Ga naar inhoud

emsi42 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ja heerlijk bikini, strand, zee. Kan niet wachten. Heb vandaag het ACCZ gebeld en mijn verzoek ingediend om 485 cc te plaatsen. Ik word hier morgen over terug gebeld. Vind het zo verschrikkelijk moeilijk. Heb naar alle foto's voor en na gekeken van de BV's , het word me allemaal even te veel. HELLUP. Heb zoveel borsten gezien dat ik het even niet meer weet. Terry, het is het beste om een joggingpak aan te trekken met een jasje met ritssluiting aan de voorkant lijkt mij. Iets dat je in ieder geval niet over je hoofd hoeft aan te trekken. Hoe moet dat met je haren wassen en kammen? Mag dat of moet je dat iemand anders laten doen? Daffie wist niet dat ze op zaterdag ook open waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Emsi, ze zijn op maandag t/m zaterdag van 09:00- 21:00 uur geopend! Erg fijn voor als je vragen hebt.

Ik zou als je zoveel twijfels hebt gewoon gaan voor een 2e consult, eventueel met een andere consulente als je dit fijn vindt! Je draagt ze wel voor de rest van je leven mee dan kun je het beste gewoon even het zekere voor het onzekere nemen!! Ik heb zelf voor een andere consulente gekozen alhoewel ik niet ontevreden was over mijn eerste gesprek dus ga ik Zaterdag met een vriendin even terug... Neem ik ook een blouse en strak t-shirt mee om het resultaat daarin met pasprothesen te bekijken, kan ik mezelf weer even een dikke week lekker maken ha ha ha! :49:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt een druk dagje op 25 februari ...ben benieuwd wie er als eerste gaat .

Spannend nog 2 weken kan bijna niet wachten.

ik twijfel nu ook over de cc misschien vraag ik ook om meer krijg nu 405 cc.

Is lastig he al die cc.

@Jackie ik heb ook cup B maar wel minder dan jij.

We spreken elkaar weer gauw meiden ...gezellig zo vind ik .

Groetjes

Ik ben ook een van de vijf die op de 25e geopereerd gaat worden. Ook ik kan bijna niet meer wachten, heb een gezonde spanning op het moment. Ik twijfel ook over het aantal cc's, mij is naar aanleiding van de foto's die door de consulente zijn gemaakt, 380 cc geadviseerd. Ik heb op het moment cup 75A. 380 cc komt neer op pasprothese 5, de kleinste pasprothese die ik heb gepast. Zelf vond ik nummer 6 erg mooi staan.

Wat mij de fijnste methode van plaatsing lijkt, is voor de borstspier. Dit wordt mij echter sterk afgeraden omdat de consulente denkt dat ik niet over genoeg eigen vet beschik waardoor de randen van de prothese zichtbaar kunnen zijn straks. Er is echter geen vetpercentage opgemeten dus dit heeft ze puur op het oog vastgesteld. Zoals het er nu naar uitziet gaan de protheses dus dual- plane geplaatst worden, iets waar ik af en toe wakker van lig omdat het geen fijn idee is dat ze twee belangrijke spieren gaan splitten. Ik ben bang dat ik daarna nooit meer mijn volledige kracht terugkrijg. Ik denk nu weinig aan het resultaat nog, omdat ik de operatie zo spannend vind. Ook het idee dat je zelf op de operatietafel moet gaan liggen, ik krijg er helemaal kriebels van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Emsi, ze zijn op maandag t/m zaterdag van 09:00- 21:00 uur geopend! Erg fijn voor als je vragen hebt.

Ik zou als je zoveel twijfels hebt gewoon gaan voor een 2e consult, eventueel met een andere consulente als je dit fijn vindt! Je draagt ze wel voor de rest van je leven mee dan kun je het beste gewoon even het zekere voor het onzekere nemen!! Ik heb zelf voor een andere consulente gekozen alhoewel ik niet ontevreden was over mijn eerste gesprek dus ga ik Zaterdag met een vriendin even terug... Neem ik ook een blouse en strak t-shirt mee om het resultaat daarin met pasprothesen te bekijken, kan ik mezelf weer even een dikke week lekker maken ha ha ha! :49:

XXX

Je bent grappig Daffie, ik schaam me maar dat word dan de vierde keer dat ik langs ga. Ze zien me weer aankomen. Hahaha, nee ik ga gewoon voor die 485 cc. Ik ken mezelf ik blijf twijfelen. Gelukkig is alles betaald en is er geen weg meer terug. Nee vind het allemaal heel erg spannend en leuk. Zoals ik hier al vaak op het forum lees beter iets meer dan minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een van de vijf die op de 25e geopereerd gaat worden. Ook ik kan bijna niet meer wachten, heb een gezonde spanning op het moment. Ik twijfel ook over het aantal cc's, mij is naar aanleiding van de foto's die door de consulente zijn gemaakt, 380 cc geadviseerd. Ik heb op het moment cup 75A. 380 cc komt neer op pasprothese 5, de kleinste pasprothese die ik heb gepast. Zelf vond ik nummer 6 erg mooi staan.

Wat mij de fijnste methode van plaatsing lijkt, is voor de borstspier. Dit wordt mij echter sterk afgeraden omdat de consulente denkt dat ik niet over genoeg eigen vet beschik waardoor de randen van de prothese zichtbaar kunnen zijn straks. Er is echter geen vetpercentage opgemeten dus dit heeft ze puur op het oog vastgesteld. Zoals het er nu naar uitziet gaan de protheses dus dual- plane geplaatst worden, iets waar ik af en toe wakker van lig omdat het geen fijn idee is dat ze twee belangrijke spieren gaan splitten. Ik ben bang dat ik daarna nooit meer mijn volledige kracht terugkrijg. Ik denk nu weinig aan het resultaat nog, omdat ik de operatie zo spannend vind. Ook het idee dat je zelf op de operatietafel moet gaan liggen, ik krijg er helemaal kriebels van!

Hi Anne, ja spannend allemaal he, had dat nou niet gezegd van die spieren splitten. Nu krijg ik ook de kriebels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach dames, dual plane wordt al langer gebruikt en als het echt zo risicovol was hadden ze deze operatie echt niet meer uitgevoerd hoor!! Er blijven toch altijd enkele risico's aan deze operatie zitten... Zoals kapselvorming (ondertussen wel gereduceerd van 30% naar 1/2%).. Maar als je dit graag wil heb je dat vast en zeker al afgewogen en je hierover ingelezen dat je kunt zeggen dat je er voor de volle 100% achter staat... Aan alle beslissingen zitten risico's....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach dames, dual plane wordt al langer gebruikt en als het echt zo risicovol was hadden ze deze operatie echt niet meer uitgevoerd hoor!! Er blijven toch altijd enkele risico's aan deze operatie zitten... Zoals kapselvorming (ondertussen wel gereduceerd van 30% naar 1/2%).. Maar als je dit graag wil heb je dat vast en zeker al afgewogen en je hierover ingelezen dat je kunt zeggen dat je er voor de volle 100% achter staat... Aan alle beslissingen zitten risico's....

Klopt, ik ben ook van de risico's op de hoogte en sta helemaal achter mijn keuze. Neemt niet weg dat het erg spannend blijft allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij opvalt op dit forum als je naar de bv voor en naar kijkt zijn niet alleen de borsten gelift. Maar lijkt het ook alsof de buik ook iets strakker staat. Klopt dat? Kan iemand mij dat vertellen? Het ziet er allemaal strakker en beter uit. Of de dames zijn naderhand nog wat kilos kwijtgeraakt dat kan natuurlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij opvalt op dit forum als je naar de bv voor en naar kijkt zijn niet alleen de borsten gelift. Maar lijkt het ook alsof de buik ook iets strakker staat. Klopt dat? Kan iemand mij dat vertellen? Het ziet er allemaal strakker en beter uit. Of de dames zijn naderhand nog wat kilos kwijtgeraakt dat kan natuurlijk ook.

Dat zou wel super zijn natuurlijk! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lades,

Nou Monique, ik heb zoveel adrenaline in mijn lijf dat ik aan t afvallen ben, misschien hadden de dames dat ook en zijn ze allemaal wat slanker haha

Of van de pijn (eerste dagen) niet kunnen eten!

Ik zou trouwens echt langsgaan, al zou t de tiende keer zijn! Tis belangrijk, als t goed is voor altijd (of voorlopig) en veel geld! Dus als je toch niet zeker bent, gewoon nog n keer gaan....

Verder zou ik echt op de pc vertrouwen, want hij ziet echt wel of je meer nodig hebt. Dat deed ie bij mij ook..

Hij zag t al op de foto's, maar toen ie me zag legde hij meteen alles uit.

Super spannend! We krijgen deze week al onze tijdstippen door hè?! Oeeee spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das trouwens echt zo... :) jeetje wat spannend zeg....Pffff

Weet je wat ik me wel afvraag? Ik zie bij best veel vrouwen dat ze n bv hebben gedaan en dan n jaar later weer of n tijdje later...

Toch geen goede keuze gemaakt de eerste x? Of kritischer geworden na de eerste x?

Perfectie willen? Of.....?

Je wil t natuurlijk in 1 x goed doen (of ben ik te enthousiast) anders kost t je weer klauwen met geld, of niet?

Ik doel natuurlijk niet op vrouwen bij wie er iets mis is gegaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jackie; ik zie (ook bij 2 vriendinnen van me) dat ze als ze eenmaal gewend zijn aan de grootte nog groter willen... Als een soort van verslaving (zoals met tattoos)... Ik kan er natuurlijk ook pontificaal langs zitten hoor! Maar dat is wat ik vermoed.. Of dat vrouwen het in de eerste instantie al veel groter willen maar dat het aantal ccs niet past? En de huid moet rekken voordat er meer ccs in gaan.. Dat lijkt me een iets logischere verklaring hiervoor....

Erzijn vast genoeg dames in dit forum die een aantal keer terug zijn geweest! Ik zou zeggen; trek je stoute schoenen aan en vraag het! Forum is er niet voor niets toch??

Xxxxxx liefs Daffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag de consulente van de ACCZ kliniek aan de lijn gehad. Heb mijn probleem voorgelegd en ze zei mij dat ik gerust nog een keer langs kon komen. Maar kan ook op het moment dat de pc mijn borsten aftekent nog even overleggen. Ze zei mij dat ik al de een na grootste maat zou krijgen en anders moest het speciaal besteld worden als ik nog groter wilde. Ik heb nu 460 cc tall high, high profile, dat betekent 12.7 cm hoog 14 cm breed en 5.6 cm projectie. Dus medium high, low high, tall high. Allemaal heel verschillend en niet te vergelijken. Moet dus ook kijken naar medium, low, high, enz enz. Word steeds ingewikkelder maar tegelijkertijd begin ik het steeds meer te begrijpen. Ben vandaag naar de kapper geweest, heb daar 5 uur gezeten pffff. Haar stijl maken, duurt lang maar dan heb je ook wat. Hoef ik me daar niet meer druk over te maken. hahahaha.

Anne, Jackie, Daffie, Terry, nog elf nachtjes slapen :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi monique

dat klopt inderdaad dat als je groter wil het extra besteld moet worden. ik krijg 540cc en heb deze niet kunnen passen omdat ze ze daar niet hadden. maar wat je schrijft zoveel soorten maten high low tallhigh..is voor iemand als ons toch ook allemaal niet meer te volgen hahaha ik wacht het maar rustig af moet nog een tijdje wachten maar ga jullie lekker volgen. ben echt reuze benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat en natuurlijk de de super resultaten...hahaha spannend..

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Mupke heel erg spannend. Ja die van jouw moeten inderdaad besteld worden. Waar ik nog wel een beetje over twijfel is rond of anatomisch. Ze zeggen dat je bij rond meer vulling aan de bovenkant krijgt? Weet het nu ook niet meer. En bij ronde proteses heb je minder kans op complicaties. Tja wat is mooier, ik weet het niet. Wel zie ik dat het ACCZ voornamelijk anatomische protesen plaats dual plane.

Maar je kan dus ook voor een ronde protese kiezen. Zoveel vragen. Ja hoe meer je leest hoe meer vragen. De een zegt dit de ander dat. Het word nu echt aftellen. Nog 10 nachtjes slapen en dan is het boobie-day, hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ja het wordt steeds moeilijker ik heb vandaag nog een mailtje gestuurd om te vragen wat ik nu precies krijg. en of het anatomisch is. voor zover ik weet wel. maar omdat ik inderdaad ook die verhalen lees van dat rond meer vulling geeft ben ik gaan twijfelen of ik het wel goed heb. omdat het eerst 480 anatomisch was en later dr van onselen zei ik zou voor 540cc gaan ben ik ervan uit gegaan dat het ook anatomisch is .

maar ik denk dat we gewoon op hem moeten vertrouwen we hebben toch duidelijk verteld wat onze wensen zijn en dat we willen dat het mooi wordt opgevuld daar boven in dus neem ik aan dat hij weet wat hij dan moet doen en gebruiken...maar het is inderdaad allemaal zeer verwarrend en het brengt je steeds weer aan het twijfelen van heb ik dan wel het goede..

maar nog een paar daagjes en dan is het voor jouw al zover...SPANNEND...

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mupke, ja spannend is het helemaal, heb nog geen tijd doorgekregen van de ACCZ. Hoop dat ik vroeg aan de beurt ben anders moet je de hele dag wachten pffff. Waar ik tegenop zie is de eerste week thuis. Vind het vreselijk om zo afhankelijk te zijn. Heb ook een zoon van 5 en die springt nogal te pas en onpas tegen mij aan. Dus hoop dat hij zich een beetje rustig houd. Nou ja het zal wel loslopen. Wanneer mag je weer auto rijden? na 10 dagen of al eerder? En hoe zit het met de pijnstillers krijg je dat nog te horen of krijg je daar de pijnstillers mee?

Groeten Emsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey emsi ja dat is al zo een leeftijd dan kunnen ze nog al eens erg uit de band springen.hahaha mijn kids zijn nu 11 een tweeling en een zoon van 14 dat scheelt alweer die springen niet meer zo vlug op schoot hahaha ik hoop ook als het zover is dat ik meteen s'morgens aan de beurt ben want anders ben ik ook doodzenuachtig. wanneer je precies weer mag autorijden weet ik ook niet ik denk na een week of twee. en de pijnstillers daar krijg je volgens mij daar een recept van maar dat weet ik ook niet zeker. ik zorg dat ik gewoon een flinke voorraad paracetamol in huis heb. en de rest dat hoor ik dan daar wel.

ik wacht gespannen met jullie af hoelaat jullie allemaal aan de beurt zijn. hoop voor je dat je lekker vroeg kan..ik ga duimen.

groetjes mupke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies!

Even een korte update: ik ben vanmiddag terug geweest voor een 2e consult en na goed gekeken te hebben met de pasprothesen ga ik voor een tussenmaatje: van 380 naar 335cc.. Helaas waren er daar geen pasprothesen van maar de 300 was net wat te klein en de 380 net te groot..

Nog maar 9 dagen en dan is het zover!!! Ik ben ook heel benieuwd naar de tijden! En zou leuk zijn iemand van het forum tegen te komen daar!

Groetjes Daffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed Daffie, dat je nog een keer bent gegaan. Dus je krijgt nu 335 cc wat voor profiel tall, medium of ....... Heb je van Onselen zelf nog gesproken of een consulente. Ik denk dat ik maandag toch ook maar een afspraak maak want twijfel nu heel erg over rond of anatomisch. Wel spannend, deze week krijgen we ook de tijden door. Het zou leuk zijn als we die uit kunnen wisselen en misschien komen we elkaar daar dan wel tegen. Ik ben zo bang dat de protesen gaan draaien, ik heb namelijk een zoon van 5 en die houd van springen en van jumpen. Dus vandaar mijn bezorgdheid over de anatomische protesen. Maar ja bespreek dit van de week nog. Ben nu niet nerveus probeer wel het huis van te voren aan kant te hebben en de rest. Gisteren nagels en voetjes gedaan. ik ben er helemaal klaar voor.

Groeten Emsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.