Ga naar inhoud

implantaten en drugs


Nicole21

Aanbevolen berichten

Goed te lezen. Eind september ook een feestje. En ga ik ook los. Maar ook hier een sportbh aan. Dan hoef ik niet bang te zijn voor te hard schudden. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ouder hoor. Maar een gek. Een oude gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik zou het niet durven, pep en m in ieder gev niet. Ik heb zelf 1,5 week vantevoren een feestje. Ben aan het twijfelen om het bij een wijntje te houden, of anders alleen een g'tje. Dan kan ik wel gewoon goed slapen als ik thuis ben. Persoonlijk ben ik van pep en m een heel weekend na de klote en dat duurt vaak nog een paar dagen voor je weer volledig herstelt bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

He he k heb m gevonden!

Ik wordt 17 nov geopereerd en wil eigenlijk nat freaqshow maar die wil ik wel overslaan (oud en nieuw) zodat ik iig naar Hardbass kan.( 23 januari)

Kan ik dan al weer n pilletje nemen (gezien herstel..)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He he k heb m gevonden!

Ik wordt 17 nov geopereerd en wil eigenlijk nat freaqshow maar die wil ik wel overslaan (oud en nieuw) zodat ik iig naar Hardbass kan.( 23 januari)

Kan ik dan al weer n pilletje nemen (gezien herstel..)?

Haha hoi feestbeest! Jammer dat je niet naar freaqshow gaat:p

Maar ik weet inmiddels dat je 2 welen voor de bv niks moet gebruiken en erna eigenlijk zo lang mogelijk rust houd ivm met eventuele nabloedingen. Ik denk dat hardbass wel moet lukken, mits je niet te hard beukt natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan wel een beetje kalm aan doen op hardbass maar ik ga zeker niet overslaan. Kan 8weken p.o ook wel wat nemen of ni?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Haha leuk topic!

Ik was een week voor de operatie  naar pussy lounge geweest..

Had een kleinsleutelpuntje pep waar ik eigenlijk niks van merkte dus achteraf beter had kunnen laten.. en verder alleen wijn..is wel saai eigenlijk om zonder drugs naar een feestje tegaan als je anders gewent bent zeg..nu wacht ik gewoon echt 6 weken met drugs gebruiken, ze zeggen dat een gtje geen kwaad kan omdat t lichaams eigen stof is..maar lijkt mij toch net ff anders hahah!

Ik wacht mooi tot ik hersteld ben! Des te leuker het feestje na al dat geduld!:63: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen dat er meerdere die feestjes leuk vinden en drugs gebruiken hier ook af en toe met een feestje, heb al wat feesten gepland staan, dus ben benieuwd wanneer ik geopereerd wordt, ach eentje overslaan is ook niet zo heel erg. 

 

Hoop dat het er allemaal precies goed valt, we zien wel.

pussylounge heb ik ook gepland voor de zomer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

Interessant en leuk topic om terug te lezen!

Voor het geval mensen zich dit nog afvragen als ze dit topic lezen, dit is wat een paar klinieken adviseren:

 

Advies Boerhaave

- 2 dagen voor de operatie stoppen met alcohol drinken.

(ivm bloedverdunnend)

- 4 weken voor de operatie stoppen met roken tot 6 weken na de operatie.
(ivm vertragen wondgenezing, herstel en tijdens de operatie om je luchtwegen niet te irriteren)

 

Advies Bergman

- Drugs 1 week voor de operatie stoppen, denk aan XTC, methamfetaimne, heroïne of cocaïne.

(ivm hartritmestoornissen tijdens de operatie/verminderde werking van naesthetica.)

*Geldt niet voor amfetaminegebruik op recept ivm AD(H)D. Voor wiet gelden dezelfde regels als voor roken.

 

Zelf ben ik met 3 weken PO naar mijn eerste rave geweest. Heb hier alleen wat gedronken en niks gebruikt. Omdat het feest van vrienden was hadden mensen een stoel voor me bij de dj gezet zodat ik hier soms mijn rust kon pakken. Had gezegd dat ik mijn ribben gekneusd had🤣 Voorzichtig heen en weer gedanst en als ik mijn arm op mijn ribben hield mijn boobies ondersteunt😜

Met 6 weken PO heb ik de dag erna weer mijn eerste feestje! Natuurlijk kijk ik op dat moment hoe ik me voel en wat gaat.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.