wachten.

ik twijfel nu ook over de cc misschien vraag ik ook om meer krijg nu 405 cc.

Is lastig he al die cc.

@Jackie ik heb ook cup B maar wel minder dan jij.

We spreken elkaar weer gauw meiden ...gezellig zo vind ik .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto correctie op de ipad: boogies moet zijn boobies :)

Monique, ik denk dat je met 460 cc super volle borsten krijgt.

Jij hebt al borsten van jezelf natuurlijk...

Maar bel en overleg anders nog n keer..

Toch veel he, vijf op n dag....nou vijf waarvan wij afweten...haha

Misschien doet ie er wel 10 op n dag...hmmm....

Ik kreeg net n bericht van iemand op t forum die toch n beetje verbaasd was

Over dat ik de ingreep laat doen zo snel na de borstvoeding. ..

Kans op infecties is groter....k maak me nu toch weer n beetje zorgen, zucht

Ik ga slapen.....sweet dreams allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto correctie op de ipad: boogies moet zijn boobies :)

Monique, ik denk dat je met 460 cc super volle borsten krijgt.

Jij hebt al borsten van jezelf natuurlijk...

Maar bel en overleg anders nog n keer..

Toch veel he, vijf op n dag....nou vijf waarvan wij afweten...haha

Misschien doet ie er wel 10 op n dag...hmmm....

Ik kreeg net n bericht van iemand op t forum die toch n beetje verbaasd was

Over dat ik de ingreep laat doen zo snel na de borstvoeding. ..

Kans op infecties is groter....k maak me nu toch weer n beetje zorgen, zucht

Ik ga slapen.....sweet dreams allemaal

Ja heb het nog niet eerder ezien op het forum 5 op 1dag. Maar mocht het echt o zijn ben ik wel heel benieuwd hoe alles is gegaan. Heb nog niet veel recente verslagen gelezen van Accz bezoekers.

Ik ben ook wel benieuwd of er nog meiden opt forum komen die 25-3 gaan! Bij welke lokatie zijn jullie geweest. Zevenaar of komen er ook een paar uit groningen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week maandag geopereerd en toen had hij n stuk of 10 op papier staan.

Mijn man zo nieuwsgierig als hij is vroeg hoeveel er gemiddeld op n dag gedaan worden.

En dat is een stuk of 6/8.

De ene keer maar 4 maar hij heeft ook dagen van 10.

@rosanne: Ik ben in Groningen geweest.

Ik heb mijn controle afspraak ook in Groningen.

Dat is voor mij een half uurtje rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week maandag geopereerd en toen had hij n stuk of 10 op papier staan.

Mijn man zo nieuwsgierig als hij is vroeg hoeveel er gemiddeld op n dag gedaan worden.

En dat is een stuk of 6/8.

De ene keer maar 4 maar hij heeft ook dagen van 10.

@rosanne: Ik ben in Groningen geweest.

Ik heb mijn controle afspraak ook in Groningen.

Dat is voor mij een half uurtje rijden

Oké.. Ja hier is niks van de Cricis te merken haha..

Ja ik woon ook ongeveer half uur ervandaan idd.. Ideaal! Heb je je eigen foto als profielfoto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames, Heb vandaag met het ACCZ gebeld en inderdaad operatie duurt gemiddeld een uur. Over het aantal CC's kan dezelfde dag nog met de PC worden overlegt. Nog 13 dagen, heel spannend. Yes nog eventjes. Beginnen jullie ook al zenuwachtig te worden. Marianne 6 tot 8 patienten op een dag is wel heel veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lades,

Om even in te haken op het bericht van mupke! Ik heb Zaterdag een 2e consult gepland.. Over ccs kan nog overlegd worden maar let wel; kort en gehaast! De dokter rekent 45 minuten voor elke borstvergroting uit en als je twijfelt over het aantal ccs kon je het beste nog een consult inplannen zodat je nog even goed kan kijken met de pasprothesen!

Wat duurt deze week toch lang, ik kijk er zo naar uit! Spannend hoor.... Over 2 weken liggen we allemaal onbeweeglijk met een dekentje voor de buis ha ha ha!

Veel liefs Xxx Daffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.