Ga naar inhoud

implantaten en drugs


Nicole21

Aanbevolen berichten

Interessant onderwerp!! vroeg ik me ook eigenlijk wel af..

Ik hou dr ook wel van om op een feestje een pilltje of wat anders te gebruiken.

Ik wil graag rond 20 juli geopereerd worden en mijn eerste feestje is eind augustus weer.. dus een krappe maand verder..
Ik lees van veel meiden dat je zeker dus de eerste 6 weken van drugs en alcohol moet afblijven

voor je herstel.
Ik ga het volgende week denk ik gewoon vragen tijdens het consult..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dacht al dat het zoiets was, haha. Maar lijkt me niet echt verstandig hoor, je spieren verkrampen natuurlijk ook heel erg en als je dan niet beweegt wordt je volgens mij echt niet lekker.. en zoals ellen69 is de kans heel groot dat er mensen tegen je aan knallen en dat is niet echt bevordelijk voor inkapselen e.d.

Maar goed de uiteindelijke keuze is aan jou natuurlijk, als jij denkt dat het geen kwaad kan wens ik je veel plezier! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow nog nooit op :blink: terwijl ik dacht alles van a tot z wel gehad te hebben... :P

ik zou PERSOONLIJK niks gebruiken de eerste 6 weken..

het is niet goed voor je genezing en grote kans dat je minder voorzichtig bent...

maar goed ik weet natuurlijk niet hoe jij derop reageert.. ik weet van mezelf dat ik me niet meer onder controle kan houden en dus veel minder voorzichtig ben..

ik zou ook bang wezen dat iemand hard tegen me tiet aanloopt op zown feest :blink:

msshn ook een metalen bh aan :108:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het dan met niet chemische drugs?

Kan het kwaad om bijvoorbeeld cannabis te roken voor/na de operatie?

Ik rook namelijk graag een jointje, onderandere door mijn slaap problemen.

Mijn pc heeft hier niets over gezegd of gevraagd, ook niet over sigaretten.

En mijn operatie is al over 11 dagen...

Kan iemand me hier meer over vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk he al dat nieuws :P

Op die site staat ook benzofury (6apb) en dat is meer vage pilleneffect.

De rest daar geen ervaring mee..

Maar goed!

Ik vind het nog steeds best een moeilijke beslissing haha

Ik hoop stiekem dat ze wat later willen gaan vanwege het slechte weer..

Minder kans op hevige rugpijn :P

En waar wij vooral zullen staan is in een tent, dus extra druk met schuilers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het dan met niet chemische drugs?

Kan het kwaad om bijvoorbeeld cannabis te roken voor/na de operatie?

Ik rook namelijk graag een jointje, onderandere door mijn slaap problemen.

Mijn pc heeft hier niets over gezegd of gevraagd, ook niet over sigaretten.

En mijn operatie is al over 11 dagen...

Kan iemand me hier meer over vertellen?

Drugs zijn sowieso niet goed voor je (zegt de schooljuffrouw in mij haha), maar ik denk dat het geen bepaald effect heeft op je implantaten. Bij uppers als mdma is het vooral het probleem dat je veel beweegt/onverwachte bewegingen en al je spieren strak komen te staan. Maar met wiet zou ik me geen zorgen maken hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk he al dat nieuws :P

Op die site staat ook benzofury (6apb) en dat is meer vage pilleneffect.

De rest daar geen ervaring mee..

Maar goed!

Ik vind het nog steeds best een moeilijke beslissing haha

Ik hoop stiekem dat ze wat later willen gaan vanwege het slechte weer..

Minder kans op hevige rugpijn :P

En waar wij vooral zullen staan is in een tent, dus extra druk met schuilers.

zag mephedrone staan dat heb ik weleens op..

maar heb jij geen last van pijnlijke harde borsten?

als ik ff een stukkie loop gaan ze toch wel vervelend voelen en moet ik echt ff zitten..

zou er niet aan moeten denken om op een feest te gaan staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om dit allemaal te lezen!! Het festival seizoen is inderdaad weer begonnen :D

Lees veel over MDMA en pilletjes, maar heeft een van jullie ook een idee hoe het zit met ghb?

Ben wel benieuwd, zou ook geen kwaad kunnen toch aantal weken na je operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om dit allemaal te lezen!! Het festival seizoen is inderdaad weer begonnen :D

Lees veel over MDMA en pilletjes, maar heeft een van jullie ook een idee hoe het zit met ghb?

Ben wel benieuwd, zou ook geen kwaad kunnen toch aantal weken na je operatie?

Ik zou zeggen; wacht tot 6 weken om zeker te zijn dat het goed zit. Heb zelf geen ervaring met ghb maar het blijft een harddrug. Geef je lichaam tijd om bij te komen/te herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om dit allemaal te lezen!! Het festival seizoen is inderdaad weer begonnen :D

Lees veel over MDMA en pilletjes, maar heeft een van jullie ook een idee hoe het zit met ghb?

Ben wel benieuwd, zou ook geen kwaad kunnen toch aantal weken na je operatie?

Ghb is na 3 uur volledig uit je lichaam..

Maar zal der inderdaad maar ff 6 weken mee wachten..

Je voelt niet zoveel dan he dalijk maak je verkeerde beweging ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk topic dit!

Ik heb al zeker 3 jaar niks meer gebruikt, omdat ik het allemaal niet meer zo goed vind werken.

Vroeger ( zo'n 20 jaar geleden, haha) had je echt super goeie xtc, maar die van tegenwoordig werken bij mij niet echt en de dagen erna voel ik me hondsberoerd dat had ik vroeger nooit!

Zou graag nog eens zo'n lekker pilletje hebben!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klinkt wat verstandiger, ik ben echt te snel in deze achtbaan gerold.. Binnen een maand tijd ineens boobies!

Maar ik heb morgen dus een festival, volgende week zaterdag en een heel weekend op 31 mei + 1 juni.

Dat wordt overal stil staan, genieten van de muziek, mensen kijken en m'n tieties beschermen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bescherm ze idd goed!!

Maar ook al loop je niet dwars door de menigte.. Er kan buiten de menigte ook iemand hard tegen je aan botsen.

Het is het niet waard om je herstel te verstoren..

Voorzichtig meis! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat dit topic weer voorbij komt!

Vorig jaar de helft van de festivals overgeslagen ivm m'n nieuwe boobs.

Dit jaar staat m'n agenda bomvol en hoef ik niet meer aan t herstel van m'n boobs te denken.

Krijgen jullie vaak vragen over jullie boobs, of merken jullie dat mensen staren?

Ik had vorig jaar een aantal keer dat meisjes aan me kwamen vragen of ze echt waren en zelfs of ze mochten voelen (hell no!)

En nee, ik ben niet het type wat enkel in bh of bikinitopje rondloopt.

xx

Ben zelf ook een grote fan van 4fa/4fmp, leuk spul, zeker als je t combineert met xtc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie maken me nieuwsgierig naar dat spul :P haha

Xtc heb ik allang niet meer gedaan ben er een paar x volan ziek van geworden ipv waus.. Weet niet wat ze der voor rotzooi in gooien maar ik hoef het niet meer.

Heb zowiezo al 3 jaar niks gedaan omdat ik een kleintje heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ohh interessant onderwerp! Ik wou al bijna de kliniek bellen om te vragen of het slecht voor mn borsten is.. Aankomend weekend defqon en daar wil ik toch genieten! Dinsdag ben ik 6 weken PO dus zou inprincipe weer lekker rond mogen stuiteren? Ben alleen bang dat ik iedereen zit te wapperen met mn waaier en mn hele tieten verhaal zeg tegen iedereen haha :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.