Ga naar inhoud

emsi42 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey girls...

Wat genieten we zo he van het mooie weertje.

Mijn boobs zijn gewoon warm in de zon ...kunnen ze ook gaan ZWETEN of zo ....hihi

Kunnen jullie ook al jezelf een beetje aankleden?

Het lukt mij wel ...rustig aan doen !!!!

Nog ff en dan een mooie bikini en BH gaan scoren....

Fijne dag ....CIAO XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Dames,

Nog even en dan mogen die nare hechtingen eruit. Had gisteren zoveel jeuk dat ik pas om 1.00 uur in slaap ben gevallen.

Heb zelfs al auto gereden, erg he. Maar schijnt te mogen als je 7 dagen p.o. bent. Maar dat geldt alleen als je prothese voor de borstspier is geplaatst hoor. De dames die dual plane zijn geholpen moeten 14 dagen wachten met auto rijden.

Kan eigenlijk alweer alles, kijk wel uit dat ik mijn handen niet boven mijn schouders uit laat komen. Ahoewel ik dit wel af en toe in mijn slaap doe.

Dat is wel vervelend.

Verder verveel ik mij stierlijk. Heb echt zin om dingen te doen die niet mogen. Maar geduld is een schone zaak. :63:

Gr. Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Nog even een update. Ben vandaag naar lingeriewinkel geweest en heb mijn maat laten opmeten.

Ik piste zowat in mijn broek van het lachen 75G. Toch vind ik ze niet echt groot lijken.

Ben nog steeds super tevreden.

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.