Ga naar inhoud

emsi42 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hi Lunacy,

Mijn bv is voor de borstspier geplaatst dus dat is veeeel minder pijnlijk. Had helemaal nergens last van alleen jeuk en af en toe een zeurende pijn, maar dat is omdat ik dan mijn pijn stilling dan was vergeten.

Nee, ik heb gisteren mijn BH uitgetrokken dat was wel even schrikken maar bij de tweede keer begon ik al aan het idee te wennen.

Wat naar voor je dat je zoveel pijn hebt. Hoop echt voor je dat je binnenkort lekker kunt doorslapen. ze zeggen dat het na drie dagen wel minder zou moeten worden de pijn. Maar ja dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Kun je geen andere sterkere pijnbestrijding krijgen in plaats van paracetamol?

Heel veel sterkte

Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Het girlz,

Nou die kramp, had ik gister echt wel ff....maar ik denk ook dat het komt omdat ik veel voel en dat komt weer doordat ik net als jij Monique maar 2 x per dag paracetamol slik. Daarnaast de Celebrex, die ik dus al n paar keer te laat heb ingenomen..

Gisteravond Celebrex ingenomen en lekker geslapen. Ik word Snachts 1 x wakker en dan wil ik vanuit mijn liggende positie in n zitpositie..dan slaap ik eigenlijk meteen weer door..

Vanmorgen heb ik mijn bh uitgetrokken, foto gemaakt. Wat ik nu wel weer heb...zucht...links een branderig gevoel, maar allleen als ik die strakke band om heb...nu heb ik m ff laten zakken, want dat branderige gevoel doet pijn...

Hebben jullie ook dat wanneer je opstaat en loopt, dat het eigenlijk hartstikke goed gaat? Ik voel dan bijna niks...wanneer ik lig of zit, verkrampt de boel ofzo...

Ja vandaag toch ook echt ff die haren wassen....kan echt niet meer Hahaha

Make up skip ik, daarom had ik een zonnebank genomen :) zodat ik er alsnog redelijk uitzie als ik niks opdoe..dus dat scheelt.

Terry en monique...ook hier giga jeuk...vanmorgen toen ik mijn bh uithad ging ik ff heeeeel zachtjes met mijn vingers over mijn borsten (beetje krabben, heel zachtjes) was wel lekker hahahahaha

Trouwens...een foto tip: ik zet mijn telefoon op 2 sec timer, in mijn kast op n plank, of in de badkamer en dan kun je even poseren ;) druk je op t knopje en kun je nog even goed staan, daarna volgt de foto en kun je met je telefoon je hoofd eraf snijden....als je dat wilt ;)

Ik was echt bang dat mijn borsten te groot zouden uitvallen met 480 cc en te groot zijn ze dus zeker niet, maar als ze wat groter waren dan nu had ik dat echt niet erg gevonden. (ja nu gaan zeiken over dat ze te klein zijn hahahah) nee ik ben er echt blij mee hoor....just saying.....

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Jackie, je bent erg grappig. Ik ga even vogelen en kijken of ik model kan staan voor mijn telefoontoestel.

Je hoort het straks of het is gelukt

En die kramp daar heb ik geen last van, ligt denk ik echt aan die doorgesneden spier, EIKS PIJNLIJK, hoop dat dat ook snel voorbij gaat.

Gr. Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monique wat goed van je!!! Tis je gelukt hahahahaha

En WAT n fotooooo!!!!! Super mooi geworden! Nogmaals gefeliciteerd!

Mooi vol hè?! Ik vind t trouwens niet te groot, ik vind het echt mooi, zo vol!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik zou niet naar de Hunkemoller gaan, al kun je soms geluk hebben.

Bij V&D hebben ze ook vaker tot F of G cup, zover ik weet, of bij de bijenkorf. Verder natuurlijk bij de speciaalzaken :)

Ik heb echter een paar Sapph's gekocht, 75F bij de V&D en die zitten prima!

Wonderbra heb ik er ook 2 (de strapless en de 9145) en die kun je via internet kopen. Ben zelf bij een vrouw thuis geweest, die heeft een website, maar ook een showroom en dus heb ik bij haar kunnen passen.... Heb van de strapless een 75G, want die valt wat kleiner :)

Ik zou zeggen: tzt gewoon gaan shoppen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BB voor de goede adviezen, Dan weet ik ongeveer waar ik op moet letten. Nee ik heb nog niet gedouched. Heb je het alleen gedaan of met hulp en heb je de bovenkant ook nat gemaakt. Vind het zo eng als die twee sneetjes nat worden.

Maar ja moet toch echt gebeuren want ik voel me echt vies met die vette haren, je kan er bijna patat in bakken, :45:

Nee echt ga straks een poging wagen en anders wacht ik op mijn vriendin die komt morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of mijn borsten nog wat gaan zakken, of blijft het zo? Kan iemand mij dat vertellen?

Want als het voor de spier geplaatst word is het verloop wel anders dan dual plane.

Had me eigenlijk ingelezen voor dat dual plane maar weet niks van voor de spier plaatsen.

Gr. Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of mijn borsten nog wat gaan zakken, of blijft het zo? Kan iemand mij dat vertellen?

Want als het voor de spier geplaatst word is het verloop wel anders dan dual plane.

Had me eigenlijk ingelezen voor dat dual plane maar weet niks van voor de spier plaatsen.

Gr. Monique

Die gaan nog wel zakken hoor.. ;) wacht de 6 week maar een af :P. Word straks echt mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Monique,

K heb gister wel vijf x geprobeerd een berichtje te plaatsen, maar t lukte niet.

Hoe is t met je? Lekker geslapen?

Ben je gister nog voor de patat gegaan Hahaha of heb je gedoucht?

Gister heb ik dus eerst zelf n poging gedaan, maar als je lekker je hoofd gemasseerd wilt hebben, kun je beter op je vriendin wachten...

Ben je nog buiten geweest?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jackie,

Goedemorgen, ja heb gisteren gedouched en is heel goed gegaan. Alleen nu mijn haren nog wassen, vandaag komt een vriendin mij helpen.

Ben gisteren niet buiten geweest. Maar moet vandaag echt even naar buiten. Honden moeten ook een keer worden uitgelaten. Heb wel een hele grote tuin waarin ze kunnen plassen en poepen maar ze lopen toch liever in het natuurgebied te snuffelen. Echt zielig voor ze maar ze hebben er tot nu toe vrede mee. Gelukkig hoef ik ze niet aan de riem te doen want ik loop zo de deur uit en zo het natuurgebied in. Want 3 honden aan de riem, nee lijkt me niet zo'n strak plan.

Dus gisteren nog patat dag, vandaag niet meer bah, voel me nog steeds de vieze vrouw.

Heb heel goed geslapen, werd alleen om 1.00 uur wakker van de pijn, paracetamol ingenomen en toen weer in slaap gevallen.

Af en toe voel ik de sneetjes aan de onderkant een beetje trekken, dat is alles.

BB en Rossanne , wist het niet zeker dus met zes maanden zie je het uiteindelijke resultaat dat geldt dus voor alle bv's

Hoop dat het met jullie allemaal beter gaat.

Gr Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Monique,

Toen ik drie honden las die naar buiten moesten dacht ik : oh neer, maar ze hoeven gelukkig niet aan de lijn..

Lekker gedoucht dus...nou weet je? Mijn haar is gewassen maar t ziet er niet uit....t moet echt ff in model geföhnd worden, want het lijkt wel of het al dagen niet gekamd is...(Hmm....oh wacht! Het IS dagen niet gekamd)

Wanneer heb jij je controle afspraak?, ik heb m dinsdag 12 maart in Zeist.

Bij mij geven de littekens ook n trekkerig gevoel, ook jeuk, jij? en mijn linkerborst geeft af en toe zelfs een branderig gevoel, ergens rondom de tepel...maar als ik dan de band ff laat zakken, zakt dat gevoel weg....

Vanmorgen weer ff mijn bh uitgedaan (ja we blijven koekeloeren) en ik ben zo blij!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Jackie ik moet zeggen dat ik nu ook heel blij ben. Moest gewoon even wennen aan die joekels. Heb net zelf mijn haar gewassen kon niet meer wachten en heb het advies van Piepke opgevolgd. Op de grond zitten hoofd voorover. Werkt prima. Zelf alles gedouched en moet zeggen begint allemaal een beetje te wennen. Wat jij hebt herken ik ook wel. Mijn rechterborst trekt een klein beetje aan de onderkant bij het sneetje. Maar ja is ook zo kort geleden. Heb net na het douchen weer wat foto's gemaakt en lijkt net alsof ze iets minder opgezet zijn. Maar kan ook gewenning zijn. Je went er zo snel aan. Ben wel benieuwd wat voor maat BH het uiteindelijk word. En dit keer is de opvulling gelukkig niet meer nodig. :45:

Ik heb gelukkig niet zo'n martelband dat scheelt.

Heb gisteren ook een mail gekregen van Rowena die was na mij aan de beurt voor haar BV, heel leuk mens. Zij heeft zich gisteren ook op het forum aangemeld. Miscchien kunnen we de BOOBIECLUB oprichten i.p.v. de BIKERSCLUB :45: Zijn er nu dus 7 op dit forum die de zelfde dag zijn geopereerd door dezelfde pc. Grappig he.

Groeten Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Wooooow 7????? Hahahaha zoveel?!

Grappig hè, dat je hier zo aan het kletsen bent en dat we op dezelfde dag zijn geopereerd :)

Toch jammer dat we niet in 1 grote kwebbel ruimte zaten Hahaha

Wat goed van je dat je hebt gedoucht! Heb je de nieuwe foto ge uploadt? Ik ga zo even kijken....en als het goed is moet de zwelling dagelijks afnemen, toch?

Monique, ik heb volgende week zondag een etentje voor iemands trouwen..kan ik daar heen denk je?

Of is dat echt niet te doen.....met de pijn zal t meevallen, want t is nu zelfs te doen, maar ik wil daar natuurlijk ook niet zitten als n stijve hark, gezien ik mijn armen langs mijn lichaam moet houden..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk wel dat je er naartoe kan, als je maar niet de tango gaat dansen. :45: Nee nu even serieus. Word wel moeilijk handen schudden. Mmmm weet iemand het bij jouw? Erg moeilijk. Als iedereen het weet is het geen probleem en anders beide handen in verband inwikkelen hoef je ook geen handen te schudden en niks uit te leggen..

Ik zou gewoon gaan, maar dat moet jezelf aanvoelen of het kan of niet. En hangt er ook van af wat voor bruiloft het is.

Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik was al even niet op het forum geweest, leuk om nu al jullie berichtjes na te lezen! Valt me op dat iedereen al zo positief is ondanks de pijn/ het ongemak. Zelf voel ik me nog voornamelijk rot door de spierkrampen en de afhankelijkheid. Ik wilde even vragen of jullie ook zo veel last hebben van branderige ogen? Ik denk dat het door de Celebrex komt, want heb hier normaal nooit last van. Het is zo frustrerend als je ogen branden en tranen, terwijl je er zelf niet bij komt met je handen. Het liefst wil ik er even goed in wrijven maar ik krijg mijn armen niet zo hoog nog. Kunnen jullie zelf al vanuit liggende positie omhoog komen? Ik nog niet, hoop dat dat zo snel mogelijk weer kan. Ik ga vanavond mijn beha voor het eerst uitdoen, laat de band nog wel even om. Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah, nee ben niet van plan te gaan dansen ;)

Ik kijk wel even hoe ik me voel,tegen die tijd.... En nee bij mij weet bijna niemand het..

Heb net je foto's gezien. Het wordt steeds mooier hè?!

Als je zo aan de zijkant staat lijken ze nog groter, maar dan zie je ook denk ik ook dat er vocht zit, niet?

Wel minder dan gister dus dat gaat de goeie kant op.

Heb mijn foto ook even dr op gezet. Vind ik leuk voor straks over een paar maanden etc, dan kun je terug kijken en zie je echt hoe de borsten aan het veranderen waren naar de bv ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Jackie dat is inderdaad leuk om bij te houden. Je ziet elke dag een beetje verandering. Anne ben blij voor je dat je je iets beter voelt. Maar branderige ogen lijkt mij niet goed. Kun je de ACCZ niet bellen en vragen of er een alternatief middel is dat je mag gebruiken. Je hebt al zoveel ongemakken en dan dit nog erbij. Ik zou toch even bellen als ik jouw was en misschien kun je dan bij de huisarts vandaag nog iets anders krijgen.

Heel veel sterkte

Ben benieuwd naar je nieuwe tweeling. Spannend he als de BH uitgaat.

Gr Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

@anne, ik heb even voor je gegoogled en ik lees dat het wel een veelvoorkomende klacht is: branderige en rode ogen... Als je er veel last van hebt, kunnen ze je misschien iets anders voorschrijven? Of zoals Monique al zei, even de huisarts bellen...

Misschien moet je gewoon ff je bh uitdoen, joh dan ben je zoooooo blij. Je voelt meteen wat minder pijn haha

Vanuit een liggende positie omhoog komen gaat bij mij ook nog niet...maar alles op z'n tijd :) beetje bij beetje komen we omhoog, hebben we minder pijn en voor je weet chillen we in n bikini :))

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.