Ga naar inhoud

Pickwickje : 15 oktober 2009 : Dr. Alting : EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Pickwickje,

Heel herkenbaar hoor! En ik denk dat het ook nog wel even duurt, ik merk nu dat het bij mij steeds beter gaat.

Maar ik merk ook nog steeds dat ik wat sneller moe ben en wat minder consentratie heb.. maar het gaat al een heel stuk beter.

Wacht maar, ik had van het weekend ook ff dat ik weer terug kwam in de realliteit, mijn leven heeft echt ff ruim 3 weken alleen maar om me borsten gedraaid, was echt bijna alleen maar daar mee bezig hihihi...

Maar neem gewoon lekker je rust denk dat dat het allerbelangrijkste is, dan komt de rest vanzelf goed!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

he wickje!

ik ben ook alvast een beetje jaloers! :38: . operatie geslaagd!

wat een verschil ook foto's van de voorkant of van de zijkant. van de voorkant lijkt je boezem kleiner dan van de zijkant. vind je borsten prachtig! wat zul je hier blij mee zijn.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Bloem!

Ik vind het ook een mooi moment om afscheid te nemen van mijn profielfoto van het theezakje! De naam Pickwickje zal ik moeten houden vrees ik.. (had ik maar beter na moeten denken bij aanmelden! ;) )

Daaaaaag theezakje :48: .......Hello decolleté! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een updeetje...

Ruim 2 weken na mijn BV en op zich gaat het goed met me hoor, maar ik heb nog heel veel last van pijn/steken/prikkels. Ik heb geen idee hoe ik het moet omschrijven maar mijn huid doet zeer! En mijn tepels zijn nog supergevoelig. Eigenlijk merk ik pas hoe goed het met me gaat als ik niets op mijn borsten heb...geen bh, geen kleding. Alles wat mijn huid van mijn borsten aanraakt doet zeer. Ook slaap ik beroerd...mijn rug! Ik word 'snachts een paar keer wakker omdat ik in mijn slaap op mijn zij wil draaien denk ik. Dat gaat nog niet zonder pijn....

En als ik 's morgens wakker wordt voel ik me wel 80! Mijn rug is gebroken en heb overal spierpijn. Ook mijn borsten voelen dat vreemd...alsof ze nog even moeten zakken. (dat zal ook echt zo zijn.....en ook dát is nog niet pijnloos)

Pas als ik onder de douche sta voel ik me herboren. De warmte van het water neemt alle pijntjes weg...heeeeerlijk!

Klinkt dit bekend? Het lijkt wel of de protheses eerst warm en zacht moeten worden...

Vanavond is het weer "foto-avond" en zal mijn lief weer een paar foto's maken! Want ondanks alle ongemakken en pijntjes ben ik wel superdesuperblij met mijn mooie boobies! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girly,

De pijntjes en ongemakken die je omschrijft komen mij heel bekend voor. Ik heb ook heel veel last gehad vanmijn rug en spierpijn door het almaar niet kunnen draaien inmijn bed. Zo stijf als ene plank lag ik voor 6 weken lang! Maar ik denk wel dat het goed is geweest en dat het er een beetje bij hoort. Ik lees ook eigenlijk niet anders. Bij de 1 gaat het iets sneller dan bij de ander, maar het hoort er wel bij. De steekjes die je voelt, had ik ook nog na 6 weken. Vooral als ik veel gelopen had. Het douchen en de warmte herken ik ook. Het klopt ook dat je protheses echt opgewamd moeten zijn willen ze prettiger aanvoelen. Gek he eigenlijk? Maar hoort er dus allemaal bij.En dat moeten zakken van de protheses wanneer je van lighouding naar zit gaat, hoe zwaar het dan aanvoelt, allemaal normaal. Maar met een paar weken, verdwijnt dat en voel je je sterker worden.

En... niet geheel onbelangrijk; je wordt helemaal blij als je je borsten eenmaal bewondert. Dat is waar het allemaal om gaat!

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je snelle reactie en de geruststelling! Ik voel me anders zo'n enorme zeurkous met mijn pijntjes en dingetjes...

Ik moet eerlijk zeggen dat "ze hier thuis" soms een beetje klaar zijn met de klachten. (dat is misschien ook wel man-eigen..als ze er niks mee kunnen horen ze het liever niet? :125: )

Maarrr..daarom fijn om hier een eigen plekje te hebben waar ik heerlijk kan spuien! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaa, ken dat. Ik neem me iedere dag wel even voor niet te veel over m'n boobs te kletsen als ik met m'n vent ben. Hahaha, zelfs dat lukt me haast nooit, maar ik ben dan gelukkig gezegend met een man die het nog wel een uur per dag aan kan horen. Wel heerlijk zo'n plekje hier. Ik was even wat stiller een tijd na de ingreep. Was misschien ook wel de onzeker situatie. Maar nu ik weet dat ik alweer bijna mag, zit ik er weer zo VOL van! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat "ze hier thuis" soms een beetje klaar zijn met de klachten. (dat is misschien ook wel man-eigen..als ze er niks mee kunnen horen ze het liever niet? :125: )

:35:

Ik heb ze nog niet en mijn vriend word nu al helemaal gek, omdat ik het constant over borsten heb, en natuurlijk allerlei plaatjes zit te kijken.. ben benieuwd als ik ze heb hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.