Ga naar inhoud

Pickwickje : 15 oktober 2009 : Dr. Alting : EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Ineens nog maar 19 dagen!!!!! :o

Ik ben zo druk in mijn leventje dat ik er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig ben. Af en toe zegt lief tegen mij: "Nog maar ... dagen liefje!" En dan schrikt mijn hartje even.... :rolleyes:

Volgende week woensdag ga ik "passen" en zal dan pas beslissen hoe HUGE ;) ik ze wil hebben.

Fijn weekend allemaal, Barbara.

succes met passen! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik ben dus Pickwickje en hier: http://www.borstenforum.com/index.php?showtopic=509 kan je mijn voorsteltopic lezen..

Over 2 weken is het dus zover! Dan krijg ik mijn borstvergroting! Volgende week woensdag heb ik een afspraak met de PC en dan gaan we "passen". Ik moet dan een "slappe bh" meenemen (denkt die man nou écht dat ik een slappe bh in mijn bezit heb? :P ). Ik moet er dus eentje gaan halen bij de Hema. Misschien wel slim om dan meteen een sportbh aan te schaffen in maatje C?

Ik vind het nu toch wel errug spannend worden hoor! Pffff..... Ik ben ZO benieuwd hoe het gaat worden! Ik zie nog het meeste op tegen de narcose én de paar dagen daarna. Ik ben geen type om niks te doen! Maar heb wel hier al geleerd dat je echt de eerste weken rustig aan moet doen ivm kapselvorming. De PC heeft letterlijk tegen mij gezegd dat hij kan garanderen dat ik weinig tot geen pijn zal hebben. Zal mij benieuwen... Mijn schoonmoeder heeft zich een aantal jaren geleden ook door deze dokter laten opereren en is zeer tevreden over hem en kon beamen dat ze helemaal geen pijn heeft gehad.

De dag van operatie is mijn liefje vrij dus die gaat met me mee. De dag daarna komt schoonmoeders me helpen en is liefje ook nog vrij. De week daarna is het herfstvakantie dus is hij ook vrij! Op mijn werk heb ik het aan mijn leidinggevende verteld. Dat moest wel vond ik. In totaal ben ik bijna 4 weken vrij van mijn werk (verpleegkundige). Ik hoop toch echt dat ik daarna weer aan de slag kan! Oja, ik ben zo slim geweest om een paar weken geleden nieuwe uniformen te regelen. Ik vond dat wel erg helder van mezelf :D . Je zal raar op staan te kijken als je de eerste dag weer gaat werken en je krijgt je jasje niet meer dicht! :3:

De voorbereidingen zijn hier dus begonnen.... :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Pickwickje!

Spannend allemaal he. Dus aanstaande woensdag krijg je meer te horen over het aantal cc en plaatsing enzoo?

Slim dat je 4 weken vrij hebt geregeld, verpleegkundige is wel 'n fysiek zwaar beroep. En een nieuw jasje ;)

Succes met de voorbereidingen!

Groetjes, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus aanstaande woensdag krijg je meer te horen over het aantal cc en plaatsing enzoo?

Ja, dan gaan we kijken wat mijn wensen zijn. Hoe HUGE ik ze wil ;) . Ik moet een bh en een strak shirtje meenemen. De plaatsing zal op de spier zijn; dat weet ik al. Deze arts plaatst enkel op de spier. En ik heb zelf voldoende borst om geen randen te zien....zegt hij.

Ik zal binnenkort eens een albumpje aanmaken met vóór-foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor! Nog maar eventjes! Ik zit nu in de orientatiefase, maar ik kan nu ook al geen borsten meer zien hahaha.. weet echt niet meer waar ik zal gaan, zelf lijkt me dr. Visser erg goed.. al wil ik liever monobloc (die schijnen zachter te zijn).. pfff moeilijk moeilijk..

Ik wens je iig volgende week heeeeeeeeeel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Poppy!

Ik ben net terug van de passessie! Oooh wat vond ik het leuk! :D Wat krijg je meteen een andere houding/vorm met die protheses in je strakke shirt! :rolleyes: Ik begon bij een ingetogen maatje...en steeds groter. Bij 375 gr was ik heel tevreden maar om nog even zeker te weten probeerde ik nog iets over de 400. Maar nee, dat vond ik echt te groot! Uiteindelijk zal het straks 395 gram gaan worden. Om precies te zijn McGhan style 410 FM 395 gram en dan vóór de spier geplaatst.

Nu pas heb ik een beetje beeld hoe het straks gaat worden. Nog een weekje en dan.... :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pickwickje

ik wil je nog even succes wensen de laatste week voor de spannende dag...

las ik het nou goed, heeft je schoonmama ook een bv gehad? enfin, dat gaat me ook allemaal niet aan, maar moet dan natuurlijk gelijk aan mijn eigen schoonmama denken, daar zou ik wel van staan te kijken als het zo was, hahaha! wel een hele lieve zo te lezen!

ging jij nou voor dual plane, voor of onder de spier?

ik heb gepast dmv protheses voor de borst te houden en schuin voor de spiegel te staan en zo te kijken welk profiel mij het beste beviel. in het geval van een bh wordt alles er naar mijn idee zo ingepropt. snappie?

jij kunt al lekker gaan aftellen

fijn weekend!

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pickwickje!

Ben je eruit gekomen welke maat het gaat worden?

En ook al zenuwachtig denk? Nou echt het valt echt reuze mee hoor!

Als je ze ziet ben je zo blij ;)

Ik wil je even heel veel suc6 wensen deze week met alle voorbereidingen, en ben erg benieuwd naar je verslag.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beertje en Kaat.... :53:

Over mijn schoonmama.... Zij heeft al ruim 30 jaar protheses; was volgens mij één van de eesten. Ze heeft jaaaaaarenlang plezier gehad van haar borsten totdat ze tijdens een mammografie (na gewaarschuwt te hebben) een *krak* hoorde..... Afijn, dat was het begin van een strijd om alles weer herstelt te krijgen. Uiteindelijk is ze bij het EMC in Bosch en Duin bij Dr Alting terechtgekomen en ze was/is superenthousiast over hem. Het resultaat bij haar is ook prachtig! Toen ze hoorde dat ik over een BV nadacht heeft ze me veel info kunnen geven..en me gesteund. (lief mens....en pas sinds 2,5 jaar mijn schoonmoeder. Ik ben namelijk gescheiden en heb sinds 2,5 jaar weer een relatie met mijn allereerste vriendje! Dus "kende" ik mijn schoonmoeder nog van vroeger)

Over de maat: Ik heb begrepen dat de Chirurg niet met zekerheid kan zeggen welke cupmaat ik nu krijg. Ik ging voor een volle C maar met de 395 cc die ik ga krijgen kan het ook wel eens een D gaan worden. :125: Het passen in een bh ging goed hoor. Ik kreeg een goed beeld van het eindresultaat.

Ik krijg de protheses vóór de spier...druppelvormig/anatomisch.

Oooooow ik vind het ZO spannend! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bloempje!

Of ik zenuwachtig ben???? :o Hahaha...ja pffffff. Een mengeling van "Kan ik nog terug" en "Ik heb er zinnn in!" ;)

Ik heb mijn werk er op zitten. Ben vandaag uit de nachtdienst gekomen en kan me nu gaan voorbereiden.

Ik maak me nog het meeste druk over de operatie zelf; de narcose. Ik ben nog nooit geopereerd maar weet wel wat me te wachten staat. Ik ben zelf verpleegkundige en waarschijnlijk " weet ik teveel"...

Van de week belde de anaestesist. Wat een aardige man zeg! We hebben gezellig zitten kletsen aan de telefoon (bleek dat dat hij in hetzelfde ziekenhuis werkt als ik) Ik vertelde dat ik als kind wel eens een onderzoek heb gehad waarbij ze contrastvloeistof gebruikten. Ik ben toen heel benuwd geweest omdat ik allergisch reageerde op dat spul. Hij vroeg of ik dan allergisch ben voor jodium. Alhoewel ik in mijn werk wel jodium gebruik soms wist ik niet of ik daar allergisch voor was omdat ik altijd handschoen draag. Nu heb ik gisterennacht, tijdens mijn werk, een gaasje gedrenkt in de jodium en met een plester op mijn buik geplakt. Binnen het half uur had ik uitslag op mijn buik, jeukte het verschrikkelijk en voelde ik in mijn keel dat de boel ging opzetten!

Nu weet ik dus zeker dat ik allergisch voor jodium ben. Ze zouden donderdag al voorzichtig zijn met jodium maar ik ga het nog wel een keertje goed duidelijk zeggen! (Ze leggen de protheses namelijk vooraf in een badje met jodium!)

Maar goed...dáár kan ik me dus druk over maken...

Het zal allemaal wel goedkomen hoor!

Liefs Pickwickje (die NIET moet vergeten vóórfoto's te maken!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, dan is het wel verstandig om nog een keer te benadrukken dat je allergisch bent voor jodium! Ik werk zelf ook in een ziekenhuis. Niets medisch, maar ik 'maak' wel alle pat.info, dus weet ook veel..... Ben ook nog nooit geopereerd geweest en herken veel in je verhaal. De ene keer denk ik: jee, waar begin ik aan, ik lijk wel gek. De andere keer heb ik er gewoon zin in. Rust nog even lekker een paar dagen uit. Ben erg benieuwd naar je verslag. Ennuh, vergeet inderdaad die voor-foto's niet. Gewoon meteen al maken, kan je ze altijd later nog uploaden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pickwickje, die straks weer een 'goed gevuld' theezakje is

heb blijkbaar iets gemist.... je passing was vorige week woensdag. wat voor protheses heb je geadviseerd gekregen? ik las al 395 cc, en weet je ook merk en type etc?

brrrrrrrr tis nu echt aftellen geblazen, 3,2,1..... 0!

is er een alternatief voor jodium?

groetjes, en tel met je me af!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kaat,

Eigenlijk heeft de PC mij niet echt geadviseerd in de maat. Ik kon zelf kiezen. Hij adviseerde wel de vorm van de prothese. Het wordt McGhan style 410 (cohesief) en dan de FM... Ik heb begrpen dat McGhan gaat veranderen in Natrelle. Ik weet niet of ik die al krijg?

395 cc (de pc praatte over gram maar das toch hetzelfde?) lijkt wel veel maar toen ik voor de spiegel stond was het gewoon mooi en wat ik wil! Het past mooi bij mijn lichaam. Ik heb gelukkig wel "genoeg" tiet van mezelf om het straks allemaal mooi te laten passen. Ik ben zooooooooo benieuwd hoe het gaat worden!! :rolleyes:

Vandaag en morgen goed mijn huisje schoonmaken en mijn koelkast volgooien! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pickwickje,

ben heel nieuwsgierig hoe het bij jou gaat worden, hou je fototoestel maar vast gereed, voor mij staan exact dezelfde protheses klaar, de 410 FM 395 cc

dan kan ik het bij jou alvast afkijken.

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh ECHT? Dat is ook toevalig zeg! Hoe groot/lang ben jij? Ik ben 1,68 en weeg 60 kilo. Ik krijg nu wel ineens visioenen van Lola Ferrari en Pamela..eerlijk gezegd. :67: Maar ik heb hier op het forum al lezend wel geleerd dat die angst heel normaal is zo vlak voor de operatie.

Ik zal zeker een online foto-albumpje aanmaken hoor. Dan kan je vast spieken... ;)

Groetjes PW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh ECHT? Dat is ook toevalig zeg! Hoe groot/lang ben jij? Ik ben 1,68 en weeg 60 kilo. Ik krijg nu wel ineens visioenen van Lola Ferrari en Pamela..eerlijk gezegd. :67: Maar ik heb hier op het forum al lezend wel geleerd dat die angst heel normaal is zo vlak voor de operatie.

Ik zal zeker een online foto-albumpje aanmaken hoor. Dan kan je vast spieken... ;)

Groetjes PW

Nou dan ga ik ook een blik werpen. Ben nl. ook 1.68 m lang, weeg alleen ongeveer 4 a 5 kilo lichter. Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ga s ff googlen op lola ferrari, ben wel nieuwsgierig geworden! :)

ik ben 1,77 m weeg (ongeveer) 68 kg, dus is geen vergelijk tuseen ons

heb bovenmaat 42-44 zonder bv, onder maat 38, dus breed gebouwd maar slank, geen idee hoe ik er straks uit ga zien!! maar heb er een goed gevoel over :D

hoe heb jij gepast? schuin voor de spiegel met protheses op je 'minis'?

ja, de dag voor mijn bvk had ik ook een kleine instorting, daarvoor geen last van zenuwen, toen ineens verdween de grond onder mijn voeten, dat zou nu ook weer kunnen gebeuren, het is gewoon ook zo spannend, je bent hier al zo'n tijd mee bezig en dan is daar opeens DE dag. in ieder geval prettig om je schoonma bij je te hebben, kan me voorstellen dat dat geruststellend werkt, iemand die pro bv is.

gr.

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pickwickje,

Ben dus nieuw hier op het forum en lees dat jij morgen aan de beurt bent :)

Heel veel succes en zet hem op :D

Ben heel benieuwd naar het resultaat, wordt vast erg mooi.

Zit zelf nog helemaal in de orientatiefase, maat zodra ik meer 'weet' hou ik jullie op de hoogte ;)

Groetjes Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lief! Meiden, bedankt voor jullie opbeurende woorden!

Pffff....ik ben vandaag de dag al poetsend en schoonmakend doorgekomen. Het lijkt wel of ik nesteldrang heb hihihi...

Vanmorgen vloog het me allemaal aan en heb ik mijn tranen uit mijn kop gehuild! :102: Ik denk dat de spanning er gewoon even uit moest... :103:

Mijn tasje staat klaar, huisje is schoon en opgeruimd, boodschappen tot maandag zijn in huis....Ik ben er KLAAR voor! (nouja..practisch gezien dan ;) ...aan de geestelijke gesteldheid moet ik vanavond nog even werken)

Vanavond gaat mijn lief nog even een fotosessie van me maken. Even samen "afscheid nemen" van mijn "oude lijf"......

Zenuwachtige groetjes van Pickwickje XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.