Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Projectie van 8.2 mmm

Misschien heb je ook de Cereform Aptima gehad?

Die heeft een hogere projectie dan de normale Cereform volgens mij

Eerlijk gezegd ik weet niet of je wel voor Motiva moet gaan,

ligt eraan of Motiva ook 3 beschermlaagjes heeft om het zweten van de prothese extra tegen te gaan?

Het is jammer dat die nieuwe prothese er nog niet zijn,

die zouden rimpelvorming voorkomen ;) (im still waiting for them ;) )

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Ok dus Motiva heeft ook 3 beschermlaagjes dat is geruststellend :)

Tja er zijn mannen die kicken op aandacht,

dus misschien vind Plovier jou stalken wel helemaal niet zo erg ;)

Hihi! :D

Ik zeg gewoon doen, bij het maken van zon beslissing

kan je beter te veel dan te weinig info hebben ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 150 cc zit in het opvullen van de prothese, denk ik....

Hoe verder je een prothese opvult, hoe minder rimpels er kunnen ontstaan....

Doe in een boterhamzakje (waar geen gaatje in zit) 100 cc water, knoopje erin, en leg op het aanrecht of de tafel, of waar je wilt... Die rimpelt.

Vul het boterhamzakje zo ver dat je er met moeite een knoop in krijgt, leg neer en voilá, geen rimpels (oke, niet het juiste voorbeeld, want je krijgt die knoop nooit zo strak.. maar je snapt wel wat ik bedoel he :) )

De zachtheid van de gel blijft gelijk, maar ik weet idd niet hoeveel het uitmaakt als je een prothese zover vult dat hij heeeeeeeeeeeeel erg gevuld is....

Maar ik zou zeggen..... ga voor die 1050 (maar mijn mening wist je al haha)

X BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

grrrrrr..... wat een beslissing weer....

ik heb overigens geen motiva hoor....heb sebbin.

Die 150 cc zit in het opvullen van de prothese, denk ik....

Hoe verder je een prothese opvult, hoe minder rimpels er kunnen ontstaan....

Doe in een boterhamzakje (waar geen gaatje in zit) 100 cc water, knoopje erin, en leg op het aanrecht of de tafel, of waar je wilt... Die rimpelt.

Vul het boterhamzakje zo ver dat je er met moeite een knoop in krijgt, leg neer en voilá, geen rimpels (oke, niet het juiste voorbeeld, want je krijgt die knoop nooit zo strak.. maar je snapt wel wat ik bedoel he :) )

De zachtheid van de gel blijft gelijk, maar ik weet idd niet hoeveel het uitmaakt als je een prothese zover vult dat hij heeeeeeeeeeeeel erg gevuld is....

Maar ik zou zeggen..... ga voor die 1050 (maar mijn mening wist je al haha)

X BB

maar zouden ze dan niet harder blijven als ze meer opgevuld zijn ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar zouden ze dan niet harder blijven als ze meer opgevuld zijn ??????

Dat weet ik niet echt..... Ik kan me voorstellen dat het misschien iets scheelt, maar de cohesiviteit van de gel is gelijk, dus als het al iets scheelt, dan kan het nooit veel zijn, lijkt mij....

Ik wacht totdat iemand zijn ervaringen met me wil delen ;)

En Bboob... je moet dat ook niet midden in de nacht doen :45:

En @ Piepke... Bboob woont in Belgie he, hebben ze daar ook een AH? :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Deze middag weer netjes bericht terug van BEclinic....

Volgens hun voelen de motiva's zeker niet harder aan dan de cereform optima die ik nu heb, beiden bestaan uit een hoog cohesieve gell....

Qua grootte scheelt t toch, maar een zinnige uitleg hoe ik me dit in vorm moest voorstellen kreeg ik enkel in de vorm van 'elk merk werk met zijn eigen afmetingen'

Om te eindigen met het feit dat dr Plovier ruim de tijd zal uittrekken voor me net voor de operatie om me alle duidelijkheid te geven omtrent de vragen die ik heb....

Haha what will I do.... :)

:45: Ik beweer niet dat jij een domme Belg bent, maar haha, ik wist niet dat Albert bekend was in Belgenland :D

:35: Jij bent goed bezig, Bboob ;)

Nee, is ie niet, maar heb al een aantal center parcs bezocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

My point exactly :)

Ik denk dat die protheses gewoon wat ronder zijn omdat ze harder gevuld zijn?

Pfff beslissen een uur voor, is dit wel een goed idee voor een eeuwige twijfelaar als mezelf?

Ik doe er anders maanden over :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik moest nog heel wat lezen hier zie ik net,jeetje weer een dilemma erbij..............

Denk dat Piep de meeste info kan geven(wat ze al deed),zij is een echte kenner op prothese gebied.

Lastige keuze idd,want nog meer rimpels wil je al helemaal niet,dus wat is nu het beste.

Afijn,je zou bijna zeggen als je A hebt gezegd moet je nu ook B zeggen whahaha..en C en D etc etc .... :46:

Maar goed,tis altyd afwachten volgens mij hoe je lichaam(huid) erop reageerd he na een langere tijd.

Zo heel veel verschil is t niet dus je zou t bijna gewoon doen ook dan.. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te eindigen met het feit dat dr Plovier ruim de tijd zal uittrekken voor me net voor de operatie om me alle duidelijkheid te geven omtrent de vragen die ik heb....

Ik denk.. dat ze 'even' over het hoofd hebben gezien dat je voor een heroperatie ivm kapsel komt en niet voor een wissel ( toch?!?!)

Dat plovier ruimmm de tijd neemt mailen ze standaard naar iedereen maar ik denk toch echt dat ze niet incalculeren dat er ook nog een paar prothesen gewisseld moeten worden.

Daarvandaan denk ik ook dat ze zo 'simpel' reageren omdat ze zich misschien vergist. Zou toch fijn zijn als je de 2 prothesen naast elkaar kan zien liggen zodat je een beeldvorming kan maken en hierover kan beslissen na genoeg bedenktijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ergens gelezen dat zowel de aptima als motiva evenveel/weinig helpen tegen rimpels, dus tja...

In dat geval.. levert heel die wissel niets op, behalve extra rimpels ;)

Je cupmaat zal ook niet toenemen...

Als de Motiva/Aptima geen garantie bieden op rimpelloze toeters, dan is alles voor niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, you girls are right :)

Tenzij hij met vlijmscherpe argumenten over de boeg komt, wordt t gewoon kapselcrap :)

Das het plan dan nu, vind t gewoon zo klote dat ik nu nog niet 100% mijn besluit kan nemen zeg maar...

But hey, that's life!

Hoop gewoon op zachtere, pijnloze boobies binnen dit en 3 weken....

Jaja, t aftellen is weer begonnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB: de ticker lukt niet, zal morgen eens op de pc proberen, die iPad werkt niet echt mee :)

De laatste dagen nog maar eens beseft hoe hard ik uitkijk naar 4 feb.... De pijn is echt weer verschrikkelijk :(

Geen enkele bh zit goed: sportbeha knelt ( drukt ze iets naar t midden en das pijnlijk ), gewone bh snijdt met de beugels in t midden, balconnet drukt ook te veel ( en links past er veel minder goed in dan rechts ), zonder bh lijkt me ook geen goed idee met deze kou :)

En t heeft niets met veel werken te maken, is rustig in de zaak nu...

Zouden mijn protheses bevroren zijn? :)

Met de pijn die ik nu voel snap ik niet dat ik t nog maar in mijn hoofd haal om nog grotere protheses te gaan plaatsen, deze zitten nu al zo 'gekneld', zo voelt t precies....

Dus mijn lijf heeft me t antwoord op mijn twijfels, en das maar goed ook want t hoofdje raakt er toch niet uit.

Slapen is ook een hel weer, op mijn zij liggen doet echt zeer :(

Damn ik hoop dat de herstelop zijn werk doet

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.