Ga naar inhoud

implantaten en drugs


Nicole21

Aanbevolen berichten

@ Danietje haha heb moeten lachen om dat antwoord van Nio,

ga je het ook doen?

ik twijfel of ik het ook zal doen, met mysteryland ben ik op 2 dagen na 5 weken PO.. zal ik dan een pilletje nemen of niet?
het is nou niet zo dat ik niet zonder kan, maar vraag het me gewoon af.. jij bent dan 4 weken ik bijna 5

Als je het doet, laat je weten hoe het ging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haha NIET dat ik er helemaal tegen ben.. want ik heb het ook weleens gedaan,

MAAR stomme vraag of het slecht is; want JA een pilletje nemen is altijd slecht.

Of je nou wel of niet geopereerd bent aan je boobies, drugs = rotzooi!

Maar vat me niet verkeerd, want ik ben zelf ook niet altijd braaf geweest ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hele goeie vraag dit inderdaad! Ik ga iedere maand of om de twee maanden wel naar een hardstyle feestje waarbij ik een danstabletje pak.. Ik heb 21 augustus mijn eerste consult en hoop eind september/begin oktober geholpen te worden.. Wel spannend want ik heb 4 oktober al een feestje staan tot 7 u in de ochtend! Dus hoop toch dat het na dat feestje wordt haha. Daarnaast wordt het een paar weken weinig hakken denk ik op feestjes :103:

Hele goeie vraag dit inderdaad! Ik gha iedere maand of om de twee maanden wel naar een hardstyle feestje waarbij ik een danstabletje pak.. Ik heb 21 augustus mijn eerste consult en hoop eind september/begin oktober geholpen te worden.. Wel spannend want ik heb 4 oktober al een feestje staan tot 7 u in de ochtend! Dus hoop toch dat het na dat feestje wordt haha. Daarnaast wordt het een paar weken weinig hakken denk ik op feestjes :103:

Pussylounge??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hmm, persoonlijk zou ik na 5 weken echt nog niet naar zo'n feest willen.. Laat staan een pilletje nemen. Ik heb in mijn tijd ook genoeg gebruikt (van alles) en naar veel feesten geweest. Maar mijn gezondheid gaat nu echt wel voor. Toen had ik ook al implantaten, maar stond ik helemaal niet stil bij de risico's. Nu met meer cc's merk ik dat ik na 4weken echt nog niet de oude ben. Laat het liever eerst goed genezen dan het risico lopen dat 1 of andere wappie tegen m'n meisjes aan valt. Of een flinke elleboog! Mag je toch niet aan denken?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Haha NIET dat ik er helemaal tegen ben.. want ik heb het ook weleens gedaan,

MAAR stomme vraag of het slecht is; want JA een pilletje nemen is altijd slecht.

Of je nou wel of niet geopereerd bent aan je boobies, drugs = rotzooi!

Maar vat me niet verkeerd, want ik ben zelf ook niet altijd braaf geweest ;)

Drug are bad mmokay! Hahaha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga aankomend weekend na Q-BASE dan zijn er 4 weken om heb ze op me spier en nergens last van! Maar ga nog niet aan de flits zo noemen wij 4fmp haha

Denk gewoon lekker rustig genieten van de muziek :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

:62:interessant topic dit haha :3:

Ik denk zelf voor de monobloc hydrogels te gaan,( ivb met nare verhalen over lekkende siliconen) maar nu lees ik net op internet dat het stofje methyleen blauw wat hier in zit absoluut niet in combi mag met antidepressiva.. ahh ja pillen,capsules.. het wekt allemaal je serotonine op.. just as antidepressiva... iemand enig idee of ervaring hiermee??

Wil wel m'n festivalletjes met een versnapering kunnen beleven :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2 wkn na mijn operatie voor t eerst weer naar een housfeesr geweest en de weken erba bijna iedere week.. En gewoon wat gepakt net als anders geen problemen gehad!!

Het enige enge is dat je beetje moet uitkijken met dansen en dat er niemand tegen je aan borst hihi

Botst bedoel ik hihi rot telefoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks 1ste mysteryland met me nieuwe boobies, gelukkig ben ik al 3 maanden po en kan ik lekker los gaan :45: gaan veel meiden hierheen ?!

aaaaahhh wat leuk!! ben jaloers Rominaa :P have fun!

ik heb een festival over 4 weken, electronic family ofzoiets.. dus dan ben ik 4,5 week po.. doe wel voorzichtig maar ga dat feestje zeker niet afslaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk niet dat het heel schadelijk is zolang je voor je operatie een tijd stopt en tijdens je herstel niks gebruikt..

ik zelf heb alleen ervaring met tramadol en morfine en ik neem aan dat als ik aan een morfine pompje moet dat niet zomaar mijn boobs veranderen of iets dergelijks.. en kan me dat met andere drugs dan ook niet voorstellen al zullen de standaard gevolgen wel je boobs minder mooi kunnen maken lijkt me (net zoals als je heel lang rookt dat je huid vaak wat grauw(idk hoe je het schrijft) wordt en elastisiteit verliest) maar dan zou je extreem moeten gebruiken denk ik dan :P

mja beetje hetzelfde denk ik als met veel te veel zonnen enzo, puur dat je huid dan minder mooi kan worden en sneller rimpels / minder elastisiteit heeft. en dan nog lijkt me met drugs dat het amper wat kan uitmaken zolang je geen junkie word :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt het niet verstandig als kort po bent drugs te gebruiken op een party, je weet nooit wat voor uitwerking dit heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat zou ik ook niet doen.

vroeg me alleen ook af of het überhaupt kan in combi monoblocs.. Vraag het tijdens een consult nog wel even:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn eerste hardcxore feestje was 4 weken erna heb dan gewoon iets genomen maar idd niet gehakt ofzo, en dan maandelijks feestje gedaan. enne ik draéag enkel maar sportbh's op die feestjes is daar altijd veel te warm dus was wel mooi meegenomen :D

het enige was dat het na die feestjes altijd slapper aanvoelde omdat ik van,zo een feestje wel altijd wat gewicht verlies heb. Combinatie met hele nacht dansen denk ik :P Anders was er niet slechts aan :) wel zie ik veel meiden met een bv op die feestjes precies. dit jaar maar 1 feestje gedaan ben nu zwanger en denk niet dat ik nog zal gebruiken. ik rookte ook joints en ben daar ook al tijdje meegsetopt maar deed dit wel na 2 weken bv en zowat een jaar lang.

Nu ben ik drugs en rookvrij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap dat het geen wijsheid is om te doen.. maar kan het kwaad 2 dagen voor de bv , drugs te gebruikt? ( lees mdma, 4fmp, sos )

Dat zou ik zeker even aan de anaesthesist vragen, want misschien heeft het negatieve invloed op de narcose... Ik zou het zeker niet doen, zonder even te overleggen met anaesthesist....

Ook in de eerste zes weken na de operatie lijkt het mij niet aan te raden.. De remmen gaan dan toch wat meer los, en aangezien je niet mag sporten (dus niet je bloeddruk te hoog mag stuwen, ivm de doorbloeding van je weefsels) en je armen niet te hoog mag heffen, denk ik dat het niet aan te raden is..

De vraag met de hydrogel en pillen, snap ik niet goed.. Als je pillen slikt, dan kun je toch net zo goed siliconen nemen hihi? Of is dit te simpel gedacht? :P (bedoel het niet verkeerd, maar ik snap gewoon de beredenering niet zo goed :) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap dat het geen wijsheid is om te doen.. maar kan het kwaad 2 dagen voor de bv , drugs te gebruikt? ( lees mdma, 4fmp, sos )

Ik zou het zeer zeker niet doen. Het gaat grote invloed hebben op je herstel.. Hou rekening met je lichaam die herstellen moet van de drugs, de serotonine dip die je hebt.. Waardoor je waarschijnlijk superdepri gaat zijn. Pfoeh dat zou ik er niet bij kunnen hebben.

Ik heb bewust twee maanden voor de ingreep niets meer genomen.

Hou ook rekening met de belasting van je borstspier tijdens je party op drugs (onbewust aanspannen ed)

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx voor de reacties ! ik ga t ff overleggen met de pc as. maandag ..:)
die dipjes vallen bij mij gelukkig mee en heb hoge pijn grens hahaha..( liefde=5htp) maar ik zal me zeker inhouden met t feesten.

zonder de bv doen mn boobies al wel s pijn na dag stuiteren hahahahaha !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx voor de reacties ! ik ga t ff overleggen met de pc as. maandag ..:)

die dipjes vallen bij mij gelukkig mee en heb hoge pijn grens hahaha..( liefde=5htp) maar ik zal me zeker inhouden met t feesten.

zonder de bv doen mn boobies al wel s pijn na dag stuiteren hahahahaha !!

ik zou het niet doen ivm met betere werking van je bloed die de drugs geven. als je genomen hebt kan je toch soms van die plekken zien op je huid of meer je aderen dus is denk ik echt niet goed zeker 2dagen voor je bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.