Ga naar inhoud

Deb4890 : 3 maart 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie
Zojuist zei popie:

Even voor slapen gaan zeggen dat je bij Verdonck spijtig genoeg geen foto's mag maken bij de passessie.....

Ohh meen je dat? Dat wist ik niet :huh: Heb daar toen niet aan gedacht om dat te doen of te vragen en hij had daarzelf ook niets over gezegd dus dat wist ik echt niet.

Bedankt! Dan weten we dat nu ook ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Tinka:

Hey deb4890,

het begint steeds meer te korten he :D, heb je der zin in? 

Ja het komt steeds dichterbij! Heb er zeker zin in!! Ben al de uren aan het aftellen!! Kan niet wachten!! :wub:

Hoe is het met jou boobs? Welke maat heb je nu? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Deb4890:

Ja ik heb dat ook zo gezegd tegen heb dat ik toch zeker minstens een maat groter wou (heb 75B) en 300cc zou dan uitkomen op bijna 2 maten groter en zou ook nog het natuurlijkst zijn. Bij mij was 300cc toch het max zei hij ja, groter zou in principe wel gaan maar dat zou niet meer natuurlijk ogen en dat zou ook niet passen bij mij denk ik :D

Voor jou gaat dat ook een mooie maat worden dan! Wanneer ben jij aan de beurt?

Jaaa het komt echt dichtbij!! Spannendd!! :lol:

Hahaha nou mijn pc was heel duidelijk dat er ook zeker niet meer dan 315 cc in zou passen.. En dat dus misschien zelfs niet. Dus daar heb ik het maar mee te doen ;) Maar ik denk zelf (ik heb ook 75b) dan rond de 300cc voor ons het meest natuurlijke zal zijn. :wub:

ga je ook voor anatomisch? Dual plane?

ik ben 10 maart aan de beurt! Oooh wordt zooooo nerveus als ik er aan denk.. :unsure:

gelukkig is m'n oudste dochter komende week nog jarig en gaan we vrijdag nog voor een week op vakantie B) 5 maart terug en dan nog maar 5 dagen! 

Jij de dagen al aan het door strepen op je kalender?? Haha..:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Maymay:

Hahaha nou mijn pc was heel duidelijk dat er ook zeker niet meer dan 315 cc in zou passen.. En dat dus misschien zelfs niet. Dus daar heb ik het maar mee te doen ;) Maar ik denk zelf (ik heb ook 75b) dan rond de 300cc voor ons het meest natuurlijke zal zijn. :wub:

ga je ook voor anatomisch? Dual plane?

ik ben 10 maart aan de beurt! Oooh wordt zooooo nerveus als ik er aan denk.. :unsure:

gelukkig is m'n oudste dochter komende week nog jarig en gaan we vrijdag nog voor een week op vakantie B) 5 maart terug en dan nog maar 5 dagen! 

Jij de dagen al aan het door strepen op je kalender?? Haha..:D

Leuk dat je nog op vakantie gaat! Dan gaat de tijd zeker omvliegen haha :lol: voor je het weet is het zo ver!! Spannend!! :D ja ben al de dagen door aan het strepen van het moment dat ik de bevestiging heb gehad :lol: bij mij worden het ronde prothese en ook dual plane. Ja ben er ook wel van overtuigd dat rond de 300cc het mooist en natuurlijkst zal zijn.

Vind het echt zo spannend!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Deb4890:

Ja het komt steeds dichterbij! Heb er zeker zin in!! Ben al de uren aan het aftellen!! Kan niet wachten!! :wub:

Hoe is het met jou boobs? Welke maat heb je nu? :D

Dat kan ik geloven! Ik had toen zelfs een aftelkalender gemaakt, kon ik elke avond voor het slapen een hokje aankruisen , haha :D aan het kopen van een bh ben ik zeker nog niet toe, ik zal het nog effe met m'n sexy sport bh en martelband moeten stellen, dus de maat kan ik je niet vertellen :D het gaat stilaan de betere kant op.. Maar ik zal nog veel geduld moeten hebben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Tinka:

Dat kan ik geloven! Ik had toen zelfs een aftelkalender gemaakt, kon ik elke avond voor het slapen een hokje aankruisen , haha :D aan het kopen van een bh ben ik zeker nog niet toe, ik zal het nog effe met m'n sexy sport bh en martelband moeten stellen, dus de maat kan ik je niet vertellen :D het gaat stilaan de betere kant op.. Maar ik zal nog veel geduld moeten hebben 

haha ja dat heb ik ook dat ik elke dag aankruis haha :lol: Had net gezien dat het net geen maand geleden is voor jouw dat is inderdaad nog even geduld hebben :P ben nu al aan het kijken naar nieuwe bh's hahaha :lol: daar ga ik moeite mee hebben met dat geduld hebben! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Deb4890:

Heb nu 75b en ik zou normaal ook uitkomen op D. ^_^ Ik ben 1m60 en weeg 55kg. Verdonck had gezegd met 300cc sebbin dat ik  2 maten groter zou uitkomen. Wat is jou maat nu en je lengte en gewicht? 480cc lijkt veel maar bij iedereen komt dat anders uit natuurlijk en ik was eerst aan het twijfelen tussen 300cc en een maat groter maar hij zei dat 300cc het maximum zou zijn bij mij.. :P ben nogal smal vanboven (peer figuur) haha :lol:

Ben echt benieuwd kan niet mee wachten :lol: 

 

Oh je bent een klein dametje haha:66: ja als je van jezelf al 75B hebt en daar komt 300cc bij dan gaat het wel mooi worden! En zeker niet te klein. Maar klopt het dat de sebbin protheses best smal zijn qua breedt? Ik las namelijk dat het verschil tussen sebbin en hydrogel in breedte nogal verschilt heeft. Mijne zijn 13.3 per prothese breed. Hmmm:39:

Ik ben wel wat langer dan jij haha. 1.74 en 59 kilo. 

Ja wat zijn we benieuwd he:44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik ben er precies een beetje wijzer uit na heel wat zoekwerk op het internet.
Sebbin en Mentor zouden lege 'balonnetjes' zijn die ze dan vullen met een vloeistof (silicone of zoutoplossing).
Maar dat had Dr. Verdonck afgeraden voor mij. Hij wil de Monobloc SoftOne gebruiken, dat zou beter zijn voor mij, zei hij...
Ik zal mijn volgende consult maar afwachten en passen en hopen dat het resultaat goed wordt zeker. Ik vrees er wel voor, ik wil geen kleine 'natuurlijke' borstjes, ik wil grote, mooie, volle borsten.
Veel succes aan alle dames hier en veel plezier ermee ;)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Deb4890:

Leuk dat je nog op vakantie gaat! Dan gaat de tijd zeker omvliegen haha :lol: voor je het weet is het zo ver!! Spannend!! :D ja ben al de dagen door aan het strepen van het moment dat ik de bevestiging heb gehad :lol: bij mij worden het ronde prothese en ook dual plane. Ja ben er ook wel van overtuigd dat rond de 300cc het mooist en natuurlijkst zal zijn.

Vind het echt zo spannend!! :43:

Ja echt heerlijk, lekker weekje chillen in de zon :beach: is er weer zo een week voorbij, haha! 

Kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent! Vliegen de dagen een beetje voorbij voor je? Nog een week he?! :63:

Ik ben wel even benieuwd waarom je voor ronde protheses hebt gekozen? Was dit het advies van je pc of wilde je zelf graag rond? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Tata:

Ik heb wel fotootjes mogen nemen tijdens de passessie :huh:

oh, dat is raar... :22:

Had ik dat geweten dan had ik harder aangedrongen... had het misschien iets gemakkelijker gemaakt bij mijn keuze van maat.

Weet niet of andere meiden foto's genomen hebben??

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Roompie:

Oh je bent een klein dametje haha:66: ja als je van jezelf al 75B hebt en daar komt 300cc bij dan gaat het wel mooi worden! En zeker niet te klein. Maar klopt het dat de sebbin protheses best smal zijn qua breedt? Ik las namelijk dat het verschil tussen sebbin en hydrogel in breedte nogal verschilt heeft. Mijne zijn 13.3 per prothese breed. Hmmm:39:

Ik ben wel wat langer dan jij haha. 1.74 en 59 kilo. 

Ja wat zijn we benieuwd he:44:

ja hihi ben maar een kleintje :lol: ja ik denk wel dat 300cc het mooist zal zijn. Heb het hier op de forum eens nagevraagd omdat ik heb getwijfeld tussen sebbin en mentor qua breedte. Sebbin is inderdaad het smaller dan de rest.

Sebbin 300 cc  High profile is 10,1 cm breed met 5,6 cm projectie (volume naar voren)
Mentor 300 cc High profile is 11,1 cm breed met 4,7 cm projectie

Dit waren de maten die best_boobie mij toen heeft gegeven. Dus in principe gaat het volgens mij niet zo fel te zien zijn bij mij.

Jij bent inderdaad wat langer dan mij :D dus 480cc gaat voor jou wel ideaal zijn denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Deb4890:

ja hihi ben maar een kleintje :lol: ja ik denk wel dat 300cc het mooist zal zijn. Heb het hier op de forum eens nagevraagd omdat ik heb getwijfeld tussen sebbin en mentor qua breedte. Sebbin is inderdaad het smaller dan de rest.

Sebbin 300 cc  High profile is 10,1 cm breed met 5,6 cm projectie (volume naar voren)
Mentor 300 cc High profile is 11,1 cm breed met 4,7 cm projectie

Dit waren de maten die best_boobie mij toen heeft gegeven. Dus in principe gaat het volgens mij niet zo fel te zien zijn bij mij.

Jij bent inderdaad wat langer dan mij :D dus 480cc gaat voor jou wel ideaal zijn denk ik!

Ja het is vaak moeilijk he, omdat je toch gaat twijfelen.. heb ik wel juist gekozen.. want als je het eenmaal hebt, kun je ook niet meer terug haha. Maar niet dat het lelijk gaat worden ofzo, meer qua grootte dan.

En twijfel je nu nog steeds tussen sebin en mentor, of staat het nu voor jou helemaal vast? Ben ook benieuwd hoe het bij jou gaat worden :)

Ja.. heeft ook met lengte te maken he, dan valt het minder op misschien als je lang bent. En ben ook breed in mn schouder en jij weer smal haha. 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Maymay:

Ja echt heerlijk, lekker weekje chillen in de zon :beach: is er weer zo een week voorbij, haha! 

Kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent! Vliegen de dagen een beetje voorbij voor je? Nog een week he?! :63:

Ik ben wel even benieuwd waarom je voor ronde protheses hebt gekozen? Was dit het advies van je pc of wilde je zelf graag rond? 

Zalig! Geniet er maar van!

Ja de dagen gaan sneller voorbij als ik zelf besef ^_^ nog een dikke week ja en dan is het eindelijk zo ver!

Hij heeft wel geadviseerd voor ronde omdat dat het mooist zou zijn bij mij maar ik wou ook zelf ronde protheses want als ik naar mijn borsten kijk heb ik eigenlijk nog beetje volume vanonder maar vanboven is het plat en als die dual plane gestoken worden worden die vanboven ook nog beetje platgeduwd gelijk Verdonck zei :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei JollekeJo:

Oke, ik ben er precies een beetje wijzer uit na heel wat zoekwerk op het internet.
Sebbin en Mentor zouden lege 'balonnetjes' zijn die ze dan vullen met een vloeistof (silicone of zoutoplossing).
Maar dat had Dr. Verdonck afgeraden voor mij. Hij wil de Monobloc SoftOne gebruiken, dat zou beter zijn voor mij, zei hij...
Ik zal mijn volgende consult maar afwachten en passen en hopen dat het resultaat goed wordt zeker. Ik vrees er wel voor, ik wil geen kleine 'natuurlijke' borstjes, ik wil grote, mooie, volle borsten.
Veel succes aan alle dames hier en veel plezier ermee ;)
 

Je hebt gelijk! Als je het doet kan je het beter goed doen! :lol: Ik heb ook lang getwijfeld en opgezocht en hier op deze forum raad gevraagd en dat heeft wel geholpen! Ik zou ook al je vragen die je hebt opschrijven dat je volgende keer zeker niets vergeet te vragen!

Voor jou ook nog veel succes!! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Roompie:

Ja het is vaak moeilijk he, omdat je toch gaat twijfelen.. heb ik wel juist gekozen.. want als je het eenmaal hebt, kun je ook niet meer terug haha. Maar niet dat het lelijk gaat worden ofzo, meer qua grootte dan.

En twijfel je nu nog steeds tussen sebin en mentor, of staat het nu voor jou helemaal vast? Ben ook benieuwd hoe het bij jou gaat worden :)

Ja.. heeft ook met lengte te maken he, dan valt het minder op misschien als je lang bent. En ben ook breed in mn schouder en jij weer smal haha. 

XX

Het is niet makkelijk nee heb lang getwijfeld en toen was ik zeker van sebbin maar toen toch weer dat getwijfel omdat je op voorhand toch niet weet hoe het eruit zal zien :rolleyes: maar nu ben ik heel zeker en ga ik voor sebbin, ben er zo goed als van overtuigd dat dat het mooist zal zijn. Je moet ook heel wat vertrouwen in je dokter hebben he, dat was voor mij ook niet makkelijk maar na nog een paar keer contact met hem te hebben gehad, twijfel ik toch niet meer!

Ja het heeft wel veel met lengte en schouderbreedte te maken. Heb hier veel zitten vergelijken en foto's opgezocht en bij iedereen is het anders. ^_^ 

Nog een dikke week en dan is het voor mij zo ver! Dan zal ik ook zeker foto's posten! :P 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Deb4890:

Het is niet makkelijk nee heb lang getwijfeld en toen was ik zeker van sebbin maar toen toch weer dat getwijfel omdat je op voorhand toch niet weet hoe het eruit zal zien :rolleyes: maar nu ben ik heel zeker en ga ik voor sebbin, ben er zo goed als van overtuigd dat dat het mooist zal zijn. Je moet ook heel wat vertrouwen in je dokter hebben he, dat was voor mij ook niet makkelijk maar na nog een paar keer contact met hem te hebben gehad, twijfel ik toch niet meer!

Ja het heeft wel veel met lengte en schouderbreedte te maken. Heb hier veel zitten vergelijken en foto's opgezocht en bij iedereen is het anders. ^_^ 

Nog een dikke week en dan is het voor mij zo ver! Dan zal ik ook zeker foto's posten! :P 

Xxx

Gelukkig ben je er nu zeker van! Belangrijkste dat je achter je keuze staat :)  

Nu alleen nog iets meer dan een weekje wachten en dan is het zo ver! :D

Ben zeker benieuwd naar de foto's. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Roompie:

Gelukkig ben je er nu zeker van! Belangrijkste dat je achter je keuze staat :)  

Nu alleen nog iets meer dan een weekje wachten en dan is het zo ver! :D

Ben zeker benieuwd naar de foto's. 

X

Ja inderdaad! Tis toch een serieuze beslissing he! ^_^

Ja nog iets meer als een weekje!! :43: 

Ik ga een van dees dagen foto's van mijn situatie er nu op zetten en volgende week kan ik mijn nieuwe boobs laten zien :lol:

Wanneer had jij je afspraak? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deb4890 jaaaa dat ga ik zeker doen :101:

De tijd vliegt! Jeetje nog ruim een week en dan heb je "ze" gewoon...whaaaa :43:Wat een super vooruitzicht maar ook super spannend! Ik vind het zelf ook wel een beetje eng moet ik eerlijk zeggen 

zo zie hoe ieder lichaam toch zo anders is en ieder pc iets anders adviseert. Ik ben in ieder he al heeeeeeel benieuwd naar je resultaat!! :D Ik hou je in de gaten..hahaha:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Maymay:

@Deb4890 jaaaa dat ga ik zeker doen :101:

De tijd vliegt! Jeetje nog ruim een week en dan heb je "ze" gewoon...whaaaa :43:Wat een super vooruitzicht maar ook super spannend! Ik vind het zelf ook wel een beetje eng moet ik eerlijk zeggen 

zo zie hoe ieder lichaam toch zo anders is en ieder pc iets anders adviseert. Ik ben in ieder he al heeeeeeel benieuwd naar je resultaat!! :D Ik hou je in de gaten..hahaha:P

Ben ook heel benieuwd!! Kijk er zo naar uit en vind het superr spannend!! Nu vind ik het nog niet eng maar als ik volgende week donderdag naar daar ben aan het gaan dan ga ik het wel eng vinden maar dat is toch maar even en dan heb ik ze!! Ga zoooo blij zijn! :lol: :43:

Ik ga sowieso nog foto's plaatsen en hou je zeker op de hoogte! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja proberen ontspannen te blijven ;)  en hopelijk uiteindelijk super blij met het eindresultaat!! :01:

ja hou me op de hoogte!! Ik blijf het forum checken vanaf m'n vakantiebestemming hoor... :3: ook erg benieuwd naar je foto's! Whoehoehor...aftellen!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.