Ga naar inhoud

emsi42 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zie bij mezelf trouwens helemaal geen foto...dus ik ben erg benieuwd wat jullie zien???

Iemand maakte al eerder n opmerking over 'mijn' foto..,maar ik dacht dat dat n foutje was, gezien ik niks heb ge upload....ben nu wel erg nieuwsgierig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag net een foto op het forum bij afdeling nieuw van een dame 5 maanden p.o. zag er heel erg mooi uit. Deze protese is voor de borstspier geplaatst ik denk een ronde protese maar weet het niet zeker. Zij heeft op zich niet zo heel veel borstweefsel als uitgangspositie. En toch is het voor de spier geplaatst. Nou ja we wachten het af ik ga maandag bellen en wil toch nog een keer langs voor de laatste vraagjes.Als ik naar mijn borsten kijk zou ik toch zeggen dat ik ook genoeg borstweefsel heb om het voor de spier te plaatsen. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast. Ladies jullie horen van de week van mij wat het uiteindelijk word. Ik geef mij zelf een nieuwe naam twijfelaar. Hahahaha

Groeten Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Emsi, het is een high-profiel geworden... Amh zei de consulent (medium-high)... Ik heb dr van Onselen dit keer niet zelf gezien maar de consulent zou het gereduceerde aantal cc's wel bij de dokter neerleggen en eventueel nog overleggen.

Ik snap ook wel dat je twijfelt met over welke soort prothesen ja! Maar het is sowieso heeel belangrijk om goed rust te houden ivm inkapselingproces. Nu heb ik het natuurlijk niet eerder gehad maar na alle verhalen die ik heb gelezen is het echt heel belangrijk om je de komende weken rustig te houden! Waar moeders niet allemaal aan moeten denken hè! Ik ben heel benieuwd wat je keuze wordt!

Nog maar 8 daagjes inderdaad, de tijd vliegt nu zeg!!! Ik probeer nog zo min mogelijk alles op te zoeken over vanalles en nog wat want de twijfels slaan ook bij mij toe met perioden, maar ik kan tegelijkertijd niet wachten!

Groetjes Daffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel erg benieuwd wanneer wij de tijden doorkrijgen. Hoop dat we dat vandaag te horen krijgen. Heb zelf eigenlijk niet zoveel zenuwen. Ben alleen een beetje bang voor het eindresultaat. Hoe komen ze eruit te zien na de BV. Vind ik het goed, te groot of te klein. Afwachten, en nu maar aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden ik hoop ook dat jullie vandaag te horen krijgen hoelaat...ik ben nog niet aan de beurt maar vindt het net zo spannend als jullie hahaha.

esmi ik denk als je voor de borstspier plaats je weer eerder kans hebt dat ze gaan hangen en dat ze daarom bij ons duel plane doen...wij zijn niet meer de jongste dus misschien ook eerder weer hang hahaha.

ben benieuwd wie van jullie eerst mag....spannend...

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het nu niet meer vergeet Mupke, Ik denk dat het heel mooi gaat worden bij jouw. 540 cc dat zijn wel behoorlijke boobs, wat was je maat ook alweer? En jij krijgt je BV toch in mei? Wat betekent AMH?

Weer zoveel vragen, hahahaha.

Groeten Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey monique ja ik krijg hem in mei... ik ben zo benieuwd hoe het bij jullie gaat worden dan kan ik al een beetje kijken wat ik kan verwachten. ik heb nu een 80c..ik heb even bij cereform gekeken en dan AMHdat is volgens mij gewoon een nr wat achter de maat staat. staan heel veel letters maar bij 540cc begint het met AHM. denk ik ga er ook niet verder over nadenken. hahaha ik hoop maar dat ze niet te groot worden hahaha. ben op het advies van van onselen uitgegaan dus ga ervan uit dat het goed is...of het verstandig is weet ik na 13 mei hahaha.

ben echt benieuwd hoe het bij jou gaat worden...

alvast heel veel succes...zal aan je denken en je volgen...

groetjes mupke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben heel blij met die tijd. Het is wel verdacht stil op het forum, waar zijn alle andere dames gebleven die de 25ste worden geholpen? Jackie, Anne, Daffie en Terry somebody out there :106:

Weten jullie al wat?

Groeten Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls!!

Ik heb net de kliniek gebeld en meteen even gevraagd over de pijnstillers.

We mogen absoluut niks anders dan paracetamol. Verder krijgen we n recept, maar dat wisten jullie al.

De brief is vandaag de deur uit gegaan met alle info....maar ook dat wisten jullie...

En ik kon t niet laten...dus heb ik gevraagd hoe laat ik ben ingepland..

Ik moet er om half 9 zijn :))

Oooooh wat n krieeeebeelllssssss. Monique, dan ben jij na mij denk ik!!!!

Toch?

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies!

Ik werd vanmiddag gebeld door ACCZ met de melding dat ze mijn brief nog niet retour hadden ontvangen. Toen heb ik natuurlijk ook meteen gevraagd of mijn tijd al bekend was ;-).... ik moet om 12:30 binnen zijn...Spannend.... !!!

Liefs Daffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hoe werkt t eigenlijk? Ik moet er dus om half 9 zijn...dan krijg ik waarschijnlijk eerst n gesprek, tekening op de borsten, wellicht n foto?

Hoeaat zou de ingreep dan plaatsvinden? Ik vraag me af hoeveel tijd daar tussen zit..

Ik ga weer even op zoek naar verhaaltjes op t forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.