Ga naar inhoud

Deb4890 : 3 maart 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie
18 uur geleden zei Deb4890:

Heb nog eens met Dr. Verdonck gebeld en heb nu definitief besloten dat het sebbin 300cc dual plane gaat worden!! Nog 3weekjes en dan is het zo ver!! Kan niet wachten!!  :43: :lol: :lol: 

Hihi! Ik heb alles net hetzelfde én ben super tevreden! 

Veel succes alvast, het is echt niet lang meer ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tata:

Hihi! Ik heb alles net hetzelfde én ben super tevreden! 

Veel succes alvast, het is echt niet lang meer ;) 

Echt? :D die van jou zijn echt mooi! Hoelang is het nu al geleden? Veel last gehad ervan? 

Nee het is inderdaad niet meer lang :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Deb4890:

Echt? :D die van jou zijn echt mooi! Hoelang is het nu al geleden? Veel last gehad ervan? 

Nee het is inderdaad niet meer lang :lol:

Uhu, had gekozen voor Sebbin omwille van de projectie en omdat ik een goed voorbeeld had gevonden op het forum :PVandaag is het 8 weken geleden. Dus ik mag terug àlles doen :D Heb helemaal geen last gehad, je kan altijd mijn verslagje nalezen over mijn ervaring. Je kan het ook terugvinden op mijn profiel ;) 

Ik duim alvast voor een goed herstel en superresultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Tata:

Uhu, had gekozen voor Sebbin omwille van de projectie en omdat ik een goed voorbeeld had gevonden op het forum :PVandaag is het 8 weken geleden. Dus ik mag terug àlles doen :D Heb helemaal geen last gehad, je kan altijd mijn verslagje nalezen over mijn ervaring. Je kan het ook terugvinden op mijn profiel ;) 

Ik duim alvast voor een goed herstel en superresultaat! 

Ja daarom dat ik ook voor sebbin wil gaan want heb nogal brede borsten van mijn eigen en heb ze ooit groter gehad maar nu is het een redelijk lege cup en daarom dat ik ook denkt dat het mooier opgevuld wordt met sebbin. Oh leuk dat je geen last hebt gehad! Hoop dat het bij mij ook zo mag zijn :D Zal je verslag zeker eens lezen! 

Dank je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Even een vraagje ivm het merk van prothese. Had eigenlijk al beslist dat ik voor sebbin prothese wou gaan maar nu heb ik er nog eens over gehad met mijn vriend en nu ben ik weer aan het twijfelen tussen sebbin en mentor. Dr. Verdonck had ook al gezegd dat mentor iets breder is en dan beetje natuurlijker is en mijn vriend ziet dat graag dus nu ben ik niet meer zeker wat ik zou doen.

Weet iemand wat het beste bij mij zou passen als ik hier een foto zou toevoegen hoe mijn situatie nu is? :mellow: :huh: Want weet het echt niet meer...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Nonky:

Wat wil je zelf? Dat lijkt me de eerste keus?

toen ik op consultatie geweest ben had ik in mijn hoofd mentor maar toen ik thuis was en er nog eens over had nagedacht dacht ik sebbin omdat ik denk dat dat een goede vulling zal geven aan mijn borsten maar ik vind dat ik van mijn eigen al bredere borsten heb en wil eigenlijk ook dat ze zo blijven qua vorm daarmee dat ik het nu echt niet meer zeker weet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet doen waar jij je goed bij voelt (en niet omdat je vriend iets wil).

En het is lastig om gewoon te zeggen van " oohh doe maar die " Want als het om de breedte gaat, ik geloof best dat er bij de Sebin prothese vast wel een aantal CC met dezelfde breedte als een mentor prothese. Alleen het aantal cc kan verschillen.

Dan kan je nog kiezen dat je dezelfde breedte kiest en dan naar je projectie kijkt.

Maar wil je alleen het merk bepalen op de maat? Of ook op andere dingen? Zelf ben ik niet bekend met Sebin dus kan daar niks over zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Nonky:

Wat zou je dan krijgen met sebbin en wat met mentor en wat is je borstbreedte volgens de pc?

als je ook je lengte en gewicht erbij verteld denk ik dat @best_boobie je wel verder kan helpen met de info. De keus maak je zelf natuurlijk:)

Ja je hebt wel gelijk. ik ben 1m60 en weeg 56kg. Hij heeft eigenlijk mijn borstbreedte niet gezegd.Hij heeft gezegd dat ik 1 maat en 3kwart groter zou uitkomen maar dat was volgens mij met de sebbin 300cc. Ik zou toch misschien eens opnieuw op consultatie gaan bij hem voor wat meer uitleg of kan ik zelf ook opmeten wat mijn borstbreedte is? Hoe dichter de datum komt hoe meer zenuwe ik krijg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Bruisend:

Je moet doen waar jij je goed bij voelt (en niet omdat je vriend iets wil).

En het is lastig om gewoon te zeggen van " oohh doe maar die " Want als het om de breedte gaat, ik geloof best dat er bij de Sebin prothese vast wel een aantal CC met dezelfde breedte als een mentor prothese. Alleen het aantal cc kan verschillen.

Dan kan je nog kiezen dat je dezelfde breedte kiest en dan naar je projectie kijkt.

Maar wil je alleen het merk bepalen op de maat? Of ook op andere dingen? Zelf ben ik niet bekend met Sebin dus kan daar niks over zeggen.

Ja dat is ook zo daarom dat ik toch voor mijn eerste keus wil gaan maar toch nog twijfelen he :rolleyes: hij heeft zelf gezegd dat 300cc het mooist resultaat zou geven bij mentor zou die dan iets breder zijn en bij sebbin boller. Ik zou toch graag bij 300cc blijven maar weet dan niet wat de breedte is bij mentor en sebbin. Weet ook niet als het bij mijn borsten veel verschil zal maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou een ding kan ik je wel zeggen. En die 300cc is niet wat je borsten gaat bepalen maar wel het merk protheses.

@best_boobie weet jij toevallig de maten van 300cc van Sebbin en Mentor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Bruisend:

Nou een ding kan ik je wel zeggen. En die 300cc is niet wat je borsten gaat bepalen maar wel het merk protheses.

@best_boobie weet jij toevallig de maten van 300cc van Sebbin en Mentor?

hmm ja daar heb je ook wel gelijk in ^_^ toch nog eens bespreken met Dr. Verdonck denk ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, ik zal het ff nakijken haha. 
Sorry, als ik hele topic moest gaan lezen, dan kost me dat zoveel tijd :)

Sebbin 300 cc  High profile is 10,1 cm breed met 5,6 cm projectie (volume naar voren)
Mentor 300 cc High profile is 11,1 cm breed met 4,7 cm projectie

Scheelt 1 cupmaat in volume naar voren tussen die twee prothesen....

Ik weet niet wat verder de vraag was hihi?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

oke, ik zal het ff nakijken haha. 
Sorry, als ik hele topic moest gaan lezen, dan kost me dat zoveel tijd :)

Sebbin 300 cc  High profile is 10,1 cm breed met 5,6 cm projectie (volume naar voren)
Mentor 300 cc High profile is 11,1 cm breed met 4,7 cm projectie

Scheelt 1 cupmaat in volume naar voren tussen die twee prothesen....

Ik weet niet wat verder de vraag was hihi?

xxx

Bedankt! Dat was eigenlijk mijn vraag ja :D dat is wat ik wou weten want ik wist niet wat het mooiste bij mij zou zijn aangezien in bredere borsten van mijn eigen heb maar toch ook een redelijk lege cup dus daarom was ik aan het twijfelen tussen de 2.. Kan ook altijd een foto toevoegen als je zelf ook misschien weet wat het mooist zou zijn.. Pc zei namelijk dat het heel weinig verschil zou zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Deb4890:

Bedankt! Dat was eigenlijk mijn vraag ja :D dat is wat ik wou weten want ik wist niet wat het mooiste bij mij zou zijn aangezien in bredere borsten van mijn eigen heb maar toch ook een redelijk lege cup dus daarom was ik aan het twijfelen tussen de 2.. Kan ook altijd een foto toevoegen als je zelf ook misschien weet wat het mooist zou zijn.. Pc zei namelijk dat het heel weinig verschil zou zijn..

Ik wil altijd wel eens kijken naar je foto hoor... Maar wat wil je bereiken? Heb je daar ook een voorbeeld van?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Ik wil altijd wel eens kijken naar je foto hoor... Maar wat wil je bereiken? Heb je daar ook een voorbeeld van?

Xxx

Dat is het juist ik heb niet echt een voorkeur van borsten, ik wil zelf een goede maat of anderhalve maat groter gaan maar wil wel niet dat het fel gaat opvallen dus heb liever niet als ze zo super bol staan.. ^_^ Heb hier al veel foto's gezien van borsten die ik mooi vind maar bij iedereen is het natuurlijk anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Deb4890:

Dat is het juist ik heb niet echt een voorkeur van borsten, ik wil zelf een goede maat of anderhalve maat groter gaan maar wil wel niet dat het fel gaat opvallen dus heb liever niet als ze zo super bol staan.. ^_^ Heb hier al veel foto's gezien van borsten die ik mooi vind maar bij iedereen is het natuurlijk anders

lastig hihi...

Roep maar als ik ergens kan helpen.. Al zul je de keuze zelf moeten maken helaas ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

lastig hihi...

Roep maar als ik ergens kan helpen.. Al zul je de keuze zelf moeten maken helaas ;)

ja inderdaad! :lol: maar heb nog even en ga ook nog eens zeker bellen naar de pc.

Dank je! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.