Ga naar inhoud

Deb4890 : 3 maart 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden zei Tinka:

Gewoon jezelf zijn! Zeker foto's meenemen wat je wel mooi vind en wat zeker niet, en dat je natuurlijk ook kan zeggen waarom die wel, en waarom die niet :D vragen naar de pc zijn advies, wat hij zou doen met je boobs, die mensen hebben daar een veel betere visie op dan wij :D , dus vooral vertrouwen op hem, en als het vertrouwen hier niet goed voelt, dan moet je naar een andere pc waar je jezelf wel goed voelt . Succes 

Fijn, je hebt gelijk! Bedankt voor het advies! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei popie:

Super! Ga je in zijn kliniek of de Wellness? 

Neem goed je tijd om te passen want het gaat zo snel. 

Ik ga in zijn kliniek.. Vandaag moet ik in Tessenderlo zijn! :D spannend maar ga ook zeker mijn tijd nemen! bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Deb4890:

Bedankt! Vind het ook zeer spannend! :lol: Nee heb eigenlijk geen idee hoeveel cc.. Ik heb nu een kleine b-cup en zou graag een goede maat groter willen. Met hier een beetje te lezen denk ik dan 300 maar weet natuurlijk niet hoe groot dat dan is ^_^

Oke, dat ga je tegen die tijd wel bespreken met de pc natuurlijk:P Al voorbeeldjes gevonden, wat je mooi vindt?

Veel succes in ieder geval!:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Roompie:

Oke, dat ga je tegen die tijd wel bespreken met de pc natuurlijk:P Al voorbeeldjes gevonden, wat je mooi vindt?

Veel succes in ieder geval!:D

 

Ja heb al een aantal foto's gevonden wat ik mooi vind van maat :D spannend! Bedankt!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Imdee:

Succes meid! Ben benieuwd hoe het was. Iniedergeval een leuke pc! Xx

Het is heel goed gegaan! Heel fijne pc en heeft me alles super uitgelegd! :D Nu nog wachten op een mailtje met beschikbare datums! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Verdonck is echt een heel aardige pc! Voelde me onmiddellijk op mijn gemak en heb super uitleg gehad!

Heb al besloten en besproken dat het 300cc dual plane gaat worden! Nu nog even wachten op het mailtje om de afspraak te kunnen vastleggen! Super blij!!

:43: :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei popie:

Super Deb! Het kan heel vlug gaan bij hem. Ik mocht al na 3 weken gaan.

Ik weet niet wat je situatie nu is maar met 300cc ga je een mooie maat krijgen. Ik heb 295cc van motiva.

Bedankt! Van mij mag het ook heel vlug gaan! Kan al niet meer wachten :D Ik heb nu een kleine B-cup en dat ging het mooiste resultaat geven en hij zei dat het dan zeker anderhalve maat groter zou uitkomen! Daar zal ik heel blij mee zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super spannend deb4890!! 

Zelf ben ik ook geholpen door dr verdock in het belgian breast clinic 2,5 week geleden.. 

Hij heeft het echt heel mooi gedaan !! ik heb dan ook 375 cc van mentor ( vind ze eigenlijk nog te klein haha:P) . Voor welk merk had jij gekozen? 

Groetjes kelly 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super fijn zeg!! Ja dat zal een mooie maat worden aangezien je toch al een B hebt. Ik had echt aa/ a . Nu denk ik ook had wel iets groter gemogen maargoed uiteindelijk Zie je pas na 6 maanden het resultaat! Dus het blijft nog een verassing. Succes met aftellen!! Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kelszjje:

Super spannend deb4890!! 

Zelf ben ik ook geholpen door dr verdock in het belgian breast clinic 2,5 week geleden.. 

Hij heeft het echt heel mooi gedaan !! ik heb dan ook 375 cc van mentor ( vind ze eigenlijk nog te klein haha:P) . Voor welk merk had jij gekozen? 

Groetjes kelly 

ja vind het ook zeer spannend :D heb even naar je foto's gekeken, ziet er echt mooi uit! Ik ben nog aan het twijfelen tussen sebbin of mentor maar denk dat ik voor sebbin ga.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei TessaDLCDP:

Hier ook een tevreden Verdonck klantje! Had monobloc softone 425 cc, achteraf had het groter gemogen haha!

 

Veel plezier met aftellen!

Dat kan ik me wel voorstellen was ook eerst nog aan het twijfelen of ik niet groter zou gaan :D Die van jou zien er mooi uit!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Imdee:

Oh super fijn zeg!! Ja dat zal een mooie maat worden aangezien je toch al een B hebt. Ik had echt aa/ a . Nu denk ik ook had wel iets groter gemogen maargoed uiteindelijk Zie je pas na 6 maanden het resultaat! Dus het blijft nog een verassing. Succes met aftellen!! Xxx 

Ja denkt ook dat het mooi gaat uitkomen was ook nog aan het twijfelen of ik niet groter zou gaan dus begrijp u volledig :D ja hij zei ook dat je na 6 maanden het resultaat pas echt ziet dus inderdaad nog een verrassing ^_^ 

Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Datum staat vast!! 03 Maart is de operatiedatum! Heb net voorschotje betaald dus nu is het alleen nog aftellen!! :43::43: 

Heb enkel nog beetje twijfels tussen sebbin of mentor. Na hier te lezen denk ik dat ik voor sebbin wil gaan omdat ik heb nogal een lege cup en heb dus de indruk dat sebbin meer vulling of bolling geeft of ben ik hier verkeerd in?

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend ! 

 

Voor hoeveel cc ga je ? En wat voor voor profile low , high , medium ? (Ultra) 

Bijvoorbeeld :rond medium profile sebbin 300cc :  12,5 breed en 3,8 projectie .

Rond medium profile Mentor 300cc :

 12 cm breed , 3,7  projectie 

 

ik ben hier een leek in vergeleken met BB ;) .. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Kootje:

Spannend ! 

 

Voor hoeveel cc ga je ? En wat voor voor profile low , high , medium ? (Ultra) 

Bijvoorbeeld :rond medium profile sebbin 300cc :  12,5 breed en 3,8 projectie .

Rond medium profile Mentor 300cc :

 12 cm breed , 3,7  projectie 

 

ik ben hier een leek in vergeleken met BB ;) .. 

 

 

Ik heb gekozen voor 300cc dual plane maar Dr. Verdonck heeft eigenlijk nog niets gezegd over de profile. Dus dat wou ik sowieso nog bespreken met hem. Ben zelf ook een leek dus hierover wil ik toch nog iets meer weten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog eens met Dr. Verdonck gebeld en heb nu definitief besloten dat het sebbin 300cc dual plane gaat worden!! Nog 3weekjes en dan is het zo ver!! Kan niet wachten!!  :43: :lol: :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.