Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

hahahahaha, jij dacht van mij af te zijn he :45: :45:

helaas, ik heb wat wifi gevonden, al had ik het zelf moeten produceren hahaha

Nee meid, ik zit je niet te controleren, maar ik kon het ook niet laten om toch even te reageren haha.

Wie weet idd tot ziens rond de kerst, laat maar wat van je horen! Zou leuk zijn!

Ik ga nog even foto's spieken :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Hello all,

Vandaag al 4 weken po....

Alles gaat zijn gangetje, heb eigenlijk helemaal geen last meer, ben ze al helemaal gewoon!

Vandaag bevestiging gekregen van Beclinic dat ik gewone bh's mag gaan dragen: nou.... moeten ze me geen twee keer gaan zeggen!!! :45: Ben benieuwd op welke maat ik uitkom... zit nog steeds op 71-72/99.... ze krimpen dus nog steeds niet :101:

Foto's te vinden in de gallerij, de volgende zullen dus met bh zijn, lekker in hun winterjasje!

Waar ik me wel een beetje zorgen in maak zijn de lidtekens: ze waren zo mooi net na het verwijderen van de hechtingen, nu trekken ze rood/paars???? Heb de foto's naar de clinic gestuurd zonet, met de vraag of dit normaal is en of ik iets moet doen... smeer nu de siliconegell... je kunt ze vergelijken in de gallerij...

Greeettssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bboob....

wat gaat de tijd toch snel he!!!! zomaar alweer 4 wkn PO

MET een spleetje

MET mooie boobies

die littekens zullen vast en zeker helemaal goed gaan komen, misschien warm gehad, wat gezweten? ik weet dat bij mij ongeveel 3 a 4 wkn PO ook wat roder was dan daarvoor. maar is weer minder geworden daarna!!!!

kxs.

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Vandaag mailtje terug gehad, had foto's van de littekens gestuurd.

3 keer per dag de siliconegell blijven smeren was de boodschap, zou t moeten verminderen...

In elk geval, maandag controle, we shall see! Geen pijn of ontsteking in elk geval, maar vond t vreemd dat ze zo mooi waren en nu verkleuren :(

Ook stond er in dat ik zonder bh mag slapen als ik dat wil, haha, en ik durf nie! Denk dat ik mijn harnas nog even aan houd!

Bh zoektocht day one was een ramp, ofwel keuze uit 1 oma bh in mijn maat ofwel geen keus!

Morgen dagje thuis, the search goes on!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

dan laten we maar van het beste uitgaan en hopen dat je littekens weer mooi bijkleuren...

Bh's scoren, tja, dat zal een lastige worden nu :38: Heb je eindelijk je spleetje en je mooie boobs, krijg je nog moeite om er een leuk jasje voor te zoeken :45:

Welke maat heb je nu?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey, zag dat je je wat zorgen maakt om je littekens. Het is heel normaal dat littekens tot aan de 3 maanden po steeds roder/paarser worden. Na 3 maanden gaan ze pas echt verbleken, dus volgende zomer zie je er mooi niks meer van. Ik heb mijn correctie op de armen op dezelfde dag gehad als jij zie ik nu, en die zijn ook nog heel rood hoor. Ik wissel ook silliconengel af met pleisters, en dan merk je dat ze wel al veel soepeler worden! Geen zorgen maken hoor, het ziet er rustig uit, komt wel goed!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Thnx voor de geruststelling, het is toch altijd leuk als er iemand hier op t forum zijn ervaring deelt en zo een ander wat gemoedsrust geeft :44:

Vond het gewoon vreemd dat ze eerst zo mooi waren en nu verkleuren, maar net als je zegt, ik blijf flink smeren....

En Lucky,

Ik kom volgens mijn op een 75 G uit ( das nu de maat van mijn sportbh al laat ie wel nog wat afdrukken achter )..... die tabellen geven allemaal wat anders aan..... maten zijn 72-98/99 momenteel...

Ik hoop deze middag toch tenminste 1 bh te vinden die niet vleeskleurig a la oma is :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne,

nog iets gevonden vandaag?????

En die oma-kleur...no way...er zijn toch super-mooie bh's van het topmerk Prima Donna....die gaan ook toch een H cup en sommigen zelfs tot een I cup!

Ben geen consulent van dat merk hè...btw... :153: , maar het is één van mijn favoriete merken..

Kost wat, maar dan heb je ook wat :38:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup 2 van Freya en 2 besteld van je promomerk :)

Foto's volgen...

Mijn eerste bh's ever zonder mousse, vulling, voorgevormde cups, bizar!

En in de winkel greep ik steeds naar padded, terwijl de gewone veel beter passen en voelen!

Laat de winter nu maar beginnen, mijnes zijn ingepakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:35:

Heeft mijn verkooptechniek toch geholpen hahaha...

Heb je ze nu online besteld dan?

Ben benieuwd naar je foto's...

Mijn bh-tje die ik besteld heb via een duitse site laat nog 2 weken op zich wachten...en dat noemen ze in voorraad :(niet dat ik er geen heb hahahaha :6: wil hem hebben!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een probleemke met mijn litteken. 1 gatje waar een draadje in gezeten heeft is wat aant tegen werken. Het is de wond zelf die slecht geneest. Ik heb al een paar maal foto's gestuurd naar Dr. Plovier. Hij zegt dat ik me geen zorgen moet maken en er isobetadine tull-gras moet opdoen en dat het wel in orde komt. Ik zal blij zijn als dat hersteld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** haha, die Tietenpietje, ik ben altijd al bang dat ik wat opdoe van een ongeluk ofzo, en dat ik dan b.v. een zwarte slip en witte bh aanheb. Stel je voor dat je dan zo'n vleeskleurig omabh aantreffen als je je trui uit moet doen hihi. (alhoewel je dan waarschijnlijk zo van streek bent dat je bij zulke dingen dan niet eens stilstaat :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bboob, fijn dat je bh's besteld hebt!

Ik ben vandaag voor het eerst weer wezen shoppen...nou.....ik kan nergens meer slagen voor een bh.

Ik weet ook totaal niet welke maat bh ik online moet bestellen, ze vallen toch allemaal weer anders qua maat.

Nou...nog maar ff genieten van 't sport-bh t'je :-)

Ben erg benieuwd waar jij je bh's besteld hebt?!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 2 freya's gevonden in een winkeltje in Sluis ( tot H hadden ze daar ), de 2 prima donna's heb ik besteld via een lingeriewinkeltje hier in de buurt: ben niet verplicht om ze te kopen...

Ik vraag me nu wel af of ik online bij freya kan gaan bestellen of als t toch anders zal zijn model per model....

En of de maat zo blijft natuurlijk ....

Vandaag was geen succes hoor met mijn bhtje: na een uur had ik mijn sportbh al weer aan :93:

Voelde echt ongemakkelijk.... nog even geduld vrees ik :103:

Zal straks even fotootje nemen voor de nieuwschieirigen :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** haha, die Tietenpietje, ik ben altijd al bang dat ik wat opdoe van een ongeluk ofzo, en dat ik dan b.v. een zwarte slip en witte bh aanheb. Stel je voor dat je dan zo'n vleeskleurig omabh aantreffen als je je trui uit moet doen hihi. (alhoewel je dan waarschijnlijk zo van streek bent dat je bij zulke dingen dan niet eens stilstaat :)

X

oooeeeehhhhh nu zeg je me wat! maar ff maar niet aan denken?!?.... maar ach... als er dan iets aan de hand is, trekken ze toch alles uit en kan dat ding meteen weer weg? hahahahahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lace lingerie nl of zoiets vond ik ook wel iets...

Maar hoe vallen de maten he!

Vind die curvy kate super, maar is dat dan dezelfde maat als freya???

Curvy kate valt echt heel klein (ik moet 1-2 maten groter nemen). Ook zijn de beugels vrij wijd en zijn ze niet heel diep (de cups dus). Dit is voor (brede) borsten met weinig projectie een goede optie (zoals die van mij LOL), maar ik denk dat jouw borsten toch beter in Freya passen, aangezien die wat dieper zijn.

Volgens mij pas jij nog wel in de Showgirl collectie van Curvy Kate, en die zijn wat dieper in de cup, dus misschien dat je die kunt proberen. De band van deze bh's is wel ERG rekbaar, dus als je wilt dat je bh's langer meegaan zal ik een bandmaat kleiner nemen (en dus corrigeren voor de cup).

Ik ben geobserdeerd met bh's dus als je wilt weten hoe een bepaald model past, stuur me dan maar een PB. 9 van de 10 keer heb ik het model wel een keer gepast LOL.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,

Ik heb een vraagje: onderaan mijn rechterborst kan ik de prothese super goed voelen. Kan daar best mee leven, daar zit ie ook net onder mijn velletje denk ik :)

Maar sinds een paar dagen vrees ik dat ik daar de befaamde rimpels krijg :( het is niet zichtbaar, of je moet al heel goed gaan kijken, maar je voelt die rimpeling echt supergoed! Als ik er op druk verspringt de inhoud van de prothese naar iets hoger, ik kan t wegduwen als t ware....

Is dit normaal? Komt die door die dual plane?

T feit dat je t niet ziet is best ok, maar t is heel bizar om aan te raken, ook voor hubbie :)

Iets om me zorgen in te maken of ben ik weer paranoia?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.