Ga naar inhoud

Pety 1 : 18 september 2012 : Dr. Cantero : Clinica Dorsia : Malaga


Aanbevolen berichten

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

hahaha lekker he!!

met mn boobs gaat t heel goed hoor,links is nog vrij hard maar rechts al heel soepel.

Vind alleen dat ze vrij ver uit elkaar staan maarja kan er mee leven.hoor als ze in een bh straks maar een mooi decollete geven.

t is pas 6 weken geleden maar kan me geen leven meer zonder ze voorstellen,eenigste waar ik spijt van heb is dat ik t niet eerder gedaan heb!!ga van het weekend wel een paar fotos plaatsen

En hoe gaat t met die van jou?heb je al een bikini om ze in teverpakken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blush:

Praat me niet van een bikini :45:

Al tig keer gepland om naar Alicante, naar de El Corte Inglés te gaan, maar is er nog niet van gekomen... Morgen is alles dicht, vrijdag moeten we boodschappen doen en het is weer lang weekend, dus zaterdag veel te druk daar... Dus wordt maandag... hoop ik :44:

Met mijn borsten gaat het echt goed :) Ben er heel blij mee!

Schuin tegenover ons staat trouwens ook een vrouw met nepperds!! Zeker weten!! :D Ik heb er een oog voor gekregen, en als die niet nep zijn, en dual plane of volledig achter de spier, dan vreet ik hier de voortent op hoor :45:

Ja ja, nog steeds geobsedeerd hihi.

Ik wil bikinishoppennnnnnnn :D

Zodra ik er een heb, komt ie erop te staan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha,,erg he?!dat gefixeerd zijn op andermans boobs!!?? hier in Puerto Banus ook zoooo leuk(behalve dat we het dat andersom doen: welke zijn echt?? :45: want ze zijn beina allemaal nep.

Vandaag lekker vrij maar t regent alweer ...daarvoor zijn we niet in Spanje he!!!

Ik geloof dat je beter een bikini kan gaan breien ofzo hoor!! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahah :45: wel een leuk modelletje Lucky,ben alleen benieuwd waar ie blijft als je er mee gaat zwemmen.Heb je dadelijk zo n sleepnet achter je aan hangen.

Met een paar kilo garnalen er in :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Multi funcioneel dat ding..kweet allen niet hoe ie er na ruikt :44: nadat garnalen vissen dus

Hahahaha, dat wil ik dus ook niet weten!! :45:

Even wat anders... Zag dat ze bij de El Corte Inglès de Ultimate Lace 2 (die van wonderbra, dat strapless ding) hadden voor 40 euro. Dus mocht je interesse hebben ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jij was dus druk naar een bikini aan het kijken en dan let je daar niet op joh!!

Geloof dat je beter een paar kaplaarzen kan halen!

Ben morgen vrij dus ga maar overdekt shoppen...moet een mens anders als t regent he!

Kan natuurlijk ook eindelijk eens een paar nieuwe fotos op de gallerij zetten ofzo.

Verveel je je niet?..anders kan je altijd nog een paar leuke patroontjes aan Lucky vragen en op bestelling gaan breien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pety,

Sorry voor de late reactie, ik denk ik reageer even op je vraag in je eigen topic

" Bij jou is het je rechter borst he,bij mij mn linker .die is ook veel harder nog als de rechter en voelt beetje raar aan.beetje trekkerig ofzo heb jij dat ook? ze zijn nu zo goed als gelijk van grootte gelukkig .maar vind het nog steefs raar dat er bij beide het zelfde cc in gegaan is terwijl links eerst veel kleiner was of meer een tuiter was. nouja als ze maar gelijk zijn he"

Klopt,! mijn rechterborst is veel pijnlijker dan Links is helemaal klaar en pijnvrij maar rechts is gewoon altijd wat prikkelbaar.

Het ligt hem dus niet aan jou! ik heb hetzelfde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEE Liesje,,leuk,bedankt voor je andwoord!!toch wel fijn om tehoren dat t niet aan mij ligt..wist niet eens dat er zon verschil in het herstel zou zitten hoor..hebben ze verder niks over gezegt ook..mm wel suf!

WAs jij dat trouwens met die soort van bloedblaar na de op??of was dat iemand anders?

Ik had,nouja heb nog steeds,tussen mn boobs een dikke rode streep, ook 1 aan de buiten kant van een van mn boobs.

Na de op zat er een soort harde korst op die er snel van af was en nu is het een lichter wordende rode streep.

In de kliniek zeiden ze dat dat een allergische reactie was ,van de tape.Vond ik al raar want dan moest dat overal zijn en zeker daar waar de hechting zit.

Nou was er vandaag op mn werk een klant die pc is...en daar ik een vrij laag uitgesneden truitje aan had zag je die streep ook een beetje.

Nouja zn geleerde oog zag natuurlijk gelijk dat daar een ietsepietsie na geholpen was :106: ...en hij zei:zooo lekker uitgeschoten met de laser zeg!! :20: :20: :20: nou weten we dat ook weer!!!!zooo ik was echt boos...waarom zeggen ze dat niet gewoon,kan inderdaad gebeuren ja. ga morgen maar is ff bellen(wou dat niet gelijk doen want ik ken me zelf,,beter even wachten :70: want anders :85: hihi vind dat ze wel een botoxje gratis kunnen doen om t weer goed temaken eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Pety

Ah, kijk daar komt de aap uit de mouw :20:

Ik kan me voorstellen dat jij ze wel eens even stevig aan de tand gaat voelen, en idd, gratis botoxje, zou je wel mogen krijgen!

Wat een geluk dat jij toevallig een uitgesneden truitje aan had en er zo een pc langskwam die ook nog even je truitje in keek :45:

Succes met bellen ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff kliniek gebeld en mn pc heeft vakantie tot 6 dec en 7 dec heb ik zowiezo een afspraak voor controle.

De assistente weet van niks zij dacht dat t van de tape komt...not!!

Nouja we zien wel.

Nogstteds niet in d ecorte ingles geweest om naar die strapless wonderbra tekijken,wel op de markt!!! in Fuengirola.Originele wonderbra precies de zelfde voor maar 20€ maarja tot maat C.

Voorlopig toch geen strapless weer hier dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het voordeel is van zo lang wachten? Je kunt precies bedenken wat je gaat zeggen en hóe je het gaat zeggen, zodat je tekst het meeste effect heeft ;)

:45:

Nee hier ook geen strappless weer :152:

Echt hollands weer he ;)

En ja, dan had je maar niet zo een grote implantaten moeten nemen, dan had je je bh's op de markt kunnen kopen :D

Boontje komt om zijn loontje :D

Koop jij een lot voor 'El Gordo'?

Wij hadden twee jaar geleden 120 euro gewonnen. Helaas niks erop verdiend..... We gingen er van uiteten, 2 keer...... en toen was het op...... erger nog, we zaten er al over heen :45:

Kom op 'solletje'!!! Gun ons dat 'strappless-weer' (ik ben melig, solly)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.