Ga naar inhoud

Deb4890 : 3 maart 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie
On 10 lutego 2016 at 8:39 PM, Deb4890 said:

Hoi meiden!

Datum staat vast!! 03 Maart is de operatiedatum! Heb net voorschotje betaald dus nu is het alleen nog aftellen!! :43::43: 

Heb enkel nog beetje twijfels tussen sebbin of mentor. Na hier te lezen denk ik dat ik voor sebbin wil gaan omdat ik heb nogal een lege cup en heb dus de indruk dat sebbin meer vulling of bolling geeft of ben ik hier verkeerd in?

groetjes xxx

Hoi, Ik wordt geopereerd op 11de Maart bij Dr. Verdonck. Hoe gaat het met jouw? Volgens mij je had je BV giesteren, Klopt het?Ik wens je snelle herstell.

Zelf heb ik nog niet gekozen welke cc of implantant. Wat heb je eindlijk gekozen en how eel heb je betaald? 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei popie:

Hey Deb, hoe is het geweest? Ben je al een beetje bekomen?

Hey meid het is best wel goed gegaan. Om 8u30 moest is gisteren daar zijn, om 9u werd ik geopereerd en rond 11u 30 was ik al terug thuis :D deze morgen had ik wel pijn maar nu valt het wel mee. Ik doe het rustig aan dus dan gaat het wel ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei ewa:

Hoi, Ik wordt geopereerd op 11de Maart bij Dr. Verdonck. Hoe gaat het met jouw? Volgens mij je had je BV giesteren, Klopt het?Ik wens je snelle herstell.

Zelf heb ik nog niet gekozen welke cc of implantant. Wat heb je eindlijk gekozen en how eel heb je betaald? 

Groetjes!

Ja gisteren ben ik inderdaad geopereerd! Bedankt! Heb vorige maand bij hem afspraak gemaakt en heb toen gekozen voor sebbin 300cc en dat kwam uit op €2600. Gisteren niet veel last gehad alleen heel slecht geslapen, ben geen rugslaper en deze morgen wel pijn en last gehad maar nu gaat het al beter. Weet je nog niet hoeveel cc of welke prothese? Dr. Verdonck is een heel fijne pc en hij geeft ook goede raad en je kan hem ook altijd bellen als je twijfelt! Veel succes nog! Komt wel goed! ^_^

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei ewa:

Dank je , Ben blij voor je, drink wat warme chocola. Ik ga voor 255 cc heb Ik besloten:) groetjes 

Bedankt! ben er ook blij mee :D Das goed dat je hebt besloten! beter zeker zijn!

Ja heb toenjuist nog warme chocola gedronken hihi en wordt goed verwend door men vriend!

Nogmaals veel succes! De dag is sneller daar als je denkt ;) Groetjes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Maymay:

@Deb4890

helaas super slechte WiFi op vakantie..maar weer terug en JAAAAA, je hebt ze, whoehoe!!! Wat heerlijk..:43:

hoe is jet verlopen? Hoe gaat het met je?? En het resultaat??! Super benieuwd!!:D

Welkom terug! Hoe is je vakantie geweest? Jaaa ik heb ze eindelijk!! :43::lol: het is allemaal goed meegevallen was snel terug thuis. Moest om 8u30 daar zijn en rond 11u30 was ik al terug thuis. Toen niet veel pijn gehad alleen heel slechy geslapen en echt pijn aan mijn rug, ben helemaal geen rugslaper :mellow: gisteren morgen wel wat pijn gehad maar de pijnstillers helpen goed :D nu meer last van mijn rug als iets anders :P ben je zenuwachtig? Voor jou nog 5daagjes! Gaat snel voorbij hoor! Spannend!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Deb4890:

Welkom terug! Hoe is je vakantie geweest? Jaaa ik heb ze eindelijk!! :43::lol: het is allemaal goed meegevallen was snel terug thuis. Moest om 8u30 daar zijn en rond 11u30 was ik al terug thuis. Toen niet veel pijn gehad alleen heel slechy geslapen en echt pijn aan mijn rug, ben helemaal geen rugslaper :mellow: gisteren morgen wel wat pijn gehad maar de pijnstillers helpen goed :D nu meer last van mijn rug als iets anders :P ben je zenuwachtig? Voor jou nog 5daagjes! Gaat snel voorbij hoor! Spannend!! 

Hahaha thanks, het was heerlijk!! :beach:

jeetje wat is allemaal snel gegaan bij je! Toch fijn snel weer naar huis.. Wat balen van je rug! Heb je al kruik, pittenzak of een warmtepleister al geprobeerd? Dit verlicht meestal ook wel de pijn... Whaha ja sterk spul die pijnstillers??:viannen_76: Fijn dat de pijn je redelijk mee valt! 

Ooooooh jaaaaaa ik ben zo ontzettend zenuwachtig...pffff :unsure::blush: Nog 4 nachtjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Maymay:

Hahaha thanks, het was heerlijk!! :beach:

jeetje wat is allemaal snel gegaan bij je! Toch fijn snel weer naar huis.. Wat balen van je rug! Heb je al kruik, pittenzak of een warmtepleister al geprobeerd? Dit verlicht meestal ook wel de pijn... Whaha ja sterk spul die pijnstillers??:viannen_76: Fijn dat de pijn je redelijk mee valt! 

Ooooooh jaaaaaa ik ben zo ontzettend zenuwachtig...pffff :unsure::blush: Nog 4 nachtjes...

Ja het is inderdaad snel gegaan! :D De eerste dagen echt last gehad van mijn rug ja maar nu valt het allemaal heel goed mee! Laatste pijnstiller was gisterenmorgen geweest dus het gaat echt wel goed nu! Kan niet wachten tot ik het verband mag afdoen! :43: Jouw dagje is nu echt niet meer lang he! Ben echt benieuwd hoe het bij jou gaat gaan! Ik duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.