Ga naar inhoud

Beertje0123 : 29 september 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja dat mag ook wel!

Ben nu weer officeel vrijgezel, is toch niet helemaal goed gekomen uiteindelijk :74:

Dus laat die zomer maar komen.. ben blij als die depri winter weer voorbij is :106:

En voor jou geld het zelfde, gewoon ff je bikini passen als het straks weer kan, moet je eens kijken hoe blij je dan bent!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou beertje, ben inderdaad wel nieuwsgierig naar die nieuwe(re) kiekjes! Stuur je mij dan ook een linkje?/berichtje? Fijn dat t goed gaat meid, want daar was ik ook even benieuwd naar! Pffff, ik moet nog.... :45:

vrijdag iig mijn eerste consult, daarna weten we meer!

Liefs Chi Chi!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje,

14 december moet jij op nacontrole zag ik. Ik heb 14 december daar mijn 2e consult!!

hahaha spannend hoelaat moet je?

Ik om 15.30 kom samen met het vrouwtje wat naast me lag, en nu een vriendin van me is geworden..

Echt zo leuk!

We hebben samen een afspraak staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is zeker leuk en fijn om een lotgenootje te hebben en een vriendin ;-)

Ik moet om 14.30 dus een uur vóór jullie. Ik weet niet hoelang het duurt mijn consult maar vast geen uur toch?

Nee meestal duurt het een half uurtje, maar wie weet komen we elkaar nog tegen zou wel grappig zijn..

Ik voor mijn laatste en jij voor je eerste of tweede consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje,

Ik heb je topic even doorgelezen, ik heb namelijk op 12 Januari een afspraak bij Mediconsult voor een BV een neuscorrectie. Net als jou lekker alles in 1 keer haha. Ik ben al een keer bij Mediconsult geweest voor een neuscorrectie, maar er was weer een kleine correctie (onder garantie!) nodig, dus dan ook maar gelijk mijn borsten! haha. Ik was zelf heel erg tevreden over de kliniek, maar jij dus ook wel begrijp ik? Dat is altijd fijn om te lezen! Even heel brutaal, maar ik ben errug benieuwd naar je foto's (mediconsult gebruikt nooit eigen foto's op de website enzo), zou ik die misschien mogen zien??

Groetjes,

Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje,

Ik heb je topic even doorgelezen, ik heb namelijk op 12 Januari een afspraak bij Mediconsult voor een BV een neuscorrectie. Net als jou lekker alles in 1 keer haha. Ik ben al een keer bij Mediconsult geweest voor een neuscorrectie, maar er was weer een kleine correctie (onder garantie!) nodig, dus dan ook maar gelijk mijn borsten! haha. Ik was zelf heel erg tevreden over de kliniek, maar jij dus ook wel begrijp ik? Dat is altijd fijn om te lezen! Even heel brutaal, maar ik ben errug benieuwd naar je foto's (mediconsult gebruikt nooit eigen foto's op de website enzo), zou ik die misschien mogen zien??

Groetjes,

Coco

Ja idd ik ben echt heel blij met Mediconsult!

Vorige week heb ik nog even contact met ze gehad, omdat mijn rechterborst toch groter was dan mijn linker, en moet zeggen dat ik de service en nazorg echt een dikke 10 geef.

Ik weet gewoon dat als er iets niet helemaal goed is gegaan dat hun daar gewoon een goeie gerantie op geven.. en zo zie je maar dat heb jij met je neus..

Puff dat lijkt mij trouwens veel pijnlijker dan een BV hoor!

Is deze net zo ingrijpend? Of is het nu minder?

Ik heb je mijn WW in een PBtje gestuurd ben erg benieuwd wat je ervan vind!

veel liefs Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje!

Ik heb je foto's even bekeken, echt super mooi zeg! Geen love handel meer te bekennen hihi. Ik weet niet hoe het voor de liposuctie was, maar is echt super mooi! Ik ben jalours... En je borsten zijn ook echt super mooi geworden! Helaas niet te vergelijken met mij, want jou borsten waren al veel groter..

Liposuctie dat lijkt mij nou echt eng! Een neusoperatie is echt een fluitje van een cent! Als je wel is ziet hoe ze op tv met een hamer en een beitel aan de gang zijn.. Daar wordt ik echt helemaal naar van! Maar ik heb van die hele operatie nog geen 1 seconde pijn gehad! Het enige wat een beetje een naar gevoel was, was de volgende dag die tampons eruit, dat is net of ze het uit je hersens trekken haha. Maar daar ben ik echt helemaal niet bang voor! Het is nu alleen het neusschot 2mm inkorten, en het litteken opnieuw openen en hechten, want dat was scheef gaan groeien. Maar zoals je zegt, echt een super service! Ik had wel verwacht dat ik iig een deel zelf zou moeten betalen..

Voor de bv ben ik trouwens ook niet echt bang hoor! Ik weet nu een beetje hoe de werkwijze is en wat ik kan verwachten, en de eventuele pijn na de operatie.. Ja, dat zie ik dan wel weer! (zeg ik nu heel stoer), dan heb ik iig me boobies! Maar ben wel erg zenuwachtig aan het worden.. stom he?? Nou eerst maar naar mm 2e consult maandag, daar heb ik echt zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje!

Ik heb je foto's even bekeken, echt super mooi zeg! Geen love handel meer te bekennen hihi. Ik weet niet hoe het voor de liposuctie was, maar is echt super mooi! Ik ben jalours... En je borsten zijn ook echt super mooi geworden! Helaas niet te vergelijken met mij, want jou borsten waren al veel groter..

Liposuctie dat lijkt mij nou echt eng! Een neusoperatie is echt een fluitje van een cent! Als je wel is ziet hoe ze op tv met een hamer en een beitel aan de gang zijn.. Daar wordt ik echt helemaal naar van! Maar ik heb van die hele operatie nog geen 1 seconde pijn gehad! Het enige wat een beetje een naar gevoel was, was de volgende dag die tampons eruit, dat is net of ze het uit je hersens trekken haha. Maar daar ben ik echt helemaal niet bang voor! Het is nu alleen het neusschot 2mm inkorten, en het litteken opnieuw openen en hechten, want dat was scheef gaan groeien. Maar zoals je zegt, echt een super service! Ik had wel verwacht dat ik iig een deel zelf zou moeten betalen..

Voor de bv ben ik trouwens ook niet echt bang hoor! Ik weet nu een beetje hoe de werkwijze is en wat ik kan verwachten, en de eventuele pijn na de operatie.. Ja, dat zie ik dan wel weer! (zeg ik nu heel stoer), dan heb ik iig me boobies! Maar ben wel erg zenuwachtig aan het worden.. stom he?? Nou eerst maar naar mm 2e consult maandag, daar heb ik echt zin in!

Thanks! |Ik ben er ook super blij mee..

Opzich viel de lipo wel mee, er is 655 cc vet verwijderd,dus dat is niet enorm, maar ik merk het wel aan mijn kleding heb niet meer de twee kussentjes aan de zijkant hihihi

Nou meis, ik kan je eerlijk zeggen ik zou het zo morgen weer doen geen probleem!

De pijn is me borsten is me 100% mee gevallen, het was meer dat ik het eng vond, en dat me me zorgden maakte of alles wel goed ging.

En me lipo viel ook reuze mee, wat naar was de broek aan en uittrekken, en na 6 weken zonder broek lopen, toen voelde ik toch wel dat het beurs was en nog wel een beetje..

Maar ik blijf erbij dat ik migrane echt 1000x erger vind hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beertje,

Leuk om te lezen dat je er zo over te spreken bent! Je bent alweer een week of 7 PO nu toch? Fijn hoor. Nog steeds alles goed met je?

Grappig dat er nu een clubje Mediconsulters is ontstaan, haha. Ook om te lezen dat iedereen daar dezelfde ervaringen mee heeft zo'n beetje.

Liefs

becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, dat is tenminste leuk om te horen Beertje! Ik heb je foto's nog een keer bekeken, en nu wil ik ooooooook liposuctie! Maar ja, daar heb ik echt geen geld voor, dus daar hoef ik gelukkig niet zo lang over na te denken! Maar nogmaals, echt mooi!

Ik heb vanaf vandaag echt alle geldkranen dicht moeten draaien :102: Leuk hoor zo een bv, maar het is echt een aanslag op mijn budget! Ik hoop dat mijn familie het dit jaar met iets goedkopere kerstkado's wil doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey nou maar weer even een updatetje..

Ben nu 9,5 week PO en voel me prima, af en toe wil het nog wel een beetje zeuren maar das echt bijna niks.

Ze worden met de dag natuurlijker, dus ben heel tevrede..

Al baal ik ook soms nog wel een klein beetje van de maat, ergens ben tevrede maar had ze misschien toch wel iets groter gewild, al past dit mooi bij mijn lichaam dus het is een beetje dubbel..

Was van het weekend met een vriendin in het zwembad en ook zij zei dat ze wel groter hadden gekund :angry:

Ik heb 18 jan mijn laatste consult eigelijk zou ik 14 dec gaan maar ik ben begonnen met een nieuwe baan ( alweer hihihi ) en wil niet gelijk vrij hoeven te vragen pus dat ik echt drie maanden PO wil zijn met het consult vanwege me lipo..

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje,

Leuk dat je weer ff een update doet! 9,5 week alweer zeg, dat is alweer een tijdje inmiddels.

Ik heb 14 dec. mijn 2e consult dus zal ik je niet meer tegen het lijf lopen daar, aangezien jij het verplaatst hebt.

Bevalt je nieuwe baan?

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje,

Leuk dat je weer ff een update doet! 9,5 week alweer zeg, dat is alweer een tijdje inmiddels.

Ik heb 14 dec. mijn 2e consult dus zal ik je niet meer tegen het lijf lopen daar, aangezien jij het verplaatst hebt.

Bevalt je nieuwe baan?

Liefs Bar

He meis,

Ja super het is wel even heel heffie op het moment, maar vind het super leuk!

En kan op het moment wel en beetje afleiding gebruiken, dus is heerlijk dat ik me even helemaal ergens op kan storten.

Ben je al een beetje zenuwachtig voor 14 dec? Ben eg benieuwd hoe alles bij je zal gaan verlopen.

liefs beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje

Ik begreep dat het 2e consult best vlot gaat en dat je zo weer buiten staat. Dus ik ga nog even wat vragen

bedenken anders vergeet ik de helft als hij zo snel gaat. Ze zijn niet zo van de vele cc's daar daarom wil ik voor het

grootst mogelijke gaan voor mijn lichaam. Ik hoop dat we uitkomen op 295cc of misschien wel 305 cc. Maar grote kans dat ze die

laatste niet gaan plaatsen bij mij. Ik wil graag op 70D uitkomen namelijk, heb nu 70B

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje

Ik begreep dat het 2e consult best vlot gaat en dat je zo weer buiten staat. Dus ik ga nog even wat vragen

bedenken anders vergeet ik de helft als hij zo snel gaat. Ze zijn niet zo van de vele cc's daar daarom wil ik voor het

grootst mogelijke gaan voor mijn lichaam. Ik hoop dat we uitkomen op 295cc of misschien wel 305 cc. Maar grote kans dat ze die

laatste niet gaan plaatsen bij mij. Ik wil graag op 70D uitkomen namelijk, heb nu 70B

Liefs Bar

Het valt wel mee hoor hoe snel het gaat.. hangt natuurlijk een beetje van jezelf af..

En ik zou idd gewoon aangeven dat je naar deze maat toe wilt.

Mijn ervaring is wel dat ze niet gaan proppen hahaha..

Heeft denk ook te maken met het eerste consult, de twee foto's waar je uit moet kiezen waarschijnlijk heb jij ook voor die natuurlijke gekozen, ik ook en dan worden ze ook echt natuurlijk hahaha..

Maar schteraf had ik denk toch liever 375 cc gehad.. maar goed dan had ik waarschijnlijk heel veel problemen met het kopen van bh's nu al zijn er een hoop merken die net te klein zijn..

En qua maat verschilt het ook weer met bh ik heb een F een paar E en vandaag een 80 D gekocht.. snap er soms helemaal niks meer van.

Maar hou je me op de hoogte zou het eg leuk vinden om te horen waar je volgende week op uit gaat komen.

veel liefs beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beertje,

Ik antwoord hier ff op je berichtje in mijn topic :-)

Want ik had nog een vraagje aan jou, als mede-Mediconsulter haha. Volgens mij moesten die pleisters er na 1 week af... heb jij die er ook zelf af staan trekken? En ging dat een beetje? Ik vind t idee alleen al 10 x niks namelijk! Ben heel benieuwd naar jouw ervaring daarmee.

En ook het verwijderen van de hechtingen: hoe ging dat? Het zijn gewoon een soort touwtjes die ze eruit trekken ofzo?? (en pijnlijk of valt t mee?).

PS een heel jaar tot het eindresultaat hee, poeh! Geduld wordt zwaar op de proef gesteld haha.

Liefs

becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beertje,

Ik antwoord hier ff op je berichtje in mijn topic :-)

Want ik had nog een vraagje aan jou, als mede-Mediconsulter haha. Volgens mij moesten die pleisters er na 1 week af... heb jij die er ook zelf af staan trekken? En ging dat een beetje? Ik vind t idee alleen al 10 x niks namelijk! Ben heel benieuwd naar jouw ervaring daarmee.

En ook het verwijderen van de hechtingen: hoe ging dat? Het zijn gewoon een soort touwtjes die ze eruit trekken ofzo?? (en pijnlijk of valt t mee?).

PS een heel jaar tot het eindresultaat hee, poeh! Geduld wordt zwaar op de proef gesteld haha.

Liefs

becky.

Hey,

Waarschijnlijk heeft Judith dat teen je gezegd, Ludlage heeft liever dat je ze erop laat zitten..

Dus als ik jou was zou ik ze er nog even op laten zitten hoor! Daar is mijn ontsteking mee begonnen, nadat ik ze eraf had gehaald.

Bel morgen gewoon even na de kliniek, dan zal Ludlage waarschijnlijk tegen je zeggen dat je hem erop moet laten zitten..

O, en met het verwijderen van de hechtingen worden alleen de knoopjes weggehaald, de rest is oplosbaar.

Ik had alleen last bij mijn onsteking maar met de andere 3 ( ook die van mijn lipo ) voelde ik helemaal niks, dus niks om je zorgen over te maken hoor!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Beertje,

Oh wat fijn, dat is een pak van mijn hart echt! Ik ga ze mooi laten zitten dan. Voor alle zekerheid bel ik ook nog wel even om het te bespreken (idd een van die verpleegsters had dat gezegd). Maar zelf heb ik er gewoon geen enkel goed gevoel bij om ze eraf t gaan trekken, straks zit mijn huid bloot op die strakke bh, waar ik dag en nacht in rondloop (bah) terwijl het nog niet helemaal genezen is. Ik ben liever wat voorzichtiger dan te makkelijk daarin.

Bedankt voor de info! Ook voor jouw reactie patries!

Liefs

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben even benieuwd hoelang het bij jullie duurde dat je weer het gevoel terug kreeg in je borsten.

Ik ben nu 9 weken PO en heb bijna nergens last meer van.. alleen in de onderkant van mijn borsten heb ik hnog steeds geen gevoel.. nu hoor je ook wel dat dat helemaal niet meer terug is komt, maar ben toch wel benieuwd.

veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij is het nu na bijna 10 maanden

nog niet terug.. Ik vind het niet zo erg, maar soms is het een beetje

raar als er iemand aan zit zeg maar :125:...

Het kan nog steeds terugkomen, maar ik weet 't niet, vind het nu wel

erg lang duren!

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.