Ga naar inhoud

Pickwickje : 15 oktober 2009 : Dr. Alting : EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Goh wat ben ik toch blij om dit soort dingen hier te bespreken want ik had net zowat woorden met mijn liefje. Ik was echt helemaal verbaasd om de DD/E.....zegt ie kurkdroog: "Lekker belangrijk"... :18:

Nou..IK moet er even van bijkomen., Mag het? Ik vind het nogal een verschil en een hele omslag in mijn hoofd. Als mensen nu vragen welke cupmaat ik heb kan ik ineens niet meer zeggen: "Een volle C" maar moet ik hardop zeggen dat een DD is geworden! Mag ik daar even aan wennen?

Dankje je lief! :10:

:38: Hier snappen ze me tenminste...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja ik denk dat mannen dat idd niet belangrijk vinden haha.. maakt mijn husbi ook niet uit. maar hij is er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg happy mee dat ze groot zijn haha..

en ja,ik snap je heel goed hoor meis. daar ging je niet vanuit met je bv. wat had je graag gehad dan? wel die C of misschien een D?

ik begrijp wel dat je met die DD (of E in bepaalde winkels) bij bent!

jaaaa wij begrijpen elkaar hier wel :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:53:

Weetje, het maakt mij nu ook niet veel uit hoor. Ik vind mijn borsten prachtig. Ik heb de protheses vóór de operatie gepast en deze vond ik mooi bij mij staan. Het is precies geworden wat ik ervan verwacht had. De PC kon me vantevoren niet zeggen welke maat het zou worden, maar gokte een volle C. Welk nummertje er aan hangt kan me nu niet zoveel schelen. Behalve dan dat het handig is met Shoppen! Ik ga ze nog wel een keer professioneel laten opmeten denk ik.

IK ben er blij mee....en mij lief ook hoor! Die is elke ag nog zwaar onder de indruk! :125::123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee snap ik ook weer goed haha. en dat zei Bruno ook,ze kunnen niet echt voorspellen op welke cupmaat je uitkomt. een richtlijn ja maarja,die klopt dus niet altijd hahaha.

en erg handig om te shoppen ja. vooral als je lief een bh wilt kopen voor :38:

das hier precies hetzelfde :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo lieve dames!

Ik merk dat ik wat minbder te vinden ben hier op het forum. Dat ligt aan mezelf, maar vind het wel jammer. Ik ben denk ik niet meer zo heel erg bezig met mijn borsten. Dat vind ik op zich een goed teken omdat het steeds meer "gewoon" is geworden. Ik ben supertevreden met mijn boobs! De pijn is weg. Wel heb ik nu nog steeds last van wat ongevoelige tepels.....nouja, eerder overgevoelig. Lastig uit te leggen, maar doordat mijn tepels (en een klein plekje onder mijn borsten ook) wat gevoelloos zijn voelt aanraking als pijn. Het is wel een heel stuk minder geworden dus ik heb wel de hoop dat het helemaal weggaat.

Foto's maken doe ik eigenlijk ook niet meer. Ook jammer! Ik zal es kijken of ik straks een fotootje kan maken van mijn borsten....hoe ze nu geworden zijn.

Verder geniet ik echt van de sneeuw! En van de donkere dagen voor de kerst!

Dames, fijne kerstdagen voor jullie allemaal!

hunk11a.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh wat ben ik toch blij om dit soort dingen hier te bespreken want ik had net zowat woorden met mijn liefje. Ik was echt helemaal verbaasd om de DD/E.....zegt ie kurkdroog: "Lekker belangrijk"... :18:

Hahahahahahahah ERG herkenbaar, die van mij is ook zo.. en toch elke keer als hij ze ziet, glundert hij helemaal..

Maarre Pickwickje, logisch dat je minder op het forum komt zodra je niet meer zoveel met je boobs bezig bent.. Zal ik ook wel nog krijgen

Fijne kerstdagen wijffie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Heb weer even bij je foto's gekeken.

Wat zijn ze mooi geworden zeg! Zo natuurlijk, je zult er wel heel blij mee zijn!

Ik ben ondertussen ook alweer bijna 3 maanden PO.. echt wat is de tijd gevlogen.

En ben ook blij met mijn resultaat hoor!

hele fijne dagen alvast

veel liefs Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

Ik wens jullie fijne kerstdagen....waarvan er al eentje is begonnen. :38:

Even een kleine update van mij...want ik ben nog een beetje "in shock"

Woensdagavond zijn Lief en ik naar Utrecht geweest. Lekker geshopt. In de Hunkemuller ben ik helemaal LOS gegaan. 6 nieuwe setjes gekocht! Voordat ik in de rekken dook vroeg ik het alleraardigste meisje of ze even mijn definitieve maat kon vaststellen. (Ik had verteld van de BV). En weet je waar ze op uit kwam????? :126: 75 E !!!!! :122:

Ik geloofde het eerst niet maar toen ze met een mooi bh aankwam in die maat pastte die perfect.

Oke...it's official...75E. Dat had ik echt nooit verwacht en eerlijk gezegd ziet het er echt niet zo uit. Vind ik tenminste..

Ik zal meteen mijn onderschrift aanpassen. :44:

Liefs en kerstgroetjes van Pickwickje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

nu ff goed je laatste update gelezen.

is leuk toch?! en 6 setjes... doe maar duur! :104: hahaha

ik ga pas na mams d'r bv kijken voor andere bh's.

dan ben ik misschien ook wel week of 8 maar weet je,die sportbh's irriteren me nog helemaal nix. dragen gewoon fijn en geven veilig gevoel.

nogmaals fijne :60: kerstdagen girl

dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal,

Even een tekentje van leven van mij. Alles gaat goed hier (vandaar dat ik hier nu wat minder ben waarschijnlijk). Ik ben echt superblij met mijn boobs! :43: Mijn littekentjes worden steeds vager en genezen mooi. Het gevoel in mijn borsten/tepels is ook weer bijna normaal...gelukkig! Nog wel erg gevoelig maar ik heb er vertrouwen in dat het weer helemaal goed komt.

Vorige week zijn Lief en ik voor het eerst sinds mijn vergroting naar de sauna geweest. Ik vond het best spannend. Ik was toch bang dat iedereen zag dat het "nep" was... :blush: Maar aan de andere kant ook blij dat ik "ze" mocht laten zien! :125: Ik ging altijd al graag naar de sauna maar sloeg wel altijd een handdoek om me heen tijdens het lopen van het ene bad naar het andere. Ik merkte dat ik dat nu niet mee deed. ooow wat was ik trots! Geen enkele schaamte meer om mijn theezakjes en niet meer steeds om me heen kijken. En Lief was ook erg trots..want hoe je het ook wendt of keert....mannen kijken tóch! (al zeggen ze wel eens dat mensen in een sauna niet naar elkaar kijken......mijn NEUS! :38: )

Verder heb ik een vraagje (misschien moet dat wel in een ander topic?): Het viel me 2 dagen geleden op dat als ik voorover hang en ik onder mijn linkerborst voel...dat ik dan de rand van de prothese?? voel. Ik vind het maar een eng gevoel hoor! Net of ik iets weg kan drukken... Herkent iemand dit?

Ik heb vandaag een (laatste?) controle afspraak gemaakt in het EMC. 19 Januari ga ik er heen om te kijken of alles goed is. Ik zal het ook aan de chirurg vragen..

Nou dat was het weer even vanuit huize Pickwick! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Lieve dames,

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan....

Ik heb heel veel aan dit forum (en jullie) gehad rondom mijn BV. Gezellige kletsjes en veel informatie uitgewisseld! Maar ik merk dat ik nu nog maar weinig bezig ben met mijn borsten...en borsten in het algemeen. En dat is een goed teken! :D Ik ben verschrikkelijk blij dat ik de stap naar een BV heb aangedurft en nu ik "ze" eenmaal heb voelt het alsof het nooit anders is geweest.

Ik wens alles dames die deze stap nog gaan nemen héééél veel succes! Ik hoop dat dit mooie forum kan bijdragen aan een goede beslissing en dat alle mooie vrouwen elkaar kunnen helpen waar nodig!

Het ga jullie goed allemaal! :116:

Heel veel liefs van Pickwickje XXX

En hoe blij ik ben met mijn boobs zie je op deze foto! (afgelopen week op wintersport) :154:

jan2010014.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi wickje

ik lees een soort afscheid, jammer, maar ook wel begrijpelijk. ik heb net je fotootjes nog s bekeken, daar zit ik nu nog een beetje ver vanaf, ik heb wel precies dezelfde protheses gekregen. holland zal nooit meer hetzelfde zijn met al die bergen!

Ik wens je alle goeds, en misschien toch nog een keer tot ziens!

Liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer Pickwickje dat je ons gaat verlaten. Juist mensen zoals jij kunnen anderen steunen die nog moeten en alle kwaaltjes en pijntjes nog gaan krijgen. Aan de andere kant snap ik het wel hoor, je hebt maar weinig tijd in dit drukke leven en die besteed je natuurlijk het liefst aan de dingen die je het meest bezighouden. Gelukkig dat je zo blij bent met je boobies. Hoop ik ook te worden!

Het ga je goed!

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Begrijpelijk! Want k zie dat ik het ook allemaal niet meer kan meelezen. Zo gaat dit idd. Misshien maar goed ook zo, stel je voor, alleen nog maar op t bf de rest van ons leven! :rolleyes:

Dat shirt was een ode aan alle bv's die zo goed zijn gelukt, om met trots te dragen!

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.