Ga naar inhoud

Pety 1 : 18 september 2012 : Dr. Cantero : Clinica Dorsia : Malaga


Aanbevolen berichten

Pffff dacht lekker rustig tebeginnen met werken zaterdag..administratie doen en beetje delegeren zoals BB al zei.

Nou niks ben sinds dien aan t rennen 10 uur per dag pffff...vandaag zo n berg nieuwe collectie gekregen ,heb dus niks getild ect

maar mn rug en mn boobs doen wel zeer.ben echt bang dat dit niet goed is,ben vandaag precies 2 weken p.o

moet ook elke dag 45km heen en 45km terug rijden,gelukkig hubbys auto is automatic en rijd super licht maar ja heb geeneens tujd nieuwe fotos te uploaden nouja ze zien er inieder geval 100 x beter uit nu

Waneer mag je eigenlijk weer lekker languit in bad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie

geen idee wanneer je weer in bad mag. Moet er nu nog even niet aan denken.

Wel vervelend beginnen zeg. Je moet wel opletten hoor ze zijn nog niet helemaal gesetteld natuurlijk. Kan je je niet ziekmelden nog?

Ben wel benieuwd hoe ze er nu uit zien.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee gaat niet,,kwam zaterdag terug op mn werk en mn lollig baas zei:fijn dat je er bent...zo en nu ieder een wie

zn naam niet met P of S

begint mag zn spullen pakken en naar huis!!!

Dus nu zijn we met zn 2 ipv 6 !!!morgen beginnen 2 nieuwe want ik heb gisteren gezegt dat ik anders de ziektewet inga!!!

Dus hopelijk iets rustiger want dit is niet echt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pety,

nee, dat gaat echt niet goed komen zo...

Meid, wel rustig aan doen...en morgen beginnen er 2 nieuwe? Dan ben je nog met 2 man minder..pffff..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja zeker weten..maar mn tietenpot is de bank dus die moet ook gespekt hahaha...

maar van af morgen beetje meer commanderen/delegeren en dan gaat t wel goed komen.

Jij heb t t harder als ik hoor in de horeca !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als het niet gaat gewoon ziekmelden. Anders als er iets mis is gaat je baas echt niet de kosten betalen om het weer te fixen hoor.

Loyaal zijn naar je werkgever is goed maar je moet wel ook aan jezelf denken. zeker in deze situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je helemaal gelijk in hoor..t probleem is dat ik de manager ben plus zn personal assistant en ik had 3 weken vakantie,

waar van ik 1 week in nederland was.t was al een hele heisa uberhaubt vrij tekrijgen(ik zei dat ik 2 weken ging hihi)

dus t is niet tillen enzo maar wel stressig met telefoon ect plus inderdaad we super personeel gebrek hebben.

Maar gezondheid is onbetaalbaar dus vanaf morgen lekker rustig aan en meer van"'manana""(morgen) we zijn tenslotten

in Spanje!!!oleeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

T is nu gelukkig wat rustiger en er is nog een nieuw iemand begonnen dus t was gelukkig voor mij goed tedoen!

Lief dat iedereen zich zorgen maakt om me :54: :54: :54:

Verder gaat alles lekker hoor alleen dat rugslapen!! en als ik op sta smorgens doen mn boobs wat zeer,

net of ze na dat lange liggen weer ff hun plekkie moeten opzoeken :141:

Weet iemand waneer je met borstmassage moet beginnen..want hier in de kliniek krijg ik

vage antwoorden want je kan daar langs komen voor massage met een of ander apparaat(wat je dan lekker extra mag

betalen en kost 350e !! :Laie_11: investeer ik liever in een paar nieuwe bhs :106: en hubby is ook blij als hij

ze mag kneden dusse..

BB...lekker aan t genieten meid??zonnetje schijnt weer t is top weer!! :beach:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Pety

Idd, wij genieten met volle teugen. Zitten nog in de buurt van Perpignan, rijden zaterdag en zondag met sleurhut naar Madrid :)

Ook hier heerlijk weer!

Dat masseren moet je niet doen meid. Je hebt geruwde prothesen en als je die gaat masseren, dan kan er extra kapsel gemaakt worden. Wordt ten zeerste afgeraden!

Fijn dat het wat rustiger is op je werk! :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOOOOOOjjeee bedankt voor DE TIP!! :35: lekker bijdehand dat ze dat niet zeggen!!

Wat moeten we zonder jou hee!!

Lekker toeren en genieten,wens jullie heel veel plezier meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht zo rot geslapen..wordt zowieso elke nacht een paar keer wakker.

In een positie op je rug:ik wordt er gek van !!

Maar wat ik zo vreemd vind is dat mn boobs s nachts kei en keihard zijn en wel lijken te ontploffen.

Overdag zijn ze ook niet echt zacht(rechts ook meer)maar snachts echt erg en doen ze ook zeer vooral aan de buiten kant.

Is dat normaal??

De vorm wordt al beter maar ze zijn bijna nog net zo hard als in het begin.....Of ben ik maar weer eens veeeeeelste ongeduldig??? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pety,

Ja dat rugslapen is geen makkie hé als je het niet gewoon bent :122:, kun je niet al zo'n beetje half rug- half zij liggen? Dat deed ik met een dik kussen in m'n rug zodat ik niet kon terugrollen, en legde toen m'n benen ook een beetje zijwaarts. Hoop dat je je het een beetje kunt voorstellen wat ik bedoel hihi.... :7:

Als dat niet lukt helpt een kussentje in je knieholtes ook vaak om een beetje de druk van je onderrug weg te nemen, tja, het is echt behelpen hé de eerste weken. :6:

Dat keihard staan van je boobs 's nachts is ook volkomen normaal, heb ik al bij velen gelezen hier. En tja, dat zacht worden is inderdaad een kwestie van geduld hihi :P

Heb net ook je laatste foto gezien, ze worden steeds mooier hé meid! Mag je trots op zijn hoor!!! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

snap zo wat je bedoeld!

Ik had net zoals Eefje al zei, ook een kussen tegen mijn rug en eentje voor me liggen. Zo kon ik ook niet helemaal doorrollen, zodat ik op mijn zij kwam te liggen. Dit was ten strengste verboden door Mr. PC... :93: . Ik merkte wel al na een paar dagen dat ik meer ontspannen kon slapen en dat heeft mijn herstel toen zeker ten goede gedaan.

En dat je boobs s'nachts pijnlijk zijn...toch een teken dat je overdag misschien te veel doet. Het is natuurlijk ook wel moeilijk als je een eigen zaak hebt...pfffff :drag_10:

Nou, ik hoop dat je met onze slaap-tips een betere nachtrust krijgt! :lazy2:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

oef ja dat rugslapen valt mij ook flink tegen. mijn rug doet zo'n pijn. het stukje waar hij op mijn onderrug ook heeft lipo heeft gedaan en dat stukje is aardig blauw.

Super dat je het wat rustiger aan kan doen op je werk. Is belangrijk!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa dankje!!kussentje in je knieholte was de oplossing :35: (plus kussen in hubbys rug zodat ie niet op zn rug terug kon rollen

,zodat ie niet snurkt!!)alleen kan echt geen gewicht op de zijkant van mn boobs hebben doet echt zeer..maarja wordt al beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.