Ga naar inhoud

Beertje0123 : 29 september 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Beertje,

Hoe is het met jou dan? ik zag dat je vannacht een berichtje had gepost bij me.... Kan je niet slapen?

Groetjes

Hey nou ik slaap wel, maar de laatste drie dagen in twee delen... ga rond 23 uur slapen, en dan word ik tussen 4 en 5 wakker, en dan na

ander half uur ga ik weer terug naar bed, en slaap ik weer een paar uur.

Had zelf een slaappil genomen, en zelfs toen werd ik wakker om 4 uur.

Maar ben al blij dat ik slaap! zo raar op je rug hihihihi

lukt het bij jou wel?

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels slaap ik beter, maar ik word ook wakker rnd 3/4 uur en van dan pas na een uurtje weer in slaap.

Maar ben al blij dat ik slaap. De eerste twee nachten heb ik geen oog dicht gedaan.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden..

Nou hier weer even een update..

Ben nu bijna een week PO en begin me steeds beter te voelen! Gelukkig!

Heb vandaag voor het eerst mezelf na het douchen kunnen aankleden, ( ik heb een hele strakke lipobroek die je met kracht moet dicht maken )

En even naar de supermarkt geweest.. dus begin me langzaam weer een beetje onafhankelijk te voelen heeeeeerlijk!

Me borsten gaan zover ik kan zien helemaal goed, al is mijn rechterborst wel wat groter,en vandaag borrelen ze constant heel gek gevoel..

Ook het slapen gaat steeds beter, mijn bed staat nog wel op zit stand, anders ga ik op zeker op mijn buik liggen als ik slaap ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij om te lezen dat het beter gaat!!! Lekker hè, dat je weer zelf dingen kan!! Ik voel me af en toe zo'n muts dat ik alles aan anderen moet vragen.

Ik ben vandaag even het centrum in geweest (is hier 500 meter vandaan), maar dat was toch iets teveel van het goede... Voel me nu niet fit, maar vooruit, ik ben er even uit geweest!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben vandaag even bij de kliniek geweest, heb steeds zwellingen in de avond.. puff weet dan echt ff niet waar ik het zoeken moet hahhaa

En wou er toch even na laten kijken, het zien er gelukkig heel goed uit!

Ze zijn al helemaal zacht, en ze vallen zelf al een beetje als ik lig :D

Mijn PC zei ook dat dit echt een heel goed teken was, en zeker na een ruime week!

Dus ben weer gerust gesteld...

Wel mag ik nog niet auto rijden, en moet ik nog even verder met me thuis vervelen...

Maar gelukkig voor een goed doel!

Maandag worden de hechtingen alweer verwijdert, moet zeggen dat de tijd vliegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zijn nog erg hard. Ze staan ook nog erg op spanning. Ik hoop toch dat dat beter wordt.

Ik heb ze onder de spier, jij erop toch?

Hoe gaat het met de benen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

@ Carola, ja inderdaad heel snel, maar ben er wel heel blij mee natuurlijk.

Blijf nog wel lekker rustig aan doen, want wil het zo graag houden hahaha!

Ja met mijn heuben gaat het goed ( heb geen lipo aan me benen gehad, maar aan me lovehandels ;) )

Heb daar sowieso bijna geen last van gehad, het enige vervelende is de broek, en het resultaat is ook nog zo moeilijk te zien..

Zie wel al wat reultaat, maar dat duurt echt nog een tijdje voordat ik daar werkelijk wat over kan zeggen, het is nog zo opgezet.

Maar ik heb mijn bv idd voor de spier, dat is toch weer heel anders dan achter, die is toch wat zwaarder volgens mij.

Maar we moeten geduld hebben, volgens mijn PC kan je ook echt pas na een jaar een eind resultaat zien.

En worden ze steeds mooier, dus leuk vooruitzicht voor ons toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Beertje :)

fijn dat het goed gaat! Straks super mooie heupen en borsten :D Wat wil een vrouw nog meer haha.

Wat ik mij nog afvroeg, want je zei dat als je je borsten opmeet dat het dan ongeveer hetzelfde is als voor je bv qua cup in mn topic... Dat kan toch niet dacht ik ineens? Het zou toch wel groter moeten worden, zit wel wat cc in ;) en dan hoeveel cuppen is afhankelijk van je omtrek. Misschien heeft 't nog wat tijd nodig.

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Beertje :)

fijn dat het goed gaat! Straks super mooie heupen en borsten :D Wat wil een vrouw nog meer haha.

Wat ik mij nog afvroeg, want je zei dat als je je borsten opmeet dat het dan ongeveer hetzelfde is als voor je bv qua cup in mn topic... Dat kan toch niet dacht ik ineens? Het zou toch wel groter moeten worden, zit wel wat cc in ;) en dan hoeveel cuppen is afhankelijk van je omtrek. Misschien heeft 't nog wat tijd nodig.

Liefsss

hahaha ja inderdaad, zo vreemd, maar heb het het tabel niet voor mijn operatie opgemeten, maar kan me iet voortellen dat ik mijn oude bh nog pas, en dan heb ik probleem want heb ze allemaal weggegeven hahahha!

Maar ga gewoon naar een lingerie zaak en dan laat ik het daar even opmeten, denk toch dat dat het beste is.

Heb daar nu nog niet heel veel behoefte aan, ben al blij als ik me aangekleed heb hahahha!

Vandaag wel voor het eerst weer een spijkerbroek aan, en zo fijn geen rolletje aan de zijkant hihihi komt natuurlijk ook door die broek.

Hoop dat het bij jou ook allemaal goed gaat? zag dat je al op je zij slaapt, wat heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo morgen alweer 2 weken verder, wat gaat de tijd snel!

Vandaag zijn mijn hechtingen verwijders, en helaas is een van mijn wonden onstokken.

Moet dus nog even terug komen deze week :102: en ga morgen nog even bellen voor een antibiotica kuur, het zit me namelijk helemaal niet lekker...

Hoop dat de onsteking snel weg trekt..

Heb een van jullie hier ook last van gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ik ben nu 16 dagen PO maar heb een onsteking aan mijn rechter wond :74:

en ik maak me echt onwijs veel zorgen.

Ik heb al antibiotica, maar daar ben ik nu al een paar dagen mee bezig en het word niet heel veel beter.

Heb ook al een dag zonder BH op bed gelegen.

Ik ben zo bang dat het naar binnen slaat... en wil dan niet weten wat er dan gebeurt.

Vanmiddag moet ik weer even terug komen in de kliniek voor conrole van de onsteking.

Maar ben erg benieuwd of er meer zijn die hier last van hebben gehad, zodat ik mijzelf een beetje kan gerust stellen..

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei , dat is idd niet fijn ...

Denk als je borst niet opzwelt , heel warm aanvoelt en je geen koorts maakt dat het allemaal wel zal meevallen .

Het betert niet zeg je maar het blijft blijkbaar allesinds stabiel , dat is ook al goed nieuws .

Als ik iets lees over ontsteking (rond de prothese) dan is 't veel erger (beschreven in eerste zin) dus hou de moed erin !

Laat strax even weten wat ze zeiden in de kliniek > netjes dat je'r met 'problemen' ook snel terecht kan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Nou gelukkig ziet het er al een stuk beter uit!

Ben ook erg blij met de kliniek waar ik geholpen ben, als er wat is kan je altijd langskomen, en ze zijn echt super lief voor je!

Maar het trekt gelukkig aardig weg nu, was echt behoorlijk schrikken hoor, was zo bang dat het naar binnen zou gaan.

Zag het al helemaal voor me dat alles er weer uit gehaald moest worden.. puff

Maar ik moet het nu gewoon heel droog houden, na het douchen de fohn eronder zodat het goed droog is.

En daarna een steriel gaasje ertussen doen.. belangrijkste is dat het niet vochtig word ( zweet onder de borst )

Dus ik hou het goed in de gate, en maak mijn antibiotica kuur netjes af, en hopelijk kan ik ergens volgende week beginnen met smeren.

Maar het allerbelangrijkste is dat ik weer een beetje rust hebt!

Thanks voor jullie steun!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

brrr beertje,

dat klonk allemaal niet zo fris, blij dat je vandaag al weer wat opgeknapt bent. hopelijk gaat het vanaf nu goed genezen!

meid, veel sterkte met het herstellen.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het nu met je beertje?

Hey Bloempje,

Met de onsteking gaat het gelukkig de goeie kant op.. hoop dat het over een paar dagen helemaal over is.

Wel merk ik dat ik toch nog snel moe ben, misschien komt het omdat ik twee ingrepen heb gehad, en mijn lichaam druk bezig is met herstellen.

Mijn linkerborst gaat echt heel goed, maar de rechter blijft zeuren, is ook opgezet.

Maar goed ben nu bijna 3 weken verder, dus we zijn er nog niet ;)

Gelukkig kan ik nog even lekker rustig aan doen, ga ook morgen ff een rustdagje inlassen.

En hoe gaat het verder met jou? Al zenuwachtig aan het worden?

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net je foto's gezien. Whouw, mooi geworden joh!! Heb je ook foto's van die lipo of is dat niet te zien?

Wees dr maar blij mee want je boobs zien dr echt onwijs mooi uit!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi geworden zeg!!! Het oogt gelijk al héél natuurlijk. Super.

Thanks meiden!

Ben er ook heel blij mee, al is mijn rechter nu meer opgezet.

Ik ga mijn foto album aanpassen incl. mijn lipo, dus als je later nog kijkt zie je beide.

Al heb je met de lipo pas later het eind resultaat, zit nog vol met vocht enzo...

veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.