Ga naar inhoud

Beertje0123 : 29 september 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Mooi geworden beertje!!

Het lijkt heel écht! Komt omdat je van jezelf al wat had en dat is nu super mooi opgevuld. Proficiat!

En die lovehandels zijn niet meer te zien! Mooie taille hoor! B)

Xxx

Ja ik heb zelf ook ooit een volle D cup gehad, maar ja toen was ik ook bijn 20 kilo zwaarder...

Dus de ruimte had ik al, en dat scheel natuurlijk al een hele hoop.

Ben er ook echt super blij mee, heb nog wel een periode gehad dat ik ze toch wat te klein vond, maar heb nu een aantal bh's gepast en gekocht..

enne ik kom toch uit op een E cup pufff groot zat dus hahahhahaha!

Nog ander halve week, en dan mogen ze aan :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hai Beertje,

Ik heb met plezier je hele verhaal gelezen. Ik kwam je tegen met je vraag over weer gaan sporten.

Wat goed 2 behandelingen in 1 operatie en zo te lezen ben je heel tevreden. En je mannetje nog terug ook.

Ik ben echt blij voor je.

Maar ook reuze nieuwsgierig geworden naar la je foto's.

Zou je mij ook je ww willen sturen?

Nog even volhouden hoor met rustig aan doen...

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Beertje,

Ik heb met plezier je hele verhaal gelezen. Ik kwam je tegen met je vraag over weer gaan sporten.

Wat goed 2 behandelingen in 1 operatie en zo te lezen ben je heel tevreden. En je mannetje nog terug ook.

Ik ben echt blij voor je.

Maar ook reuze nieuwsgierig geworden naar la je foto's.

Zou je mij ook je ww willen sturen?

Nog even volhouden hoor met rustig aan doen...

Liefs J@ne

Ja ga ik ook zeker doen..

Gelijk weer even een update.. heb nu nog even de tijd vanaf morgen weer druk aan het werk hahaha!

Het gaat eigelijk steeds beter, vandaag wel wat meer last maar heb ook eigeijk wel een beetje teveel gedaan..

me rechterborst is volgens mij al helemaal gezakt, maar mijn linker nog niet voel nog steeds een hoop eigen weefsel.. hoop dat deze nog wel verder gaat zakken vind me rechterborst namelijk wel iets mooier.. is ook iets groter hahaha!

Nu nog even ruim een weekje een sport bh en me lipo broek, ben erg blij als deze uit mogen hahahaha, zeker me broek.

Nou fijne avond meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een week te gaan!! :43::43::43::43:

En dan zitten de 6 weken er al weer op, is toch wel snel gegaan!

Maar meiden ben heel erg benieuwd hoelang het duurt voordat je borsten echt helemaal zijn ingedaald..

Lijkt wel of mijn rechter groter word en mijn linker kleiner.. begin me nu wel een beetje zorgen te maken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beertje,

gaat snel he,de tijd?! Maaruhhh hoe is het nu met je borsten? Nog steeds verschil?

liefs Patries

Ja ik heb nog steeds wel een verschil, nu heb ik de laatste paar dagen meer last maar dat komt ook omdat ik veel moet rijden voor me werk ..

maar ik vraag me af hoelang dat proses precies duurt...

ben je al zenuwachtig??

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien dat het daar aan ligt? dat je misschien toch iets te veel doet? hoe bevalt je nieuwe job?

ze zeggen 6 weken het meeste en tot 3 maanden kan ook nog maar officieel ben je pas na 1 jaar "genezen".

nee valt reuze mee. lijkt nog ver weg voor mijn gevoel. alleen als ik zie dat het nog maar bijna 14 dagen zijn denk ik ; tjee,gaat toch wel snel. zenuwen komen laatste week pas denk ik haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien dat het daar aan ligt? dat je misschien toch iets te veel doet? hoe bevalt je nieuwe job?

ze zeggen 6 weken het meeste en tot 3 maanden kan ook nog maar officieel ben je pas na 1 jaar "genezen".

nee valt reuze mee. lijkt nog ver weg voor mijn gevoel. alleen als ik zie dat het nog maar bijna 14 dagen zijn denk ik ; tjee,gaat toch wel snel. zenuwen komen laatste week pas denk ik haha..

Ja ik denk het ook, ik zit bijna 6 uur per dag in de auto op het moment, dus constant met mijn armen bezig.. is niet zo heel goed.

Tot zover heb ik het naar mijn zin, maar zit nog even in mijn inwerk periode, dus kan pas over een tijdje zeggen of ik het echt leuk vind, maar tot nu toe wel! Is ook wel weer lekker, dat thuis hangen was ik ook wel zat.. twee maanden vakantie is echt lang, maar ook wel weer zo voorbij.

Gelukkig zijn mijn 6 weken bijna voorbij, en heb ik nu lekker weekend, ga ook echt even mijn rust proberen te nemen.

Al ga ik wel weer lekker sporten! jehheee :106:

Maar dan gewoon ff lekker op de ligfiets, kan ik niks verkeerd doen met mijn armen.

O, kan bijna niet wachten tot dinsdag, eindelijk die broek uit hahaha! Denk wel dat ik mijn sportbh's nog even blijf dragen, maar daar stoor ik me ook helemaal niet aan gelukkig..

Ik denk dat iedereen die die bh iritant vind is een tijdje een lipobroek moeten dragen echt geloof me dan merk je niks meer van je bh hihihihihihi!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk 6 weken po!! :3:

Vandaag voor het eerst weer een normale bh aan, en voor mij het allerbelangrijkste zonder lipo broek!

Helaas voel ik nu pas hoe beurs ik ben au hahaha.. heb dus heel veilig me broek maar weer even aan gedaan, voorlopig nog even in de avond en s'nachts, voelt toch wel lekker veilig.

Ook de bh begon in de loop van de middag te irriteren, dus ook deze is weer even omgewisseld voor mijn vertrouwde sportbh.. maar ben wel blij dat ik nu alles weer mag!

Vanaf het weekend ga ik ook weer lekker vol op de sportschool in heeeerlijk!

Mijn borsten zijn nog steeds lekker zacht, af en toe zeuren ze nog wel een beetje, maar dat zal er vast wel bij horen, maar ben echt helemaal heppie!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Beertje,

Ik ben echt heel blij voor je joh! Als het voor jou nog lekker veilig voelt om je lipobroek en sportbh aan te trekken, is dat toch ok? Het zal idd een hoop schelen als je wéét dat het eigenlijk niet mee hoeft! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Beertje,

Ik ben echt heel blij voor je joh! Als het voor jou nog lekker veilig voelt om je lipobroek en sportbh aan te trekken, is dat toch ok? Het zal idd een hoop schelen als je wéét dat het eigenlijk niet mee hoeft! :116:

hahaha idd het is ineens geen moetje meer.. maar het voelt wel een stuk prettiger hihihi

Jij nog even geduld, geloof me het is zo voorbij!

Het rare is dat je nu weer alles mag maar je het allemaal nog steeds een beetje eng vind.. zal wel weer even duren voordat ik echt weer met tassen vol boodschappen ga slepen hoor hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar heb jij dan het meeste "last" van? Van je borsten of van je liposuctie?

Me linkerborst is nog steeds aan het zeuren, beetje een laat bloeier hahahha de rechter is al helemaal goed. Is ook weer een beetje wennen om een normale beugel bh aan te hebben, net als de eerste keer dat je een bh kocht hihihihi.

En me rug voelt gewoon heel naar aan, heel beurs...heb vandaag 3,5 uur in de auto gezeten en toen werd ik er wel een klein beetje naar van hoor, maar het heeft al die tijd strak gezeten in die broek, en als die dan ineens uit is... voel je het ineens..

Wel is het super om te voelen en zien hoe alles nu zit en staat, dat zie ik nu pas echt goed!

Enne het werkt denk ik wel een beetje verslavend, ga nu weer sparen voor mijn volgende lipo hihihi..

Maar dat word waarschijnlijk pas volgend jaar is maar even herstellen van de eerste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hier maar weer even een update van mij...

Vind het zelf ook erg leuk om mijn topic door te lezen hahaha!

Ik ben nu ruim 7 weken verder, en het gaat super goed..

Had verwacht dat ik regelmatig mijn sportbh zou dragen, maar eigelijk draag ik hem dus helemaal niet meer hahaha af en toe met slapen, maar ook vaak niet hoor.

Ze zijn nog wel verschillend, me rechterborst is echt iets groter en breder dan mijn linker, heb gisteren ook nog maar even met de kliniek gebeld, hij heeft gelijk even mijn oude foto's erbij gepakt en ik heb dit dus altijd al gehad.. dus het valt mee..

Ook gaf hij aan dat ik echt pas na een jaar het eindresultaat kan zien, dus moet nog even geduld hebben.

14 december moet ik nog even op nacontrole maar ik verwacht niks geks, ze voelen zacht aan, en het is echt al helemaal een deel van mijn lichaam.

Moet alleen nog steeds even nieuwe foto's maken, maar heb een aantal hechtische weken achter de rug dus heb me voorgenomen dat ik dit in iedergeval dit weekend moet doen ; )

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.