Ga naar inhoud

Pety 1 : 18 september 2012 : Dr. Cantero : Clinica Dorsia : Malaga


Aanbevolen berichten

Hey Pety,

leuk verslagje...

En grappig, die jeuk tussen je boobs .( je kent het nie..). :45: .ik geloof het zeker vooral met die warmte daar!

Bob de Bouwer heeft goed z'n best gedaan.

Succes met je herstel

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Pety,

Wat fijn dat je ze hebt :1bouncingboobs: ! En dat alles goed is gegaan.

Wow, 550 cc, dat zijn flinke boobies! :126:

Wel lastig dat je rug zo'n pijn doet, misschien helpt het als je een dik kussen of een paar kussens onder je hoofd en bovenrug legt zodat je niet zo plat ligt. Ben ook benieuwd naar je foto's!

Maarre, rustig aan!

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk verslag. Ik krijg meteen trek nu ik burgerking lees hahahaha!

Met hitte zal het idd wel nog sneller jeuken. Geen airco thuis?

Ze zitten erin!!!! :1big_boobs:

Ben heeeel benieuwd naar de fotos

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nog warm hoor,,maar heb ff met mn vinger in mn verband zitten peuren :21: en wat zo prikt is een stukje tape geloof ik

nouja t mag er dadelijk van af...doet vast weer wat anders zeer ofzo hahaha

rug pijn lekker weg..beetje massage en heb een dek bed achter mn rug gepropt

vannacht wat wel helpt.Kom alleen absoluut niet uit mn bed,dus vanmorgen al vroeg op,

want mn schattie moet een paar uur werken.

t ziet naar regen uit trouwens ...schijnt bij jullie vast lekker de zon!!

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt BB zal dadelijk is kijken of t lukt :31: (komen ze er vast 4x op.mij kennende haha)

Droogkloot?? uuuhhhmm...ja heb ik wel vaker gehoord hihi :106:

Meiske..ja wel airco hoor maar blijft t toch zweten tussen die bollen hoor!!

Nouja t is ook niet zo erg (beter jeuk tussen je boobs als geen boobs!!)

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, kan wel lachen met jou en yep hier schijnt de zon... Is altijd hetzelfde he, als het in spanje minder goed is, is het hier goed en andersom.... Moet nog denken aan vorig jaar november. Wij regen (in Spanje) en hier een Indian Summer :105:

Uhm ach, foto's vier keer erop... Maakt niet uit hoor :D Maar gewoon niet te vaak op dat knoppie drukken ;)

En idd, beter zweet tussen je boobs, dan geen boobs :45: Zo is het maar net :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou was dus niet van het zeweten!!!kom net terug van de kliniek,Eerst dat verband er af ;jeemig

wat een heerlijk gevoel is dat zeg ,krijg weer lucht!!

Nou dat geprik tussen mn boobs was dus niet van t zweten zeg,ze hebben tape helemaal tot in het midden van mn boobs

gedaan en daar heb ik nu een blaar van wel 5 cm lang!!echt niet overdreven.De verpleegster was echt boos er over.

Nou ja trekt wel weer weg.

Toen ik eens naar benede gluurde dacht ik ;mmmm is dat t??dacht dat ze veel groter zouden zijn,

Had er gelijk een beetje de pest in eigenlijk.Dus ben gelijk maar schoenen gaan shoppen met mn sgattie(die vond dat ik overdreef maar ja)

Thuis gekomen die bh maar eens goed getrokken want zat scheef en van voor gezien viel het toch weer mee

(typisch voor mij,ben zon type die wat in t wit koopt en dan thuis denkt:waarom heb ik het niet in t zwart gekocht)

Nouja ben toch wel tevreden dus.....en een paar nieuwe schoenen heb ik ook er aan overgehouden

:45: :45: :45: ze zijn vrij gezwollen en verschillend van vorm maar dat komt wel goed ....weer dat toverwoord:GEDULD!!

beneden de borst heb ik81cm boven met bh 104cm dadelijk maar even zonder meten.

nou fotos komen ook zo..dadelijk..ofzo

(ja sorry alles wat een kabeltje heeft maakt altijd ruzie met mij :106: )

liefs P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lolaatje...inderdaad heerlijk hoor,woon hier nu 6 jaar en daar voor 14 jaar op de Canarische eilanden.

Toch mis ik nl in sommige dingen wel hoor.

Ik heb 550cc eurosilicon ,high profile

groetjes p

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei! klinkt helemaal niet fijn! en blaar. brrrr.

maar je had alleen maar even snel gespiekt maar later viel het toch REUZE mee?

Geduld ja. dat woord zie ik hier te vaak voorbij komen. dat valt dan weer niet mee.

En die paar schoenen zijn alleen maar mooi meegenomen toch? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha inderdaad!!ze zijn leuk,,bordeaux rode laarsjes net onder je enkel met gouden spijkertjes er op en een mega naaldhak.

Heb ik weer,,heb ik eindelijk boobs,zit er een blaar tussen!!

Nu al!!

:125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Gaat super goed hoor,dankje.lekker lang geslapen,spierpijn weg.

Formaat is goed hoor ,kan je toch pas zien als t helemaal op zn plaats is he.

Ze zijn alleen wel erg gezwollen en een beetje ongelijk.

Alleen van morgen hoorde ik mn rechter borst klotsen,,zo raar geluid haha

Links trekt wat maar voor de rest prima,is me 100% meegevallen.

Moet vandaag echt fotos plaatsen..heb altijd zon hekel aan zulke dingen want gaat altyd mis :106:

Hoe gaat t bij jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn fotos staan er op.ben best wel geschrokken...bij mn linker borst zit en rand net onder mn tepel als dat komt omdat t nog verder moet dalen blijft er boven toch niks meer over?? :139:

Rechts is ook veel hoger en zachter..krijg echt een beetje paniek dat dat zon dubbel bubble wordt of weet ik veel.

Graag eerlijke ongezouten meningen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pety,

Ze zeggen altijd dat dames met een tubulaire borstvorm pas na 6 weken echt een goed beeld krijgen.

jou nieuwe borstplooi moet eerst de tijd krijgen zich opnieuw te vormen waardoor de grootte tussen jou tepel en plooi beter wordt.

De prothese heeft dan 6 weken om de tubulaire vorm eruit te " drukken" dit heeft veel tijd nodig.

helaas duurt het langer voordat je een mooi resultaat hebt dan bij de dames die geen tubulaire vorm hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lolaatje ik moet dinsdag voor controle voor mn hechtingen enzo,weet niet of mn pc er dan is.

Ik woon bij Marbella

@liesje ..nou dat steld me wel gerust ,niet leuk maar ja ,ben normaal vrij nuchter zo van nou ja wordt wel!!

maar t heeft toch een hoop gekost en als het er dan niet mooi uitgaat zien is ook niet zo fijn.

Op de foto ziet t er ook erger uit als t was vind ik hoor,,nou ja dus maar geduldig zijn dan..heel erg bedankt!

liefs Pety

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pety,

Klopt helemaal wat liesje zegt, door het tubulaire heeft jouw borst gewoon meer tijd nodig om zich te vormen, heeft niets met dubble bubble te maken in jouw geval, dus maak je daar alvast geen zorgen om! Met veel geduld komt het vast wel goed, al mag je niet verwachten dat ze helemaal symmetrisch zullen worden, maar dat zijn ze bij de meesten niet, ik heb bijvoorbeeld zelf dat de ene tepel hoger staat dan de andere, dat was ook al voor de bv, en m'n ene borst was ook iets groter dan m'n andere dus dat zijn ook dingen die gewoon blijven.

Maar ik zag al meerdere dames met tubulaire borsten voorbij komen en die zijn ook allemaal heel mooi geworden!

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.