Ga naar inhoud

Deb4890 : 3 maart 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei yvettx:

Wat spannend!

Ik ben al zenuwachtig terwijl ik dan nog even moet wachten haha!

Laat staan hoe jij je moet voelen :D

Aftellen maar! 

Ja inderdaad!! :D :D

Wanneer is het jou beurt? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Deb4890:

Ja inderdaad!! :D :D

Wanneer is het jou beurt? 

Xx

Nou 29 maart haha, maar ben al aan het aftellen en denk er de hele tijd aan haha! Stiekem ook al aan het kijken wat ik straks allemaal wel niet kan dragen qua bh's en bikini's. Gewoon puur omdat nu mij niet zoveel staat ivm het "niets hebben" haha.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei yvettx:

Nou 29 maart haha, maar ben al aan het aftellen en denk er de hele tijd aan haha! Stiekem ook al aan het kijken wat ik straks allemaal wel niet kan dragen qua bh's en bikini's. Gewoon puur omdat nu mij niet zoveel staat ivm het "niets hebben" haha.

X

Spannend dat is ook niet meer heel lang! Tijd vliegt zo voorbij hoor :D 

Jaa dat doe ik nu ook al!! Heb ook dat gevoel en kan niet wachten om eindelijk dingen aan te doen die wel mooi staan! :43::lol: 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Deb4890:

Spannend dat is ook niet meer heel lang! Tijd vliegt zo voorbij hoor :D 

Jaa dat doe ik nu ook al!! Heb ook dat gevoel en kan niet wachten om eindelijk dingen aan te doen die wel mooi staan! :43::lol: 

Xx

Ben je al aan het voorbereiden? Ik weet totaal niet waar te beginnen haha :)

Moet je ook de Tri-action Triumph sport bh halen? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei yvettx:

Ben je al aan het voorbereiden? Ik weet totaal niet waar te beginnen haha :)

Moet je ook de Tri-action Triumph sport bh halen? 

X

Ik heb eigenlijk ook nog niet echt iets gedaan qua voorbereiding... Ik heb al wel gedacht dat ik gemakkelijke kleren aandoe en klaar leg voor de eerste dagen en heb nog niet zo een sport bh gehaald want pc zei wel dat ik bijna 2 maten zou bij krijgen maar wil toch wachten anders ga ik misschien een verkeerde maat meenemen dus ik weet het eigenlijk ook niet ^_^ Er had wel een meisje van deze forum mij een goede tip gegeven qua sport bh. In de hunkemoller had zij ene gehad met een ritssluiting aan de voorkant dus zo ene wou ik mij aanschaffen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Maymay:

Ooooooh war spannend, komt al echt dichtbij..aftellen!!!! 

Ik mag de 10de en ben nu al bloedje nerveus..whaaaaa... :wacko:

Ja inderdaad spannend!! Ik weet hoe je je voelt hihi ^_^ :D 

Kan echt niet meer wachten ben de dagen echt aan het aftellen maar het gaat sneller als we denken :lol: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei whutt_:

Ik word ook 3 maart geopereerd door Verdonck ! :D Kan niet wachten tot ik ze heb hihi :wub::P

Spannend!! :D Kan ook niet meer wachten maar het is niet meer lang he :P :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Roompie:

Gefeliciteerd met je datum:D super spannend he.

Ik ben een dagje voor jou aan de beurt. 

 

Groetjes 

Bedankt!! Voor jou ook gefeliciteerd voor jou is het nu ook niet meer lang dan he :D door wie wordt je geopereerd?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Esmiralda:

Gefeliciteerd met je datum!!!

Ik pas je titel even aan zodat deze gelijk is met alle andere die al een datum hebben.

Succes met aftellen!!!!

Heel fijn! Bedankt! ^_^

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Deb4890:

Bedankt!! Voor jou ook gefeliciteerd voor jou is het nu ook niet meer lang dan he :D door wie wordt je geopereerd?

Groetjes

:tatice_04:     haha bedankt. Ja snel al!. Door dr. Nio in de Parkkliniek. Hoeveel cc krijg je? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Roompie:

:tatice_04:     haha bedankt. Ja snel al!. Door dr. Nio in de Parkkliniek. Hoeveel cc krijg je? 

 

Ja voor mij is het ook allemaal snel gegaan :D ik ga voor 300cc sebbin. Wat heb jij besloten van cc en merk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Roompie:

Leuk^_^. En op welke cupmaat kom je dan nu uit met 300cc? En hoe lang en zwaar weeg je, :) gewoon even uit nieuwsgierigheid weten haha. 

Ik heb gekozen voor 480cc, Monobloc Hydrogel, achter de spier.. en komt uit op een D ongeveer.

 

 

Heb nu 75b en ik zou normaal ook uitkomen op D. ^_^ Ik ben 1m60 en weeg 55kg. Verdonck had gezegd met 300cc sebbin dat ik  2 maten groter zou uitkomen. Wat is jou maat nu en je lengte en gewicht? 480cc lijkt veel maar bij iedereen komt dat anders uit natuurlijk en ik was eerst aan het twijfelen tussen 300cc en een maat groter maar hij zei dat 300cc het maximum zou zijn bij mij.. :P ben nogal smal vanboven (peer figuur) haha :lol:

Ben echt benieuwd kan niet mee wachten :lol: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deb4890:

Heb nu 75b en ik zou normaal ook uitkomen op D. ^_^ Ik ben 1m60 en weeg 55kg. Verdonck had gezegd met 300cc sebbin dat ik  2 maten groter zou uitkomen. Wat is jou maat nu en je lengte en gewicht? 480cc lijkt veel maar bij iedereen komt dat anders uit natuurlijk en ik was eerst aan het twijfelen tussen 300cc en een maat groter maar hij zei dat 300cc het maximum zou zijn bij mij.. :P ben nogal smal vanboven (peer figuur) haha :lol:

Ben echt benieuwd kan niet mee wachten :lol: 

 

Nou mooi toch twee maten groter. Gaat vast mooi worden!  En krijg je achter de spier of voor of dual plane? Dat had ik nog niet gevraagd toch;) dus je zal dan ongeveer op 75D uitkomen? 

En waarom kies je per se voor sebbin of waarom heeft verdonck deze aangeraden? 

Twijfel je nog steeds tussen 300 en iets meer of vind je het wel goed zo? Ik twijfelde eerst ook.. had eerst 400 in gedachten maar toen met passen leek 480 me toch het mooist staan. Maar weet je wat ht i's. .Je kunt je ook moeilijk een voorstelling erbij maken, dat is moeilijk te zien met zo'n sport beha en die protheses erin. 

Ik ben trouwen's 174 wel wat langer dan jij haha en 59 kilo. En ik heb juist brede schoufers van mezelf dus iets meer qua breedte van de protheses zou beter bij mij staan zei Nio. Dus vandaar ook de 480cc. De hydrogels zijn in tegenstelling tot siliconen breder. En ja zoals je zei elk cc pakt bij iedereen weer andees uit en ligt ook aan je situatie. 

Ja vind ht ook zo spannend!! Ben je al aan het aftellen haha :lol:

Je kan trouwens m'n foto's bekijken van de pas sessie als je wilt in m'n album.

Heb jij ook foto's ervan. ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal

Ik lees hier een heleboel over Dr. Verdonck. dat is nl ook mijn chirurg. Maar ik kom gewoon uit de lucht gevallen als jullie praten over 'sebbin' of whatever dat mag zijn...
Ik heb een 75A of soms zelf maar AA. Ik wil echt groter veel groter gaan! Ik heb 2 keer borstvoeding gegeven en had toen iets tussen een C en een D. Dus ik heb mogen proeven hoe het leven zou zijn met mooie volle borsten.
Nu eindelijk heb ik besloten om ze te laten vergroten. Maar ik was verschrikkelijk teleurgesteld van mijn consult. :(
Ik ben er hooguit 15 min. binnen geweest. Een rap-rap-passessie en dan zei hij mij dat 250 of eventueel 280cc meer dan genoeg zou zijn. Want anders zou ik bulten aan de buitenkant van mijn borsten hebben. Over profiel of wat anders is er niet gesproken.
Een collega van mij heeft nog niet zo lang geleden ook daar een operatie laten doen. Zij had een kleine B en heeft 300cc laten steken. Ik vindt het resultaat mooi, maar echt te klein naar mijn zin. Dus laat staan als ik nog kleiner zou gaan. Ik heb een tweede consult aangevraagd, in de hoop duidelijk te kunnen maken wat ik wil. Maar ik ben nu echt bang dat het niet goed gaat zijn.
Ik lees overal dat het echt kleiner uitvalt dan verwacht. Dus wil ik precies nog groter gaan, naar eventueel 350cc.
Maar heb ik dan niet gewoon 2 bulten aan de zijkant van mij lichaam hangen?
O help, ik weet het echt niet meer! Mijn operatie ligt al vast voor eind maart, en ik begin echt schrik te krijgen...
Wie o wie kan mij raad geven?
(Ik ben 1m60 en 49,5 kg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Roompie:

Nou mooi toch twee maten groter. Gaat vast mooi worden!  En krijg je achter de spier of voor of dual plane? Dat had ik nog niet gevraagd toch;) dus je zal dan ongeveer op 75D uitkomen? 

En waarom kies je per se voor sebbin of waarom heeft verdonck deze aangeraden? 

Twijfel je nog steeds tussen 300 en iets meer of vind je het wel goed zo? Ik twijfelde eerst ook.. had eerst 400 in gedachten maar toen met passen leek 480 me toch het mooist staan. Maar weet je wat ht i's. .Je kunt je ook moeilijk een voorstelling erbij maken, dat is moeilijk te zien met zo'n sport beha en die protheses erin. 

Ik ben trouwen's 174 wel wat langer dan jij haha en 59 kilo. En ik heb juist brede schoufers van mezelf dus iets meer qua breedte van de protheses zou beter bij mij staan zei Nio. Dus vandaar ook de 480cc. De hydrogels zijn in tegenstelling tot siliconen breder. En ja zoals je zei elk cc pakt bij iedereen weer andees uit en ligt ook aan je situatie. 

Ja vind ht ook zo spannend!! Ben je al aan het aftellen haha :lol:

Je kan trouwens m'n foto's bekijken van de pas sessie als je wilt in m'n album.

Heb jij ook foto's ervan. ?

 

ja voor mij is 2 maten groter al voldoende haha :D het word dual plane dat had je nog niet gevraagd nee :P Ja denk dat ik wel op een 75D zal uitkomen, zou ik al heell blij mee zijn :wub:

Heb eigenlijk lang zitten twijfelen tussen mentor en sebbin en heb ook nog een paar keer met Verdonck gebeld en hij heeft mij uitgelegd dat mentor minder profiel heeft en breder is. Maar hij zei ook met de lichaamsbouw die ik heb dat je daar weinig verschil in zou zien en van mij mogen ze ook iets boller staan denk zelf dat dat mooier bij mij zou zijn omdat ik van mijn eigen al bredere borsten heb. Ik heb jammer genoeg geen foto's gemaakt tijdens de pas sessie :mellow: maar ben wel zeker van de maat. Heb naar jouw foto's gekeken en ik denk ook wel dat die 480cc het mooist zal staan, dat ziet er echt al goed uit! ^_^  Maar gelijk je zegt het is moeilijk om zo een voorstelling te maken want tijdens de pas sessie dacht ik ook eerst dat 300cc te klein zou zijn maar de maat groter was te veel tiet voor mij (verdonck zijn woorden :lol:) en dat was niet meer mooi, ik heb nogal smalle schouders. :P

Ben elk uur aan het aftellen haha :D ben zo benieuwd! Kan niet meer wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongeveer dezelfde situatie, ik ben vrij smal, 1.68 en 55kg.

Uiteindelijk gekozen voor natrelle 410 fx (anatomisch). Indien het met een beetje geluk past wordt het 315 cc anders 280 cc, dual plane geplaatst. Volgens pc kom ik dan uit op een D.  Ik had zelf de wens uitgesproken minstens een volle c te willen of een D'tje..groter zou ik persoonlijk niet willem gezien m'n postuur. Toch voorkeur voor zo natuurlijk mogelijk.

Voor jou dus ook een max van 300? 2 maten groter klinkt ook echt niet verkeerd toch?! Komt nu wel heeeeeel dichtbij he?!? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei JollekeJo:

Hoi allemaal

Ik lees hier een heleboel over Dr. Verdonck. dat is nl ook mijn chirurg. Maar ik kom gewoon uit de lucht gevallen als jullie praten over 'sebbin' of whatever dat mag zijn...
Ik heb een 75A of soms zelf maar AA. Ik wil echt groter veel groter gaan! Ik heb 2 keer borstvoeding gegeven en had toen iets tussen een C en een D. Dus ik heb mogen proeven hoe het leven zou zijn met mooie volle borsten.
Nu eindelijk heb ik besloten om ze te laten vergroten. Maar ik was verschrikkelijk teleurgesteld van mijn consult. :(
Ik ben er hooguit 15 min. binnen geweest. Een rap-rap-passessie en dan zei hij mij dat 250 of eventueel 280cc meer dan genoeg zou zijn. Want anders zou ik bulten aan de buitenkant van mijn borsten hebben. Over profiel of wat anders is er niet gesproken.
Een collega van mij heeft nog niet zo lang geleden ook daar een operatie laten doen. Zij had een kleine B en heeft 300cc laten steken. Ik vindt het resultaat mooi, maar echt te klein naar mijn zin. Dus laat staan als ik nog kleiner zou gaan. Ik heb een tweede consult aangevraagd, in de hoop duidelijk te kunnen maken wat ik wil. Maar ik ben nu echt bang dat het niet goed gaat zijn.
Ik lees overal dat het echt kleiner uitvalt dan verwacht. Dus wil ik precies nog groter gaan, naar eventueel 350cc.
Maar heb ik dan niet gewoon 2 bulten aan de zijkant van mij lichaam hangen?
O help, ik weet het echt niet meer! Mijn operatie ligt al vast voor eind maart, en ik begin echt schrik te krijgen...
Wie o wie kan mij raad geven?
(Ik ben 1m60 en 49,5 kg)

Hoi JollekeJo

Jammer dat je teleurgesteld was van je consult! Ik was toch wel tevreden toen ik bij hem buiten ging alleen was ik nog aan het twijfelen over het merk van de prothesen en over profiel had hij eigenlijk ook niets gezegd maar toen heb ik hem gewoon even gebeld en heeft hij mij het uitgelegd dat hij meestal werkt met high profile maar hangt denk ik ook af van de vorm van de borsten enzo.. maar heb je geen pas sessie gehad met de verschillende maten? Ik zou zeker nog een aantal keer terug gaan als je met vragen blijft zitten. Als hij je 2 maten heeft laten zien dan is dat wat hij denkt dat het natuurlijkst zou staan bij jou maar naar het kleinste zou ik sowieso niet gaan en je kan vragen bij je volgende consult als je de 2 maten groter ook eens moogt passen en ik raad je wel aan dan om foto's te maken ervan dat heb k niet gedaan en dat vind ik nu wel jammer maar ben wel redelijk van mijn maat. Bij mij wordt het 300cc dat was zowat het maximum bij mij ben echt smal vanboven en heb nu ongeveer 75B en dan zou ik toch normaal gezien uitkomen op een 75D. Die maat is ook wat ik graag wil en dat zou ik moeten bereiken met 300cc. :P Ik zou wel niet te veel naar het getal kijken want bij iedere persoon is dat anders. Je kan altijd vragen om 350cc te passen en dan zie hoe dat ongeveer zou uitkomen bij jou lichaam. Denk niet dat je dan 2 bulten zou hebben, daar maakte ik mij ook zorgen over :lol: want vind al dat ik bredere borsten van mijn eigen heb daarom dat ik uiteindelijk toch gekozen heb voor sebbin prothese, deze zijn iets smaller en hebben een beetje hoger profiel als dezelfde maat van mentor prothese.

Hoop dat ik je hiermee beetje geholpen hebt^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Maymay:

Ik heb ongeveer dezelfde situatie, ik ben vrij smal, 1.68 en 55kg.

Uiteindelijk gekozen voor natrelle 410 fx (anatomisch). Indien het met een beetje geluk past wordt het 315 cc anders 280 cc, dual plane geplaatst. Volgens pc kom ik dan uit op een D.  Ik had zelf de wens uitgesproken minstens een volle c te willen of een D'tje..groter zou ik persoonlijk niet willem gezien m'n postuur. Toch voorkeur voor zo natuurlijk mogelijk.

Voor jou dus ook een max van 300? 2 maten groter klinkt ook echt niet verkeerd toch?! Komt nu wel heeeeeel dichtbij he?!? :D

Ja ik heb dat ook zo gezegd tegen heb dat ik toch zeker minstens een maat groter wou (heb 75B) en 300cc zou dan uitkomen op bijna 2 maten groter en zou ook nog het natuurlijkst zijn. Bij mij was 300cc toch het max zei hij ja, groter zou in principe wel gaan maar dat zou niet meer natuurlijk ogen en dat zou ook niet passen bij mij denk ik :D

Voor jou gaat dat ook een mooie maat worden dan! Wanneer ben jij aan de beurt?

Jaaa het komt echt dichtbij!! Spannendd!! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.