Ga naar inhoud

Pickwickje : 15 oktober 2009 : Dr. Alting : EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

haha, met mandarijntjes!

geen idee, ben nog nooit op zo'n feest geweest, wel ooit s op (ik word wel oud) .... in Best (goh, kom echt niet meer op die naam) aqua iets misschien? en die hele ondeugende wasteland

hou ook niet echt zo van die muziek, ben meer een rockertje dan een dancertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hou ook niet echt zo van die muziek, ben meer een rockertje dan een dancertje

Gewoon xtje gaan, ik hield eerst ook nooit van normale house.. en nu vind ik het echt super.. wil ook xtje naar Crazyland (al is dat tegenwoordig wat rustiger)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wickje

dat mag mams zeker!ik dans ook graag, maar tegenwoordig alleen nog concerten en festivalletjes met bands

no more disco

best jammer want heb een plateaulaarzentic, kan die dingen bijna nooit showen :137:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kaatje!

Ja ik heb weer gewerkt. Donderdag en gisteren een dagdienst gehad. Ik moet zeggen dat het me nog niet is meegevallen! Ik was van plan om mijn BV niet bekend te maken op de afdeling maar ik was nog geen uur aan het werk en ik kwam er al achter dat ik toch hulp moest vragen bij dingen die vragen zouden opleveren. Ik heb het tegen mijn collega;s van die dag verteld en ze reageerden allebei erg enthousiast!

Nu moet ik het maar tegen iedereen gaan vertellen anders krijg je geklets. (dat krijg je vanzelf in een team met voornamelijk vrouwen ;) )

Vandaag en morgen heb ik avonddiensten en maandag en dinsdag nachtdienst. Ik word dus meteen goed op de proef gesteld. Ik heb aan het einde van de dienst héle gevoelige borsten en ik merk dat ik dan pijn in mijn nek heb omdat ik blijkbaar toch wat krampachtig beweeg...

Het zal best beter worden denk ik!

Liefs PW

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pickwick,

wel fijn dat ze zo positief reageerden. Ik denk dat idd niet iedereen zo positief zal reageren ( wat betreft die vrouwen dan haha). maar ach.. als je naaste het maar top vinden,toch?!

na hoeveel tijd ben je nou gaan werken? Maar je hebt wel zwaar beroep he?!!

Succes en sterkte met werken meid!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.