Ga naar inhoud

Pety 1 : 18 september 2012 : Dr. Cantero : Clinica Dorsia : Malaga


Aanbevolen berichten

Hahahahaha...ja eigen schuld,,,dikke bult hihi.

Ja inderdaad want anders flap ik er weer wat uit :106: zo ben ik dan weer een beetje bekoeld,

Merk trouwens dat mn linker boob niet echt zacht wordt hij doet geen pijn ofzo maar mn rechter voelt helemaal van mezelf en is best al zacht.Maar links ,zeker als ik geen bh aan heb voelt het als of je een heel strak shirtje aan hebt.

Voelt maar raar,maar ja dat is ook die boob waar een nieuwe borstplooi gemaakt moest worden ,heeft er misschien ook mee temaken he.

Nouuu is toch beter als niks...dat wat ik altijd heb als ik mee doe met El Gordo!!hahaha

Maar ik blijf er een kopen want als je wint dan meestal wel gelijk goed!!

Ga ik op vakantie..naar de zon :45: :45: maar koop ik wel eerst een bikini :131:

Hij staat je heel leuk trouwens!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

hm, het zonnetje kwam hier pas tegen 17 uur tevoorschijn :45: Lekker dan, en waaien!!!! Waait nog steeds tamelijk, met van die lekkere windvlagen :unsure: Nou en om 18 uur was het donker, dus heb echt de moeite meer genomen om eens lekker naar buiten te gaan haha...

Morgen weer regen en de wind schijnt een tandje bij te zetten. Hangt precies hier zo een flink regengebied, van Murcia tot Valencia ongeveer.....

Idd om melig van te worden, op naar een mooie winter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo ook maar weer eens in mn eigen tuintje(topic)kijken he!

Druk druk druk geweest de laatste 2 weken.

Van de week even naar mn boobs laten kijken in de kliniek.Was niet mn eigen pc want die is op vakantie.

Hij vond de ene ook nogal hard,dus in december weer terug naar mn eigen pc pfff,gelukkig doet ie niet zeer,alleen trekkerig soms.Van de week ook weer naar de sportschool geweest ...pff gewoon bij nul beginnen,wat een domper ,nouja alles voor de boobs!!! en wat voelt dat bizar zeg als je je borstspier traint baaaaaahhhh echt niet fijn.Het beweegt echt raar,ben bang dat ze op zn kop schieten ofzo.nouja langzaam aan.

Nog een weekje werken en dan een midweek naar Londen,mn zoon en hubby bezoeken.Zoonlief komt met de zelfde vlucht mee terug joepie en hubby moet nog een week blijven...dan is het ook wel weer genoeg want dan was ie 6 weken weg!!!

Niemand om mn boobs tebewonderen hier !!!Goh lijkt wel een dagboek hier!!

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hahaha ookkeee..liefadagboek:

Ja die linker is gewoon hard:kreng!!

Ja kan niet wachten,,belangrijkste familie natuurlijk!!maar verheug me stiekum ook op bhs shoppen!!!gaat iniedergeval(of is het : :106: in ieder geval??!!) een ultimate strapless worden,weet alleen niet in zwart of huidskleur..en dan nog een paar(nouja) sexy modelletjes want van die simpele heb ik, wel 2 mooien ook uit Engeland.Alleen die maat is zooo depresief daar je heb DD dan E dan F en valt ook weer groter uit ofzo wil geen DD en ook geen E!!!!!!!!!!!labeltje eruitknippen helpt ook niet heb gewoon het idee dat ik mini tieten heb dan .hetwent ook zo snel !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt BBoob!!!ga gelijk kijken of ik die hier ook krijg anders laat ik ze opsturen.Zeiktieten..kunnen ze niet gewoon normaal doen en lekker zacht zijn zonder gedoe??!! pfffff...Hoop niet dat t kapsel is maarja wat zou t anders zijn??De rechtse merk ik niet eens,voel de implantaat niet eens.nouja we zien wel.

Jaa ik zag m in rood op internet bij Debbenhams in Londen,,mooooiiiii!!!want huidskleur is echt saai maar wel makkelijk.

Gelukkig wegen bhs niet zo zwaar dus hoef geen extra koffer mee zoals vroeger toen ik uit frustratie schoenen kocht!!

Heb er zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik zag m in rood op internet bij Debbenhams in Londen,,mooooiiiii!!!want huidskleur is echt saai maar wel makkelijk.

Rood is een ideale kleur, zie je ook helemaal niet onder witte of lichte kledij, dus waarom zou je dan nog huidskleur doen?! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rood is een ideale kleur, zie je ook helemaal niet onder witte of lichte kledij, dus waarom zou je dan nog huidskleur doen?! :P

Precies! Ik heb ook een rode bh van sapph voor onder witte kleding. Helaas hadden ze de ultimate toen nog niet in rood, want dat was voor mij zeker een optie geweest :)

Succes met shoppen in ieder geval ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat wel eens gehoord ,van rood onder wit zie je niet.Nooit uitgeprobeerd want leek me zo raar.Nou in dat geval....dus echt geen saaie huidskleur!!!iKan nou helemaal niet meer wachten!!ga volgende week dinsdag meteen shoppen!!!Hubby moet overdag werken dus heb aaaalllleeee tijd!! Al is ie wel erg geduldig met shoppen hoor..speciaal als t om lingerie gaat ook!!

Ben echt bang dat ik helemaal los ga en al het kerstkadootjes geld aan mijn bhs ga uitgeven .mmm..kijk hubby zal daar niet over klagen als in al zijn kadootjes een mooie bh zit,maar mn zoon??? Nouja heb gewoon een paar mooie bhs verdiend na jaren met die slome dingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zooo ben dr weer!!Was heerlijk en koud in Londen.Zoonlief ook weer thuis fantastisch!! :54:

Heb ook lekker bhs geshopt,ook de ultimate lace..in zwart..krijg de rode voor de kerst :44:

Van de week ff fotos plaatsen.

wat minder leuk ,die linker boob blijft hard en hij voelt erg los aan .Als ik zonder bh slaap heb ik het gevoel dat ie onder mn oksel zit als ik wakker wordt.Ze vallen allebei best naar buiten als ik op mn rug lig,wat ik raar vind want ik dacht juist dat ze dan rechtop bleven staan. is een rotgevoel.duw m ook steeds naar binnen.

Dinsdag mn controle dus maar afwachten war hij er overzegt.Mn liteken van die verbranding is bijna onzichtbaar...heeft ie dus geluk en ik ook,maar vrijf t toch nog ff onder zn neus..Vrijf?frijf?vreiv,vreif?kweet t afentoe niet meer hihi :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wrijf ;)

Terug van het natte en koude Londen! :D Yes, nu weer ff opwarmen hier ;)

En helemaal super dat je je bh'tjes hebt!!! :D

Wel ontzettend vervelend dat je borsten niet goed aanvoelen.. Dat terugduwgevoel... Ik denk dat je pocket te groot is.. Maar hey,ik ben een leek he.... Heb dat zelf wel ook een heel klein beetje, maar ik wist dat het zou kunnen gebeuren, omdat het heel lastig is om zo precies op maat de pocket kleiner te maken, te hechten....

Ben heel benieuwd wat jouw pc gaat zeggen!! Die hardheid kan te maken hebben met kapselvorming...

Bah, wat vervelend allemaal zeg!! Hoop dat hij er iets aan gaat doen en dat je ook eens kunt gaan genieten!!

Probeer positief te blijven denken!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje BB tja hoop maar dat t ok is..maarja als t ok zou zijn dan zou t waarschijnlijk niet zo aan voelen he.

Denk nog steeds dat t misschien temaken heeft omdat die boob links tubulair was enzo blabla...stuisvogelpolitiek!! maar ja ff geduld tot dinsdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha :154: Nou heb weer veelste druk!!

Was dus bij mn pc:Nee links is niet hard,rechts is heel zacht!!!jaaaaa daaaag!!

ookee rechts is inderdaad kompleet mooi zacht,neemt niet weg dat links hard is!,maar hij meende normaal voor 3 maanden p.o,is geen overmatigkapsel.En dat links ook naar mijn gevoel een beetje verschuift kan temaken hebben met je ribben!!! EEEHHHH???nooit vangehoord! ik moet over 3 maanden terug om tekijken , hoezo als het allemaal normaal is?. Prima als het dan niet beter is en hij komt met weer zon simpele niet oplossing dan ga ik voor een second opinion bij een andere kliniek en krijgt ie bericht van mn advocaat!

Vond ie niet zo leuk...zijn probleem.Was dus echt heeel tevreden..NOT!!

Nouja maar hopen dat t kreng dan zachter word,doet gelukkig geen pijn ofzo.

Weer geduld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb fotos hihi Ben alleen nooit thuis en vanaf mn telefoon gaat t niet.ja verschil

In hardheid,maar als ik plat op mn rug lig vallen ze een beetje naar buiten en de linker

Die dus harder is ,als ik die van links naar rechts duw zie je de implantaat zo bewegen.

Is bij de andere niet.en als ik dus zonder bh slaap,voelt het smorgens net of miss links

Helemaal naar buiten zit..zichtbaar niet meer als ik maar even plat lig hoor

zal wel mn gevoel zijn ofzo kweet t langzaam ook niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooii!niet normaal tegen de tijd dat ik eens tijd heb om die fotos te plaatsen hangen mn tieten op mn navel!!!

Tja is een rottig gevoel inderdaad,weet ook niet maar als t over 3 maanden niet anders is,wat ik niet echt denk,laat ik eerst een second opinion ergens anders doen en dan maar zien. Moeten ze dat dan kleiner maken?zal wel bij ieder verschillend zijn natuurlijk,nou ja voor de rest is alles prima en ben blij ,met ze dus maar weer ff afwachten.

ben jij nog in Spanje of alweer terug?t is sinds gisteren 21 graden ,,heerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het bij jou net iets warmer dan hier, want we hebben wat last van bewolking... Maar ik ben idd nog in spanje, met 19 graden :D

Pockets kunnen kleiner gemaakt worden idd, zoals ze bij mij gedaan hebben. Ik vond dat nogal heftig.. Heb er de eerste week veel last van gehad, heb zelfs tramadol geslikt en dat wil wat zeggen bij mij haha.. Maar ach, je overleefd het wel, mocht het nodig zijn... :)

Second opinion is een goed idee, zou ik zeker doen!!

Bij mijn consulten, toen ik voor mijn wissel ging, wilde niet elke chirurg de pockets hechten. Ik zweer er nu (naderhand) echter bij dat dat de énige juiste manier is!!

Ik ben hier nog zeker tot half april, dus als het weer zo blijft, ben ik blij :)

Heb je al een lot?

Ik wel :) 17597

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.