Ga naar inhoud

Pety 1 : 18 september 2012 : Dr. Cantero : Clinica Dorsia : Malaga


Aanbevolen berichten

Hey Pety,

De tijd gaat nu wel lekker snel, bijna is het dan zover voor je! :63: Spannend hoor!!!!

Even over die paracetamol; ik moet zeggen dat ik zelf echt voldoende heb gehad aan paracetamol. Ik had eigenlijk amper pijn en de pijn die ik had was (met paracetamol) heel dragelijk en weerhield me er ook wel van om teveel te willen gaan doen. Maar wel fijn dat BB voor je heeft uitgezocht wat je nog meer kan nemen voor als je echt veel pijn hebt :kez_11: .

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

oeeps mn accu van mn telefoon was al bijna leeg,maar ik kon het niet nalaten toch ff

op t forum tekijken dus nu zo verder..

Layla ik hoop dat ik ook niet meer nodig heb maar we zien wel,echt super inderdaad

dat we hier onze eigen prive doc hebben :viannen_76:

Jaaaaaa nog 3 dagen ,het lijkt nu zo onwerkelijk,ben ook niet nerveus ofzo .

Geloof dat ik onderbewust het gewoon blokeer hoor hihi

Nou vandaag was dus eigenlijk de officiele ""ïk ga mn bhs verbranden dag""

Mn zoon belde me net nog dat ik ff fotos naar m post,maar ik zei dat ik

na die bosbranden hier geen fikkie durf testoken!!

Het leuke antwoord:met die mini dingen kan je blij zijn als je uberhaupt de bbq aankrijg!!!

Wat zijn t toch schatten he!

:93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjaa gaat nu wel opschieten,bij vanalles denk ik:laatste keer...laatste keer sponsjes in bikini uitknijpen vandaag,

laatste keer dit en dat.Wel leuk,maar zoooo spannend,Ben niet echt nerveus ofzo ,wel heeeel benieuwd.

Zal of net vantevoren super nerveus worden,of erna een potje gaan grienen(of alle 2)

Moet nog even fotos maken van de Toestand Nu!!

en dan proberen ze op de gallerij tezetten...zal wel lukken met die link die je me gestuurd heb BB

Hoop alleen niet dat ze er dan ook 3x opkomen :106: of 4x

Nou dat was dan bijna de laatste zondag met theezakjes ipv boobs

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bob de bouwer!!! :61:whahahahahah!!

Wat lief!!!!bedankt allemaal.

Moet een nachtje in de kliniek blijven,,als ik me niet al tebelabberd voel probeer ik

gelijk een verslagje temaken.

Langzaam komen de (gezonde)bibbers..kan niet stil zitten!!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel!!Ben gelukkig niet misselijk geweest.mocht pas om 17 wat drinken en om 18 kaakjes.verslagje volgd snel..heb wel verschrikkelijke druk op mn borst en ook erg gevoelug als ik adem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou komt ie dan.....

Smorgens lekker op mn gemakkie haren gewassen en iets voor 9 uur weg.

Moesten mn mannies zoontje naar school brengen en toen gelijk door naar Malaga.

Waren natuurlijk tevroeg,maar mocht gelijk naar mn kamer,en toen ging het snel.

Blauwe jurkje aan en sloffjes en rontgenfoto van torax maken(doen ze hier altijd )

Toen naar de operatie kamer gebracht en daar stond Bob de Bouwer :61: met zn team al klaar.

Wat geteken en flauwe grappen(hij is leuk en lollig! :44: ) vertelde ik m nog even dat ik t wel graag groot wil dusse als t

past in iedergeval die 600cc graag.

Nou spuitje en toen was ik weg.

Werd wakker na 1.5 uur en werd na een uurtje op mn kamer gebracht,waar mn schattie al bezorgd aan

het wachten was.

Helemaal ingetaped en het gevoel als of er een olifant op je geparkeerd staat.

Was gelukkig niet misselijk maar mocht pas om 17 uur wat drinken en om 18 uur wat kaakjes.

Je moet standaard een nachtje daar blijven...schattie mocht ook blijven wat heel fijn was...want die moest om 23.30 ffies

naar de burger king :viannen_77: aan de over kant want die vissoep en gestoomde makreel kreeg ik om 20 uur

niet door mn keel. hihi

Verder niet zo goed geslapen...de pijn tussen mn schouderbladen pffff maarja was al blij dat ik me voor de rest zo

goed voelde dus niet zeuren.

mocht om 10 uur naar huis alles was ok.

Mn rug doet nog steeds zeer want mn bank is zo laag,,wordt nog wat met mn bed vannacht want dat is ook zolaag.

Morgen om 16 uur terug,gaat t verband eraf en sport bh aan

Oja ik heb 550cc om dat ie 600 niet mooi vond nou ja we zien wel hoor waar ik opuitkom.

T is hier nog steeds warm om de 30 graden,,en t jeukt tussen mn boobs...nieuw gevoel!! :1big_boobs:

Nou dat was t voor het moment ,ik hou jullie op de hoogte en zodra t mogenlijk is plaats ik fotos...

ook van het trauma van ervoor.

Ga mn babies terusten leggen nu..

Groetjes en heel veel liefs xxx Pety.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.