Ga naar inhoud

Pety 1 : 18 september 2012 : Dr. Cantero : Clinica Dorsia : Malaga


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja precies wel...t begon gister avond en met de wind ging het zooo erg snel ongeveer tot op 600 a 7oo meter van mn huis.

Dus iedereen geevacueerd.met ons alles goed mn huis staat er ook nog. :35:

Maar wel de halve nacht in de weer geweest want mn vriendin moest oook dr huis uit(de halve stallen zijn afgebrand!!)

Ze heeft 12 paarden dus die moesten we eruit halen en het is niet precies langs de geasfalteerde weg waar ze woond.

Was nog een heel gedoe..maar gelukkig iedereen gezond en wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff jeetje, wat een gedoe zeg!!! En wat een hectiek!! Ik zag het op het nieuws en moest meteen aan jou denken (ken daar verder niemand haha)

Fijn dat bij jou alles goed is!!

Is het allemaal een beetje onder controle nu? En de wind wat gaan liggen??

Zo een brand is enorm heftig, heb het een keer gezien in de buurt van Benidorm, erg beangstigend!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja ze zeiden eerst van wel,maar toen ik vandaag naar mn werk reed stegen toch nog

op verschillende plekken rookpluimen op hoor,en van het leger rijden ze ook

overal rond dus zo echt onder controle is het nog niet maar gelukkig niet meer zo erg.

wel een rot gezicht hoor als je door de bergen rijdt..overal alles zwart geblakerd.

Was wel ff schrikken ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pety!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha, weet je wat gek is? Ik kan nergens vinden wanneer je precies geopereerd wordt (meen me te herinneren de 18de? ) en in welke kliniek? bij welke arts???

Ik zie nu jouw titel en denk: heeeeeeeeee waarom is me nooit eerder opgevallen dat jij gewoon al bij de operatieverslagen hoort.....

Por favor; respondió a mis preguntas :D (hoop dat ik dat goed schrijf haha)

xx BB

Ow ondertussen, dankzij lucky wel gevonden dat je de 17de geopereerd wordt.

Ahora, solo las otras preguntas :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helluuup na dat eeuwige gewacht gaat t wel snel opeens en krijg een beetje

de bibbers.

Vandaag moest ik voor een check up naar de kliniek,ik weet niet of ze dat in nl ook zo doen .

Bloedtest en urinetest waren goed,moest nog een cardiogram gemaakt worden:Goh mevrouwtje u bent wel rustig helemaal niet nerveus he??nee,voor die cardiogram niet maar wacht jij maar tot dinsdag dan als je zo nodig iemand op t punt

van een zenuw inzinking wilt zien! :88:

Vroeg op welke maat ik ongeveer uit zou komen,maar omdat ze hier geen cup maten doen :dash1: alleen de omtrek van je borst meten,wisten ze het niet zo precies omdat ze nog nooit zon freak van 1.80 hadden.

Wat een stom systeem .

Verder wel alles heel goed en netjes uitgelegd.Moet een nachtje daar blijven maar mn mannetje mag ook blijven

Krijg geen drains,en mag lekker al na 24 uur douchen,wat wel fijn is want t is hier nog steeds om de 30 graden :101:

Als medicatie geven ze alleen paracetamol..maar ik.lees hier ook ibuprofeen en nog een paar dingen dus kweet t niet.

Heb ook vergeten tevragen of ik anti biotica moet,want daar zei ze ook niks over,dus bel ik morgen maar even.

Krijg ik ook gelijk te horen hoe laat ik er moet zijn dinsdag.

PPPfffff word gek van dat gewacht!!!!!!!

Geloof nooit dat dat wat wordt met alleen die paracetamol..BB geef even je mening aub!!

groetjes..Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die Pety

Ik heb even je voorsteltopic hier toegevoegd, dan staat het weer allemaal bij elkaar :)

Uhm ja, alleen paracetamol is misschien wat weinig.

Ibuprofen (of diclofenac/voltaren en tramadol wordt vaak nog aangeraden hier. Heb je daar een Nederlandse huisarts? Dat zou namelijk wel handig zijn, want die weet wat ze in Spanje hebben in plaats van Tramadol...

Misschien dat je me dan kunt laten weten of je iets krijgt van je huisarts? Dan zou ik tzt een schema voor je kunnen maken, als je dat wilt (of lees ik dat niet tussen de regels door? haha )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahah uuuhhhmmm...graag hihi..Tramadol hebben ze hier ook hoor,en anders zoekt mn vriendin ,die werkt

in de apotheek wel iets wat het zelfde is.

Vond het ook erg vreemd want normaal gesproken zijn ze hier niet zo zuinig met de medicijnen.

Had een keer last van mn rug en kreeg gelijk Tetrazepam voorgeschreven...sliep wel lekker ja :lazy2: :lazy2:

waar heb jij zo goed Spaans geleerd?

Enne Lucky..ja ik had echt super geluk met het weer,t was zalig.

Mn mannetje was nog nooit in NL geweest en vond het fantastisch..iedereen met fiets,wat drinken jullie veel koffie(zie je

wel die 3 bakkies van mij zijn niks) wat gezellig enz enz,

was wel kort maar erg gezellig,gaat niks boven nederlandse gezelligheid!!!! :101:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahah uuuhhhmmm...graag hihi..Tramadol hebben ze hier ook hoor,en anders zoekt mn vriendin ,die werkt

in de apotheek wel iets wat het zelfde is.

Vond het ook erg vreemd want normaal gesproken zijn ze hier niet zo zuinig met de medicijnen.

Had een keer last van mn rug en kreeg gelijk Tetrazepam voorgeschreven...sliep wel lekker ja :lazy2: :lazy2:

waar heb jij zo goed Spaans geleerd?

Ok, dan zal ik je een schema maken, een deze dagen. Als ik het vergeet, laat me er dan even aan denken van het weekend, via pb :)

Mijn spaans hahahaha, sja, ik ben 6 maanden van het jaar in Benidorm te vinden. Heb een paar jaar geleden een snelcursus beginnersspaans gedaan en daar is iets van blijven hangen :) Echter, ik gebruik het zooooooooo weinig, dat ik uren moet nadenken over een woord.. In Benidorm zijn meer hollanders en engelsen dan spanjaarden he.

Maar ik kan me redden in de Mercadona, de slager, de bakker en zo, kom met de trein waar ik wil, vraag de weg als het nodig is, maar uhm, dan heb je het ook wel gehad :D

Hoe is het afgelopen met die bosbranden? Op tijd alles geblust voor dat het te dichtbij kwam?? En die vriendin van jou met die paardenstal? hoe is het daar afgelopen?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahahah was ik nog niet op gekomen!!hoop dat ie er wat moois van metseld dan hoor!!

6 maanden Benidorm?heerlijk he!

Gelukkig alles goed na de brand,,was 1 stal aangebrand maar voor de rest gelukkig goed gegaan.

Het ziet er op sommige plekken wel triest uit,alles zwart geblakerd

Alvast bedankt voor t schema,ga nu effies lekker in de zon liggen want ik ben zo wit als wat hihi :beach:

lekker uitrusten na deze stressige zomer, :63: :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop ook dat ie goed kan metselen! :D

Nog vier nachtjes slapen!!! :126: t schiet nu lekker op he!

Ja joh, ga nog maar ff in de zon!

Trouwens, in Spanje kun je speciale pleisters krijgen voor op je littekens. Die beschermen ook tegen de uv-straling en dan hoef je niet zo fel te smeren op je littekens met factor 50... Uhm ik ga ff zoeken hoe ze ook alweer heten, geloof dat Kimberly123 dat toen zei. Misschien handig voor jou?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOhh dat is wel goed ,wist ik niet !!op mn lijstje van de kliniek stond 4 maanden geen directe zon op je boobs.

Wat moeten we zonder jou doc!!zag ook net dat ik geen ibuprfeen mag tot 2 weken post operatorio

omdat dat je bloed verdund!!! Slaat dat nou weer op!

Nou als jij me een schema maak hou ik me daar gewoon aan hoor en punt uit!!

Ja t gaat wel opschieten nu hoor,zag ook dat er tussen nu en mijn bv niemand anders aan de beurt is,

biberrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, het is idd zo dat ibuprofen het bloed verdunt, en ik ben er zelf ook geen fan van om die medicatie te nemen na een bv....

Ik heb zelf celebrex gehad en tramadol is ook een goed alternatief. Deze kunnen ook samen... Als je nou een recept voor celebrex vraagt, dan zit je aan de veilige kant :)

Laat me dan wel even weten wat je aan medicatie hebt, en misschien ook wat tramadol bestellen, voor als je het nodig hebt. Je kunt het maar beter in huis hebben he ;)

Ik hoor het wel van je :)

En idd... vandaag zijn de laatsten geweest voor jou :D Nu komt het wel echt dichtbij he?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ooo..het word echt spannend nu voor je...

Fijn dat die vriendin van jou in de apotheek werkt en jou medicijnen kan verschaffen. Alleen paracetamol is echt niet te doen, daar weet ik alles van.

Ik had de pech dat ik na mijn bv nog geen lid was van het forum, dus ik heb de goede zorgen van bb gemist.. :102:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.