Ga naar inhoud

emsi42 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik dacht het ergens gelezen te hebben al voordat jullie het wisten ;) was me bijgebleven. Het blijft bijzonder zoveel op 25-2 en allemaal hier op het forum hahaha..

Ik hoop dat ik ook nog wat mensen tref hier die 25-3 gaan ;) zal wel gezellig wezen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk te lezen dat jullie er allenmaal zo lekker mee in de weer zijn, ik wens jullie alvast een hele fijne operatie toe en een goed herstel, ik wordt pas 2 september geopereerd. En krijg NR6 de MHV480!

Link naar reactie
Delen op andere sites

08:00 uur - Terry

09:30 uur - Monique

09:30 uur - Madelon

11:30 uur - Anne

Anne, ik heb expliciet gevraagd naar welke protheses de PC me aanraadde zodat ik het lijstje van cereform er bij kon pakken. ^^

Leuk dat je het wilde invullen ...ik ga nu het recept bestellen bij de apotheek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net in het dorp geweest en heb geprobeerd het recept te bestellen, was niet op voorraad. Moet naar de ziekenhuis apotheek daar hebben ze het wel op voorraad. Dus op naar de grote stad, gelukkig is die tot tien uur open.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Terry om : 8.00 uur

Jackie : 8.30 uur

Madelon : 9.30 uur

Monique :10.00 uur

Anne : 11.30 uur

Daffie : 12.30 uur

Dit is het lijstje met operatie tijden. Ik snap alleen niet dat er een half uur tussen iedereen zit? Waarschijnlijk heeft dit met het aftekenen en narcose te maken. Want dit zijn de tijden dat we aanwezig moeten zijn.

Ja dat denk ik ook....spannend nu he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nagevraagd bij mijn dokter waarom we niets anders mogen:

Celebrex is een langdurig werkend ibuprofen welke de werking van gewone ibuprofen overbodig maakt. Bovendien moeten we niet teveel bloedverdunners, want de wonden moeten dicht. :D

Ze zei dat als de pijn te erg wordt ze me in geval van nood alsnog iets kan voorschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderedaad lunacy, kom net van de ziekenhuis apotheek en er staat inderdaad in de bijsluiter geen ibuprofen te gebruiken i.v.m. contra indicaties.

Heb net even de bijsluiter gelezen van celebrex nou daar word je ook niet vrolijk van. Het werkt in ieder geval ontstekingsremmend en dat is wel heel erg belangrijk.

Nou dames nog heel even en dan is het zo ver.

Monique xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jackie, hoe gaat het met de verkoudheid? Bij mij is het hoesten iets minder maar ben nog wel verkouden, Hoop dat het ook iets beter gaat met jouw. Het is nu echt aftellen, ga vandaag nog een opdekmatras kopen. Ligt misschien wat lekkerder. Nou dames de laatste loodjes. Probeer vandaag nog mijn berg was weg te werken pffff .

Groeten Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Monique...

Nou, het hoesten is erger geworden...strepsils genomen, hoestdrank, thee met honing...maar nee niks.

Nog steeds verkouden, maar dat vind ik niet eens het ergste...ik moet van die hoest af!

Die kleine van mij is ook snotverkouden..

Gelukkig dat het beter gaat met jou :)

Gister heb ik een zonnebankje genomen, heerlijk en mijn haar ff snel geverfd (uitgroei) want voorlopig zit dat er niet in.

Vnvd haal ik n paar joggingbroeken met vest. Wasjes heb ik gister gedraaid, dus daar ben ik vanaf.

Ik moet trouwens ook nog de Celebrex halen...wat stond r in de bijsluiter Monique? Veel bijwerkingen?

Als ik jou was, zou ik vandaag echt ff die wasjes doen, ben je daar ook weer van af en heb je meer tijd voor wat anders vh weekend ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden succes met het hoesten ..ik moet nog een middag en avond werken.

Morgen de was wegwerken en ff lekkere dingen in huis halen.

Heb net bloemen gekocht is ook altijd gezellig..

Spannend het aftellen is begonnen :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls,

Het hoesten wordt alleen maar erger :( ben bij de apotheek geweest, heb de Celebrex gehaald en ik kreeg te horen er absoluut geen ibuprofen bij te nemen...(ik had nog niet eens wat gezegd)

Heb hoestdrank, keelsnoepjes, nog meer strepsils in huis gehaald..hopelijk gaat t snel over..

K moet er om half 9 zijn, tis voor mij ongeveer 1 uur en n kwartier rijden...ik ben van plan om half 7 te vertrekken, jullie?

Nog 1 weekend :)

Kunnen jullie je het voorstellen? Volgend weekend hebben we boobieeees :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames.. voordeel van de narcose is dat je weer hardstikke beter wakker wordt, zonder hoest of dikke neus :45:

Althans... dat middeltje maakt in 1 klap korte metten met alles in je lijf. Ik ging ook 2x ziekjes de ok in, en werd zo fit als een hoentje wakker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, laat die griep dan maar komen!

Ik vertrek ook om half zeven, pffff... mag hopen dat ik die nacht überhaupt kan slapen. De zenuwen worden steeds heftiger, maar gelukkig vangt m'n vent me goed op.

Morgen even naar de kruidvat voor potjes Vitamine E en C voor snellere wondgenezing. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls, Het hoesten wordt alleen maar erger :( ben bij de apotheek geweest, heb de Celebrex gehaald en ik kreeg te horen er absoluut geen ibuprofen bij te nemen...(ik had nog niet eens wat gezegd) Heb hoestdrank, keelsnoepjes, nog meer strepsils in huis gehaald..hopelijk gaat t snel over.. K moet er om half 9 zijn, tis voor mij ongeveer 1 uur en n kwartier rijden...ik ben van plan om half 7 te vertrekken, jullie? Nog 1 weekend :) Kunnen jullie je het voorstellen? Volgend weekend hebben we boobieeees :) Xx

Nee kan me het nog niet echt voorstellen heb er wel veel zin in ....fijn weekend xxx :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh dat is fijn piepke hahaha...

Dat is kort ritje terry, voor mij is het 3uur rijden.. Pfffff en dus na de Ok 3u terug dat lijkt me het ergste haha

O ik dacht dat ik al een aardig ritje ....waar woon jij ongeveer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik ben weer terug van weg geweest, wat leuk al die enthousiaste berichtjes... Zeer aanstekelijk ha ha ha! Nog maar 2 dagen, de tijd vliegt zeg! Ik hoop er wel een aantal tegen te komen daar ook al ben ik de laatste.... Wel een akelig idee, last best zullen we dan maar zeggen?

De twijfels blijven wel toeslaan zeg, ook ga ik toch echt een probleem krijgen met de paracetamol vrees ik.... Al vanaf kinds zijnde geef ik het over als ik de smaak binnen krijg... Echt verschrikkelijk! Dus ik ga toch vragen of er echt geen alternatief is:-(

Ben zo benieuwd naar iedereen, alvast heel veel succes met de zenuwen alvast;-)! Dat zullen we allemaal nodig hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik ben weer terug van weg geweest, wat leuk al die enthousiaste berichtjes... Zeer aanstekelijk ha ha ha! Nog maar 2 dagen, de tijd vliegt zeg! Ik hoop er wel een aantal tegen te komen daar ook al ben ik de laatste.... Wel een akelig idee, last best zullen we dan maar zeggen? De twijfels blijven wel toeslaan zeg, ook ga ik toch echt een probleem krijgen met de paracetamol vrees ik.... Al vanaf kinds zijnde geef ik het over als ik de smaak binnen krijg... Echt verschrikkelijk! Dus ik ga toch vragen of er echt geen alternatief is:-( Ben zo benieuwd naar iedereen, alvast heel veel succes met de zenuwen alvast;-)! Dat zullen we allemaal nodig hebben!

Haha ...gewoon doorslikken de paracetamol anders met limonadesiroop....weet niet of ik jou zie ik mag als eerste.....nog een fijn weekend xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je van een zetpil Daffie, die heb je ook, alleen heb je dan wel de hulp van iemand anders nodig.

Hi dames, ja nog even en dan is het zover. Ben blij te horen van jouw piepke dat die narcose overal goed voor is, hahaaha.

Piepke je bent een topwijf. Moet altijd zo lachen om je commentaar. Jackie dus je hebt het gehoord al onze kwalen verdwijnen, hihihi.

Nee ben nog niet zenuwachtig maar dat komt een half uur van tevoren.

Heb alles nu gedaan ook in huis. Morgen nog even al het beddegoed verschonen en dan op naar duitsland. Blijf daar slapen in hotel met vriendin.

Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa dat klinkt goed die narcose Hahaha

Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet meer zenuwachtig ben ofzo...ben meer bezig met alles eromheen regelen etc..

Vandaag nog het een en ander doen en morgen lekker niks doen, of althans weinig..beetje ontspannen..

Fijn weekend allemaal!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jackie en Monique, wat knap dat jullie (nog) niet zenuwachtig zijn. Hier is juist het tegenovergestelde gaande. ;)

Ben hier ook bezig met alle wassen draaien, beddengoed verschonen, poetsklusjes etc. etc. ennnnnn......

Alle huidige BH's weggooien. :D:D

Dááág A-cup, hope to never see you again.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monique dat is ook een goed idee! Is ook paracetamol hè, vervelend maar als slikken niet gaat moet het wel!!! Had ik nog helemaal niet aan gedacht!!!!

Ik voel ook een verkoudheid op komen ivm zenuwen denk ik haha maar hoop dat ik er ook helemaal hersteld uit kom dan, wat grappig dat dat zo werkt! Had ik echt geen idee van!

@ Lunacy hahahahahaha geweldig! Alle bh's weg gooien al, ik geef de mijne weg aan nichtjes en een vriendin van me maar heb me net al georiënteerd op leuke bh's @ hunkemoller:-)! Erg leuk!!!!! Oh ik kan me het bijna niet voorstellen maar het gaat echt bijna gebeuren, nog 2 nachtjes!

Xxxxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.