Ga naar inhoud

Bboob : 10 september 2012 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen Bboob,

Spannend! vandaag de GROTE onthulling :-)

Fijn dat de medicatie zijn werk doet en je zelfs al een paar pijnvrije momenten gehad hebt, dit zullen er alleen maar meer worden!!

Maak er een rustig, doch beetje aktief dagje van meis.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 638
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh wat leuk om je verslag te lezen,en ik leef wel heel erg met je mee hoor,ik weet zo donders goed wat je voelt,maar gelukkig de pijn word minder uiteindelijk ,en dan wordt dubbel genieten van je mega mooie big boobs!!

Proficiat en hou het rustig,heb net je foto bewonderd en t spleetje is echt we gelukt he,super!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik weer.... en fris gewassen.... wat een douche toch kan doen met een mens hé :44:

Maar t was een van mijn kortste douchebeurten ooit, wou naar de spiegel :45:

Heb de eerste foto"s geplaatst, heb nu geen idee hoe ze gaan evolueren: ik zie van veel dames die grote bulten vanboven die duidelijk nog moeten zakken, ik vind niet dat ik dat zelf nu zo heb, dus gaan ze nog veel zakken? Kleiner/groter worden? Hm, t is mij een raadsel die tieten van mij :93:

Wat een hel om die shitbh weer aan te doen na t douchen, hij lijkt me toch al weer te klein dat onding, heb striemen op de onderkant van me borsten dus dat is nu weer niet goed he, ze waren zo blij even verlost te zijn :102:

Ben heel de dag lichtjes in de weer geweest, boodschappen gedaan, met de fiets jawel, papierwerk en nu ga ik een poging doen om vroeg te gaan slapen....

Zoek het verschil tussen de voorfoto en die van vandaag, ga hem eens naar mijn vorige arts sturen denk ik :98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super mooi meis je nieuwe boobs :D dat wordt vast een J cup!

Bij mij zat die bh ook killing strak ik werd er bijna onwel van,

Plovier zei dat kliniekbh's maar tot D gaan, dus jah das moordend dan met zon grote cup.

Dus ik heb uiteindelijk zelf maar een goede sportbh gekocht en een losse band voor boven op.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft zijn collectie uitgebreid dan, is een E deze :45:

Maar hij zit onderaan niet helemaal om mijn borst, striemen man, niet normaal :102:

Denk inderdaad dat ik een goede sportbh ga kopen en een band.

Nog steeds tevreden jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja zijn ze toch een maat omhoog gegaan, zo zo..

Dat is vast omdat Plovier zoveel big boobies maakt haha :D

Ik heb na een week die kliniekbh te hebben gedragen een 70G compressie sportbh gekocht die was special voor na borstoperaties Pure Lime heette het merk met een sluiting aan de voorkant maar die was nog flink te klein, ik had toen ook nog geen idee van mn cupmaat :P haha!

dus ik zal minstens een maatje of 2 groter nemen als ik jou was.

Mja bij mij deed die bh ook zon pijn onderaan m'n boobs en de bh kroop ook deels op m'n boobs aan de onderkant. Maar toen bedacht ik het briljante idee (kwam vast door alle pijn :P ) om eerst een heel heel heel strak hempje aan te doen en daar dan overheen de kliniekbh aan te doen,

en ahhh wat een verlichting was dat! :-) misschien heb jij ook nog zoiets liggen?

Als je m'n band wil lenen kan ik je die wel op sturen, ik weet niet of je verweg woon?

Ik heb zon speciale gevormde band gekocht die pijn en striemen voorkomt en hij zit

echt super goed stevig strak, m'n boobs zijn er mooi mee gedaald B-)

Yes ik ben super blij met m'n boobs, het had misschien wel 100CC minder gemogen,

want dan had ik waarschijnlijk de 70H van de Hunkemoller nog gepast :P haha

Die Cereform Aptima geven toch echt wat extra's in profiel etc, dus die 800CC van mij

is misschien wel in andere merken wel 900CC..

In december zoek ik nog ff lekker de zon op dus dan wordt t pas echt genieten!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wet een mega verschil met je vorige bv zeg,ze zijn mooi geworden heys! :101:

En wat een memmen zijn t nu he?? :1big_boobs:

Hoop dat ze zo blijven,ik vind ze helemaal perfect zo!!

Over die bh,bij mij zat dat dus net zo he,allemaal striemen ,en 6 wkn lang heb ik er zo bijgelopen,deed echt pijn,was blauw geworden,maar moest m blijven dragen zonder pauzes.

Nou dat doe ik dus niet meer he,want mn huid had t zwaar te verduren,was echt niet goed.

Nu hebben ze ineens andere bhs ,want ze hadden teveel klachten gehad ,sjeeeeeeeeeeeeeeeez!! JOH

Maar dat je al weer zo op de been bent is wel een goed teken zeg!Ik liep een maand mank en gammel!!hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat fietsen, daar zat ik ook een beetje mee in mijn maag..... Vergeet niet, dat je flink aan de drugs bent he ;) Je voelt niet alles wat verkeerd is... Dus ga nou niet te veel doen, geef je lichaam de tijd om te herstellen. Geen pijn, betekent niet dat er niks gebeurd is!

Maar ik ken jou een beetje ondertussen. Stil zitten is niet jouw favoriete hobby :) Denk wel aan je herstel he, niet dat je straks zegt: shit, had ik maar wat rustiger gedaan. Dat kapsel dat je daar allemaal had zitten, kwam er niet vanzelf he...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wezen fietsen :45: Jij bent echttttttt gek!!! :118: :118: :118: :118:

Nietttt meer doen joh! :angry:

Of heb jij een ligfiets?? :64::4:

Geniet toch eens lekker van de rust en je herstel ;) Wel heeeel fijn dat je minder pijn hebt, maar bb moet jou maar eens een ander schema geven, een schema met maar 1 pilletje 200mg paracetamol :45:

Neeee, even zonder gein: bin zuunig op de nieuwe tetten maid :35:

Ik ga de fotos eens even bewonderen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo aan al mijn moeders :)

Jullie hadden gelijk, gisteren was iets te veel van t goeie... Heb t gevoeld deze nacht en nu :(

Dus de wijze raad van tante Kaat: we moeten rusten na een bv!!!

En dat is wat deze Kaat gaat doen vandaag, bankie zitten :)

See ya later x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff boring :(

Ga straks toch even wandelen om t blokje heen, kan hier echt niet zo zitten :(

Neem sinds deze morgen al een pilletje minder, zolang ik rust gaat t goed :)

Het kniperende is er nog, maar al iets minder, ik herstel denk ik, hoeraaaaa!!!!

Nu even een vraagje: die bh knelt enorm, zeker onderaan op die lidtekens. Op aanraden van Briene heb ik de bandjes langer gemaakt zodat de onderste band van die bh onder me boobs zit ( zo hoort t toch denk ik, voor de steun? )

Opluchting!!

Maar nu passen me tepels er met moeite in hahahah....

Maar t voelt zoveel beter zo, zou dit kwaad kunnen?

En ik kan er zo makkelijker met mijn vingers tussen hahahahahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlindertje, er blijkt geen grotere te zijn, dit is een E :)

Ja, ik voel me heel goed, maar vanaf ik iets doe voel ik toch dat mijn lichaam tegenpruttelt :93: Heel vervelend, want ik ben niet moe en op de bank hangen is so not me :46:

Piepke: hoe heb jij dit gefixd? Die bh moet jouw toch helemaal niet gepast hebben? Wat heeft je wonderPloviertje hier aan gedaan? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bboob, die bh is inderdaad lastig zeg! Maar lijkt me wel beter dat ie aan de onderkant goed zit en daar voldoende steun geeft. Dat je tepels er bijna overheen kijken, de nieuwsgierigerds :44:

Ben ook wel benieuwd hoe Piepke dat voor elkaar krijgt haha

Trouwens, jij hoeft niet als een plank op de bank te gaan zitten he, je mag best wat rondlopen, ook een rondje om de wijk heen. Alleen fietsen.... Dat is dan net weer een paar stappen te veel :45:

FIjn dat je je zoveel beter voelt!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Vandaag niet gefietst :)

Wat tv gekeken, kraambezoek gehad,... Chilly dagje :)

En dat voel ik ook, vandaag een pijnloze dag... Dus nu maar die handjes op de rug binden om morgen weer niet te veel te gaan doen omdat ik me goed voel!

Wil zo snel mogelijk van die pillerij af, ben er zo niet voor, morgen afbouwen die handel!

De twins doen t goed, ze worden graag even verlucht en dat doet zo'n deugd: even wrijven over die striemen van die shit bh....

So far so good,

See ya 2morrow :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.