Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Ha die LB: look who's talking, we're never done! :)

Maar ben het volledig met je eens, de maat doet er niet toe...

Ben super blij hoe t er uit ziet, maar stiekem had ik ze groter verwacht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piep: ja na-voel-contole de 19 de, en toch eens zien wat hij denkt over die rimpels.... Je kunt ze moeilijk zien, dus hij zal goed moeten voelen.... :)

Maar ik stuur je een uitgebreid verslag :)

En jij? Een kliniek bh E? Haha, daar moeten ze toch aan alle kanten uitgefloept hebben...

Ik zou toch ook nog eens teruggaan daaromtrent, just to be sure :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piep: ja na-voel-contole de 19 de, en toch eens zien wat hij denkt over die rimpels.... Je kunt ze moeilijk zien, dus hij zal goed moeten voelen.... :)

Maar ik stuur je een uitgebreid verslag :)

En jij? Een kliniek bh E? Haha, daar moeten ze toch aan alle kanten uitgefloept hebben...

Ik zou toch ook nog eens teruggaan daaromtrent, just to be sure :)

Ik begrijp dat je hem heeeeeeel graag nog eens wil zien, maar eigenlijk kun je je het ritje besparen :44:

Wat jij voelt, is ECHT wat wij (bijna) allemaal voelen. Je hebt gewoon een plastic zak in je handen als je de onderzijde van je borst 'betast'. :45:

Een stugge rimpelige zak :P :P

Ik weet niet of je een bad hebt (vast wel ;) ) maar je moet maar eens voorover in bad gaan liggen/hangen zodat je boobs drijven. Dan weet je helemaal niet wat je voelt :107: Uhh.. mmisschien beter dan maar niet doen zolang je nog niet gerustgesteld bent :98:

Je huid is op die plek het dunste, daar staat de meeste druk, en wordt hij niet meer bedekt met de spier, dus je zit vrijwel direct op je prothese, daarom voel je het zo goed :42:

Ik zie bij mij helemaal geen enkele rimpel, welke houding ik ook zit, lig of sta..maar voelen doe ik ze wel :42:

Maaaaar ga gerust nog eens terug joh, tuuuuurlijk.. even goed voelen natuurlijk, even het zeker voor het onzekere nemen :35:

hihihi!!!! :101:

Komt allemaal goed Bboobke!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe thnx Piep, ga nog wat verder rondhuppelen met mijn rimpelige plastieke zakken :)

Maar inderdaad, t zal wel allemaal normaal zijn, is mijn eerste dual ervaring, t zal daar wel aan liggen...

Maar ik maak het ritje toch met plezier hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff alle gekheid op een stokje,ik heb ook dual plane dus net als zovelen onder ons,en heb geen rimpels tussen mn boobs of waar ook,nou ja enkel als ik buk lichtelijk aan de zijkant ,niet echt storend.

ja of ik heb rimpels vanwege dat ik al aardig aan de leeftijd begin te raken whahaha,ja dan geef ik gewoon de schuld aan dual plane ,lol :107:

Je had ze groter ingeschat,is misschien balen he,maar zoals ik toen al tegen je zei: neem de grootste want achteraf is t altyd ,ja had best groter gemogen etc.

Maar vergeet niet dat je dan waarschijnlijk NOG meer ellende had gehad,maar dan echte ellende,want in 1 keer zoveel je huid oprekken dat vergt gewoon veel van je huid,en dat weet je best.Dus je hebt zkr wel de goeie keus gemaakt toen,en ja idd net wat je zegt:

je hebt een SPLEETJE !! :43:

En dat Plovier met een tip komt van kan verholpen worden met een wissel ,whahahaaaaaa.OMG nou dan kan je wel een klantenkaart gaan nemen lol.

Zo is t altyd wat hihi,of zou hij dat gezegd hebben om je te laten schrikken,zo van ,kom ik met een wissel,is Bboob wel even rustig hihi. :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Vlindertje, met een wissel schrikken ze mij niet af hoor: 4 of 5 keer, what's in a name :)

Maar die f&@ùing rimpels he, blij dat jij ze niet hebt....

Ben toch benieuwd naar mijn controle, of het nou 'normaal' is of net niet...

Maar ben super blij met me boobs hoor!

Jij van harte gefeliciteerd,he xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 maand po....

Niet zo'n fijn updateje deze keer..

Zat al in mijn hoofd met die rimpels, maar de laatste dagen zijn me boobs echt veranderd.

Heb foto's geplaatst omdat het toch moeilijk neer te pennen is wat ik zie.

Maar mijn ene borst is opeens super hard en boller geworden. En is ook super pijnlijk, steken.

Please laat dit niet het befaamde kapsel zijn :(

Komt het gewoon door te werken? Te veel gedaan?

Links was altijd boller en iets hoger, maar niet storend... Maar nu is het echt anders....

Heb mijn sportbh maar weer aan, probeer wat te rusten.... Meer kan ik niet doen denk ik dan...

Heb Plovier een mailtje gestuurd met foto, maar had al maandag controle staan dus denk niet dat ik voor die tijd gerustgesteld kan worden...

BB: dit had de 'juich' update moeten worden, kan ik hem nog even uitstellen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel nog maar even uit idd, die 'juich' update... Verdorie!!!!

Hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen! En als het kapsel is, en hij zou er iets aan doen, dan weet je wat je te doen staat he.... (nee dit is geen berisping ;) )

Heel veel succes maandag en goed dat je je geliefde sportbh weer aan hebt, misschien dat het toch te veel werken is geweest....

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning,

De sportbh lijkt toch iets te helpen, de pijn is al minder...

Maar de hardheid en bolvorm... nog niets veranderd...

Nooit gedacht dat ik nog van die sportbh zou gaan houden :44:

In elk geval, maandag zal ik het wel gaan horen of ik me zorgen moet maken of niet he, en tot dan kan ik mezelf weer gezellig gek maken :97:

Fijne dag allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Potverdorie..... dus toch....

Bezig bijtje ben je ook he ;)

Ik ga je niet zeggen waar het aan zou kunnen liggen, want dat weet je zelf wel hihi.

Hoop dat hij je kan helpen en dat je daarna even lekker rustig aan doet, zodat alles eens de kans krijgt om te herstellen ;)

Een bv, doe je niet tussen de soep en de aardappelen door haha

(en ik had me nog zo voorgenomen om je niet op je vingers te tikken :blush: )

Lieverd, wees nou eens lief voor jezelf :53:

x BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Thnx voor de lieve berichtjes :)

Met sportbh is de pijn veel beter te doen,

Maar t blijft pijnlijk en ze blijft super hard en bol staan :( de trut :)

Kan niet veel anders doen dan maandagavond afwachten he, lang pieker weekend voor de boeg hier :(

Fijn weekend allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.