Ga naar inhoud

Deb4890 : 3 maart 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben 22 jaar en ben nu al een tijdje aan het nadenken over borstvergroting. Zou me zoveelll beter voelen!!! Dan wou ik ook liefst naar de wellness kliniek gaan omdat het wel kort bij is van waar ik woon. maar ik heb nog geen afspraak, ik wil eerst tegoei weten wat de ervaringen zijn. Ik weet niet goed welke dokters goed zijn en vriendelijk.. Iemand die kan helpen?? Zijn er misschien ook ervaringen met andere klinieken ofzo.. Weet nog niet echt goed hoe en wat.. Pleasee helpp!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Deb!

Welkom :)

Gewoon de telefoon nemen en een afspraak maken met een dokter hehe... Niet te veel nadenken en twijfelen maar gewoon eens bij een dokter langs gaan.

Je kan hier op het forum misschien ook al wat opmerkingen terugvinden over bepaalde dokters en zo een beetje kijken wie je wel een leuke dokter lijkt.

Het beste is misschien om bij verschillende dokters eens te gaan horen en dan kijken bij wie je je het beste voelt.

Veel succes alvast!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deb,

Welkom hier!

Je kunt hier al heel veel informatie en ervaringen lezen van allerlei verschillende klinieken en chirurgen. Maar of DAT het er makkelijker op maakt?! Haha

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren. Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat je een klik hebt met de pc en een heel goed gevoel en vertrouwen bij die man of vrouw.

En daar kom je alleen maar achter door inderdaad gewoon een eerste afspraak te maken en kijken hoe je je voelt daar en wat ze je adviseren. Je moet ergens beginnen tenslotte.

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej,

ik ga ook naar de wellnesskliniek :)

ik heb een consult gehad bij Dr. Verdonck en hij nam echt de tijd voor me.

het enigste nadeel vind ik dat ze daar van het heel natuurlijk houden zijn.

ik wil zelf wel wat grotere borsten maar hij vond zelf dat 380 cc goed bij mij past en dat net op het randje van niet natuurlijk en wel natuurlijk is.

na lang nadenken ga ik op de dag van de operatie (dat is 1 oktober :D) nog een keer passen en toch om nog iets groter vragen.

voor de rest vond ik alles tot nu toe goed daar.

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Idd wat Raibabe zegt. Rechtsboven is een zoekbalk. Daar kun je de naam van een kliniek, een plastisch chirurg of zomaar een trefwoord intikken. Dan is er al veel info te vinden over de wellnesskliniek. Ook over andere klinieken uiteraard!

Als de wellnesskliniek in de buurt van jou is, dan is dr. D'hondt in TOngeren misschien ook een optie voor jou?

Speur maar eens rond hier en als je na het lezen nog vragen hebt, stel ze gerust in dit topic. Er is altijd wel iemand die je aan een antwoord kan helpen :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoi meiden bedankt voor de reacties! heb er veel aan gehad en ook aan deze site!! heb beslist om toch nog even te wachten en goed na te denken en alles nog eens goed opzoek hierover.. was toch nog iets te hard aan twijfelen dus dan wacht ik er toch nog liever iets langer mee.. maar gelijk ik juist al zei deze site helpt enorm en ik ga hier toch nog regelmatig op kijken wat de reacties zijn van iedereen.. en hopelijk gaan die twijfels dan heel vlug weg :) alvast heel erg bedankt iedereen!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej,

ik ga ook naar de wellnesskliniek :)

ik heb een consult gehad bij Dr. Verdonck en hij nam echt de tijd voor me.

het enigste nadeel vind ik dat ze daar van het heel natuurlijk houden zijn.

ik wil zelf wel wat grotere borsten maar hij vond zelf dat 380 cc goed bij mij past en dat net op het randje van niet natuurlijk en wel natuurlijk is.

na lang nadenken ga ik op de dag van de operatie (dat is 1 oktober :D) nog een keer passen en toch om nog iets groter vragen.

voor de rest vond ik alles tot nu toe goed daar.

groetjess

Was beetje nieuwsgierig hoe je operatie is verlopen? hoelang heeft het geduurt voor je terug alles mocht doen van bewegingen? heb je foto's gezien en vind ze echt super mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was beetje nieuwsgierig hoe je operatie is verlopen? hoelang heeft het geduurt voor je terug alles mocht doen van bewegingen? heb je foto's gezien en vind ze echt super mooi!!

Dankje :)

De operatie is goed verlopen hoor, eerste 2 dagen veel pijn gehad maar daarna ging het wel goed.

Slapen was wel een poosje vervelend maar nu helemaal geen last meer. Ik kan zelfs op me buik liggen ( is niet heel comfortabel ).

Na 3 weken ben ik weer naar school gegaan en na 4 à 5 weken weer gaan werken.

Ik ben in het begin heel voorzichtig geweest met tillen enz. Maar me haar zelf kannen deed ik al weer na 4 dagen.

Nu heb ik af en toe als ik iets heel zwaars teel dat ik denk ojee toch nog maar een beetje oppassen.

Na 3 weken kon ik ook weer auto rijden.

Als je nog vragen heb hoor ik het wel :)

Oja misschien ook wel leuk om te weten.. Zat eerst telkens op een D als resultaat maar nu pas ik dat niet meer.. Gisteren nog een paar D's in de winkel gepast maar dat ging niet lukken dus zit op een E, dus nu wel tevreden ermee :)

Poosje terug had een collega het er over dat ze borstvergrotingen maar onzin vond en dat iedereen moet blijven zoals ze zijn en dat het altijd ook nog door de kleren heen te zien is en dat het lelijk is enz maar van mij weet ze het niet en blijkbaar ziet ze het dus ook niet :P nog een pluspunt :D je kan het verbergen op werk en in vrije tijd laten opvallen :P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Hoi meiden

Iets meer als 3 jaar geleden heb ik mij lid gemaakt op deze forum op meer informatie over een BV, toen heb ik besloten om nog een goed na te denken en terwijl nog steeds informatie verzamelen en te sparen.

Nu heb ik eindelijk besloten dat het dit jaar gaat gebeuren heb eindelijk alles op een rijtje kunnen zetten en goed kunnen sparen dus nu ga ik ervoor! Heb besloten dat ik een afspraak ga maken bij Dr. Verdonck aangezien er heel veel dames goed geholpen zijn door heb en dit is ook het dichtst bij huis. Morgen ga ik sowieso bellen om een afspraak te maken.

Nu heb ik wel gezien dat hij ook zijn eigen praktijk heeft en vroeg me af of hier verschil in zit qua prijs? Bij wellnesskliniek komt er nu de btw nog apart bij maar is dit ook zo bij belgian breast clinic of niet? Zo niet is het bij hem goedkoper :lol:

Allemaal zo spannend! :lol: Kan niet wachten tot ik eindelijk een afspraak heb! Het heeft nu lang genoeg geduurd haha :lol:

Xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat Deb, tof voor jou dat je de stap gaat maken.

Persoonlijk was ik voorstander om bij zijn privé praktijk langs te gaan, ik kon ook vlugger bij hem op consultatie.

Als je bij hem langsgaat dan heb je keuze uit 3 merken van prothesen, bij Wellness dacht ik enkel mentor...

Over de btw kan ik je niets zeggen, ben nog net voor de invoering ervan geopereerd. Denk wel dat de meiden die de datum al hadden vastgelegd in het jaar 2015 voor bv in 2016 geen btw moesten betalen bij hem. Maar denk dat het een soort van uitzonderingsregeling is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Deb4890:

Hoi meiden

Iets meer als 3 jaar geleden heb ik mij lid gemaakt op deze forum op meer informatie over een BV, toen heb ik besloten om nog een goed na te denken en terwijl nog steeds informatie verzamelen en te sparen.

Nu heb ik eindelijk besloten dat het dit jaar gaat gebeuren heb eindelijk alles op een rijtje kunnen zetten en goed kunnen sparen dus nu ga ik ervoor! Heb besloten dat ik een afspraak ga maken bij Dr. Verdonck aangezien er heel veel dames goed geholpen zijn door heb en dit is ook het dichtst bij huis. Morgen ga ik sowieso bellen om een afspraak te maken.

Nu heb ik wel gezien dat hij ook zijn eigen praktijk heeft en vroeg me af of hier verschil in zit qua prijs? Bij wellnesskliniek komt er nu de btw nog apart bij maar is dit ook zo bij belgian breast clinic of niet? Zo niet is het bij hem goedkoper :lol:

Allemaal zo spannend! :lol: Kan niet wachten tot ik eindelijk een afspraak heb! Het heeft nu lang genoeg geduurd haha :lol:

Xxxx 

Hey Deb! 

Ik ben ook geopereerd door dr. Verdonck. Ik kon snel op een consult komen via The belgian breast clinic. Hij huurt een operatiekamer in de Global Care Clinic in Heusden-Zolder waar je dan geopereerd wordt.

het is inderdaad zo dat er tegenwoordig ( vanaf Januari 2016) BTW betaald moet worden bij cosmetische ingrepen in Belgie.  Ik werd zelf 7 Januari geopeerd en had al betaald in 2015 daardoor had de clinic de kosten op hun gemomen. Een soort overgangsmaatregel.

als je verder nog vragen heb, dan hoor ik dat graag! 

Liefs, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ben super blij dat ik er eindelijk voor kan gaan!

Ik wil eigenlijk ook liever in zijn privé praktijk gaan dus dat is al een pluspunt als ik daar vlugger terecht kan.

Is er veel verschil tussen de merken van prothesen want daar ken ik eigenlijk niets van ^_^.

Ben zeer benieuwd hoe de consultatie zal gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Loes25:

Hey Deb! 

Ik ben ook geopereerd door dr. Verdonck. Ik kon snel op een consult komen via The belgian breast clinic. Hij huurt een operatiekamer in de Global Care Clinic in Heusden-Zolder waar je dan geopereerd wordt.

het is inderdaad zo dat er tegenwoordig ( vanaf Januari 2016) BTW betaald moet worden bij cosmetische ingrepen in Belgie.  Ik werd zelf 7 Januari geopeerd en had al betaald in 2015 daardoor had de clinic de kosten op hun gemomen. Een soort overgangsmaatregel.

als je verder nog vragen heb, dan hoor ik dat graag! 

Liefs, xx

Bedankt! Ik had de prijs op de site zijn staat en daar stond bij dat het all-in is maar er stond niets bij van BTW maar had al een vermoeden dat dit zonder is en dat de BTW er nog apart gaat bijkomen.

Maar heb zo lang gewacht dus eigenlijk kan het mij niet schelen hahaha :lol:

Het is wel ideaal dat je in Heusden-Zolder geopereerd word want dit nog niet eens ver rijden dan!

Heb je lang moeten wachten voor je operatie? Welke maat is het uiteindelijk geworden?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Deb4890:

Bedankt! Ben super blij dat ik er eindelijk voor kan gaan!

Ik wil eigenlijk ook liever in zijn privé praktijk gaan dus dat is al een pluspunt als ik daar vlugger terecht kan.

Is er veel verschil tussen de merken van prothesen want daar ken ik eigenlijk niets van ^_^.

Ben zeer benieuwd hoe de consultatie zal gaan!

Dokter Verdonck zal je daar alles over uitleggen. Ik heb zelf de mentor protheses gekozen. Deze zijn wel iets prijziger ( iets van 450 tot 500 euro) .

Verdonck noemde deze protheses "de Rolls Royce" onder de siliconen. :154:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Deb4890:

Bedankt! Ik had de prijs op de site zijn staat en daar stond bij dat het all-in is maar er stond niets bij van BTW maar had al een vermoeden dat dit zonder is en dat de BTW er nog apart gaat bijkomen.

Maar heb zo lang gewacht dus eigenlijk kan het mij niet schelen hahaha :lol:

Het is wel ideaal dat je in Heusden-Zolder geopereerd word want dit nog niet eens ver rijden dan!

Heb je lang moeten wachten voor je operatie? Welke maat is het uiteindelijk geworden?

xxx

Ik doe je even een pb sturen,, misschien iets makkelijker! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei popie:

Proficiat Deb, tof voor jou dat je de stap gaat maken.

Persoonlijk was ik voorstander om bij zijn privé praktijk langs te gaan, ik kon ook vlugger bij hem op consultatie.

Als je bij hem langsgaat dan heb je keuze uit 3 merken van prothesen, bij Wellness dacht ik enkel mentor...

Over de btw kan ik je niets zeggen, ben nog net voor de invoering ervan geopereerd. Denk wel dat de meiden die de datum al hadden vastgelegd in het jaar 2015 voor bv in 2016 geen btw moesten betalen bij hem. Maar denk dat het een soort van uitzonderingsregeling is.

Bedankt! Vind het echt super spannend! ^_^ Ja ik ga ook bellen om een afspraak te maken in zijn privé kliniek omdat het volgens mij toch persoonlijker is.

Weet je welk merk van prothesen beter is? Ben je hier ook geopereerd?

Ja stom dat het nu sinds Januari allemaal veranderd is maar jah ik wil het nu toch heel graag doen dus het maakt ook eigenlijk niet zo veel uit! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in lichtaart geopereerd. Het hangt af van welke dag in de week.

Ik heb de motiva protheses, hij heeft ze sinds november beschikbaar. Hij schreef ze hoog aan, maar zijn ook de duurste. ... deze zijn het zachtst en geven het natuurlijkste resultaat van de 3. Het hangt af van welk resultaat je wil. Neem daarom zeker foto's mee met voorbeelden. 

Maar hij zal dat met plezier uitleggen. Hij neemt alle tijd met jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden heel erg bedankt al voor jullie reacties! Vandaag is het zover! Eerste consultatie met Dr. Verdonck!! :lol: Spannend!! Iemand nog enkele tips voor vragen die ik zeker niet zou mogen vergeten? Ben bang dat ik belangrijke vragen ga vergeten omdat ik toch beetje zenuwen heb ^_^:D groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Roompie:

Hoooi @Deb4890:D

Leuk dat je eindelijk de stap gaat zetten tot een bv. :43:

Heb je al een idee hoeveel cc je zou willen? En van welke cupmaat kom je.

 

Bedankt! Vind het ook zeer spannend! :lol: Nee heb eigenlijk geen idee hoeveel cc.. Ik heb nu een kleine b-cup en zou graag een goede maat groter willen. Met hier een beetje te lezen denk ik dan 300 maar weet natuurlijk niet hoe groot dat dan is ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Tinka:

Heeyyy,,

super spannend dat je vandaag op consult mag :D ,  ik wens je veel plezier ..succes

Dank je wel! Vind het ook super spannend!! :D Misschien nog enkele tips? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Deb4890:

Dank je wel! Vind het ook super spannend!! :D Misschien nog enkele tips? ^_^

Gewoon jezelf zijn! Zeker foto's meenemen wat je wel mooi vind en wat zeker niet, en dat je natuurlijk ook kan zeggen waarom die wel, en waarom die niet :D vragen naar de pc zijn advies, wat hij zou doen met je boobs, die mensen hebben daar een veel betere visie op dan wij :D , dus vooral vertrouwen op hem, en als het vertrouwen hier niet goed voelt, dan moet je naar een andere pc waar je jezelf wel goed voelt . Succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.