Ga naar inhoud

Beertje0123 : 29 september 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

29 september is my big day!! Ik ga van een kleine C naar een volle D.

Maar ik ben erg benieuwd of er ook mensen zijn die ook een andere operatietegelijkertijd met de bv hebben laten doen..

Ik krijg zelf ook een liposuctie erbij " love handels".

En ben erg benieuwd hoe jullie ervaringen hiermee waren, niet de lipo, maar meer in combinatie..

groetjes beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Nou ik zit al een tijdje op dit forum, maar zal me nu maar eens voorstellen, ik ben 28 jaar en sinds vandaag vrijgezel :139: maar goed shits happens

Al een aantal jaren wil ik heel graag een BV, helaas was dit finaciëel niet mogelijk.. was toch wel een hoop geld in eens..

Nu ben ik helaas door een reorganisatie mijn baan kwijt geraakt, en heb hierdoor 2 maanden vakantie en een heel leuk bedrag gekregen..

Nou dat waren dus twee vliegen in een klap!

Heb mijn eerste consult in België gehad, maar na een aantal behoorlijk slapeloze nachten heb deze afspraak geannuleerd, en ben ik naar een PC in Nederland gegaan.. tevens eentje 10 minuten bij mijn huis vandaan dus ideaal!

En ga ik 29.09 onder het mes!

Op dit moment heb ik een kleine C cup en wil naar een volle D cup.

Heb vandaag mijn protheses gepast en het word 320 cc.

In mijn eerste consult werd mij verteld dat je beter iets groter kan nemen, omdat deze toch altijd iets kleiner uitvalt..

Hebben jullie hier ook ervaring mee???

O, het komt nu ook eindelijk dichtbij! nog 3 weken en dan is het zover.. begin nu wel een beetje nrveus te worden...

veel liefs Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Beertje!

Nou, das dan weer niet zo mooi dat je weer vrijgezel bent. Zit je dus even niet mee.

Nog maar ffies en dan is het zover. Spannend hoor!!

Groetjes Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje:D

Ik heb idd al eerder berichtjes van je gelezen, maar toch ff officieel: Welkom haha! ;)

Wat naar voor je, ongewild vrijgezel én je baan kwijt :mellow:

Wel een 'gelukje bij een ongeluk' dat je die 2 mnd vrij bent plus een lekker bedrag!

En aangezien je dit al heel lang wilt en het schijnbaar zo moest zijn.. gefeliciteerd met je datum! :101:

Ik had ook een lege C, wilde een volle D/E, en heb 350cc gekregen op de spier. Mocht je twijfelen tussen 2 maten, is vaak de grootste van de 2 het beste ;) Dit, omdat het eenmaal binnenin er anders uitziet dan met passen, verder als het achter de spier komt, verlies je optisch ook weer een aantal cc's (40 a 50cc ongeveer) en als laatste... het went zooo snel en je wilt nooit te klein haha;)

Sterkte en succes :116:

Liefs, Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dacht laat ik me hier dan ook maar even netjes voorstellen. ;)

Thanks! Ja heel spannend! en inderdaad soms zit het mee en soms tegen..

Maar geluk bij een ongeluk mijn bv :43:

Klopt dat zei mij PC ook al, maar hij word voor de spier geplaatst, ik heb ook een 275 cc gepast maar deze vond ik echt te klein.

Stomme vraag misschien... het is zo raar om te vragen, maar mag ik je foto's zien?

Weet dat je het erbij zet, en ik ben heel veel aan het rond kijken.. ben toch heel erg aan het vergelijken enzo...

Maar toch is het heel gek om te vragen hihihi

groetjes Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey Beertje!

Ja nu komt het al wel veel dichter bij he... die ticker staat ondertussen al op 1 week en zoveel dagen haha. Ik word op maandag geopereerd en jij dinsdag... kunnen we mooi onze ervaringen uitwisselen!!

Ik heb er wel zin in! Ik krijg ze onder de spier (dual plane), maar de pc zei dat er geen cc 'verdween' toen ik er naar vroeg. Ook al lees ik hier op het forum dat het wel zo is. Nouja ik twijfel nog tussen twee maten (295 of 330) en laat het maar aan de pc over. En dan denk ik.. doe dan maar 330 als er een gedeelte 'verdwijnt' onder de spier. Alhoewel ik ze wel dual plane krijg. Nouja als ik daar in mn nakie op dat operatiebed lig, ziet de pc wel wat mooi staat denk ik maar :) haha!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Beertje!

Ja nu komt het al wel veel dichter bij he... die ticker staat ondertussen al op 1 week en zoveel dagen haha. Ik word op maandag geopereerd en jij dinsdag... kunnen we mooi onze ervaringen uitwisselen!!

Ik heb er wel zin in! Ik krijg ze onder de spier (dual plane), maar de pc zei dat er geen cc 'verdween' toen ik er naar vroeg. Ook al lees ik hier op het forum dat het wel zo is. Nouja ik twijfel nog tussen twee maten (295 of 330) en laat het maar aan de pc over. En dan denk ik.. doe dan maar 330 als er een gedeelte 'verdwijnt' onder de spier. Alhoewel ik ze wel dual plane krijg. Nouja als ik daar in mn nakie op dat operatiebed lig, ziet de pc wel wat mooi staat denk ik maar :) haha!

Groetjes!

Ja spannend he!! Kan ook niet wachten, maar ik ga eerst npg een klein weekje weg.. dus aam de eene kant wel lekker, maar dan lijkt het nog zover weg.

Maar de stress begint nu al.. alles wat ik nog moet doen en regelen, hou toch rekening met het feit dat ik voorlopig even uit de dagelijkse sleur ben hahaha!

Moet jij nog veel dingen doen?

Ik las dat je lekker bij je ouders bent daarna, dat scheelt wel.

Ik woon alleen dus ben echt afhankelijk van me vriendinnetjes mijn ex en mams..

Maar ik krijg ze voor de spier, dus das wel minder pijnlijk, maar wel in combi met een liposuctie.

Nou ben heel erg benieuwd hoe alles verloopt, en ik stress met je mee de laatste dagen hihihi

veel liefs beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Jaa! En beertje.. jij ook nog 'n liposculptuur! Knap hoor, 2 in 1. Good luck!

Voor een mooi resultaat hebben we wel wat over :D

Hahaha ja zal wel bont ben blauw zijn, hahaha, en 6 weken heel erg "not charming" met mijn sportbh en mijn mooie broek die ik moet dragen voor mijn lipo..

Maar heb het er voor over!! Want na die 6 weken :D:D:D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beertje,

Ik wens jou alvast heel veel sterkte, de laatste 2 dagen voor de operatie. Dat je een heel tevreden mens mag zijn na de dubbele ingreep, tis me nogal wat!

Ik lees je wel weer als je in staat bent om te typen.

Groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.