Ga naar inhoud

Beertje0123 : 29 september 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oe dan heb ik volgens mij geluk! Het was namelijk een tijdje gevoelloos, maar daarna kwam het gevoel weer terug, en werd de boel juist overgevoelig. Maar dat was ook niet alles moet ik je zeggen.. als mijn dekbed of shirt ook maar iets langs mijn tepels op ging deed het al pijn. Maar het was al met al niet lang. Ik denk dat ik rond de 9 weken wel weer het gevoel terug had. Ik durf het niet zeker te zeggen.. ik weet wel dat ik met 12 weken nog een keer foto's had gemaakt en toen had ik er geen last meer van.

Het komt denk ik vanzelf weer, maar net wat ze hierboven zeggen, heb ook wel eens gehoord dat het maanden kan duren, en blijkbaar dus zelfs een jaar :blink: wow!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst gevoelloze tepels en nu zijn ze eerder overgevoelig.

De onderkant van de borsten, daar zaten wat ongevoelige plekken in, hier voel ik ook al iets meer tot echt duidelijk meer. Een beetje "dof"gevoel,maar het komt wel terug merk ik. Bij mij komt het dus aardig snel terug als ik het zo lees bij de anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan moet ik nog wel even geduld hebben hahaha!

In mijn tepels heb ik gelukkig wel weer gevoel, de ene zoals van ouds en bij de ander iets meer gevoel..

Maar het is bij mij echt dat doffe gevoel aan de onderkant, nou hoop wel dat het nog terug komt, maar ben al blij dat me tepels het weer nomaal doen, dat vond ik toch nog net even spannender!

Thanks voor jullie reactie meiden!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle duidelijkheid , heb het dus ook over dat 'doods' gevoel onderaan de borsten wat lang kan aanslepen .

De tepels 'werkten' zeer snel terug (een maand?) : werden hard maar voelde dat zelf eigelijk niet . Na een maand of 3 kwam ook dat gevoel terug . En met momenten waren ze idd overgevoelig .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oe bij mij waren de tepels ook heel heel gevoelig,pfff deed ook al zeer met dekbed idd,maar das nu gelukkig over,alles weer normaal behalve dan de onderkant van mn borsten,daar voel ik nog nix,tis net of je daar een verdoving hebt gehad als bij de tandarts zeg maar.mja misschien komt t trug na een jaar,ik merk t wel,kan dr wel mee leven anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 maandjes po en ook bij mij is het nog steeds compleet gevoelloos. Ik kan niet echt zeggen dat ik er last van heb, wat je niet voelt... !! haha.

Wat ik alleen ook heb is dat mijn linkerborst gevoelloos is tot aan de bovenkant, tot net iets voor het midden zeg maar. Dat vind ik wel vervelend. Maar het zal wel terugkomen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo ik ben al heel lang niet meer op het forum geweest, ondertussen druk met het normale leven hahahha!

Al mis ik de tijd dat alles om me borsten draaide wel hoor!

Ik heb vorige week mijn laatste consult gehad, alles ziet er prima uit..

Al had ik ze zelf misschien toch iets groter gewilt, en ik vind dat ze al een beetje hangerig tonen..

Echt zonder bh een jurkje aan vind ik het nog steeds niet : (

Maar voor iedereen die nieuwsgierig is ik heb mijn foto's weer even bijgewerkt, en de laatste resultaten staan er weer op..

Ben heel erg benieuwd naar jullie mening ( eerlijk ) al moet ik wel weer zeggen dat foto's een vertekend beeld geven..

heel veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Beertje,

ik heb net je foto's bekeken. je lipo is heeeeeel mooi zeg! zo he?! zou bijna gaan twijfelen haha..

en je borsten,ja daar zie ik ook een hang in. maar dat maakt het wel natuurlijker. mijn ene borst heeft het ook al meer dan de andere maar ik ben nog maar 10 weken dus ze zullen het beide ook wel krijgen. ik denk dat je dat blijft houden of je moet megagroot gaan net Daantje en Pat.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Beertje,

ik heb net je foto's bekeken. je lipo is heeeeeel mooi zeg! zo he?! zou bijna gaan twijfelen haha..

en je borsten,ja daar zie ik ook een hang in. maar dat maakt het wel natuurlijker. mijn ene borst heeft het ook al meer dan de andere maar ik ben nog maar 10 weken dus ze zullen het beide ook wel krijgen. ik denk dat je dat blijft houden of je moet megagroot gaan net Daantje en Pat.

liefs Patries

Ja dat is ook wel zo, en vind het aan de andere kant ook wel weer fijn dat ik standaard nep borsten heb zeg maar.. en zo groot als de andere meiden ze hebben wil ik ze ook niet... Maar ben er wel blij mee hoor, en vind ze in de spiegel veel mooier dan op de foto hahha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast babbelaar

ik heb nu alweer het gewone gevoel in mn tepels!

das snel he!

de onderkanten voelen idd dof aan!

maar dat zal wel ff duren...

ben blij dat de tepel t weer doet..was ik ook bang voor hoor ..haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ik heb ook een doof gevoel aan de onderkant! Vind ik niet storend en zou het ook niet erg vinden als dat niet terug komt...

Wat ik wel vervelend vind is dat ik geen gevoel in mn tepels heb... gelukkig! nog tijd zat om te hopen dat het no hersteld... we wachten af

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de meeste van ons hebben het van onderen,daar zit tenslotte ook je litteken

ik vraag me toch wel eens heel erg af,als je snede via tepel hebt gehad,of je dat doffe gevoel dan ook juist van onderen hebt??

dus ik hoop dat B-cupje dit eens leest,die heeft via de tepel snede gehad.

ik geef het nu wel ook het littekentje de schuld,maar heb de vraag hoe het zit met snede in de tepel met dat doffe gevoel???

B-cupje of andere die snede via de tepel hebben,tell me ... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.