Ga naar inhoud

Beertje0123 : 29 september 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey meiden!

Nou ben net thuis, operatie is helemaal goed gegaan! Heb niet heel veel pijn gehad, dus dat viel me echt mega mee.

Ben wel heel moe, dus zal mijn uitgebreiden verslag later deze week doen.

Moet me vanmiddag ook alleen proberen te redden, en ik moet zeggen dat dit me erg tegen valt..

Maar heb helaas geen hulp kunnen krijgen : (

Gelukkig komt mijn liefste dinne uit der werk naar me toe ech gaat lekker eten voor me maken..

Puff weet niet eens hoe ik mij eten en drinken moet pakken straks.

bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

En jullie zien snel mijn verslag, maar ik ben wel super blij met het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meid

als je hier om de hoek zou wonen zou ik je graag van een hapje of drankje voorzien. alles wordt straks wel goedgemaakt. lekker slapen nu, dan rust je lekker uit en heb je zo weer verzorging

sterkte vandaag!

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Beertje!!

Fijn dat je zo blij bent :) En die pijn.. jakkes he. Het is niet voor lang denk ik de hele tijd maar.

Gister was mn slaapkamerdeur open. Sprong onze kat zomaar bij mij op bed, dat was niet de bedoeling, straks springt ze nog op 'n pijnlijke plek (moet 'r niet aan dénken).... Ik mn moeder bellen vanuit bed op de huistelefoon dat die kat bij mij op bed lag. Pff het is wat!

Nou rust maar lekker uit !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje!

Net thuis ven nu al achter de pc? Zo te lezen ben je nog erg moe en kan me voorstellen dat je nog veel bij moet slapen/rusten voordat we het uitgebreide verslag te lezen krijgen. Lief hoor dat je ons nu al laat weten hoe het met je gaat.

Liefs :116: fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ga nu toch even een poging wagen...

Nou we ( ik met mijn mams ) zijn dinsdag ochtend om 09.00 vertrokken, ik moest om 09.30 aanwezig zijn, ik woon echt om de hoek dus dat was echt ideaal!

Was wel echt super zenuwachtig, heb de nacht daarvoor ook bijna geen oog dicht gedaan...

Nou ik kwam binnen, toen werden we eerst nog even bij de secataresse geroepen om de laatste dingen door te nemen, en een afspraak in te plannen voor mijn hechtingen.

Daarna werd ik vrij snel naar boven geroepen, moest ik me tot me string uitkleden en een badjas aantrekken.

Toen een kalmeringstabletje gekregen, maar omdat ik wel vaker sit soort medicatie slik voelde ik er helemaal niks van..

Daarna hebben ze mijn infuus geplaatst, dit ging niet makkelijk omdat mijn adders heel klein en diep liggen.

Dus nadat mijn linker hand helemaal niet lukte zat helemaal naast mijn adder ( dit deed echt behoorlijk pijn ) is het uiteindelijk gelukt in mijn rechterhand puff had het toen wel ff moeilijk hoor, zeker omdat ik zo nerveus was.

De PC kwam mij daarna halen en nog even beschilderd en wat laatste foto's.

Volgens mij heb ik daarna nog een kwartiertje op mijn bed gelegen, en toen werd ik opgehaald..

Mocht gaan liggen op een koud bed, en ik kreeg iets koels op mijn benen, ook al het apparatuur moest omgezet worden omdat mijn infuus in een andere hand zat.

Toen moest ik toch wel ff huilen, en om me rustig te krijgen, zeiden ze dat ze me een klein beetje kalmeringsmiddel toe zouden dienen, en toen was weg...

Werd uit eindelijk in mijn bed wakker, heeft toch nog wel ruim 45 min geduurd voordat ik helemaal bij was,ik schijn tegen me moeder te hebben gezegd dat ik geen pijn had, en ik dacht dat ze me liposuctie waren vergeten.. hahahha voelde helemaal niks zo gek..

Wel heb ik nog ruim een uur liggen klappertanden, heel irritant..

Toen ik weer bij was, kreeg ik lekker twee beschuitjes met limonade.

Gelukkig voelde ik me al heel snel beter, en heb eigelijk niet heel veel erge pijn gehad.

Nadat we on heerlijke avondmaal op hadden, arriveerde het bezoek dus werd helemaal gezellig!

Had ook een super gezellig kamergenootje, dus dat was ook heel fijn!

Nadat het bezoek weg was mochten we naar boven wat tv kijken en er stonden wat verschillende soorten chips, maar was toch wel heel moe dus ben vrij snel weer naar beneden gegaan.

Toen hebben ze mijn drains verwijdert, maar daar he ik echt niks van gevoeld, was alleen maar naar mijn borsten aan het kijken hahaha.. We kregen toen een pilletje waarvan we goed zouden kunnen slapen, maar dat was niet echt succes vol helaas, heb dus vrij weinig geslapen.

De volgende ochtend een uitgebreid ontbijtje op bed gekregen, echt heerlijk..

Nou wassen en aankleden en toen mochten we weg!

Ben nu twee dagen verder, en mag straks voor het eerst douchen, mocht niet eerder van wegen mijn liposuctie, dus dat is wel spannend.

Maar mijn borsten zijn echt zo mooi! Blijf er naar kijken..

Niet te groot en niet te klein, kom denk ik uit op een D cup.

Wel vind ik het moeilijk wat ik nu wel en niet mag doen, doe zo weinig mogelijk, en heb gelukkig vandaag en morgen hulp van mijn lieve vriendje en vriendinnetjes.. maar ik hoor graag wat jullie wel en niet deden en hoelang....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat Beetje! en fijn te lezen dat alles toch goed gegaan is ( op het prikken en slapen na dan).

dus je hebt nu nog steeds geen pijn? wel fijn hoor! en tja,van dit nix doen weet ik niet veel,alleen zo lang mogelijk doen heb ik gelezen haha.

sterkte met het nix doen ;)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ben weer een paar dagen verder, en heb vanacht bijna niet geslapen aggrr..

Werd echt wakker van de pijn in mijn hechtingen, heb uiteindelijk maar sokken tussen het elastick en hechtingen gedaan.

Heb ook veel last van zwellingen, vooral in de avond, vandaag toch maar even met de kliniek bellen om te vragen of dit goed is, en of ik koude washandjes op mijn borsten mag leggen.

Dus blijf rustig aan doen, en hopelijk kan ik nog wat slapen vanmiddag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat slapen.... Wat een drama hè?!!

Ik herken dat. Lig je net lekker, begint het weer zeer te doen. Heb je geen pijn, dan irriteert de BH ongelooflijk.. Erg frustrerend.

Ik heb vannacht redelijk geslapen (lees, maar twee uurtjes wakker geweest).

Ik hoop voor je dat het slapen snel beter gaat. En voor mijzelf ook :D

Het is toch allemaal wel erg heftig

Liefs Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie er ook al ergggh naar uit! ik wil het nu wel eens zelf ondergaan..... volgens mij overdrijven al die dames gewoon heel sterk! om de Wannabees een beetje de ogen uit te steken!!

haha, cant wait!!

sterkte beertjuh!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie er ook al ergggh naar uit! ik wil het nu wel eens zelf ondergaan..... volgens mij overdrijven al die dames gewoon heel sterk! om de Wannabees een beetje de ogen uit te steken!!

haha, cant wait!!

sterkte beertjuh!!

Nee hoor het lijkt echt veel erger dan het is, moet zeggen dat alles me zo mee valt!

Zou het zo morgen weer doen, op het infuus na dan, maar dat komt omdat ik moeilijke adderen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Gefeliciteerd!! Wat fijn dat je zo tevreden bent zeg!! :D

Je ticker zegt trouwens dat je nog 11 maanden moet wachten ;) Gelukkig niet he

Dat infuus is ook naar, ik heb er ook een slechte herinnering aan over gehouden... brrrr

Doe rustig aan.... beterschap!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag alweer dag 5, gaat zo snel, ben al helemaal gewend aan het aanzicht..

Al sta ik echt wel ffte kijken als ik onder de douche kom, ik wil naar de sauna hahahhahaha!

Durfde ik nooit!

Had gister overdag een topdag, maar sinds gisteravond pijn en steken, ook niet goed geslapen.

Niet dat de steken heel erg zeer doen hoor ( voor de meiden die nog moeten ;) ) maar maak me toch weer ongerust.

Hoelang hebben jullie last gehad hiervan?

O, en k gebruik nu paracetemol zetpillen omdat ik niet tegen de gewone kan, maar me lichaam accepteerd het niet meer.

wel pijnstillers ( die wel te koop zijn bij een drogist ) gebruikten jullie? Ik mag namelijk geen improbruven.

Ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen...

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Beertje,

Ja die steken heb ik nu na 4weken ook nog hoor, niets om je zorgen over te maken, is vaak ook een teken dat je iets te enthousiast bezig bent geweest,tenminste als ik op mezelf af ga.

Je lichaam geeft zelf wel aan wat je al wel of niet aankunt.

Maar doe vooral de eerste 2 weken geen zware dingen, weet dat je je net een bejaarde voelt die alles aan een ander moet vragen :( (tenminste zo voelde dat bij mij )kon me de eerste weken nog niet eens zelf aankleden, haha maar ja daar heb je je vriend of partner toch voor.........

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke puff, dan moet ik nog even volhouden..

ben ook mega duizelig vandaag, dus ga sowieso vrij weinig doen...

Krijg gelukkig straks hulp met boodschappen en schoonmaken, en daar ben ik wel heel blij mee!

En voor de rest even heel weing doen.. lijkt mij een goed plan!

Had wilde plannen om weer eens uit die jogingsbroek te komen, maar word toch even terug geroepen hoor!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf na een aantal maanden ga je af en toe steken krijgen : je vergde mss nét ietsje teveel van je lichaam zonder het te beseffen .

Zeurende , warme , tintelende of 'trekkerige' borsten , een stuwend gevoel enz. ... gaan de revue passeren .

Alles hoort erbij , niks om je zorgen over te maken hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf na een aantal maanden ga je af en toe steken krijgen : je vergde mss nét ietsje teveel van je lichaam zonder het te beseffen .

Zeurende , warme , tintelende of 'trekkerige' borsten , een stuwend gevoel enz. ... gaan de revue passeren .

Alles hoort erbij , niks om je zorgen over te maken hoor .

Thanks, heb vandaag ook echt de zwaarste dag tot nu toe geloof ik... puff...

Maar dat komt ook omdat ik een geweldige nieuwe broek heb gekregen voor mijn lipo.. echt ben blij dat ik nog lucht heb op dit moment.

Maar goed weet waarvoor ik het allemaal doe ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Beertje!!

Kop op, het wordt allemaal heel mooi :)

Een baaldag mag altijd! Die had ik dus gister ;) Voel me nu weer stukken beter, misschien jij morgen ook :)

LIefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miranda1983

haha leuk he zo'n lipo broek pfff toen ze hem gingen aandoen dacht ik echt dit past toch nooit maar nu zat ik ook nog een singepakt met absorberende compressen. dus het was echt proppen de volgende dag toen die eraf mochten was het al iets beter. Maar het word steeds ruimer.

Ik ben nu al bijna 6 weken verder zo snel gegaan ongelovelijk. Maar jij hebt dus bijna geen last van de liposuctie oo had zo'n pijn het eerste wat ik zei toen ik wakker werd was auw mijn benen nou hebben ze ook enorm veel weggehaald dus dat is ook logisch dat het pijn doet.

Maar hoe gaat het nu met je blij met het resultaat?? heb jij ook van die enorme blauwe plekken bij mij waren ze op een gegeven moment bijna zwart leek wel zwaar inelkaar getimmerd..

groetjes miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha leuk he zo'n lipo broek pfff toen ze hem gingen aandoen dacht ik echt dit past toch nooit maar nu zat ik ook nog een singepakt met absorberende compressen. dus het was echt proppen de volgende dag toen die eraf mochten was het al iets beter. Maar het word steeds ruimer.

Ik ben nu al bijna 6 weken verder zo snel gegaan ongelovelijk. Maar jij hebt dus bijna geen last van de liposuctie oo had zo'n pijn het eerste wat ik zei toen ik wakker werd was auw mijn benen nou hebben ze ook enorm veel weggehaald dus dat is ook logisch dat het pijn doet.

Maar hoe gaat het nu met je blij met het resultaat?? heb jij ook van die enorme blauwe plekken bij mij waren ze op een gegeven moment bijna zwart leek wel zwaar inelkaar getimmerd..

groetjes miranda

Hey ja echt vreseijk, dacht vanmiddag dat ik gek werd puff, maar had ook een opgezetten buik..aggrrr

Hij voelt nu gelukkig al wat beter.

Heb inderdaad wel wat blauwe plekken, maar het is moeilijk te zien, want ik heb de picaso tekeningen er nog op staan met blauwe stift.

Krijg het er niet echt af.

Moet zeggen dat de pijn van de lipo wel mee valt, alleen het aantrekken van die broek puff wat een hel.. weet nu wat die vrouwen in de middel eeuwen hebben meegemaakt haha!

Maar jij was ook zo dapper om twee dingen tegelijk te doen? hahaha best heffie hoor.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha leuk he zo'n lipo broek pfff toen ze hem gingen aandoen dacht ik echt dit past toch nooit maar nu zat ik ook nog een singepakt met absorberende compressen. dus het was echt proppen de volgende dag toen die eraf mochten was het al iets beter. Maar het word steeds ruimer.

Ik ben nu al bijna 6 weken verder zo snel gegaan ongelovelijk. Maar jij hebt dus bijna geen last van de liposuctie oo had zo'n pijn het eerste wat ik zei toen ik wakker werd was auw mijn benen nou hebben ze ook enorm veel weggehaald dus dat is ook logisch dat het pijn doet.

Maar hoe gaat het nu met je blij met het resultaat?? heb jij ook van die enorme blauwe plekken bij mij waren ze op een gegeven moment bijna zwart leek wel zwaar inelkaar getimmerd..

groetjes miranda

Hey ja echt vreseijk, dacht vanmiddag dat ik gek werd puff, maar had ook een opgezetten buik..aggrrr

Hij voelt nu gelukkig al wat beter.

Heb inderdaad wel wat blauwe plekken, maar het is moeilijk te zien, want ik heb de picaso tekeningen er nog op staan met blauwe stift.

Krijg het er niet echt af.

Moet zeggen dat de pijn van de lipo wel mee valt, alleen het aantrekken van die broek puff wat een hel.. weet nu wat die vrouwen in de middel eeuwen hebben meegemaakt haha!

Maar jij was ook zo dapper om twee dingen tegelijk te doen? hahaha best heffie hoor.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.