Ga naar inhoud

Pickwickje : 15 oktober 2009 : Dr. Alting : EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Pickwickje!

Heel veel succes morgen! Lekker dat alles schoon is en klaar...

Spannend allemaal he?

Maak je geen zorgen hoor, alles komt goed

Maak idd nog wat foto's, is leuk om later terug te zien :)

Slaap lekker nog vanavond :D:lol:

Ik zal aan je denken morgen!

:116:

Liefs,

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lig nu op de uitslaapkamer(handig zo'n mobieltje)...en heb best redelijk wat pijn. Al met al houd t nog niet over. Voorlopig lig ik hier nog wel.

Een uitgebreider verslag houden jullie tegoed maar wilde even een teken van leven geven!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lig nu op de uitslaapkamer(handig zo'n mobieltje)...en heb best redelijk wat pijn. Al met al houd t nog niet over. Voorlopig lig ik hier nog wel.

Een uitgebreider verslag houden jullie tegoed maar wilde even een teken van leven geven!

Xxx

Wow, een berichtje vanaf de uitslaapkamer, dat hebben we nog niet gehad geloof ik!! :43:

Ik geloof ook niet dat ik daar nou zo'n behoetfe aan had maar wel leuk dat je dat al kunt, lijkt me toch een goed teken.

Hoe dan ook, sterkte ermee!! :35:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pickwickje,

je was er al op tijd bij om hier te posten! grrr, ben jaloers op jou!! heel benieuwd hoe het allemaal gaat en staat!

hopelijk tot gauw

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Gefeliciflapstaart! Hopelijk hou je het een beetje uit. De eerste dagen zijn het zwaarste, vaak ook niet echt doorslapen etc. Maar een pijnstiller en veel rust doet wonderen. Ff wennen met het van lighouding omhoog komen en dingen pakken etc. Heel veel sterkte en k ben benieuwd naar je verslag.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pickwikje,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BOOBS!!!!!

Ik heb je topic wat bijgehouden en vind het klasse dat je vanuit de uitslaapkamer je eigen al hebt laten horen!!

Geniet ervan, en hoop dat je redelijk kunt slapen...

Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa!! Je hebt ze! Gefeliciteerd!! Doe rustig aan en we horen graag van je! Wat leuk dat je al iets vanuit zelfs de uitslaapkamer hebt kunnen laten horen, hihi!

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames, bedankt voor jullie lieve woorden! Ik lig nu vanuit mijn bedje, met laptopje op schoot, te typen. Het gaat wat beter dan gisteren gelukkig!

Gistermorgen om kwart voor 8 was ik in het EMC. Ik mocht me meteen omkleden. De chirurg en de anestesist kwamen nog even een praatje maken met me en de boel aftekenen. Ik was best zenuwachtig. Om kwart over 8 mocht ik, lopend, de operatiekamer in. Twee hele aardige anestesisten zorgden ervoor dat ik me op mijn gemak voelde. We kwamen erachter dat we alledrie in hetzelfde ziekenhuis werken! Het prikken van het infuus lukte eerst niet maar bij de tweede poging zat ie erin. (ook heel raar om dat eens van de andere kant mee te maken...normaal prik IK infuzen!) De narcose vond ik een vreemd gevoel. Ze wensten me mooie dromen en HUP weg was ik!

Toen ik bijkwam was mijn liefje er. Ik lag toen op de uitslaapkamer. Toen ik onder de dekens keek zag ik twee opgeblazen, omhoogstaande borsten...heel onwerkelijk. Ik was benieuwd of de chirurg de 395cc had gebruikt of misschien toch wat minder. Ik weet niet waarom ik dat dacht...misschien viel het me op 't eerste gezicht wat tegen? (nu weet ik zeker dat er 395cc in zit en zijn ze GROOT ;) )

Ik werd toen naar de zaal gereden om daar verder bij te komen. Al snel had ik twee beschuitjes op en een beker bouillon. De pijn viel me eerlijk gezegd erg tegen. Vooral in mijn linkerborst voelde ik steeds een hele nare steek...bij alles wat ik deed. Het leek op zenuwpijn! Later hoorde ik dat ik 2 drains had gekregen...dat wist ik niet, maar ik snapte wel meteen waar die pijn vandaan kwam. De linkerdrain mocht er daarom al snel uit. Het verwijderen van de drain was zéér pijnlijk, en door de pijn viel ik flauw. Mijn bloeddruk was erg laag (90/40). Om 14h mocht de rechterdrain eruit. Ik zag hier natuurlijk erg tegenop maar deze viel me mee. Maar nadat ik rechtop werd gezet zag ik weer alles zwart voor mijn ogen en viel ik weer flauw. Weer was mijn bloeddruk erg laag (80/40) en mijn hartslag zakte naar de 40. Ooooooh wat voelde ik me beroerd! Ik kreeg Atropine om mijn bloeddruk en hartslag omhoog te krijgen; daar werd ik weer misselijk van..... Kortom:Ik voelde me om 16 uur nog niet in staat om naar huis te gaan. Om 18 uur moest ik nodig plassen en ben ik met behulp van 2 verpleegkundigen op de rand van het bed gaan zitten en..HOERA...mijn bloeddruk bleef goed en ik was niet duizelig! Ik kreeg toen een strakke sportbh aan wat ook veel scheelde in de pijn.

Uiteindelijk ben ik om 19.30 uur naar huis gegaan. Thuis aangekomen ben ik meteen mijn bedje ingedoken. Vannacht heb ik redelijk geslapen. We regelmatig wakker maar door de narcose en alle zooi in mijn lijf was ik nog flink duf en slaperig.

Vandaag word ik heerlijk in de watten gelegd door mijn liefje en mijn schoonmoeder. Vanmorgen nog veel pijn maar per uur gaat het beter!

Mijn borsten voelen erg gespannen en strak aan. De bh laat ik lekker aan want dat voelt fijn. Daarom heb ik mijn borsten nog niet goed kunnen bekijken maar dat komt wel...

Liefs Pickwickje *die geen pickwickjes meer heeft*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pickwick(je) hihi,

Wat vervelend dat je flauw viel zeg! Maar het is ook niet niks een operatie,je bent toch onder zeil geweest en je lichaam moet zich daar al van herstellen.

Fijn dat je hier vandaag al een verslagje hebt gedaan om ons op de hoogte te houden, ik zou zeggen rust goed uit .....laat je lekker verwennen...luister naar je lichaam....en geniet dat je het achter de rug hebt!!

Vanaf nu zullen ze iedere dag mooier worden :rolleyes: ...

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi piramidevormig theezakje!

Jee, das ook wat dat je je zo beroerd voelde maarja, zo'n bloeddruk en hartslag... das echt onwijs laag!

Heb je veel bloed verloren ofzo? Sterk maar goed aan, veel (ijzer houdende dingen) eten en drinken!

Ben natuurlijk onwijs benieuwd naar jou foto's maar je zal zelf op de 1ste plaats wel benieuwd zijn!

Veel plezier met ze bewonderen als je je daar bter voor voelt!

Groetjes en doe rustig aan!

Merel.

p.s. hierbij je nieuwe avatar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee koffiepad ;) ! Ik begon me eerlijk gezegd al een beetje zorgen te maken, omdat je eerst zo snel wat liet horen en we daarna niets meer van je lazen hier.... Het klinkt allemaal niet zo lekker zeg! Niet niks hoor, die lage bloeddruk, flauwvallen en vervolgens ook nog eens een heel lage hartslag. Moet er niet aan denken zeg. Je zal wel gedacht hebben 'waar ben ik aan begonnen'.

Ik hoop dat je nu heel snel herstelt en lekker verwend wordt. Rust maar lekker uit en laat wat van je horen als je jezelf ertoe in staat voelt!

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik moet wel lachen om al die namen! :D Koffiepad is nu een betere naam ja...

Vandaag dag 2 na de operatie. Langzaam ga ik wat vooruit. Ik heb nog wel pijn hoor! Het voelt net alsof ik overreden ben door een stoomwals...óveral spierpijn! En de wonden doen ook nog zeer. Maar dat is logisch want er staat nu natuurlijk een flinke druk op!

Elke dag een stukje beter....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.