Ga naar inhoud

implantaten en drugs


Nicole21

Aanbevolen berichten

Hele stomme vraag misschien maar heeft er iemand 2 weken na de operatie ook al een pilletje of iets wat met drugs te maken op? Ik vraag me af of dat al kan namelijk omdat alcohol na 48 uur al mag zegt mijn PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het zelf na twee weken niet doen. Maar ik ben gewoon heel lomp als ik wat op heb.

Dus ik stoot dan zeker weten ergens met boobs tegen op..

En vergeet niet da je van pilletjes spiertrekkingen krijgt.. Ik denk dat dat erg ongemakkelijk is al je pas 2weken po bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien moei ik zr hiermee...mijn advies zou zyn GEEN DRUGS en nt omdat je eenbv bent ondergaan mr simpelweg dt je je lichaam mee vergift met al die brol...we hebben mr een leven en een lichaam... en ik kan enkel adviseren om er respect vr te tonen ener zorg vr te dragen...op festivals kunt je even met een helder geest lekker vnmuziek genieten...dit is enkel mijn mening...iedereen doet ermee wat ie wil ;-)SUCCES xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alyssa volgens mij wist Nicole dat alwel schrijft ze in haar bericht.

Ik heb er geen ervaring mee,nog nooit drugs gebruikt. Gewoon om het feit dat ik bang ben dat ik verslaafd zou raken ofzo. Niet omdat het m'n principes zijn oid.

Maar ik kan me voorstellen dat het de eerste weken niet goed is voor je lichaam omdat het herstellende is.

Net zoals alcohol dat word afgeraden de eerste weken.

Ik denk dateen pc hier wel antwoord op weet.

Het lijkt me n die 6 week geen probleem het grootste herstel is dan al geweest/gedaan.

Al moet je denk ik wel rekening houden met: dat je je armen niet te wild bewegen gaat etc

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Goeie vraag hoor!

Ik ga regelmatig naar feesten en festivals en mag dan ook graag wat gebruiken.

M'n laatste feestje was de zaterdag voor m'n BV (helemaal nuchter, toch apart met al die vage mensen haha)

En m'n volgende feestje is precies 7 weken na m'n BV en daar ben ik zeker van plan

om ook het een en ander tot mij te nemen.

Ik drink verder niet en ben nu door m'n BV ook al 3 weken gestopt met roken.

Dus dan kan of en toe snoepen denk ik geen kwaad.

En na 6 weken mag je alles weer toch? Dus ook lekker stampen en je armen in de lucht?

Laat het festival seizoen maar komen met onze mooie boobies haha!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja sorry i know alleen vind het altijd erg als ik zoiets lees.mijn excuses meiden...ben er weg xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar weken voor mijn bv expres rustig aan gedaan, en afgelopen weekend na 6 weken PO te zijn...voor het eerst weer wat dope genuttigd :) dit was wel gewoon nog thuis om er even in te komen..

Nu ga ik over twee weekjes weer mijn eerste feestje!! Royal splash! Een feestje in een zwembad, ideaal feestje dus om mijn nieuwe aanwinst te showen hihi..

De berichtjes over gebruik GEEN drugs slaan echt nergens op! De vraag hier is: hoe er verstandig mee om te gaan en niet om heilig advies!

Ik zou zeggen, zorg dat je voor de operatie in goede conditie bent en ga pas feesten als je goed genezen bent en vooral wanneer je er jezelf goed bij voelt!

Enjoy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had er niet aan moeten denken al 2 weken na m'n bv iets te nemen. Gewoon vanwege het feit dat ik de eerste weken echt doodmoe was en de ervaring leert dat je met wat op toch al gauw een nachtje doorgaat. In normale doen had ik al een paar dagen nodig om weer fit te zijn, laat staan na de bv!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig! Ik zou ook na Royal Splash gaan :).. Alleen dan ben ik pas bijna 3 weken po dus gaat hem voor mij niet worden. Veel plezier!!! :) Liefs

ow balen!! leuk feestje he :)

volgend jaar beter en dan met nieuwe boobs! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olivia23

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben hahaha.. Ik zal me idd wel moeten inhouden om de 1e keer op n festival dat ik weer iets neem niet aan 'al mijn nieuwe festivalvrienden' (zoals dat vaak gaat) over mijn nieuwe boobies te vertellen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik heb mijn beste vriendin alvast gevraagd of ze me alsjeblieft wil tegen houden als ik op een festival roep: kijk eens wat ik nieuw heb.. Tegen mijn "nieuwe vrienden" uiteraard. En of ze op wil letten of ik ze niet aan al die "nieuwe vrienden" laat zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat er hier meiden zijn die van chemicals houden op een feestje!

Ik krijg over 4 weken m'n nieuwe "twins" en ik kan niet wachten tot t eerste festival met borsten, goeie tip ook om je vrienden te vragen om je tegen te houden als je geneigd bent om ze te showen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh zo zie je maar weer hoeveel mensen er eigenlijk wel eens iets chemisch gebruiken ;)

Tja en over NIET DOEN....dat is natuurlijk grote onzin. Drank en roken word niet moeilijk over gedaan, dat is algemeen geaccepteerd, maar drugs is gewoon zo'n groot taboe...en waarom?? Omdat mensen die niet gebruiken niet weten wat het met je doet en alleen maar de nare dingen horen. Maar geloof me...als je gewoon verstandig gebruikt is er niets aan de hand. Drank gebeuren ergere dingen van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je zegt enibas.

Wel een tip om je vrienden te vragen dat je niet alles laat zien.

Ben echt doodsbang dat. Ik iedereen op mijn eerste feestje ga verkondigen dat ze nep zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olivia23

Same here hahahaha

Wat je zegt enibas. Wel een tip om je vrienden te vragen dat je niet alles laat zien. Ben echt doodsbang dat. Ik iedereen op mijn eerste feestje ga verkondigen dat ze nep zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hahahahahahaha wat leuk dat dit topic opeens weer leven heeft gekregen...ik ben echt al heel lang niet meer op de site geweest.

Maar indd super leuk om te zien dat meerdere mensen hier wat gebruiken... ik ben ondertussen 10 maanden, en gebruik weer gwn als ik er zin in heb. Heb er totaal geen last meer van. wat ik alleen kan hebben de dag erna dat mn borsten een beetje steken. Maar dat komt dan meer door de spieren die continu verkrampen. Ik krijg deze steken soms ook nog wel als ik echt veel te zwaar getild heb.

Mijn implantaten zitten namelijk onder de borstspier dus altijd als ik zwaar til worden ze lekker geplet hahahahahaha.

Super dat jullie zo positief reageren op dit topic!!! Hoop dat iedereen weer volop los kan gaan op festivals en feesten.

En ik ben het er mee eens dat je moet tonen wat je hebt... ik doe ook altijd wel wat aan waarbij mn borsten te zien zijn.

Hahaha toen ik de eerste keer ging zwemmen, pas na de operatie, (ofja zwemmen, pootje baden want ik was geopereerd in de zomer en wilde toch graag lekker zonnen) keek ik ook steeds na mn borsten dat op eens n goede vriendin zei: Ja nicole ze zijn mooi!!!!!! hahahahaha super grappig.

Maar we morgen trots zijn op wat we hebben gekregen en dat ook zeker showen! have much fun op alle partys!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Ik ben ook erg benieuwd weer!

Ik heb vorige week dinsdag mijn bv gehad: 350cc HP dual plane rond en ik heb voor morgen tickets gewonnen voor een hardstyle festival.

Mijn bedoeling is gewoon om te genieten van de muziek en niet veel te bewegen.

Nu komt het, ik wil iets gebruiken qua drugs.

Het is een capsule wat ik inneem en zo'n 6 a 8 uur zal werken.

Je wordt er niet al te vaag van als met pillen bijvoorbeeld.

Dat is ook het enige wat ik zal nemen en dat vooral om de rugpijn weg te drukken die ik meestal krijg als ik lang (stil) sta.

Ik zou graag jullie ervaringen en meningen horen! :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Ik zou wel een beetje uitkijken op een druk festival waar iedereen waarschijnlijk wild danst. Ook al doe je zelf rustig, je loopt wel kans dat mensen tegen je aankomen. En gezien je nog geen 2 weken po bent..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.