Ga naar inhoud

implantaten en drugs


Nicole21

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zijn hier mensen die ervaring hebben met drugs na een borstvergroting.

Ik hou er wel van om af en toe naar een Hardstyle feest te gaan of een festival maar ik vind t dan ook relax om een pilletje te pakken. Daarnaast ben ik best geïnterseerd in de verschillende soorten drugs en wat het met je doet, dus ben dr wel voor in om een andere drugs dan n pilletje te gebruiken om te zien wat t met je doet.

Ik gebruik momenteel al een hele tijd niet meer maar ik wil graag weten of t schadelijk is voor implantaten als je drugs pakt, of bij bepaald soort drugs.

Graag adviesen, ervaringen en tips hierover.

Liefs nicole

P.S. Ga hier nou geen berichtjes neer zetten over hoe slecht drugs is en dat ik het niet moet gebruiken, I know!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Niet voor de hand liggende vraag, maar why not?

Wel ik gebruik ook geen drug, maar rook wel.

Roken is ook niet aanbevolen als je voor een BV gaat, is meer een algemeen advies uiteraard om niet te roken en/of drug te gebruiken.

Algemeen staat toch dat roken en drug niet "gezond zijn en zeker niet bevorderlijk voor een herstel.

Je zou misschien bij een arts of op internet moeten informeren of er een rechtstreeks verband is/kan zijn tussen gebruik van drug en complicaties voor je BV... Ik denk persoonlijk niet, maar ben ook geen arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie vraag Nicole... Maar ik zou er zo geen antwoord op weten.

Mij lijkt echter dat er geen stoffen zijn, die zo direct in contact komen met jouw implantaten, dat je implantaten er kapot van zouden gaan of beschadigen. De drugs komen in je bloedbaan, dus wel in de huid rondom je borsten, maar ik kan me niet voorstellen dat er interactie is tussen dat bloed en die stoffen met jouw prothesen...

Zeker weten doe ik het niet, maar misschien moet je dit gewoon aan je pc vragen? So what he, wat ie van je denkt. Hij is toch ook jong geweest?

Ik weet ook niet of er iets over te vinden is op google.....

Interessant in ieder geval!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi grappige vraag!

Ik heb na mijn bv af en toe een jointje gerookt! (2 in 2 jaar dus niet te vergelijken met pillen of wat jij neemt denk ik? ;))

Dit was meer om te proberen maar er is niks aan de hand hoor!

De stoffen gaan wel door je lichaam maar zullen je implantaten niks aan doen hoor!

Kijk maar naar die celebrets met dr boobies en die gebruiken soms behoorlijk wat! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd een intresant onderwerp.

Al zou ik niet weten of het nou schadelijk is.

Zie ik om me heen wel meerdere vrouwen die silliconen hebben en ook drugs gebruiken.

Drugs is niet goed voor je lijf.

Maar dat is roken en drank ook niet.

Zou het gewoon aan je pc vragen.

Je pc staat niet al te dichtbij je prive leven, maar bezit wel de Kennis over of het schadelijk kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk onderwerp :D

Ik ben ook een liefhebber van house muziek in de breedste zin :D Ik ga ook een paar keer per jaar een feest en dan gebruik ik ook wat. Ik heb het gewoon aangegeven bij mijn consult en mijn pc vroeg me alleen het een periode voor de operatie niet te doen en ook een periode na mijn operatie niet te doen. Verder niets. En inmiddels ook al wel gedaan en ze zitten er nog steeds en zijn niet veranderd :D

Liefs Enibas

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Nicole,

ik heb zelf geen ervaring met drugs. rook wel.. (al ben ik nu al ruim een week rookvrij!)... op de dag van ok ook niet gerookt.

wel mensen begeleid in de sportschool die een bv hadden gehad met siliconen en die drugs gebruikten... aan hen het advies net als met roken een 4 wkn voor de operatie te stoppen en 6 wkn na de operatie niet te gebruiken.

zelf denk ik niet dat het schadelijk is voor je siliconen... nu noemen ze mij geen groentje meer.... qua drugs ben ik zeker een groentje dus neem me mijn volgende opmerking niet kwalijk als ik zeg;...... je krijgt bij veel operaties morfine als pijnstilling... en mijn volgens mij valt morfine ook onder de drugsoorten toch? en dan die zware pillen die je extra mee krijgt op recept.... (briefje ligt boven want ik had ze niet gehaald...) maar een het eindigt op pam... of dol.. of zo..... dacht dat ook "familie" was van morfine......

maar ik ben geen dokter heb er verder weinig verstand van...

wat men hier zegt... geef het aan aan je pc... en vraag hoe lang je "clean" moet blijven...

neem aan dat als je net een bv hebt gehad.. je niet naar een party gaat?! je zult ff moeten herstellen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha je word hondsdol van drugs.... :45:

Maar bedankt iedereen voor de reacties. T is fijn dat ik adviesen krijg.

Ik weet dat veel mensen drugs gebruiken, zowel soft als hard drugs. Dat heb ik wel gemerkt toen ik die wereld in stapte.

Maar daarin tegen denk ik toch altijd wat als hier alleen maar mensen zijn die niet gebruiken. Heeft direct iedereen een oordeel over je.

Maar ik ga morgen eens mailen naar de kliniek, bellen durf ik niet zo goed. Ben altijd bang voor de reacties.

En daarnaast haat ik t als mensen tegen me beginne te preken dat t ongezond is en dat ik niks moet gebruiken.

Ik heb komende tijd geen feestjes. En ben ook niet van plan nog echt te gaan gebruiken. Maar hardstyle muziek vind ik alleen maar super met iets op. En ik ben helemaal niet van de alcohol want ik drink nooit en als ik eens drunk sta ik na 4 glazen sambuca-cola rechtop te slapen.

Dus t is meer dat ik t wel ooit nog eens kan gebruiken.

Bedankt dat jullie zo vrij en positief zijn over dit topic, en geen veroordelingen erover hebben!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

2 vriendinnen van mij hebben een bv gehad en gebruiken ook op feestjes wel eens wat. Ik heb ze nog nooit er iets over horen zeggen.

ik kan me voorstellen dat je dat in je herstel periode niet moet doen ivm dat je weerstand toch een stuk minder is de week erna en je bloeddruk schiet ook omhoog tijdens gebruik wat mij ook niet bevordelijk lijkt voor wondgenezing.

met een pilletje of een andere upper zal je ook je spieren flink aanspannen en pijn minder voelen dus nog meer redenen om het de herstel periode niet te doen. maar als alles goed en vast op zijn plek zit lijkt mij dat het niet zoveel kwaad doet aan de implantaten.

ik zelf ben meestal aan het werk daar, dan ben ik uiteraard nuchter maar als ik vrij ben mag ik ook wel eens wat snoepen.

ik ben ook niet van plan dat te laten na mijn bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rook af en toe een jointje en nooit nergens last van gehad .

Wel ben ik met vragen erover naar de huisarts geweest , was zo nervues dat ik wilde weten of ik er een zou mogen roken voor het slapen gaan .

Kreeg een vervanger ..... denk naja ga het toch vragen zou toch ook moeten kunnen bij de vervanging.

Kreeg ik instant het antwoord dat ik naar de polie drugs verslaving in het ziekenhuis verwezen kon worden !!!!

Dus ik een beetje pissig antwoorden : ben volwassen en zolang ik mijn keuzes met mate maak wie ben jij dan om mij daarheen te sturen?

Maar mn vraag was nog niet beantwoord dus dat vroeg ik een 2 de x .

Maar daar wist ie allemaal niks van .

Eikel!

Heb dit gemeld bij mijn eigen dokter en die heeft hem daar op aangesproken.

Conclusie : mocht lekker roken , wel even melde aan de anhestie en nergens problemen mee gehad .

Voor mij nooit meer een vervanger want hij begon er ook nig over dat borstvergroting mischien wel eens niet ok voor mij zou zijn omdat ik in het verleden nek klachten heb gehad.

Dat terwijl mn eigen arts 100%achter me stond .

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...
Gast Olivia23

En ging dit helemaal goed? Mijn bv is 26 april maar ik heb 2 juni een feestje waar ik het eeeeigenlijk wel wil doen.. Ik krijg plaatsing voor de spier dus hoop dat het tegen die tijd redelijk goed genezen is.

Ik ben op 2 januari geopereerd en op 10 maart had ik mijn eerste feest weer. Ging best goed! Ik moest alleen opletten dat ik niet te wild deed met mijn armen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat wachten tot alles genezen is het best is! Ook met alcohol zou ik rustig aan doen, want dit is bloedverdunnend.

Piercings en dergelijke zijn toch ook lichaamsvreemde objecten in je lichaam en die worden ook niet afgestoten ofzo als je een pilletje gebruikt. Wel altijd op blijven letten! Je weerstand gaat omlaag en maakt dat kans op infecties en dergelijke groter.

Op feestjes wordt nou eenmaal gesnoept toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem ook af en toe een pilletje en ook al gedaan na m'n bv. Geen greintje last alleen - wat Enibas zegt - even rustig aan met de armen tijdens 't dansen. Ander dingetje: mijn man moet wel gek van mij geworden zijn want ik heb wel bleef maar aan hem vragen:"Ze zijn wel schitterend mooi, he, m'n borsten?" :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olivia23

hahaha thanks voor de antwoorden! Ik kijk denk ik gewoon tegen die tidj hoe ik me voel, of ik denk dat het kan :)



hahahaah dat kan ik me voorstellen!

Ik neem ook af en toe een pilletje en ook al gedaan na m'n bv. Geen greintje last alleen - wat Enibas zegt - even rustig aan met de armen tijdens 't dansen. Ander dingetje: mijn man moet wel gek van mij geworden zijn want ik heb wel bleef maar aan hem vragen:"Ze zijn wel schitterend mooi, he, m'n borsten?" :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 2 weken PO alweer de kroeg in gegaan en lekker wat wijntjes op. Verder wel rustig aan gedaan. Over 3 weken, dan ben ik 5 wkn PO, heb ik mijn eerste festivalletje. Dan pak ik ook gewoon een pilletje of MDMA. Gewoon met mate moet kunnen volgens mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister goed naar je eigen lichaam!

Ik ben 2 weken geleden ook weer geweest en ook weer met een pilletje op. Gaat prima hoor! Maar wel op eigen risico hahahah :46:

Ik gooi er ook de ergste dingen uit altijd...
Ik stond in de wc en er komt een meid binnen lopen met een geweldig figuur! Dus ik geef haar een compliment. Zegt ze " maar jij ziet er toch ook fantastisch uit! En jij hebt tenminste nog veel borst! Ik ben plat van boven" Ik zeg " ja maar dat is wel nep hoor ;) "

Whahaha waarom ik dat er ook weer uit moest gooien :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gooi er ook de ergste dingen uit altijd...

Ik stond in de wc en er komt een meid binnen lopen met een geweldig figuur! Dus ik geef haar een compliment. Zegt ze " maar jij ziet er toch ook fantastisch uit! En jij hebt tenminste nog veel borst! Ik ben plat van boven" Ik zeg " ja maar dat is wel nep hoor ;) "

Whahaha waarom ik dat er ook weer uit moest gooien :106:

Hahahahahah!

O god, erg is dat, hè! ik moest ook tegengehouden worden, anders had ik aan wildvreemde 'nieuwe beste vrienden' mijn borsten laten zien want ze zijn natuurlijk zooooooo mooi en iedereen is zoooooo leuk en aardig en geinteresseerd... :) :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.