Ga naar inhoud

Pickwickje : 15 oktober 2009 : Dr. Alting : EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Hey Pickwick, hoe is he nu met je? heb nergens meer gereageerd ivm nieuwe forum. was klote hahaha.. maar nu werkt alles weer! pfieuw... dussuhhh hoe ist?

liefs Patries

Met de boobs gaat het goed hoor! :rolleyes: Alleen het gevoel is niet fijn! Ik heb vanmorgen dé omschrijving gevonden van hoe het voelt: Ken je het gevoel van een pleister er heel langzaam aftrekken...dat geprikkel? Nou, dát gevoel heb ik de hele dag (en nacht!). Ik hoop zó dat dat snel beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gisteren ben ik weer terug geweest bij de PC. Pfff..een rit van een half uur en binnen 5 minuten stond ik weer buiten! Alles was ok. De man werd bijna lyrisch van het resultaat! :4: Hij zei: "Prachtig!...kon niet beter!" Ik heb hem een schouderklopje gegeven.... :P

De pijn/gevoeligheid in mijn tepels is normaal. De huid staat nog zo strak! Als de boel wat meer gezakt is zal het gevoel weer terugkomen. Ik gaf ook nog aan dat ik van links meer last heb dan van rechts en ook dat is normaal. Is trouwens heel vaak zo...dat de linkerkant (van je hele lichaam) gevoeliger is. Heeft met je hersenen te maken..

Ik heb ook nog gevraagd hóe streng ik moest zijn met de sportbh. Maar het is toch echt de bedoeling om die 6 weken lang, dag en nacht om te houden. Ik heb wel "opgebiecht" dat ik 'm 's avonds wel eens een uurtje uit heb... :11: Dat was geen probleem.

Volgende week nog een keer terug. Hij wil de knoopjes van de (oplosbare) hechtingen goed in de gaten houden. Die dingen kunnen soms tot 6 weken na de operatie nog vervelend gaan doen. (ontsteken, of niet goed loskomen van de huid).

Verder gaat het goed hier! Ik kan eigenlijk alles weer doen. Probeer nog wel voorzichtig te zijn met tillen (boodschappen) maar het huishouden doe ik weer volop. (ook omdat ik niet weet wie het anders zou moeten doen hahaha)

Ik ben echt verbaasd dat alles zo snel gaat! Ik ben zooooooo blij met mijn nieuwe boobs! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pickwick!

Goed om te lezen dat je weer wat gerust gesteld bent..

Wel vind ik het grappig om te lezen dat de meeste meer last hebben van de linkerborst.. bij mij is echt mijn rechter mijn zeur"tiet" hahaha al gaat het bij mij echt de goeie kan op!

Nog een paar dagen en dan ben ik alweer 6 weken verder.

Maar hou je wel een beetje rustig he! probeer echt niet al te veel te doen, is echt belangrijk dat je je rust neemt.

Zijn maar 6 weken..

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Beertje, voor je lieve woorden!

Tja...niet teveel doen. Ik merk dat ik echt volop in de running ben. Mijn huishouden, 2 kinderen, een hond (die ik eigenlijk niet uit mag laten omdat hij echt te hard trekt), boodschappen enz...

Ik merk wel dat ik heel moe ben.. :132: Ik snak 'smorgens al naar 'savonds (lekker gedoucht, kaarsjes aan en in joggingpak op de bank! :125: )Ik vraag me af of dit nog door de narcose/operatie kan komen of dat het gewoon aan de tijd van het jaar ligt...

Anyway...echt rustiger aan doen gaat niet lukken vrees ik. Aankomende donderdag ga ik ook weer beginnen met werken. (verpleegkundige)

Liefs Pickwickje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee wickje

vind ze prachtig! ik zie een verschil tussen de rechter en linker, weet niet of het door foto's vertekend wordt. de linker ziet er (vanaf het begin) natuurlijker uit dan de rechter.

verder heb ik nog een vraagje, je ziet het niet op alle foto's even goed, maar bij een paar foto's meen ik de contouren/randen van de prothese te kunnen zien. Klopt dat? De reden dat ik dat vraag is omdat er veel over de randen van de protheses wordt gesproken als een nadeel. Ik ben zelf best skinny, maar arts heeft mij ook behoorlijke maat (zelfde als jou) geadviseerd, terwijl andere pc's dual plane of kleinere hebben geadviseerd met name vanwege de zichtbaarheid van de randen. Ik vind het zelf, als het er zo uitziet bij jou, geen nadeel. wat vind je daar zelf van?

heb je al een nieuw uniform, of kun je je oude nog aan?

liefs en groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Kaat,

De foto's vertekenen erg want links en rechts zijn precies even groot. Ik ben supertevreden! De rand die je op de foto's lijkt te zien is in het echt ook minder. Mijn PC vertelde dat de protheses nog gaan zakken en dat de bovenkant met name nog wat natuurlijker eruit gaat zien....en daar vertrouwen we maar op he?! :rolleyes:

En aanstaande donderdag moet ik voor het eerst werken en gaan we meemaken of mijn nieuwe uniformen passen! :4:

Liefs PW

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat denk ik ook dat foto's heel erg vertekenen. op de meeste foto's zie ik het nl. niet. ik vond je borsten al direct na de bv mooi om te zien, niet zo strak als soms borsten onder het vel zitten net na de bv. vind ze tot nu toe niet heel veel veranderd, dus ben wel benieuwd of ze nog veel gaan veranderen.

geniet nog even van je paar laatste vrije dagen! denk je dat je bovenmaat is veranderd? wat had je bijvoorbeeld voor bv en kun je die kleren nu nog aan?

groetjes

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had verwacht dat ik veek kleding niet meer aan zou kunnen maar dat is gelukkig niet zo! Heel veel kleding staat nu ineens veel beter. :125: Ik had bijvoorbeeld best wat sexy hempjes...van die kanten gevalletjes, maar die droeg ik nooit omdat ik dat geen gezicht vond met die theezakjes! Maar NU??!!! :32:(en dat vond vriendlief gisteravond ook!) :36:

Wat bedoel je met bovenmaat? S M of L? Ik had S/M...maar S gaat 'm niet meer worden. M staat goed!

Wat precies mijn cupmaat is geworden weet ik nog niet. Ik gok nog steeds op een volle C. Op 1 december mag die strakke sportbh uit...en dan gaan lief en ik heerlijk lingerie-sjoppen bij de Bijenkorf! :43:

Vraag maar raak lieve Kaatje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, wat ik je nog even wilde zeggen, ben heel blij met al je fotootjes, ik hoop dat mijn bv net zo slaagt als die van jou, dan ben ik zeer happy!

Ik weet niet of je hyves hebt maar ik heb daar gisteren wat foto's van mezelf geplaatst....zou je me ook mét kleren aan kunnen zien... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die wick

geen hyves voor mij! anders kom ik nooit achter die compjoeter vandaan

(zal wel s komen kijken via een familielid van mij! :108:)

ik heb nu een aantal leuke kledingstukken die ik net aankan, vind het wel spannend of dit na de bv ook nog lukt, heb meestal al L of XL vanwege lengte en schouders, dus veel groter moet t nie worden, dan wordt het alleen maar onpraktischer.

had jij nu wel of niet op je werk verteld over je bv? zal wel spannend zijn om voor t eerst na de ingreep iedereen onder ogen te komen.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het aan een tweetal collega's verteld. Dus het zal mij benieuwen hoeveel het er nu weten als ik donderdag terugkom! :38:

Ik denk dat het niemand opvalt hoor. Onze uniformen zijn zo wijd...ik was 6 maanden zwanger en niemand zag het! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik ben altijd zo goedgelovig, ik ga ervanuit dat als ik iets aan iemand meedeel dat het dan ook niet verder verteld wordt, missch ben ik te goed voor deze wereld

ik heb nog een supersexy verpleegstersuniform thuis liggen, zo zien ze er dus niet allemaal uit? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog een supersexy verpleegstersuniform thuis liggen, zo zien ze er dus niet allemaal uit? :38:

:125: Die ken ik ja.... (ooit op Sensation white aangehad) Maar als ik die aantrek donderdag zal het meteen opvallen! hahahaha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.