Ga naar inhoud

implantaten en drugs


Nicole21

Aanbevolen berichten

Op 20 december geopereerd (vorig jaar) en ik heb wel navraag gedaan bij de pc. Eerst een hele preek over drugs en dat t slecht is en bla bla bla. Na 6 weken mag je het gewoon weer gebruiken...

Mijn eerste feestje na de borstvergroting was hardcore for life in de maassilo. Geloof me, ik was mn 6 weken voorbij maar ik moeat mn borsten zowat vasthouden onder t springen wilde t geen pijn doen... Daar helpt geen wnkele drugs tegen haha...

Ondertussen de afgelopen 5 weken 3 feestjes gehad en gewoon iets gepakt. En mijn implantaten zitten er gewoon nog in, niks aan t handje dus haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh interessant onderwerp! Ik wou al bijna de kliniek bellen om te vragen of het slecht voor mn borsten is.. Aankomend weekend defqon en daar wil ik toch genieten! Dinsdag ben ik 6 weken PO dus zou inprincipe weer lekker rond mogen stuiteren? Ben alleen bang dat ik iedereen zit te wapperen met mn waaier en mn hele tieten verhaal zeg tegen iedereen haha :-P

Veel plezier op Defqon met je nieuwe boobies!

Ik ga zelf ook dus opletten of ik een chick met boobs en waaier zie ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vriendin die het al na 2 weken deed. Zij werd even niet lekker maar toen ging het wel. Ik denk het ook gewoon langzaam starten en opbouwen :). ;) lekker feesten heb ee zin in :) maar raad zeker. Die 6 weken aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plezier op Defqon met je nieuwe boobies!

Ik ga zelf ook dus opletten of ik een chick met boobs en waaier zie ;-)

Haha klein meisje die gek op wappereren en praten is :D

Ik heb een vriendin die het al na 2 weken deed. Zij werd even niet lekker maar toen ging het wel. Ik denk het ook gewoon langzaam starten en opbouwen :). ;) lekker feesten heb ee zin in :) maar raad zeker. Die 6 weken aan

jaaa feesten is heerlijk!! Zo zin in 3 dage feest na 6 weken niks doen zoveeeeeel energie :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken voor mijn BV een pilletje genomen, wat overigens mijn 1e keer was ook.

De enige reden waarom dit van tevoren wordt gevraagd is in verband met de anesthesie. Als je regelmatig gebruikt is het belangrijk om te weten ivm je hart.

Gebruik nu af en toe ook een pilletje, maar nergens last van :)

Inderdaad kort na de BV even oppassen omdat je de pijn minder/niet voelt en je dan je spier kunt overbelasten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is 4fmp :D ken t niet?? Ik heb na 3 weken al wat flinke borrels genomen en wat cocaïne, weet dat t niet zo slim is maja t moment was daar en ik heb geen rem, pilletje en festivals heb ik echt ontweken m'n eerste festival is over anderhalve week en dan ben ik 6 en halve week po ga dan zelfs nog voorzichtig doen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152:

hey maar die 4fmp :blink::blink: ben je daar de volgende gaar van net als pillen of niet? en kan je wel gewoon slapen

heb ook wel weer eens zin om gek te doen, maar van pillen ben ik zo verrot de volgende dag en ik heb wel een kleintje die ik de volgende dag weer moet ophalen ;) en pep is al helemaal geen optie meer ben blij dat ik daar vanaf ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

pilvorm

wordt je niet zo brak van zeggen ze. vrienden van me doen dat ook wel eens en zijn er helemaal ondersteboven van zo leuk vinden ze het haha. heb het zelf nooit genomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zelf geen drugs (nooit geen interesse in gehad) maar waar koop je die pillen dan? Ook gewoon op straat? Want had het weleens gelezen dat synthetische drugs je gewoon kan kopen in een smartshop ofzoiets omdat het niet word erkend als drugs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa zijn pilletjes, xtc heb ik een paar keer gedaan voelde er niks van werd er alleen doodziek van hahah!

ik neem ze in combo met mdma en een drankje, sta een hele avond heerlijk te feesten! volgende dag alleen wat nadorst maarja gewoon zorgen dat je chips of pepsels ofzo in huis heb, kopje groene thee met gingseng erbij en je bent een nieuw mensen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah die pearll. Dat is de juiste instelling!

@louboutin. je kan het gewoon bij iemand kopen ja. truffels zijn wel in smartshops te verkrijgen maar echte pillen enzo niet. niet bij ons in de regio in ieder geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is t? Vloeibaar, poeder, pilvorm?? En wat zit er in dan?

4fmp is geweldig 100000000x beter dan pillen je krijgt veel energie en je wordt en ziet ook niet zo monsterachtig uit haha :-P je bent ook niet zo naar de kloten van gelukkig!

:152:

hey maar die 4fmp :blink::blink: ben je daar de volgende gaar van net als pillen of niet? en kan je wel gewoon slapen

heb ook wel weer eens zin om gek te doen, maar van pillen ben ik zo verrot de volgende dag en ik heb wel een kleintje die ik de volgende dag weer moet ophalen ;) en pep is al helemaal geen optie meer ben blij dat ik daar vanaf ben..

Ik kan er niet van slape ik lig nog lekker te stampen in bed maar je voelt je wel prima en kan de volgende dag normaal functioneren alleen een beetje moe..

Gaat er iemand naar decibel dit jaar? :D :D

Jaaaa ik!

Ik heb het zelf in poeder vorm en wij doen het altijd zelf in capsules. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.