Ga naar inhoud

implantaten en drugs


Nicole21

Aanbevolen berichten

Gast Jennifer120884

Ik ben in mijn leven heel wat feesten afgegaan en verschillende soorten drugs gebruikt en mijn implantaten zijn nog altijd even klein :| hahaha.

Gekheid, volgens mij maakt dat niet zoveel uit hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4fa met alcohol heeft t zelfde effect bij mij als coke.

Zonder alcohol ongeveer hetzelfde als xtc.

De welbekende dinsdag-dip krijg ik er gelukkig niet van maar ik kan er totaal niet van slapen.

Ik koop t via internet en maak er zelf capsules van.

Oh en wat al gezegd is, je ziet er wat "normaler" uit tijdens gebruik maar ik mis de enorme energie die je van xtc krijgt dus daarom combineer ik beide.

(En loop dus alsnog "verplicht" met een zonnebril ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond het vroeger altijd grappig die gekke bekken.. lachte me de volgende dag kapot om de foto's...

maar tegenwoordig zie ik het niet meer zitten om er zo bij te lopen :blink:

lijk nu ook echt net Meta man :blink: (van pittige tijden)

maar je ken die zooi op internet kopen ??? :blink: ff checke...

heb nu iets gehoord op metox ofzo??? maar zijn der al een paar op fout gegaan dus denk dat ik die maar laat liggen aangezien ik ook al een keer bad op paddo's en keta ben gegaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah de fotos de volgende dag delete ik altijd gelijk.. :dash1:

Heeft het nemen van een pilletje oid invloed op je operatie eigenlijk.. daarmee bedoel ik.. ik ben van plan morgen wat te nemen op defqon en word 21 juli geholpen...
moet ik dit melden aan de anesthesist? als het een gevaar oplevert voor de operatie
dan ga ik het denk ik niet eens doen...


en met het niet doen, bedoel ik niets nemen :P wel de operatie natuurlijk hahaha :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De anesthesist vraagt altijd met de intake of je drugs gebruikt , dus zou het wel melden , als je de intake inmiddels al gehad hebt.

drugs en narcose middelen zijn geen goede combi, maar het is dan natuurlijk al wel drie week later dat scheelt ;)

Have fun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip voor de mensen die wel mdma of xtc gebruiken: tryptofaan! Je kan het krijgen bij de vitaminstore en bij de tuinen. Kort gezegd het helpt je bij de aanmaak van t stofje waardoor je je gelukkig voelt.

Hier de link die uitlegt wat het is en wat het doet. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tryptofaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip voor de mensen die wel mdma of xtc gebruiken: tryptofaan! Je kan het krijgen bij de vitaminstore en bij de tuinen. Kort gezegd het helpt je bij de aanmaak van t stofje waardoor je je gelukkig voelt.

Hier de link die uitlegt wat het is en wat het doet. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tryptofaan

Goeie tip inderdaad, wel verstandig om er bij te vertellen dat je minimaal 24 uur tussen je xtc/mdma gebruik en het innemen van je tryptofaan moet houden.

Dit ivm een mogelijk teveel aan serotonine (serotonine-syndroom) in je hersenen wat serieus gevaarlijk kan zijn als je er gevoelig voor bent en ik krijg er echt hele nare nachtmerries van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een milde antidepressiva dus? wel handig dan inderdaad ;)

inderdaad van serotinesyndroom kan je in coma raken of zelfs dood aan gaan :o

hahah jaa die foto's terugkijken dan ga ik altijd helemaal stuk :4:

Heb net gelijk ff foto's teruggekeken haha heb nog van 10 jaar geleden op een stickie staan.. ga der nog steeds kapot om :152: en heb ook nog een paar filmpjes.. wat een hersenloos gelul zeggen.. echt zo waus dat ik dacht dat ik de directeur van een groot bedrijf was :blink::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik elk weekend zie er echt tegen op om te stoppen ! Word 14juli geopereerd en me laatste x heb ik vandaag gebruikt maar vanaf nu ga k proberen om tot 6 weken na bv te stoppen.. Hoop dt het lukt ! Gebruik meestal speed & ghb

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suuster, Dat met die erge nachtmerries had ik ook altijd! Zelfs zo erg dat ik op een gegeven moment niet meer wist of ik wakker was of nog steeds droomde. Ik werd dus ook zogenaamd "wakker" in mijn nachtmerrie en dan gebeurden er weer vreselijke dingen. En dat zo heel vaak achter elkaar. . Was heel beangstigend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip voor de mensen die wel mdma of xtc gebruiken: tryptofaan! Je kan het krijgen bij de vitaminstore en bij de tuinen. Kort gezegd het helpt je bij de aanmaak van t stofje waardoor je je gelukkig voelt.

Hier de link die uitlegt wat het is en wat het doet. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tryptofaan

5htp helpt ook bij je seratonine level. Wel uitkijken wanneer je het inneemt idd, samen met xtc is het niet aan te raden! Maar dag ervoor en 2/3 dagen erna helpt je beter te voelen, heb je bijna geen m-kater. Kan je ook gewoon halen bij de tuinen oid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suuster, Dat met die erge nachtmerries had ik ook altijd! Zelfs zo erg dat ik op een gegeven moment niet meer wist of ik wakker was of nog steeds droomde. Ik werd dus ook zogenaamd "wakker" in mijn nachtmerrie en dan gebeurden er weer vreselijke dingen. En dat zo heel vaak achter elkaar. . Was heel beangstigend.

ow god dat heb ik ook gehad! ben toen ff gillend weggerend van huis durfde echt niet meer te slapen :blink: en je beleeft die droom alsof het echt gebeurd heel vreemd.. als ik nu raar droom word ik wakker en weet ik dat het een droom was... maar toen wist ik ff niet meer of het nou echt gebeurde :blink::blink: ook veel last gehad van slaapverlamming.. denken dat je wakker bent maar je niet kunnen bewegen :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oh man, ik heb ook echt weer zin om te feesten. Op naar Dominator en gister ook nog even een kaartje voor Ground Zero gehaald.

Op Intents zat ik aan de keta, maar daar werd ik wel zo duizelig van... Viel gewoon om toen ik wilde opstaan haha dat durf ik nu niet aan met m'n boobies.

Ik laat het mooi bij de 4fmp!

Woehoe feesten met m'n nieuwe voorgevel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5htp neem ik ook altijd de dag erna gewoon in....werkt sneller als tryptophaan....wacht nooit 3 dagen, want de dag erna is je serotonine peil uitgeput en door 5 htp maak je nieuwe serotonine aan en voel je je veel minder verrot maar serotonine syndroom kun je daar niet van krijgen....krijg je alleen als je een tijd lang dubbel serotonine inneemt!

ik heb gewoon gerookt voor en na mijn borstvergroting...ook joints..en heb de anestesist niks verteld over mn drugs gebruik, simpelweg omdat er niet naar gevraagd is...denk ook zelf dat dit vrij weinig uitmaakt. natuurlijk moet je geen dag vantevoren drugs gaan gebruiken, dan is het waarschijnlijk wel aan te raden om het aan te geven, maar niet als het een week of meer vantevoren is, heb ik ook niet gedaan en heb t afgelopen jaar 4 narcoses overleefd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Tijdens mijn 1e controle bij nio vroeg ik mag ik naar een feest 10 aug dan ben ik vier weken hij zegt ja hoor ghb XTC alles mag maar je moet en mag alleen de volgeltjes dans doen pfff ik schoot keihard in de lach natuurljk ik zag mij al staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele goeie vraag dit inderdaad! Ik ga iedere maand of om de twee maanden wel naar een hardstyle feestje waarbij ik een danstabletje pak.. Ik heb 21 augustus mijn eerste consult en hoop eind september/begin oktober geholpen te worden.. Wel spannend want ik heb 4 oktober al een feestje staan tot 7 u in de ochtend! Dus hoop toch dat het na dat feestje wordt haha. Daarnaast wordt het een paar weken weinig hakken denk ik op feestjes :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele goeie vraag dit inderdaad! Ik ga iedere maand of om de twee maanden wel naar een hardstyle feestje waarbij ik een danstabletje pak.. Ik heb 21 augustus mijn eerste consult en hoop eind september/begin oktober geholpen te worden.. Wel spannend want ik heb 4 oktober al een feestje staan tot 7 u in de ochtend! Dus hoop toch dat het na dat feestje wordt haha. Daarnaast wordt het een paar weken weinig hakken denk ik op feestjes :103:

ja idd na het de bv f niet hakken nee hihihi. Ik doe volgend weekend wel rustig hoor als t lukt;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.