Ga naar inhoud

Pety 1 : 18 september 2012 : Dr. Cantero : Clinica Dorsia : Malaga


Aanbevolen berichten

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

jaaa dankje!!kussentje in je knieholte was de oplossing :35: (plus kussen in hubbys rug zodat ie niet op zn rug terug kon rollen

,zodat ie niet snurkt!!)alleen kan echt geen gewicht op de zijkant van mn boobs hebben doet echt zeer..maarja wordt al beter.

Ooh ben blij voor je dat het gewerkt heeft, en ja moest ook wel effe lachen met je hubby hahaha :D

Dat gewicht op de zijkant van je boobs niet kunnen hebben is voor mij ook heel herkenbaar, ik heb echt wel bijna een jaar lang niet m'n arm op m'n boob kunnen verdragen als ik op m'n zij lag, moest die altijd zo'n beetje over m'n heup draperen, zodat ie niet steunde op m'n borst, niet dat het echt pijn deed, maar meer dat het niet fijn voelde, nu heb ik daar helemaal geen last meer van, dus komt goed! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat we alles niet over hebben voor een paar mooie boobs he!!maar...t is het heeeleeemaaal waard!!

Ben vandaag 3 weken p.o. en dit is een van de beste beslissingen in mn leven!!

Kan niet wachten eindelijk een paar mooie setjes tekopen en ..ze aan hubby showen :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat gevoel ken ik. we moeten nog even geduld hebben. :)

3 weken al. het lijkt wel of jij ze eeeeeuwen voor mij had. hahahaha en dan is het maar 2 weken.

Heb jij ook al veel lingerie sites afgestruind?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja echt hee!! komt omdat die laatste week eigenlijk 3 maanden duurt,of zo voelt t aan,

hoe gaat t bij jou??zit ik beetje teklagen dat mn rug zeer doet!!en jij hebt het ,et je lipo nog erbij1 dapper hoor!

Ja was al ff gluren maar je krijgt hier alleen of heel duur(ga ik ook wel een paar van halen want zijn zooo mooi)

of anders bij normalen winkels gaan ze maar tot omgerekend D!!passen ze niet in(lalalalalalalal!!!)of ik heb oorwarmers hihi.

Dus moet nog ff kijken waar ik wat leuks voor elke dag vindt,of anders bestel ik wel wat in Nederland is alleen beetje rot als t niet past kan ik t niet meer terug sturen,

Maarja luxeproblemen allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klaag maar raak hoor. Moet kunnen toch? Voel me af en toe ook wel een zeur ;)

ja die laatste week lijkt idd wel zoveel langer. en de eerste 3 dagen ongeveer net zo lang als de laatste week. pffff Die zijn gelukkig achter de rug.

Kan je niet gewoon op nl sites bestellen en het door europa laten sturen dan?

hahaha oorwarmers op je tieten :154: ik zie het al voor me. wel lastig aangezien je het de hele tijd moet vast houden. maar wel lekker warme tepels :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAHAHAHA..ik bedoelde eigenlijk,dat mn tieten zo hoog gaan zitten als ik een D aandoe(omdat t klein is en ze dan helemaal omhhoog geduwdt worden) dat t net lijkt of ik oorwarmers heb :45: :45: maar oorwarmers op je tieten is ook leuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een paar tips gekregen wwar ze bhs in mn maat verkopen...vrijdag ben ik lekker vrij en ga er direct op af!!heb er zon zin in!!

mag pas vanaf 6 weken een normale bh aan :93: maar wil gewoon zien hoe ze eruit zien in een mooie bh,want die sportbh drukt alles plat aan de boven kant.

hoop dat ze mooi bol staan hihi ze zijn gelukkig tot nu toe niet gekrompen 104 0f 105 cm boven en hoop dat t zo blijft of dat ze nog wat groeien,maarja dat zal wel niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Holaaaa BB....Mis je!!!alles goed?

Ja viel ff tegen bij Dunnes store (is een Engelse keten door heel Spanje)wel een paar mooie maar te klein en die in mijn maat

wel lekker voor onder een shirtje maar erg saai.

Ik zoek weer t perfecte ding (en als ik t dan heb gevonden denk ik mmm..ze veranderen ja misschien nog..zon zeikmuts weetje wel!! :106:

Ga gewoon bij de Corte Ingles daar hebben ze alle mooie merken.Moet toch nog 2 weken wachten voor ik normale bhs aan mag.

Heb nog even hubby er op attent gemaakt dat een paar winkels verder op waar ik werk Agent Provocateur zit :123:

Hoe bevalt het Spaanse leventje??

dikke kus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaaaaaaa Pety

De Corte! Dacht al dat je daar wel wat zou vinden. Heb zelf nooit gekeken bij hun, maar het is een groot warenhuis, dus ze hebben vast een hoop.

Bij die Intimissimi (of hoe heten ze) en die andere kleine zaakjes, hebben ze alleen cup -a tot -b of zo haha, dus idd, niks voor jou :)

Het spaanse leven, sja, uhm, het is nog niet onze vaste plek, dus heb vooral nog het gevoel dat we op reis zijn haha. We hebben Andorra, Madrid, Toledo gehad en zijn nu in de Extremadura. Hier heeft het dus vandaag geregend en gewaaid, maar aangezien we vandaag pas aan kwamen, was dat niet zo een ramp. Ze hebben hier wifi, dat het soms wel en soms niet doet, dus ik amuseer me ;)

Jammer dat dit niet de warmste streek van Spanje is, dus ergens halverwege de week zullen we wel richting Sevilla trekken (donderdag regen??? pfff) Maar goed, wel een stuk warmer daar haha. Ik wilde graag een stukje van de Extremadura zien, dus vandaar dat we nu in Cáceres zitten.

Ik zag vandaag een blauwe ekster. Die komt dus alleen in dit westelijke deel van Spanje voor en in China! Even gegoogeld ;) Ook weer leuk om te weten, nu kijken dat ik er nog een foto van kan maken, want dat is wel een erg mooie vogel!! (jij zult wel denken: waar heeft ze het over hahahaha)

Nou, de rest van de reis bestaat dus uit Sevilla en Córdoba. Heb jij nog tips wat we moeten zien? Gibraltar, Malaga hebben we al eens gedaan. Wat is leuk om te zien in Sevilla of Córdoba of in de buurt ervan? Misschien dat jij nog wat weet :D

En kijk je hubby nog maar eens lief aan, voor een mooi setje hihi

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey Lolaatje, zag pas net je berichtje.Wat leuk Mijas Golf is om de hoek.Ja dat is inderdaad zo dat de Spaanse chicas een stuk kleiner zijn dus voor mn pc was t ook nieuw zon Hollandse vuurtoren haha.(ben 1,80)<p>Over het algemeen betaal je hier 4500e ik heb 3650e betaald, was een aanbieding.De iets hogere prijs heeft er ook mee temaken dat je hier altijd een nacht in de%2

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Liesje!!Ja gaat prima,morgen 6 weken po eindelijk mn normale bhs aan joeeeehuuu!!

Hoe gaat t bij jou?allesgoed?

Mn hubby heeft er een paar uit londen meegebracht ,waren twee bij die goed zijn Eindelijk!!ja en een push up,,maar ja die mag je nog niet aan.

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ben je officieel 6 weken po!!!! gefeliciteerd! Gelukkig had je nog op tijd nieuwe bh's :)

niet dat het moet, maar het is toch een soort van 'heel erg fijn' als het kan. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeker zeg...wat kan een mens zich heerlijk voelen in een topje van 7,95€ hihi kan niet ophouden met naar beneden te kijken,hoop dat ik met ,mn klunsige kop niet tegen een lantarenpaal loop ofzo!!

hoe gaat t bij jou meiske?

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel!! :116: Ja die stoeptegels hier zijn ook onberekenbaar ,,al een paar keer kennis mee gemaakt hahaha.

Niet echt topjes weer ,maar heb er een colbertje over(niet dicht) moest en zou een topje aan!

Was wel blij dat ik thuis weer mn sport bh aankon,zit toch een stuk lekkerder :106:

Waar zit jij nu?

hier regent t pijpenstelen!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha niet doen hoor. Tenzij je het filmt en op youtube zet. dan is het wel hilarisch!!! :45:

Sorry maar ik vind dat heeeel erg grappig. Ik lag zelf helemaal in een deuk toen ik met mijn honden liep en dat een van de twee tegen een glazen deur aanliep alsof die dat nooit gezien had. :45: Toen kon je mij zo opvegen. hahahaha

hier gaat het goed. Beetje ongeduldig misschien wel. Vandaag voor het eerst een poosje een gewone bh gedragen. Maar na een paar uurtjes vluchtte ik toch maar weer in mijn sportbh.

Bij jou geen topjesweer bb? das jammer. Heb je inmiddels al een nieuwe bikini?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meiske,heb je aan mij een goeie hoor!ga wel vaker lang uit hoor:zag niet dat de stoeprand eerder op hield als ik dacht ofzo .

of kijk overal behalve waar ik mn voeten neer zet en dat kan hier soms gevaarlijk zijn ..stap je zomaar in een gat ofzo!of mn hak breekt af precies op t zeebrapad(waar dus aan beide kanten autos staan tewachten...met mensen er in...die zich kapot lachen..terwijl ik de inhoud van mn tas bijelkaar schraap en mank weg hobbel op mn schoen met en de andere zonder hak!

nouja heb teminste een paar goeie airbags nu!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahahahahahaha, maarja het hoort ook een beetje bij Spanje he... Uitstekende stoeptegels, strepen die ontbreken op het zebrapad, een verdwenen putdeksel, het kan Al-Le-Maal in Spanje.. zuid of west, maakt allemaal geen ene zier uit :45:

En joh, die hak, dat lijkt me ook wel grappig (als ik een van die autobestuurders geweest zou zijn hihi) Op zich ook wel een bijzonder fenomeen natuurlijk dat een spanjaard stopt voor een zebrapad als er iemand wil overstappen :152:

(ik wil het land niet afkraken hoor, maar het is soms wel net een beetje anders dan in Nederland ;) )

Heerlijk om hier te zijn in de winter. Tranquilo is het toverwoord :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha briljant!!! ik ken het hoor. ik ben zelf ook echt lomp. struikel meerdere malen per dag wel over iets. of over niets... :106:

Gebruik de airbags nog maar even niet. ;) dat is beter.

Ik ga zo maar even de hondjes uitlaten hier in de hollandse kou :65:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.