Ga naar inhoud

Pety 1 : 18 september 2012 : Dr. Cantero : Clinica Dorsia : Malaga


Aanbevolen berichten

Hey Pety,

Ik heb ook even naar je foto's gekeken, wat een verschil met voor en na! Ik hoop wel voor je dat het met indalen goed komt want ik kan me best voorstellen dat je bang bent voor een dubble bubble al heb ik daar wel eens foto's van gezien en dat is toch anders hoor. Ik ben alleen zo benieuwd wat tubulaire borsten zijn. Ik heb die term wel vaker voorbij zien komen maar weet nog steeds niet wat het nou precies inhoudt :106: .

Verder vind ik je boobies echt wel mooi en groot, ben benieuwd hoe ze er over 6 weken uitzien!

Hoe is het met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Layla...lief berichtje van je!!

Pijn heb ik niet veel hoor. Niet echt gehad ook op flinke spierpijn na.afentoe

een steek.

Groot zijn ze wel ...maar heel mooi nog niet nouja geduld

en dinsdag heb ik een afspraak

dus dan moeten ze me nog maar het een en ander uitleggen.

Als het resultaat op het eind niet mooi is zullen

ze er maar een oplossing voor moeten vinden.Maarja ze zullen wel zeggen dat ik t moet afwachten

EEn tubulaire borst is dat er aan de onderkant niet genoeg borst is aangemaakt,dus dan

moeten ze

een nieuwe borstplooi maken..als ik het goed uitleg zo.

groetjes P

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit hoofdstuk vindt u algemene informatie over tubulaire borsten. Tubulaire borsten verschillen sterk per vrouw en vaak ook per borst. Een goede correctie is daarom maatwerk. Wij adviseren u daarom na het lezen van dit hoofdstuk een afspraak te maken. U kunt dan samen met dr Luijendijk bepalen wat voor u de beste behandeling is.

 

Tubulaire borsten zijn er in veel verschillende vormen en maten. Vaak gaat het om één borst, soms om allebei en ze zijn dan vaak ongelijk. Een aangedane borst is meestal te klein, waarbij vooral aan de onderkant te weinig borst aanwezig is. De borstplooi zit vaak te hoog en is te smal. Ook is de lengte van de borst vaak onvoldoende. Daarnaast kan er een afwijkende vorm van de tepelhof zijn, waarbij de tepelhof te groot is en gevuld is met borstweefsel, zodat een soort cupje ontstaat in plaats van een gladde tepelhof. Ook zijn er tubulaire borsten die erg hangen, terwijl andere tubulaire borsten dat juist niet doen.

 

We weten niet goed hoeveel mensen deze vorm van borst hebben. Wel heeft ongeveer 1-5 % van de mensen die voor een borstvergroting kiezen een vorm van tubulaire borst. Soms is borstvoeding met een tubulaire borst niet goed mogelijk maar er is geen verband met vruchtbaarheid en zwangerschap.

 

Ook is nog steeds niet bekend waarom deze borsten kunnen ontstaan. Het betreft een aangeboren afwijking die bij de groei van de borsten tijdens de pubertijd zichtbaar wordt. De tubulaire borst ontwikkeld zich niet normaal en niet volledig. Er zijn door artsen verschillende indelingen en gradaties bedacht voor tubulaire borsten zodat de ernst kan worden vastgesteld en ingedeeld. Vervolgens kan dan, afhankelijk van de ernst, het beste behandelplan worden gemaakt.

 

Andere benamingen voor tubulaire borsten

Er zijn veel meerdere benamingen van deze soort van borsten in omloop. Naast tubulaire borst wordt ook wel tubureuze borst, tubular breast, tuberous breast, herniated areolar complex, snoopy deformity, en constricted breast gebruikt.

 

De borsten zijn één van de belangrijkste uiterlijke kenmerken van een vrouw. Vrouwen met een tubulaire borst gaan vaak gebukt onder ernstige emotionele stress over de vorm van hun borsten. Veel vrouwen voelen zich na een correctie een stuk zekerder over hun uiterlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even met de kliniek gebeld..er wordt morgen naar gekeken.

Wel zei ze dat voor 6 a 7 maanden je nog niks definitiefs kan zeggen,

maar mocht het dan niet goed zijn wordt er een oplossing voor gezocht.

Maar afwachten dus..geeft in iedergeval wel een gerustellend gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha een complete cursus over tubulaire borsten. Wel handig want nu weten we wat het is.

Heerlijk dat ze je zo gerust hebben kunnen stellen. Dat ze er vandaag even naar gaan kijken en indien nodig een oplossing gaan zoeken.

Ik hoop dat het gewoon even afwachten is tot alles vanzelf gelijk is getrokken.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa vandaag om 19.30 ,mn pc is er dan ook,,wel goeie service,je hoort wel anders he.

WE zien wel ,t ziet er vandaag al stukken beter uit gelukkig.

En tja als je tepels al verschillend zitten en ze veranderen dat niet dan

blijft dat ook.Ik heb ook altijd zon perfect iets in mn hoofd.

Nouja maar zien wat hij zegt en hoe het wordt en anders moeten ze er

wat aan doen en punt!!(kunnen ze er gelijk wat meer in doen hahahaha)

Bij jou gaat t ook al aardig opschieten he meiske!!

spannend he!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren afspraak met mn pc gehad..is allemaal goed gegaan.

Hij is ervan overtuigd dat het gewoon goed komt,

en waneer niet dan wordt het kostenloos in orde gebracht.

T ziet er ook iedere dag beter uit ,alleen hoogte verschil in tepel gaat waarschijnlijk niet alteveel

veranderen omdat dat voor de bv ook al zo was.

Knoopjes van mn hechtingen eraf geknipt de rest lost vanzelf op.

T is een heel dun streepje albijna zonder korstjes.

Maar doe er toch maar wat over want anders drukt mn bh rand er op en dat lijkt me niet zo goed.

Blaar trekt ook al weg gelukkig dus ben best tevrede.

Over een maand terug komen.

Verder gaat t prima..geen pijn,slaap de hele nacht door..perfect!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pety,

Wat fijn dat hij zegt dat het allemaal goed komt en zo niet dat het dan nog kosteloos gefixt gaat worden! Dat is dan toch wel weer een opluchting voor je, denk ik?

Over die blaar; hoe komt dat eigenlijk? Ik vroeg me dat al een tijdje af maar vergat het te vragen. Ik had zelf een schaafwond op mijn rechterborst na de operatie. Net alsof ze niet zo voorzichtig zijn geweest ofzo tijdens de operatie.

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die blaar komt van de tape die ze tever door geplakt hadden aan de ene kant.

Een alergische reactie.t trekt al aardig weg.

een shcaafwond??tjeee..misschien zijn ze uitgeschoten ofzo??raar he zulke dingen..kan gebeuren maar zou wel

nettjes zijn als je er even over geinformeerd wordt toch?

Heb inderdaad heel weinig last gehad..beetje spierpijn en afentoe een steek.

Had met veel pijn en gedoe gerekend hoor.

Ik doe erg veel aan sport misschien dat dat helpt ofzo?..of gewoon geluk gehad.

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik denk dat we gewoon geluk hebben gehad pety, ik heb namelijk ook helemaal geen pijn, gebruik geen medicijnen meer ik maak alleen de vitamine c kuur af

en de arnicadruppels omdat ze het aanraden :)

En fijn om te horen dat het allemaal goed komt, zo kun je weer lekker rustig verder genieten en herstellen !!

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pety

Die service is wel prettig he! Het hoort natuurlijk ook, maar idd, wat je al zegt, het gebeurd niet overal..... helaas....

Tepelhoogteverschil heb ik ook, je moet gewoon je foto's in de spiegel maken, dan valt het niet zo op ;) Doe ik ook, anders vind ik het er zo anders uitzien als dat ik zelf in de spiegel kijk... De foto vergroot het verschil dan uit...

Fijn dat het zo goed met je gaat meid!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zal zeker veel rust geven dat het kosteloos wordt opgelost. Maar nog meer dat het waarschijnlijk gewoon goedkomt.

pffff dat woord "geduld" zal ik ook wel gaan vervloeken hahahahaha

Ik blijf het trouwens apart vinden dat als je een foto maakt via de spiegel het er mooier uitziet als een rechtstreekse foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!!geeft moed hhaahaa.

Wat ik alleen raar vind,ik lees hier dat de pleisters over de hechtingen er pas na 2 weken afgaan.

Bij mij hebben ze die na 7 dagen erafgehaald en de knoopjes geknipt.

De rest lost van zelf op. en ze hebben er niks over gedaan.

Nu heb ik zelf maar een gaasje erovergedaan en daar zat gisteravond een klein druppie bloed op.

Schuurd mn bh erover natuurlijk.

Heb ook een soort van deukje in mn beide littekens..trekt dat gewoon weg na een tijdje?

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een deukje in de littekens trekt wel weg, dat kan je op mijn foto's zien, dag 2 tot 6 een heel verschil :)

en ja dat gaasje moet er vandaag ook bij mij af, maar de pleisters en hechtingen blijven nog zitten tot 5 oktober dus idd 2 weken.

Liefs Simone xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pety,

fijn om te horen dat het beter met je gaat en dat er geluisterd naar je wordt.

lijkt me best spannend om de borstvergroting in Spanje te laten doen.

ik heb nog veel Nederlandse vriendinnen in Mijas en omgeving :) maar als het op een operatie aankomt komen ze toch altijd naar Nederland.

heb jij dat ook gehad?

X Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lola

Wat leuk ,dat is bij mij om de hoek. ik woon in Alhaurin golf.

Ik woon al 20 jaar in Spanje,maar inderdaad met zo iets zou ik eigenlijk ook liever naar

Nederland gegaan zijn(was ook veel goedkoper hhahaaha!)

Maar door mn werk was dat onmogenlijk,je blijft vliegen,eerste consult,de operatie,controle,

als je wat hebt wat dan ect.

Weekendje over ging ook niet ,ik heb maar 1 dag vrij in de week.

Dus maar gelukkig is alles goed gegaan..maar mocht ik evt, voor een nieuwe bv gaan

laat ik het wel in nl doen hoor want hier kregen ze al een schrik bij 600cc hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen weer werken...uit met t luie leventje hmmmm(mn smileys doen t nooit)

In de tussen tijd spoelen we hier weg van de regen,nouja is alles weer lekker ontstoft.

Had zon stress met mn bhs: trekken drukken ect dus ben eerst maar eens gaan laten opmeten

en een goeie laten aanpassen..80E ipv D dus.. en die zit ook nog niet perfect

maar F was pietsie tegroot.

Litteken is ook bijna zonder korstje,wanneer mag je beginnen met bio oil tesmeren?

Dus ben happy,allen zijn ze nog zo hard als een kokosnoot.

groetejes P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Litteken is ook bijna zonder korstje,wanneer mag je beginnen met bio oil tesmeren?

Ja pokkeweer bij jullie he.... Maarja, morgen zal de zon wel weer schijnen haha

Op de littekens van je kokosnoten mag je pas bio-oil smeren als alles HELEMAAL dicht is, Dus alle korstjes moeten eraf zijn en je litteken mag geen vocht produceren :)

Maakt ook niet uit als je over een paar weken pas begint met smeren hoor, dat komt niet zo nauw!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.