Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Heej!!

Net ook al even in je status maar wat is het geheim van die ultimate strapless?? Ik hoor er hier iedereen over! Buiten het feit dat hij erg mooi is natuurlijk. MOET ik deze hebben in mijn steeds groter wordende collectie lingerie? Hihi.

En verkopen ze die ook gewoon in winkels of alleen online. Ben wel heel nieuwsgierig geworden....

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

JA, die MOET je hebben haha. Het geheim van de Ultimate Lace is:

1. hij is heel mooi

2. hij laat je boobs mooi uitkomen

3. hij maakt een mooi decolleté, voor zover je dat nog niet had haha

4. hij blijft de hele dag zitten, zonder dat je loopt te sjorren

5. hij zit lekker

6. je kunt ermee trampoline springen, zonder dat je boobs eruit springen of je bh af zakt

Nog meer redenen nodig?? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: nee dan zit ie ineens niet zo lekker ,en vallen je boobs er ineens uit etc..hihi.

Ze vallen klein had ik van Piepke dat ik ook al es gehoord.

Dus hoppa maatje meer en idd,Hunkermoller is een rare winkel wat maten betreft ,die vallen zowiezo een maat kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar die 6 puntjes gelden enkel als ie past hoor :)

Ik kan er nie in bewegen zeg :)

:45: Ja idd, maar dat geldt wel voor iedere bh he, dat ie pas lekker zit als ie goed past :38:

Je had ook naar ons moeten luisteren. Ik heb normaal ook 75F en in de Lace2 heb ik 75G... Ja ik snap het zelf ook niet, want kijk nog steeds iedere avond met verbazing in de spiegel, dat mijn boobs in die grote bh passen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps....

Weer niet geluisterd...

Heb gisteren de rode FF besteld....

Zal toch even afwachten, had al eens een ander type van wonderbra gepast in G en die was te groot....

Ik zal beter luisteren, moeder BB :)

Barbie :) where are you? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update part 375748827 :)

Het goede nieuws is dat de rode strapless 75 H er is en past!!!!

Vanavond even showen :)

Slechte nieuws is dat ie niet aan kan wegens boobiepijn.... Lijk enkel de sportbh te verdragen en dan nog....

De pijn in me linkerboob wordt dus erger.... Ik weet dat ik een maand moest afwachten en patchen kleven maar als t na 2 weken erger is lijkt t me niet te werken?

Heb Plovier een mailtje gestuurd of ik nog iets anders kan proberen en zo niet heb ik beslist dat ik een operatie kapselverwijdering ga vastzetten....

Heb er zoooooo geen zin in maar die pijn is te erg om het zo te laten jammergenoeg....

Ga hem toch eens goed vragen hoe dit kan, en wat zowel ik als hij kan doen om dit te vermijden..... Misschien pocket groter maken, zou dit kunnen helpen?

Over en uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yesssss! Hij past! Super!

Maar wat klote zeg dat de pijn eigenlijk alleen maar erger wordt! pffffff.....en dan dus nog een keer een operatie misschien..menn...daar zit je inderdaad natuurlijk niet op te wachten. Maar wat je zelf al aangeeft als de pijn niet te doen is zit er niks anders op?

Vraag me ook af of dat van te voren al misschien enigszins te vermijden valt?

Vind het echt erg voor je...je had nu gewoon voor 100% moeten kunnen genieten nu! Bah!

Over en sluit.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bboob

Ook even hier: Wat onzettend rot!!!

Hoop dat hij je kan helpen en dat je niet te lang hoeft te wachten... :unsure:

Zou het groter maken van de pocket echt kunnen helpen?? Geen idee....

Even puur brainstormend: Als de pocket groter is, kan de prothese meer draaien, maar veroorzaakt dat draaien minder wrijving, waardoor het kapsel minder verstoord wordt, waardoor je minder kans hebt op kapselcontractie??

Maar of dit een kloppende theorie is? En heeft dit dan voordelen als je eerder dan de eigenlijke 4 weken weer zwaarder werk moet/gaat doen?

Hoe zit het met het volgende: Een perfect passende pocket, die de prothese minder kans geeft op draaien, waardoor de prothese sneller inkapseld en beter en sneller goed op zijn plaats blijft zitten, waardoor er minder kans is op scheurtjes in het kapsel??

Ik weet het ook niet.... Is wel een vraag voor Plovjeetje, lijkt me, zeker met in je achterhoofd wat jij gehoord hebt...

Ben benieuwd wat je op je mail hoort!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bboob

Ook even hier: Wat onzettend rot!!!

Hoop dat hij je kan helpen en dat je niet te lang hoeft te wachten... :unsure:

Zou het groter maken van de pocket echt kunnen helpen?? Geen idee....

Even puur brainstormend: Als de pocket groter is, kan de prothese meer draaien, maar veroorzaakt dat draaien minder wrijving, waardoor het kapsel minder verstoord wordt, waardoor je minder kans hebt op kapselcontractie??

Maar of dit een kloppende theorie is? En heeft dit dan voordelen als je eerder dan de eigenlijke 4 weken weer zwaarder werk moet/gaat doen?

Hoe zit het met het volgende: Een perfect passende pocket, die de prothese minder kans geeft op draaien, waardoor de prothese sneller inkapseld en beter en sneller goed op zijn plaats blijft zitten, waardoor er minder kans is op scheurtjes in het kapsel??

Ik weet het ook niet.... Is wel een vraag voor Plovjeetje, lijkt me, zeker met in je achterhoofd wat jij gehoord hebt...

Ben benieuwd wat je op je mail hoort!!

xx BB

Zal hem t vuur aan de schenen leggen BB :104:

Ik ga dus normaal op 4 febr nog eens langs bij Plovjé....

Kapselverwijdering....

T is er eentje die ik nog niet had, dat soort operatie dus hey.... deze moest ik nog aanvullen op mijn lijstje I guess? :93:

Verder valt er niet veel te melden, ik blijf pijn hebben dus echt leuk is het allemaal niet....

Dan maar weer aftellen hey.... :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bboob, vind het zo rot voor jou dat je vreugde van je mooie grote boobs zo teniet wordt gedaan door de pijn!!
Dit had ik je zo NIET gegunt. grrr

Waarom moet dit nou weer gebeuren zeg,en dan nog wachten tot februari,pffff.

Mja , jammer genoeg is het niet anders ,vind het wel een slechte zaak iig.bah. :93:

sterkte met de pijn. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
hey Bboob, vind het zo rot voor jou dat je vreugde van je mooie grote boobs zo teniet wordt gedaan door de pijn!!

Dit had ik je zo NIET gegunt. grrr

Waarom moet dit nou weer gebeuren zeg,en dan nog wachten tot februari,pffff.

Mja , jammer genoeg is het niet anders ,vind het wel een slechte zaak iig.bah. :93:

sterkte met de pijn. :53:

Ja, februari wordt t wegens verlof zaak he :)

Vind wel dat t qua uitzicht goed meevalt nu na 3 maanden, bijna niemand heeft 2 gelijke boobs he, heb mijn streven naar perfectie al opgegeven :)

Maar ze zijn zoooooooo hard, de linkse al meer dan de rechtse en die steeds terugkomende pijn tja....

Vanaf ik een paar dagen geen patchen kleef is het er gewoon terug.... En ben niet van plan een mummie te blijven he :)

Ik hoop wel dat ze niet te veel veranderen van vorm/grootte door de operatie?

Enfin, zal gewoon blij zijn als ik die pijn niet meer heb en toch zo zacht mogelijke fake boobies heb... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kleine 4 maanden alweer ....

De pijn blijft komen en gaan dus kijk op zich wel een beetje uit naar 4 feb.

Hard zijn ze ook nog steeds, al is mevrouw rechts toch iets zachter geworden en meer gedaald/gaan hangen.... Waardoor het verschil echt zichtbaarder is gaan worden ( rechts zit nu toch echt lager dan links )

Links.... Tja.... Keihard en echt geen beetje natuurlijk zicht hoor t kreng :)

Dus ja, weer nog een maandje aftellen naar hopelijk zachte pijnloze boobies in 2013

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even iets in de groep gooien....

Enkele weten dit al, maar wil toch graag even wat eerlijke meningen...

Ik ga dus op 4 feb terug om kapsel te verwijderen, mijn borsten blijven hard en de ene doet echt zeer...

Ik zit ook met wat rimpelvorming aan de binnen- en onderkant van mijn boobies.

Toen ik in september wisselde, stelde mister P me de motiva 1050 voor een uur voor mijn operatie omdat hij wist dat ik lang getwijfeld had tss 900 en 1134 cc en dieze net binnen was en een mooie tussenoplossing kon zijn.... Maar hey, zo net voor ik t ok binnenging, pfff, ben netjes bij mijn beslissing gebleven omdat ik niet durfde....

Nu moet ik toch weer onder t mes voor t kapsel ( garantie, dus gratis ) had ik tijdens de consultatie al eens gepolst naar die 1050 omdat die de rimpelvorming zou tegen gaan en ik dan 2 vliegen in een klap zou kunnen doodslaan....

Nu kreeg ik natuurlijk een fixe korting, wat me toch een beetje doet twijfelen....

Pro:

- nog grotere boobies! ( ben zeker niet meer ontevreden over de grootte, maar be honest: ik heb toch de kleinste 900 cc's die je ooit zag? )

- weg rimpels

Contra:

- money.....

- heb ik niet nog meer kapselkans?

- zijn deze soort protheses niet harder, want ik wil echt zachte boobies!!!!

- afmetingen: zelfde breedte als mijn 900, 3 mm minder projecte.... Kan t me niet goed voorstellen: waar zit die 150 cc dan, ga ik dan niet meer platte brede boobies krijgen?

Soit, another dillema.....

Wie heeft hier die motiva?

Zijn die hard? Geen rimpels? Is dat ook very high profile?....

Thnx voor jullie eerlijke meningen girls

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

- afmetingen: zelfde breedte als mijn 900, 3 mm minder projecte.... Kan t me niet goed voorstellen: waar zit die 150 cc dan, ga ik dan niet meer platte brede boobies krijgen?

Wat heb je nu Cereform toch? :17:

De motiva heeft met 1050cc 3 mm méér projectie. Ipv 7.5 is het dan 7.8

Daar zit de 150 cc in ;)

Soit, another dillema.....

Doen! Je blijft eeuwig twijfelen als je het niet doet. No offense ,been here done that.

Je kent jezelf, en je weeeeeeeeeeeet dat het blijft knagen.

Wij kunnen 1000293882 dingen noemen, jij blijft in je achterhoofd houden "ja maar..."

:35:

Gilselle766 heeft Motiva

Tijgertje ook (dacht ik?? *edit* Nope.... Tijgertje heeft Aptima lees ik hieronder ;) )

Happy82 heeft ze

PrimaDonna89 ook Motiva

Lady_73 Motiva

Boobies78 Motiva

Demi69

Boobsie85 Motiva

( zo..dat zijn er voor nu wel genoeg denk ik hè ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu 15 breedte, 8,2 projectie.....

Dus waar zit die 150 dan nu? :)

Hahaha, was net aan t typen that you didn't answer my question, Piep....

huh? Ik dacht dat je cereform had :45:

Dan zijn de protheses nep!!! Plovier sales fake!!!!! :121::118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.