Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

jeetje meid .... wat een hel !!

ik hoop echt dat de pijn voor je wat afzakt

als je zo'n pijn hebt duurt het zooooooooó vreselijk lang tot het 4 februari is.....grrrrrr

tsja..wat is wijsheid hé

grotere protheses of niet...

het belangrijkste is in ieder geval dat je van de kapselvorming en van de pijn afkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

ja die pijn zeg,daar word je niet vrolijk van,pff.

Ik denk dat je gewoon tijdelijk ,zon dun bhtje aan moet doen,zon elastische weet je wel,zonder beugels,die zijn erg zacht van stof en geven toch steun.

Ja uiteindelijk zal je huid wel meerekken ,maar of t idd prettig zal zijn ,lijkt me een lastige beslissing hoor.

Je moet ook weer denken hoe ziet t eruit na een jaar,ik vond de 500 al mega strak voelen,en had echt gigantisch veel pijn ervan ook,

maar jij zit nu vooral met ej kapsel wat zon zeer doet.

hoop dat IEMAND je helpen kan met je beslissing,zo lastig!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aahhh zo Niet leuk dit!

Ik ben eigenlijk heel blij dat je schrijft, dat je lijf al heeft besloten.

Precies zoals je zelf al zegt : je koppie komt er toch niet uit :(

Weet je Bboob... de enigste reden om grotere protheses te nemen is dat je ook 'grotere boobs' krijgt. Ik geloof niet in rimpelvrije protheses, sorry :(

En gezien de afmetingen van de maat die je groter kan gaan, levert het je geen grotere boobs op.

Ik denk, dat als Plovier dat kapsel fatsoenlijk kan herstellen, je vorm verbeterd hiermee en je van de pijn af bent, het beste af bent. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste dagen nog maar eens beseft hoe hard ik uitkijk naar 4 feb.... De pijn is echt weer verschrikkelijk :(

Met de pijn die ik nu voel snap ik niet dat ik t nog maar in mijn hoofd haal om nog grotere protheses te gaan plaatsen, deze zitten nu al zo 'gekneld', zo voelt t precies....

Dus mijn lijf heeft me t antwoord op mijn twijfels, en das maar goed ook want t hoofdje raakt er toch niet uit.

Awww meis ik vind het echt zooo kut voor je dat je zoveel pijn heb :(

Je geeft aan dat je het gevoel hebt dat de prothese 'gekneld' zitten,

twee keer prothese van 15cm breed is best wel veel, als je bedenkt dat een omvang van 70-75cm:

30cm aan de voorkant

5-7,5cm aan de linker zijkant

30cm aan de achterkant

5-7,5 cm aan de rechter zijkant = 70-75cm

Dus het kan best zijn dat het te 'vol' zit bij je met die prothese van 15cm breed en dat ze daardoor gekneld zitten.?

Je zou kunnen kijken voor de 800cc van Cereform of die van Motiva, die van Motiva zijn volgens mij wat smaller.?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden mijn protheses bevroren zijn? :)

Mmm bevroren prothese, dat zou me toch wat zijn, haha!

Ik denk wel dat siliconen kunnen bevriezen. Heb wel eens een paar keer gehad dat ze stukke minder zacht waren nadat ik een tijdje in de kou heb gestaan zonder jas. Waren echt ijskoud en stug. Dus waarschijnlijk is bevriezen wel mogelijk ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze bevroren zijn idd, met dat weer bij jullie...

Maar meid, wat rot zeg dat je zo een pijn blijft houden... :( Heb je nog die voltaren pleisters? Of ben je daar ondertussen mee moeten stoppen?

Laten we gewoon hopen dat het snel 4 feb. is.. pfff, je loopt hier nu alweer veel te lang mee....

En laat het maar bij deze prothesen idd, lijkt mij toch ook wel het beste :)

Sterkte met aftellen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff wat een shitdag....

Na overleg met onze doc en Plovjee hebben we gisteren een last minute naar Tenerife geboekt!

Na de hersteloperatie 4 dagen platte rust thuis, kids op school, mannetje aan t werk. Daarna 8 dagen rustvakantie Tenerife, dan nog 2 dagen thuis. Daarna nog 5 dagen extra hulp in zaak...

T zou allemaal goed komen deze keer, Bboob zou rusten....

Vandaag telefoon van BeClinic: anesthesiste heeft arm gebroken, operatie kan niet doorgaan....

Kan morgen bellen voor andere datum.....

Maar dit kan voor mij echt niet.... Hebben speciaal extra verlof genomen met de zaak hiervoor, volgend verlof is pas in oktober....

Ik lees hier al dat sommige operaties ondertussen verplaatst zijn.... Maar mijn mannetje denkt dat Plovier voor de 'betalende' klanten een anesthesist extra geboekt ( lees betaald heeft ), maar dat hij dit voor hersteloperaties niet zal doen. Zo kost t hem waarschijnlijk te veel geld.... Klinkt me logisch....

Ik zal t advies van Tijgertje ten harte nemen en gaan huilen aan de telefoon morgen.... Al zal ik daar echt geen moeite voor hoeven te doen.... Want ik heb echt pijn en vind t echt klote....

Ik hoop zooooo op een oplossing....

Bestaat hier een mood voor????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon morgen de BeClinic bellen meis

en vragen of Plovier je terug wil bellen en verder niks zeggen tegen de telefoniste.

Kan me niet voorstellen dat Plovier tegen een huilende vrouw nee gaat zeggen hoor.

Mannen kunnen namelijk niet tegen huilende vrouwen ;)

Het is misschien wat gemeen maar nood breekt wetten!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, wat ontzettend QUT!!!!!

Dat kan idd echt niet, ze moeten het laten doorgaan!

Jullie gaan schade krijgen op deze manier, dat kan hij niet maken! Idd morgen bellen en Plovier zelf aan de telefoon zien te krijgen! Dat is het allerbeste! Hij moet jouw ok gewoon door laten gaan!!!

Denk trouwens idd dat je man gelijk heeft over die betalende klanten...... :(

Deze mood beter? anders moet je maar even een ander uitzoeken ;)

Liefs, en ik zal morgen voor je duimen (wat anders he :) )

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd.. denk dat de logica van je husb klopt :(

Misschien dat ze je achter een kort durende operatie aan kunnen plakken? Een kijkoperatie, of ook een betalende kapselverwijderaar. Dan hoeft de anesthesist maar even te blijven om extra bij jou te blijven.

Hoe dan ook... ik heb er geen woorden voor, het is idd qut zoals bb zegt.

Je zit er al zolang naartoe te leven ivm de pijn :(

Weet je.. ik ga duimen én een kaarsje voor je branden!!! En mijn kaarsjes helpen écht!!! :35:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid dit is echt klote..

Miss is het idd met als reden dat hij die anesthesist nu extra moet betalen, maar dan nog.. Dit is toch geen service.. Maargoed, ik ken die man verder niet en hoor hier eig alleen maar positieve verhalen over hem. Hopelijk gaat het telefoontje morgen resultaten boeken:D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Ik kan gewoon komen zoals afgesproken!!!

Man man, wat een stress heb ik hiervan gehad zeg.... :104:

BB: bedankt voor het duimen... again.... :) Laat ze nu maar even rusten tot 4 feb... :44:

Tijgertje: bedankt voor de huiltip... al heb ik daar niet veel moeite voor moeten doen :45:

Piep: bedankt voor de kaarsjes :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wwwoooeeehhhoooeee! :D

Wat een geweldig goed nieuws dat het toch door gaat!

Vond Plovier het toch ook wel heel erg dat ze jou operatie hadden afgezegd?

Graag gedaan hoor meis :)

Tja soms moet je een beetje gemeen zijn om hetgeen toch gedaan te krijgen ;-)

Heb zelf ookal een paar keer aan te telefoon 'moeten huilen',

heeft altijd nog gewerkt! Muahaha! soms is vrouw zijn zo fijn! :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen kreeg ik een mailtje dat er nog geen 100% zekerheid was ivm een anesthesist....

Maar dat ik er op kon vertrouwen dat ze er alles zouden aan doen om mijn operatie te laten doorgaan.... Zondag of maandag, daar kon ik van uitgaan....

Rond 5 dan t verlossende nieuws dat alles gewoon zoals gepland kan doorgaan....

Ben ik blij!!!!!

Er is niemand zo blij om een hersteloperatie als ik denk ik dan maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja daar is ie dan weer....

Tijd om de duimen en kaarsjes weer boven te halen :)

Morgen retourtje Overijse :)

Heb echt de zenuwen, niet normaal...

Das nieuw, ben al steeds gerust naar zo'n operatie vertrokken, deze keer schijt ik echt in me broek!

Morgen 5 uur de weg op, ik laat zo snel mogelijk iets weten

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.