Ga naar inhoud

Pickwickje : 15 oktober 2009 : Dr. Alting : EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meid,

Al een beetje opgeknapt? Ik begin ook aardig grieperig te worden :mellow:

Dus hoop dat ik niet die mex. ga krijgen aggrrr...

He had nog even bij je foto's gespiekt maar wat zijn ze mooi geworden! Heel natuurlijk!

Je ben nu ondertussen bijna 6 weken PO he!

Ik alweer 8! de tijd is gevlogen!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

:116: Hai Beertje (en andere lieve dames natuurlijk)

Hier gaat het ietsje beter. De koorts is (overdag) weg en ik ben weer een beetje op. Maar jeetjemineetje zeg...wát een aanslag op je conditie zo'n griepje! Ik voel me zo slap als een vaatdoek.

Het is voor jou, Beertje, niet te hopen dat je ook grieperig wordt! :147:

Maarja...als je het moet krijgen kan je er niks tegen doen hoor. Liggen en uitzieken maar!

Jaaaaaa...bijna 6 weken po! EIN-DE-LIJK die sportbh uit! :43:

Ik zal vandaag weer even wat nieuwe foto's maken. (ik ben daar niet zo stipt in :66: ) Ik was van plan om elke week foto's te maken maar de tijd gaat best hard en de afgelopen week wasik er te ziek voor.

Ik heb wel de laatste week (misschien wel door het vele liggen en rusten?) het idee dat mijn borsten prachtig zijn gezakt. Ze lijken nu écht heel natuurlijk en voelen ook zo aan. Gisteren dacht ik zelfs even dat ze waren geslonken! Mijn lief moest me ervan overtuigen dat dat echt niet zo was! :4:

Pfff....even een weekje hier niet lezen zorgt er wel voor dat ik nu flink achterloop met alle verslagen te lezen van iedereen! Sorry daarvoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom even wat opbiechten hier... :blush:

Ik ben heeeel stout geweest en heb vannacht al lekker een nachtje zónder sportbh geslapen! :125:

Officieel moet ik m nog aan tot 1 December...

Ik heb heeeerlijk geslapen! ;)

Nu hou ik 'm maar braaf aan denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pickwick,

ik heb een vraagje aan je. ik googelde NUHA en kwam bij jouw topic uit haha. dus jij hebt ook een NUHA sportbh gekregen van je pc?! zit heerlijk he?! maar heb jij een idee waar je die kunt kopen?

google nog wel ff verder maar misschien weet jij het wel.

en al aan de betere hand las ik? fijn hoor! hier ben je wel stillletjes :144:

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Patries,

NUHA?? hahahaha daar heb ik nog nooit van gehoord! :154:

Ik kreeg een Fila sportbh van de kliniek. Eentje met haakjes/voorsluiting. Erg fijn!

Gisteren heb ik 'm uitgedaan en vanaf nu mag ik lekker zonder sportbh. Maar omdat ik nog niets anders heb én deze erg fijn zit heb ik 'm gewoon nog aan hoor. Alleen 's nachts niet meer. Mmmmmm vannacht heerlijk alleen in een hempje gelegen! :rolleyes:

Ja ik ben wat stilletjes hier he? Ik internet de laatste tijd zowiezo wat minder. Gaat bij mij op en neer....soms heb ik ineens ZO genoeg van dat scherm! :38:

Kus en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pickwick,

Pickwickje : 15 okt ' 09 : Dr Alting : EMC Bosch en Duin - Borsten ...

Kreeg vandaag van de kliniek sportbh toegestuurd. ... ik heb zelf geen bh gekocht,die kreeg ik. heb een huidkleurige van het merk NUHA een Spaans merk? ...

www.borstenforum.com/index.php?/topic/656... - In cache

dit kreeg ik maar kon idd nix vinden bij jou maar het staat er toch he?! haha..

ok dan heb al 2 bh's besteld bij de Wehkamp. 2 maten ook dus pas ze wel en stuur die andere 2 terug. een triumph en een andere huidskleurige.

ok,kan meis... geeft nix maar miste je gewoon :106:

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gepost 21 november 2009 - 23:14 ja misschien dat ik zo nog een potje jank haha.. maar eerst ff jou antwoorden en dan ga ik idd naar bed.

ik heb zelf geen bh gekocht,die kreeg ik. heb een huidkleurige van het merk NUHA een Spaans merk???

zit heerlijk.

Je hebt deze zelf in het topic van Pickwickje geplaatst.... ???

Is dit dan weer een andere post?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahhaa was ze het selluf!!!! Jij dacht al: Hé dat merk ken ik!Die heb ik ook! :154:

Op welke maat ik nu uitgekomen ben weet ik niet zo goed. Ik denk een volle C, maar ik moet zeggen dat die bh's vrij strak zitten. Ik ben nog niet wezen shoppen...dat komt wel als ik weer doekoe heb. :38:

Ik ga maar eens een keer de boel laten opmeten in een speciaalzaak.

Hé...het sneeuwt op het forum! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke maat ik nu uitgekomen ben weet ik niet zo goed. Ik denk een volle C, maar ik moet zeggen dat die bh's vrij strak zitten.

:20: Ik heb net met een meetlintje mijn borstomvang gemeten. Dat had ik tot nu toe nog niet gedaan omdat ik ervan overtuigd was dat het een volle C zou zijn...NIET DUS! :11: Onderwijdte 80 en bovenwijdte 100 cm. Het verschil tussen die 2 is dus 20 cm, wat volgens de tabelletjes uitkomt op een DD of E!!!!

Jeetje....ik moet even bijkomen van de schrik want ik kan het niet geloven. Zó groot zijn ze ook weer niet. (maar ben stiekem wel een beetje blij ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.