Ga naar inhoud

emsi42 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Mupke, ik zag het ook staan dat zij om half tien aanwezig moest zijn... Mogelijk moeten we allebei tegelijk komen en als Monique dan bij de aneathesist is, krijg ik pennenstrepen op m'n borsten? Haha, geen idee. Half tien is wat die mevrouw aan de telefoon tegen me zei, maar we zien de brief vandaag wel in de bus verschijnen!

Ik ben trouwens 1.64 cm en 49 kg en ga voor 300 cc AMM, welke bij het passen nummer 4 was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Mupke!

Ik ben ook wel heel erg benieuwd....de tijd die we hebben doorgekregen is de tijd dat we aanwezig moeten zijn, dus ik vraag me sowieso af hoelaat de ingreep plaats vindt.

Toch nog even wachten...de brief ligt straks op de mat, ik moet eerst n dagje werken!

Als ik m straks niet binnen heb, bel ik vnvd toch nog eventjes...

Zucht, ik ben zoooo ongeduldig! Ik was al 5 uur op! Ik kan niet slapen vd spanning!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

o ja lunacy dat zou inderdaad ook kunnen. weet ook niet hoe het in zijn werk gaat ik ben pas 13 mei aan de beurt. ik ben 174 en weeg 58 kg ik krijg 540cc.

ja jackie het is erg spannend maar goed dat je nog lekker moet werken heb je nog wat afleiding. ik werk altijd op donderdag en vrijdag. ik vindt het wel lekker want denk als het zover is dat ik ook geen oog meer dicht doe. dit wordt mijn eerste operatie dus alles is nieuw. hahaha

dus nu zijn jullie eigenlijk al met z'n zessen met lunacy erbij geteld. snap alleen niet dat ze de brieven nog niet binnen hebben. ik neem aan dat ze de brieven bedoelen die wij hebben moeten invullen met de vragenlijst enzo.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi spannend he. Hi lunacy . Wat leuk we komen elkaar vast tegen. Het word druk. Ik denk dat jackie voor ons is en dan jij lunacy of ik daarna Anne. We komen elkaar vast tegen. Soms denk ik doe ik er goed aan. Begin nu wel een beetje nerveus te worden. Dus we mogen alleen paracetamol. Nee dat wist ik niet. Brief heb ik ook nog niet binnen. Misschien vanmiddag. Gr Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey....meiden ik heb de brief binnen ....en ja hoor ik moet er al om 8 UUR zijn .....ben de eerste denk ik .

Leuk hebben we er nog 1 bij wordt een gezellige boel ...welkom Lunacy.

Ik krijg nu ook de kriebels vooral als iedereen zegt ben je al nerveus ...ik denk alleen maar aan straks hoe blij ik dan ben met mijn ..TWINS....hahaha

Fijne dag allemaal xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey, daar ben ik weer! Bedankt voor het warme onthaal. :)

De brief is hier ook binnen en ik moet er inderdaad ook om 09.30 uur zijn. Het begint steeds echter te worden...... whaaa!

Vandaag was ik even wezen shoppen en toen ik langs de Hunkemöller liep werd ik zo gelukkig van het idee dat ik daar straks ook BH's kan kopen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey, daar ben ik weer! Bedankt voor het warme onthaal. :)

De brief is hier ook binnen en ik moet er inderdaad ook om 09.30 uur zijn. Het begint steeds echter te worden...... whaaa!

Vandaag was ik even wezen shoppen en toen ik langs de Hunkemöller liep werd ik zo gelukkig van het idee dat ik daar straks ook BH's kan kopen. :D

Ik werd ook erg enthousiast toen ik langs de Hunkemoller liep, zo enthousiast dat ik maar liefst vier nieuwe BH's in de uitverkoop heb gekocht in maat 75C. Het wordt nog afwachten natuurlijk wat mijn nieuwe maat gaat worden, maar ik had dit gewoon even nodig zodat ik aan het resultaat zou denken, in plaats van aan de operatie zelf. Zo nu en dan kijk ik even naar de mooie nieuwe BH's, en dan krijg ik helemaal in in maandag. Ik probeer me dus te focussen op het positieve.

Wel wil ik nog graag met dr. van Onselen bespreken of ik de protheses ( 380cc) voor de spier geplaatst kan krijgen, lijkt me een stuk fijner. Ik heb het ook al per mail besproken met de consulente en zij raadt het me sterk af, maar ik wil het voor de operatie toch nog even met de chirurg zelf bespreken. Er is namelijk alleen op de foto naar mijn eigen vetweefsel gekeken, nog niet in het echt. Op internet heb ik erg veel goede resultaten gezien van protheses die voor de spier zijn geplaatst, zelfs bij vrouwen die een kleinere cupmaat hebben dan ik nu ( 75A), dus het is het bespreken waard. Als de chirurg zegt dat het echt niet mogelijk is, dan vertrouw ik daar uiteraard op en heb ik er vrede mee dat ze dual- plane geplaatst gaan worden. Ook wordt er ter plekke nog gekeken of ik 420 cc kan hebben in plaats van 380 cc. Ben zo benieuwd! Over een paar dagen is alles achter de rug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, Hehe we hebben allen nu onze tijden binnen en allemaal nog voor de middag. Wij zitten in de ochtendploeg, hahahaha.

Tegen de operatie zie ik eigenlijk niet zo op. Tegen de week erna wel. Maar ja afwachten maar. ben vandaag naar drogist geweest om 6 dozen paracetamol in te slaan, Zat ook een recept bij van ACCZ moet ik morgen nog even bestellen bij de apotheek. Nou ladys nog 4 nachtjes slapen en dan is het zover. Misschien kunnen we elkaars hand vasthouden, hahahaha.

Groeten Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Anne, jij weet dus al echt waar je op uit wil/gaat komen... ik laat me volledig verrassen. Een volle B, kleine C of wat het ook is, zolang het maar mooier en voller is dan wat nu een voorgevel moet voorstellen bij mij. ;)

Ik lees alleen dat ik met 300 cc wel de kleinste van de dag ga worden, haha. Ga ik hier spijt van krijgen, aaaargh?

Succes Anne met het vinden en krijgen van de beste methode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monique, wat een slim idee van je om het recept alvast in huis te halen. Bedankt!

Maarre.......

ZES dozen paracetemol? Sodeju!! :D Waarom mogen we eigenlijk geen andere pijnstillers?

Ik zie niet zo op tegen het herstel (behalve dat ik m'n 16 maanden oude dochter niet meer kan optillen of fijnknijpen), maar juist tegen de operatie. Ik vind de narcose erg spannend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.cereform.nl/modellen/anatomisch/

Ik zie net op bovenstaande website dat het verschil in projectie tussen 380 cc en 430 cc maar 1 millimeter is! Minimaal dus. Ik weet alleen niet welke protheses ik krijg, want het blijkt dat de high- profile protheses ook weer worden onderverdeeld in small-height, moderate-height en tall height ! Bij mijn consult hoorde ik alleen dat ik high- profile zou krijgen. Weten jullie wel welke jullie krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk er erg naar uit...maar de weken ernaar ....niet echt ,,een paar weken niet werken dat is niks voor mij of ff niet hardlopen ...daar baal ik nu al van ...maar ja het is allemaal voor een goed doel.

Ik moet om 8 uur er zijn ..wie volgt ...misschien leuk om dit lijstje in te vullen

xxx Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monique, wat een slim idee van je om het recept alvast in huis te halen. Bedankt!

Maarre.......

ZES dozen paracetemol? Sodeju!! :D Waarom mogen we eigenlijk geen andere pijnstillers?

Ik zie niet zo op tegen het herstel (behalve dat ik m'n 16 maanden oude dochter niet meer kan optillen of fijnknijpen), maar juist tegen de operatie. Ik vind de narcose erg spannend...

Hier hetzelfde. Ik kijk nog niet op tegen het herstel, maar ook erg tegen de operatie en de narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn brief is ook binnen!!!!!!

Hahahaha ik vind het echt super leuk dat we hier aan het kletsen zijn en dan ook nog eens op de zelfde dag een boobjob doen hihihihi

Idd Monique! Handje vasthouden :))

Lunacy, ik heb ook n dochtertje die ik straks ff niet kan knuffelen en het is echt een knuffelpopje..dus dat vind ik ook n beetje moeilijk :(

Moet goed komen!

Monique, 6 dozen paracetamol Hahaha, ik heb er 2 gehaald...maar ik denk dat ik iets meer moet inslaan :)

@ Anna, ik denk dat je bh's straks te klein zijn.....niet? Ik heb ondanks alle kriebels niks gekocht, want ik heb geen flauw idee op wat voor maat ik uitkom... Gelukkig was er sale hè? Just in case..

Ik zag zelfs bij 1 iemand foto's waarvan de Boobs groot waren de eerste dag...maar na een week...mega verschil! Ze waren echt gegroeid!

Oh en Monique, nog steeds nerveus? We hebben elkaar iig ff voor wat steun en dit forum is GEWELDIG.

Thanx for the support allemaal....nu nog n paar nichtjes slapen.

Ik ben de rest vd week vrij...iemand nog wat gepland? Tips?

Xxxx Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn brief is ook binnen!!!!!! Hahahaha ik vind het echt super leuk dat we hier aan het kletsen zijn en dan ook nog eens op de zelfde dag een boobjob doen hihihihi Idd Monique! Handje vasthouden :)) Lunacy, ik heb ook n dochtertje die ik straks ff niet kan knuffelen en het is echt een knuffelpopje..dus dat vind ik ook n beetje moeilijk :( Moet goed komen! Monique, 6 dozen paracetamol Hahaha, ik heb er 2 gehaald...maar ik denk dat ik iets meer moet inslaan :) @ Anna, ik denk dat je bh's straks te klein zijn.....niet? Ik heb ondanks alle kriebels niks gekocht, want ik heb geen flauw idee op wat voor maat ik uitkom... Gelukkig was er sale hè? Just in case.. Ik zag zelfs bij 1 iemand foto's waarvan de Boobs groot waren de eerste dag...maar na een week...mega verschil! Ze waren echt gegroeid! Oh en Monique, nog steeds nerveus? We hebben elkaar iig ff voor wat steun en dit forum is GEWELDIG. Thanx for the support allemaal....nu nog n paar nichtjes slapen. Ik ben de rest vd week vrij...iemand nog wat gepland? Tips? Xxxx Jackie

Ik vind dit forum ook echt geweldig! Zo fijn om ervaringen te lezen en rond te kijken in de galerij!

De kans bestaat inderdaad dat de bh's te klein zijn ( en dat zou ik geen enkel probleem vinden ;), dat zou voor het eerst in mijn leven zijn dat een bh te klein voor me is. Er was inderdaad grote uitverkoop bij de Hunkemoller, alles sterk afgeprijsd en dan ook nog eens vier halen, drie betalen. Ik kon het dus echt niet laten. Ik heb voor C gekozen omdat ik D er echt enorm vond uitzien, kan me niet voorstellen dat ik zo'n bh kan vullen :). Mochten ze niet passen dan maak ik er een vriendin blij mee. Dit was puur voor het idee, als onderdeel van de voorpret.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk er erg naar uit...maar de weken ernaar ....niet echt ,,een paar weken niet werken dat is niks voor mij of ff niet hardlopen ...daar baal ik nu al van ...maar ja het is allemaal voor een goed doel.

Ik moet om 8 uur er zijn ..wie volgt ...misschien leuk om dit lijstje in te vullen

xxx Terry

08:00 uur - Terry

09:30 uur - Monique

09:30 uur - Madelon

11:30 uur - Anne

Anne, ik heb expliciet gevraagd naar welke protheses de PC me aanraadde zodat ik het lijstje van cereform er bij kon pakken. ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn brief is ook binnen!!!!!!

En..?? Wat is je tijd dan?

Toch niet uitgerekend jij zal als laatste aan de beurt zijn hè :17:

Daffie en Jackie nog aan het lijstje hierboven toevoegen, en jullie zijn compleet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, Piepke ik moet er om half 9 zijn. Na Terry en voor Monique.

@Anne: superrrrrr sale, super gaaf en ALS ze straks te klein zijn, ben jij super blij :) hihi

Bij mijn zijn mijn bh's tegenwoordig leeg....echt verschrikkelijk!

Maar dat gaat er allemaal anders uit zien (hoop ik)

Ik hoop dat ik n beetje zal slapen vannacht...k word n beetje gek vd adrenaline.

Ben ook nog aangestoken door mijn popje, dus n loopneus, kriebelhoest..daar moet ik dus echt van af!

Heb net thee met honing op...

Sweet Dreams allemaal Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anne, je bent echt heel grappig, ja dat is waar je kan er altijd iemand anders blij mee maken. Ik ga vandaag even mijn recept ophalen bij de apotheek en ja ik snap ook niet waarom je geen iboprufen mag nemen. Ik ben wel eens vaker geopereerd en heb toen paracetamol in combinatie met wat anders genomen. maar ja volg het advies gewoon op en als de pijn onhoudbaar is heb ik nog een andere pijnstiller. Maar neem aan dat wat we hebben gekregen op recept afdoende is. Je leest ook zoveel verschillende verhalen. De een heeft totaal geen last en de ander 3 dagen een ander weer een week. Laten wij hopen dat wij allemaal alleen de eerste2 dagen last hebben en daarna steeds minder. Vooral het slapen daar zie ik tegenop want ik slaap graag op mijn buik.

Zal niet gaan Haahahahaaha

Groeten monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Terry om : 8.00 uur

Jackie : 8.30 uur

Madelon : 9.30 uur

Monique :10.00 uur

Anne : 11.30 uur

Daffie : 12.30 uur

Dit is het lijstje met operatie tijden. Ik snap alleen niet dat er een half uur tussen iedereen zit? Waarschijnlijk heeft dit met het aftekenen en narcose te maken. Want dit zijn de tijden dat we aanwezig moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.